خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

واقعا وقتمون همینطوری باید هدر بره؟ این جنجال ها تا به کی؟!

سلام. امیدوارم که کیف تون کوک کوک باشه. اگه هم نیست، بلند شین چهار بار که بالا و پایین بپرید و دور خودتون بچرخید یا بزنید به کوچه و کوه و دشت و خیابون و نه بیابون کوک میشید.

آموزش کار با برنامه های باز یابی اطلاعات داره کامل میشه. به محض اینکه ویرایش صوتیش تموم بشه، میزنم توی وبسایت.

امروز اومدم در مورد اتفاقی که واسه خودم و این وبگاه افتاد و من رو خیلی به فکر فرو برد باهاتون یه کم صحبت کنم.

یه فرد محترمی که اسمشو هم نمیگم که بعد مشکلی پیش نیاد، آموزش آفیس 2007 و نسخه نهایی تخت گاز رو الکترونیکی با قیمت هفت هزار تومان خریده و حالا که فایل ها واسش ایمیل شده، دست به اعتراض زده که:

“شما آموزش رو باید به صورت نرم افزار می دادید و من اینطور به صورت فایل صوتی دوست ندارم و حتما میخوای به جای بازی سرعت برتر هم یه فایل صوتی بهم بدی نه؟”

باید خدمت این فرد بگم که اصلا ما هیچ جای تبلیغ نگفته بودیم که آموزش رو به صورت نرم افزار به همه میدیم. اگه چنین کاری روی سیدی های پستی انجام میدیم، واسه راحتی مشتریه نه که الزاما از مسوؤلیت ما باشه.

از این هم که بگذریم، این لحنش که “حالا نکنه به جای بازی هم فایل صوتی بهمون بدی” خیلی زشت بود. من یکی که از اول تاسیس این سایت تا به حال این فرد رو راهنماییش کرده بودم و باهاش راه اومده بودم، فکر نمی کردم اینطور به اسم انتقاد ما رو مسخره دست خودش کنه.

خداییش این رو به حساب عدم انتقاد پذیریم نگذارید. قبول داشته باشید که بد جور گفت. مسخره کردن و کنایه زدن دیگه شاخ و دم داره؟

سرتون رو درد نیارم، همین یکی دو ساعت پیش پولشو تمام و کمال برگشت دادم به حسابش.

ولی هرچی بیشتر میگذره، بیشتر به این نتیجه میرسم که ما نابینا های ایران به این دلیل پیشرفت نمیکنیم، که خودمون با خودمون دشمنی داریم. خودمون خوب هم دیگه رو نمیخوایم و اگر می بینید تو کل کشور دو تا تشکل نابینایی نیستند که با هم همکاری مفید داشته باشند، ریشش تو همین بد بینی و منیت و توقعات نابجا و مسخره کردن هاست.

من از هاست رایگان که مخابرات باهاش مشکل داشت به هاست پولی منتقل شدم، آموزش ها رو دارم دوباره منتقل می کنم و به تمام ایمیل ها و تماس ها و پیامک ها جواب میدم و این رو وظیفه خودم میدونم. اما این برخورد چیو نشون میده که این فرد به من تازه کار بگه: “شما که امکانات نداری به مشتری هات قول نده”.

آیا این دلسرد کردن نیست؟ شما اسم این رو بی احترامی میگذارید یا انتقاد؟!

باید این رو مینوشتم چون اولا این سایت مال من تنها نیست و مال شما هم هست پس باید بدونید پشت صحنه چی میگذره. دوما من آدم درون گرایی نیستم و هرچی میشه با صدای بلند میگم.

ممکنه اسم این رو خاله زنک بازی بگذارید، بهتون حق میدم. شاید منم مبتلا شدم. چه کنم؟

نظری داشتید با کمال میل میخونم و تا جای ممکن پاسخ میدم.

دیدگاهتان را بنویسید