خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

بیایید کلاهبرداری مدرن را از پای درآوریم.

 

چه قدر راحت می توانیم این ها را خسته کنیم!

به جای چندین دقیقه مکالمه خسته کننده و بی هدف با بازار یاب های تلفنی یا همان کلاهبرداران تلفنی که در نهایت به خالی شدن جیب شما می انجامد, مثل من باشید, اینطور برخورد کنید. جدی و بی پروا.

کلاهبرداری, اصلاً با فرهنگ ایرانی سازگار نیست.

دستگاه های کاهش مصرف برق تا پنجاه درصد, قرص درمان زود انزالی, داروی ترک اعتیاد, پودر چاقی, پودر لاغری, دستگاه ضد حریق هوشمند, کپسول آتش نشانی, قطعه کاهش مصرف سوخت تا پنجاه درصد, سیدی آموزش کسب درآمد در خانه و هزار تقلب دیگر با قیمت هایی سرسام آور و البته کارایی زیر صفر.

این پول ها را ندهید! همه اش کذب است. دروغ محض!

دقیقاً نظیر نامه الکترونیکی ای که دو روز پیش برای من و هزاران نفر دیگر فرستاده شد و در آن ادعا کرده بودند که ما دریافت کنندگان آن نامه برنده شده ایم. برنده یک عینک سه بعدی, یک لوبیای سحرآمیز, یک سیدی حاوی پنجاه نرم افزار کاربردی و دو محصول دیگر. در همان نامه نوشته شده بود که ما این هدایا را از طرف یک فروشگاه اینترنتی به رایگان دریافت می کنیم و فقط کافیست هزینه پست و بسته بندی را بپردازیم. فکر می کنید هزینه بسته بندی و پست را چه قدر نوشته بودند؟ دوازده هزار تومان! بله. این هم شگرد جدید کلاهبرداری اینترنتی مردم ساده دل و خوشبین و شاید هم طماع ایرانی. در واقع این فروشگاه جنس هایی که در انبار ها روی دستشان باد کرده است را با قیمتی گزاف به هزاران نفر می فروشند. هم پول جنس را دریافت می کنند و هم هزینه حمل و نقلش را. منت هم می گذارند که هدیه داده اند. مگر هزینه پست بیش از دو هزار تومان است که این ها دوازده هزار تومان بابت بسته بندی و پست می طلبند!!!

قضاوت با شما…

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید