خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

آموزش حروف کیبرد به بچه های دبستانی

سلام.
از پا درد داره دهنم سرویس میشه. نمیدونم چرا من اینجوریم که تا سه چهار ساعت روی پاهام راه میرم بعدش زانو درد شدید اللحنی میگیرم. نفرین به این زندگی و درد و مرض هایی که تا خدا خدایی میکنه و تا دنیا بر قراره دست از سر کچل بشر دو پا بر نمی دارند! از بچگی این مشکل پا درد رو داشتم. یادم میاد اون وقتا که تازه اسم آموزش اینترنت توی دیسک های آموزشی جناب مرتضی هادیان و نصر اله رضایی به فضای انفورماتیک نابینایان نوری سو سو زنان بخشیده بود, چهار ساعت در راه رفت و برگشت به خانه ریاضیات می کوبیدم از ورنامخواست کوفتی که ایشالا خراب بشه می رفتم اصفهان و بر می گشتم. روزی چهار ساعت توی راه بودم و چهار ساعت هم توی کلاس. خلاصه که کار هر روزم شده بود ولی رفتم و اینترنت رو از آقای رضایی یاد گرفتم. البته آقای رضایی هم میدونست روی چه کسایی وقت بگذاره واسه همین هم بود که من و هم دوره ای هام که از آدمای خلاق بودیم و مثل ما دیگه کم پیدا میشه اینترنت رو خیییلی سریع تر از چیزی که فکر بکنید یاد گرفتیم و توی کلاس به ما می گفتند ف ما می رفتیم فرانسه. حالا من لقمه رو می کنم توی دهن شاگردم واسش می جوم و خودم واسش قورت میدم ولی حاضر نیست حد اقل حزمش کنه. می بینید تو را به خدا که چه زمانه ای شده؟
خلاصه که داشتم از زانو درد می گفتم که باید از کوچیکیم می رفتم دکتر و هی نرفتم و نرفتم و نرفتم تا حالا که باز هم نمیرم چون این موارد پول میخواد و من هم که نه خودم داره و نه آقام یعنی همون بابام پس بیخیل.
وااای! فردا رو بگو که خستگی امروزم در نرفته باید برم یک کلاس صد کیلومتر اون طرف تر. در ضمن: توضیح تصویر: سمنویی که جلوم هست و دارم میخورم رو ابل فضل همون پسر قند عسل عوض جلالی برام آورده. مخصوص خود خودم و نه واسه خانواده. خواهرمم که دید امروز به هیچ وجه حال کشیدن سمنو توی کاسه و بشقاب رو ندارم واسم انجام این فریضه خطیر رو به عهده گرفت. به. چه قدر شیرین! ولی دستامم شیرین شده چون این خواهرم هم مثل خودم شیرین میزنه و نابینا. اینه که اگه میگه سمنو ها مثل موم شده و میچسبه همه جا و با این توجیه تا زیر کاسه رو هم با سمنو یکی کرده که میزم هم بتونه شیرین بخوره شیرین بزنه و شیرین شه دیگه از دست آورد های روزگاره و کاریش نمیشه کرد.
اصلاً به قول مامانم که صد ساعت حرف میزنه بعد میگه حرف اصلی رو یادم رفت من هم حرف اصلی رو نگفتم اونم این که من سعی کردم حروف الف با رو با ترتیبی که روی صفحه کلید چیده شده با شعر و به کمک خواهرم همون که زیر کاسه رو هم شیرین کرده, به بچه دبستانی ها یاد بدم. ی تیکه شعر صفحه کلید رو این جا مینویسم ببینید چطوره؟

ش شبای شاد تابستون

با کُل مهمونامون

س سوار ماشین می شیم

میریم پارکُ خیابون

ی یواش برون بابایی

به به عجب هوایی

ب بذار وا شه دلامون

بچه ها بازی آخ جون
***
اگه نظر دارین یادتون نره زیر همین مطلب بگذارید.

۸ دیدگاه دربارهٔ «آموزش حروف کیبرد به بچه های دبستانی»

خیلی هم عالی+
بابا خلاق نه شوخی کردم واقعا خلاقه فقط از یه جای نوشتت بیشتر کیف کردم اونجا که استادت را معرفی کردن حالا تو این دوره زمونه با خرجا که گرونه دیگه حالی به آدم میمونه اشتباه شد ببخشید تو این دوره زمونه بشر شرمش میکنه که بگه از کی یاد گرفته همش خودش را علامه دهر فرض میکنه و میگه خودم ور رفتم یاد گرفتم

با سلام من چند تا پیشنهاد داشتم یکی اینکه به نظر من میشه بعضی از فایلهایی را که برای دانلود در اینجا قرار می دهید در یکی از سایتهای اشتراک فایل به خصوص سایت ۴shared.com که از هر لحاظ سایت خوبی است قرار بدهید و بعد اینکه بهتر است آموزشهای صوتی در مورد فناوریهای جدید مثل آموزش کار با سایت facebook یا آموزش جستجو و دانلود از شبکه torrent یا آموزش کار با Skype تهیه شود

سلام مهدی خان عزیز.
با پیشنهاد اولیت که به شدت مخالفم.
اولا سایتی که شما میفرمایید در خیلی از شرکت های اینترنتی ایران فیلتر شده.
دوما این سایت نیاز داره که کاربر توش ثبت نام کنه و بعد دانلود کنه که کلی درد سره و خیلی ها مثل خود من آماتور هستند و این جور جنگولک بازی ها را بلد نیستند که نام نویسی کنند و این حرفا.
سوما این سایت ها تقی به توقی بخوره به بهونه کاپی رایت و حق مؤلف چوب تو آستین آدم می کنند.
چهارمً این سایت ها لینک مستقیم نمی دهند.
حد اقل ای کاش می گفتید میدیا فایر باز ی چیزی!
در مورد تهیه آموزش های صوتی شما درست می فرمایید ولی اگه وقتش باشه.
فعلاً درگیر مطالعه و تدریس کلاس های خصوصی تابستانه هستم.
هر کس میتونه این گوی و این میدان.
تا من وقتم آزاد بشه بیایید وسط ی چیزی ضبط کنید من میگذارم واسه همه که حالشا ببرند.
البته خودم هم سعی می کنم دست به کار بشم.
با تشکر از نظر ارزنده شما: مهدی گل.

سلام جناب .. جسارتا قبل و بعد از تدریس برای رهایی از درد پا از روغن بدبو ولی معجزه گر شترمرغ استفاده کنید !
***
الان این روغن که میفرمایید رو دقیقا کجا با چه قیمتی میشه گیر آورد؟
ممنون از این که به فکر هستید.

شما آموزش کامپیوتر برای نابینایان نیز دارید ؟ روش های آموزشی رو میتونید لینک کنید ؟
متشکرم
***
سلام.
یک سری کتاب آموزش کامپیوتر به نابینایان توسط انجمن علمی فرهنگی موج نور از مبتدی تا تقریبا پیشرفته تهیه شده که میتونید برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۹۹۰۱۸۰۰۸ هر روز غیر از روز های تعطیل از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۹:۰۰ تماس بگیرید.
روش تدریسشون اینطوره که مدرس این درس ها رو به صورت صوتی میگه و به صورت عملی انجام میده. البته با لهجه شیرین اصفهانی.
پیشنهاد می کنم یک کتاب برای نمونه ازشون بخرید ببینید باب سلیقه شما هست یا خیر.
سایتشون هم هست:
http://mnsi.ir
خود من هم یک جزوه آموزشی برای کودکان و نوجوانان مبتدی تهیه کردم که به صورت متنیه و بیشتر به درد والدین بچه ها میخوره که با همکاری خود بچه ها باهاشون کار بشه.
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید