خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
شما هم مثل من صدای موزیک مزاحم وب سایت ها اذیتتان میکند!؟

در این پست با من همراه شوید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

قصد دارم روشی را معرفی کنم که تمام مشکلات مربوط به وُلُم کنترل ویندوز ایکس پی را مرتفع می کند.

نابینا ها و کمبینا ها با این روش قادر به تنظیم سطح صدای صفحه خوان و برنامه های مورد علاقهتان هستید.

بینا ها یا همان افراد عادی نیز از این روش سود خواهید جست چرا که قادرید میزان وُلُم تمام برنامه ها را با یک کلیک در سر انگشتان خود داشته باشید.

IndieVolume مکملی بر وُلُم کنترل ویندوز است که طریقه کنترل صدای برنامه های ویندوز را بطور چشمگیری بهبود می بخشد.

IndieVolume مخصوص کاربران حرفه ای ویندوز است.  مخصوص کسانی که رویای قابلیت هایی که ویندوز سال هاست نداشته را در سر می پرورانده اند.

قابلیت هایی نظیر سطح صدای مختص به هر برنامه, بالانس و قطع صدای مختص هر برنامه, پشتیبانی از FX, پشتیبانی از چندین کارت صدا و حتی بیشتر.

IndieVolume تمام این قابلیت ها را در خود دارد! با IndieVolume از حد اکثر توانایی های کارت صدای خود بهره مند خواهید شد!

IndieVolume امکانی را فراهم می کند که هر برنامه بتواند از سطح صدای مختص به خود برخوردار باشد بدون اینکه سطح صدای برنامه های دیگر را تحت تاثیر قرار دهد. فرض کنید در حال شنیدن موسیقی دلخواهتان هستید که ناگهان صدای دینگ بلندی از یک برنامه تمرکزتان را بر هم می زند. با IndieVolume می توانید برنامه ای که آن صدای دینگ بلند را تولید می کند را طوری طنزیم کنید که صدایش از صدای برنامه ای که موسیقی پخش می کند کم تر باشد.

این نرم افزار که بطور انحصاری برای طنزیم جداگانه سطح صدای برنامه ها ساخته شده, از بالانس و قطع صدای مختص هر برنامه نیز پشتیبانی می کند.

فرض کنید بطور اتفاقی گذرتان به یکی از آن سایت هایی خورد که در پس زمینه, موسیقی های گوشخراش پخش می کنند. با استفاده از IndieVolume می توانید صدای مرورگرتان را کاملاً قطع کنید. شاید هم بخواهید بازی های فلَش انجام دهید و بخواهید وُلُم بازی را کم یا زیاد کنید. IndieVolume در خدمت شماست!

IndieVolume برای کسانی که از نرم افزار های گفتگوی صوتی استفاده می کنند یک ضرورت محسوب می شود. اگر برنامه ای به عنوان تنها برنامه مجاز به پخش صدا معرفی شود, IndieVolume صدای تمام برنامه های دیگر را بطور خودکار قطع می کند. فرض کنید در حال گفتگوی صوتی با اسکایپ یا گوگل تاک هستید و ناگهان صدای یک برنامه دیگر مزاحم می شود. با استفاده از IndieVolume می توانید اسکایپ یا گوگل تاک را به عنوان تنها برنامه مجاز به پخش صدا معرفی کنید تا هنگام گفتگو, صدای تمام برنامه های دیگر قطع شود.

IndieVolume به شما اجازه می دهد به هر برنامه, کارت صدای مورد نظرتان را اختصاص دهید. فرض کنید شما چند کارت صدا بر روی کامپیوتر خود نصب کرده اید. با استفاده از IndieVolume می توانید برنامه ها را طوری مدیریت کنید که هر برنامه از کارت صدایی که شما مایلید استفاده کند و اینطور تمام ابزار های صوتی کامپیوتر خود را به خدمت بگیرید.

نرم افزار را به همراه سریال دایمی کننده و آموزش صوتی مخصوص نابینایان, از اینجا دانلود کنید.

ترجمه و تدوین: مجتبی خادمی.

دیدگاهتان را بنویسید