خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

انبوهی از کتاب های صوتی در دستگاه های شما: فاطمه زر مهر

انبوهی از کتاب های صوتی در دستگاه شما
گوش کردن به پادکست و کتاب صوتی اینروزها با توجه به فراگیر شدن گوشی ها و دستگاه های موبایل امری عادی و به شدت مفید است. اینکه شما در ترافیک بتوانید ظرف چند ساعت کتابی را تمام کرده (گوش کنید) یا در هنگام استراحت شبانگاهی همینطور که دراز کشیدید بدون اینکه چشمانتان را باز نگه دارید، از انواع و اقسام کتاب های صوتی که دانلود کردید استفاده کنید.
بد نیست به تعدادی از سایت هایی که کتاب های صوتی را به صورت رایگان در اختیارتان می گذارند نگاهی بی اندازیم.
LibriVox.org
سایت LibriVox.org به عنوان یک سایت غیر انتفاعی و رایگان و بدون درج تبلیغات آزاردهنده که معمولا همیشه سایت ها را به تصرف خودشون در می آورند، به کار ارائه کتابهای صوتی می پردازد. این کتاب ها از سایت های مختلف جمع آوری شده و همه آنها توسط افراد داوطلب آماده و تهیه شده اند. فرمت همه این کتاب ها نیز mp3 است و شما کار سختی برای گوش کردن و استفاده از آنها ندارید. کافی است آنها را دانلود کرده و روی گوشی یا دستگاه همراه خود بریزید. به همین شکل تولید کتاب صوتی نیز برای این سایت کار راحتی است. کافی است فقط بتوانید صدای خودتان را ضبط کنید!

BooksShouldBeFree.com

سایت bookShouldBefree نیز به عنوان یکی دیگر از سایت های بزرگی که کتابهای رایگان صوتی را برای دستگاه های مختلف عرضه می کنم شناخته می شود. این سایت بسیار شبیه به سایت LibriVox بوده و از این سایت و سایت Gutenberg.org به عنوان منابع اصلی فایل های صوتی اش استفاده می کند. این سایت به خوبی و با استفاده از یک دسته بندی خوب و کاربرپسند، فایل های صوتی خوبی را برای عرضه به کاربران در خود جای داده است.

NewFiction.com

به کتابهای علمی تخیلی علاقه مندید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است و اگر دوست دارید لذت گوش کردن به این کتاب های صوتی را نیز داشته باشید پیشنهاد می کنیم حتما به این سایت سر بزنید. این کتاب ها توسط گویندگان خوب و متبحری آماده شده و از کیفیت بالای برخوردار است. کافی است که در این سایت عضو شوید تا هر روز فایل های صوتی جدید برایتان ارسال شود. علاوه بر این که شما می توانید به این فایل ها به صورت آنلاین گوش دهید،امکان دانلود کردن کتابهای صوتی نیز وجود دارد. پس خیالتان راحت باشد! دنیای صوتیِ تخیلی کتابهایتان همیشه همراهتان خواهد بود.

PodioBooks.com

این سایت بسیار شبیه به سایت newfiction.com است. تعداد 434 کتاب رایگان صوتی مختلف که به صورت بخش بخش و در 30 دسته بندی مختلف در این سایت قرار گرفته اند می توانند رضایت خاطر هر علاقه مند به دنیای علمی و تخیلی را برآورده کنند.

Librophile

سایت Librophile به عنوای یکی از پایگاه های کتاب های صوتی رایگان و غیر رایگان شناخته می شود. برای اطلاع و یا دریافت فایل های صوتی رایگان، امکان استفاده از برنامه iTunes فراهم است و شما با استفاده از این برنامه می توانید همیشه فایل های صوتی رایگان رو در سیستم خودتان داشته باشید. همچنین لینک هایی برای دریافت کتاب های الکترونیکی در پروژه گوتنبرگ نیز در این سایت وجود دارد. یکی از مزایای این سایت ارائه کتابهای صوتی در فرمت های مختلف جهت استفاده در دستگاه گوناگون است.

AudioBooksForFree.com

این سایت مجموعه ای از کتاب های کلاسیک صوتی را در خود جای داده است. دسته بندی های گوناگونی که باعث شده اند کتاب ها به صورت خوبی در گروه های مورد نظر قرار گرفته و کاربر به راحتی آنها را دریافت کند. همچنین شما اگر کتاب صوتی ای تولید کرده اید و صد البته که کپی رایتش رو رعایت کرده باشید، امکان فروش کتابتان در این سایت فراهم است.
سایت های زیاد دیگری نیز وجود دارند که به طور اختصاصی در زمینه کتاب های صوتی فعالیت می کنند. شما از کدام یک استفاده می کنید؟

______________________________

_________________
Lis mailing list
Lis@maillist.um.ac.ir
https://maillist.um.ac.ir/cgi-bin/mailman/listinfo/lis

 

یک پاسخ به «انبوهی از کتاب های صوتی در دستگاه های شما: فاطمه زر مهر»

دیدگاهتان را بنویسید