خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
بازی پینگپونگ به زبان فارسی همراه با آموزش گام به گام و نصب آسان.

یک بازی بسیار مهیج و در عین حال آموزشی برای نابینا ها و کم بینا های فارسی زبان.

در این بازی، میزان دقت شما تست می شود و در عین حال، افزایش می یابد.

این بازی با سطوح مختلف مسابقه از آسان تا سخت، برای تمامی گروه های سنی مناسب است.

تنوع اختیارات شما از جمله اینکه بتوانید بازی طولانی داشته باشید یا یک بازی کوتاه از خستگی شما جلوگیری می کند و همگام با سلیقه شما انعطاف دارد.

از ویژگی های منحصر به فرد این بازی:

نصب آسان بدون نیاز به دخالت کاربر یا ایجاد هیچ گونه زحمت نصب.

نصب سفارشی مطابق با میل کاربر.

اجرای خودکار راهنمای فارسی پس از اولین نصب.

قابلیت تست بازی قبل از تهیه آن.

کیفیت عالی و استاندارد صدا ها در حد مطلوب.

قابلیت اجرا از منوی ران در استارت، فقط با تایپ اسم بازی.

و ویژگی های بیشتری که خودتان باید تجربه کنید!

لازم به ذکر است پس از دانلود فایل و خارج کردن پوشه از حالت zip زیپ، برای کارکرد صحیح سیستم فارسی، حتما باید فایل استارت start را اجرا کنید و فایل setup ستاپ را اجرا نکنید.

اگر شما دانشآموز هستید یا معلم یا والدین یک کودک یا نوجوان نابینا یا کمبینا، این یکی از بهترین انتخاب های شما برای سرگرم نمودن کودکان  و نوجوانان تان است!

فقط کافیست اینجا کلیک کنید یا انتر بزنید تا دانلودتان آغاز شود.

اگر با دانلود مشکل دارید، از دانلود منجر های موجود مانند free download manager, getright, IDM و نظیر این ها استفاده فرمایید.

یک پاسخ به «بازی پینگپونگ به زبان فارسی همراه با آموزش گام به گام و نصب آسان.»

سلام آقا مجتبی. از سایت بروز به سایت شما آمدم. داشتم قسمت «درباره مجتبی خادمی» را می‌خواندم؛ که البته ظاهرا حدود مردادماه سال ۱۳۹۱ نوشته شده است (گفته اید: یک سال پیش یعنی ۱۵ مرداد ۹۰ خورشیدی)
چیزی که کاملا به چشم می آمد (و اندکی توی ذوق می زد) این بود که هر عدم موفقیت خود را به عوامل خارجی نسبت داده‌اید. یک بار دیگر موارد زیر را بخوانید:
۱- به مدت هفت سال یعنی تا سال دوم راهنمایی, شخص اول نمونه اخلاقی بودم. در سال هشتم به دلیل این‌که «برایم پاپوش درست شد» وضعیت نمونه بودنم تغییر کرد.
۲- … همان سال به علت عدم وجود منشی در کنکور رتبه خاصی کسب نکردم, اواسط سال بعد, در دانشگاه آزاد مبارکه بدون کنکور به تحصیل در رشته کامپیوتر ادامه دادم.
۳- سال بعد در کنکور سراسری فنی شرکت کردم و با وجود عدم وجود منشی مناسب, در دانشگاه دولتی فنی پسران شهرکرد پذیرفته شدم و رشته کامپیوتر را ادامه دادم.
۴- به علت آن‌که «سه میلیون پس اندازم تمام شد» معدلم از ترم ۱ که ۱۸ و ۳۸ صدم بود به ۸ و ۲۵ صدم نزول درجه پیدا کرد. سال دوم از دانشگاه دولتی روزانه شهرکرد انصراف دادم.
۵- سال بعد با مراجعه به یک مرکز پیش دانشگاهی مدرک پیش دانشگاهی علوم انسانی را اخذ نمودم تا بتوانم در کنکور سراسری شرکت کنم و «به علت نبود منشی» موفق به ورود به دانشگاه در رشته مترجمی زبان نشدم.
۶- در دوران دبیرستان, اولین بازی مخصوص نابینایان به زبان فارسی با نام مسابقه دو در جنگل را طراحی نمودم که تا مراحل اولیه جشنواره خوارزمی پیش رفتم ولی «به علت عدم حمایت مراکز مربوطه», طرح من قادر به ادامه راه خود نشد.

شاید دلیل این‌که نوشته‌اید: «اطرافیانم می گویند اصولا کمی مغرورم و در واقعیت هم دوستان صمیمی به تعداد انگشتان یک دست ندارم.» هم مؤید نظر من باشد.
البته ممکن است واقعا همین طور باشد، و همه عدم موفقیت‌های شما به علت‌های خارج از شما باشد، ولی بیان آن به شکل فوق الذکر مقداری با تواضع در تضاد است. ضمنا از نظر روان‌شناختی، این‌که کسی علل عدم موفقیت خود را نه خود، بلکه دیگران بداند، فرافکنی نامیده می‌شود. به نظر من برای خود شخص هم بهتر است حداقل بخشی از عدم موفقیت‌های خود را به علت مثلا کم کاری های خودش بداند.
واقعا نمی خواهم خدایی نکرده شما را اذیت کنم، می خواهم شما با خودتان روراست تر باشید، و همچنین از دید دیگران شخص متواضع‌تری باشید.
امیدوارم در زندگی مادی و معنوی خود موفق باشید

علی سراج

دیدگاهتان را بنویسید