خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود صفحه خوان اندروید android screen reader مخصوص نابینایان

این پست، قدیمیست. میتوانید به پست جدیدتر مراجعه کنید.

سلام.

دوستان عزیز و گلم.

امروز به تلاش و همت من و البته درخواست یکی از دوستان فعالمون رفتم سراغ اینترنت بی سر و ته و صفحه خوان نابینایان برای اندروید android رو از اینترنت گرفتم آوردم گذاشتم سر سفره این محله که ی وخ کسی شام نخورده نره.

برنامه های تاک بک talkback, کیک بک kickback و ساند بک soundback و همچنین تی تی اس TTS را یک جا در این آرشیو قرار دادم.

کافیه ساند بک, کیک بک, تاک بک و تی تی اس رو روی گوشی اندرویدی تون نصب کنید.

بعدش توی تنظیمات settings برید و گزینه accessibility رو فعال کنید.

در نهایت جلوی چهار تا برنامه ای که نصب کردید تیک checkmark بزنید.

حالا گوشی با بازخورد های صوتی, آوایی و لرزشی در خدمت شماست.

توجه داشته باشید که ممکنه یک نسخه از این برنامه ها بسته به نسخه سیستم عامل اندروید android که روی گوشی شماست, روی گوشی نصب نشه که باید اون یکی نسخه از برنامه که توی همین آرشیو موجوده را بنصبید.

موفق باشید.

لینک دانلود هم بی لینک دانلود.

.

.

.

.

این یک سر کاری بیش نبود.

هو هو.

.

.

.

ناراحت شدی؟

.

.

.

خوب چی کارت کنم؟

شدی که شدی!

.

.

.

حالا کافه رو به هم نریز!

.

دریافت صفحه خوان اندروید برای نابینایان از محله گوشکن

.

Download android screen reader for the blind from gooshkon neighborhood

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «دانلود صفحه خوان اندروید android screen reader مخصوص نابینایان»

سلام داداش. خوبی؟ عزیز تا جایی که من یه مدت پیش تست کردم و این نرم افزار رو روی یک گوشی تاچ نصب کردم, فقط عدد میخوند و میگفت کلیک, کلیک. مثلا میرفت تو مسیج اون فقط میگفت کلیک. موفق باشی. بای
***
سلام محمود گلم.
اولندش که مرسی سر میزنی.
دومندش خیلی خوشحالم کردی نه فقط منو بلکه بقیه بچه ها رو هم که تجربهت رو گفتی.
سومندش شاید نسخه صفحه خوان با نسخه سیستم عامل گوشی مورد نظر ست نبوده یا ی چیزیش کم بوده یا گوگل هنوز اون گوشی رو ساپُرت نمی کرده یا شایدم اصلا به قول تو واقعاً کاربردی بودنش زیر سؤال باشه. به هر حال صفحه خوان های پولی ای هم فکر میکنم واسه اندروید دیدم که با توجه به گسترش روز به روز اندروید امیدوارم کرک اون صفحه خوان ها بیاد تا بهتر بشه مستقل شد و از مواهب تکنولوژی لذت برد.
چهارمندش این که خیلی ایول داری. همین جوری دور همی! رفاقتی!

سلام دادا. نسخه که سازگار بود چون از اندروید مارکت دانلود کردم. میخوند ولی اینقدر مفید نبود که بگی نابینا دیگه کامل میتونه کار کنه. آره صفحه خوان پولی هم هست “موبایل اکسسبلیتی” ولی پولیه و از شرکت کد فکتوری. من در خدمتتم, بای تا های

با سلام .
من قصد دارم تجربه ی جدیدم را از کار با تاک بک بیان نمایم .
من یک گوشی htc status خریداری کردم که از لحاظ ظاهر و سی پی یو و همه چیز تقریبا به htc cha cha شبیح است .
خوب خیلی خیلی زیاد کاربری تاک بک بر روی این گوشی نسبت به گوشی های تاچ فرق می کنه .
با توجه به وجود اراکی و یا همان چهار جهت اصلی در گوشی که پایین سمت چپ صفحه کلید قرار دارد و با توجه به دکمه اینتر می توان گفت خیلی راحت می توان با گوشی های آندروید کلید دار کار کرد .
تنها در موارد کمی نیاز ما به صفحه ی موبایل که لمسی است به وجود می آید
مثلا برای باز کردن منو و یا کلید بک و یا option .
کاربری آسانی دارد
برای ارسال پیام بسیار راحتیم و اصلا با مشکل موباجه نیستیم و هم چنین برای تماس گرفتن .
وب را نمی خواند .
فارسی نمی خواند و من به dictionary آن بر نخورده ام
سرعت صحبت کردن آن را می توان کم و زیاد کرد .
مزیت بسیار زیادی که شما در هنگام کار با android ببه آن بر می خورید آن کاست که برنامه های زیاد و متنوع ای وجود دارد که تاک بک ان ها را پشتی بانی می کند و بسیار مفید است .
مثل ساعت گویا که بسیار عالی ساعت را فارسی بیان می کند و یا برنامه قطب نما گویا و یا برنامه ای مانند yahoo messenger و یا talk که کار google talk را می کند و یا wi fi transfer که بسیار عالی عمل کرده و شما می توانید از طریق صفحه وب یعنی از طریق موزیلا به فایل های موبایل دست رسی داشته باشید و player ها و file manager های مختلف و.
دریافت و یا ارسال فایل با blue tooth زیاد سخت نیست .
skype را زیاد خوب پشتی بانی نمی کند
لازم است یک برنامه بسیار مفید را معرفی کنم که بسیار باید خدا را شکر کنیم که تاک بک آن را پشتی بانی می کند .
نام این برنامه bazaar است و تنها کافی است ببه کمک یک فرد بینا آن را نصب کنید .
برای دریافت و نصب بازار که همان کار آندروید مارکت را برای ما می کند با گوشی به آدرس http://www.getbazaar.com بروید .
وقتی که وارد این برنامه می شوید دو گزینه game و apps دارید و می توانید با انتخاب apps به گزینه های زیاد برنامه ها دست یابید و با انتخاب هر پوشه برنامه مانند music and audio و dhیا interestingg به برنامه های آن شاخه بروید و با انتخاب هر برنامه آن را نصب کنید و استفاده نمایید .
typee با آن خیلی راحت است و صدای آن نیز خوب است و دکمه بک لمسی است و دکمه home و option و google serch لمسی است و از دیگر برنامه های مفید که تاک بک پشتی بانی می کند می توان به whatsapp و یا nimbus اشاره کرد و یا tell to me time و یا talking caller id و یا file manager astra و یاfile manager و winamp و یا jetaudio
رادیو خوبی دارد و لیست ای از رادیو هایی که می گیرد را در اختیار می گذارد و در هنگام رادیو گوش کردن می توان ههمه کار کرد .
و کیفیت ضبط آن چنگی به دل نمی زند و بهتر است یک برنامه ضبط صدا نصب کنیم و کار در file manager آن خیلی راحت است و یکی از ویژه گی های htc status که مانند cha cha است ، این است که دکمه مستقیم facebook است . البته در ایران فیلتر است اما وب باز نمی شود و یک برنامه خود facebook باز می شود و می توان با نصب vpn facebook را راه اندازی کرد .
کاربرد دکمه facebook در صفحه اصلی به این گونه است که می توانیم به اکانت خود وارد شویم و خوب به فعالیت بپردازیم اما در یک عکس و یا آهنگ و یا فیلم و یک صفحه وب اگر باشیم با فشار دادن fb key آن فایل برای اشتراک گذاری در fb آماده می شود .
امیدوارم توضیحات مفید باشد
خدا نگه دار

سلام آقای خادمی من پیمان هستم یکی از دوستان آقای خاکسفیدی در زاهدان شرمنده مزاحم وقتتون میشم راستش یه گوشی گالکسی داشتم که tts به صورت مادرزاد وجود نداره خواستم از این لینکی که اینجا گذاشتید دانلود کنم اما در دانلود منیجر یوزر و پسورد میخواست لطفا کمکم کنید که چه باید کرد باز هم از همکاریتون ممنونم با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید