خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

از این به بعد می توانید jaws14.0.137 را در windows8 pro crack نمایید

با سلام امیدوارم از نصب windows8 لذت برده باشید امروز می خواهم طریقه crackکردن jaws14 را برای شما سروران خودم بنویسم حالا می رویم سر اصل مطلب شما بعد از نصب windows8pro و نصب jaws14.0.137 که لینک دانلودش در همین سایت موجود است باید این مراحل را به دقت انجام دهید ابتدا به control panel رفته برنامه administrative tools راباز کنید سپس local security policy را هم باز کنید سپس با باز کردن local policies به قسمت security options رفته و آن را هم باز کنید بعد از فشردن یک بار tab باید end را هم بزنید بعد با جهت نمای بالا دو بار بالا بروید نه بیشتر نه کمتر سپس aplication را بزنید و propertys را باز کنیدو enable رابه disable تغییر دهید و سپس jaws را همانند ورژنهای قبل crack کنید دقت کنید که همه مراحل را همانگونه که توضیح دادم انجام دهید امیدوارم مفید بوده باشم

۱۹ دیدگاه دربارهٔ «از این به بعد می توانید jaws14.0.137 را در windows8 pro crack نمایید»

با سلام به شما دوست عزیز و تمومی دوستان. دوست عزیز منظور بنده لینک دانلود ویندوز بود که دیروز یادم رفت بنویسم. نتونستم بفهمم کدومیش لینک دانلود ویندوز ۸ هستش. چون اونجا چند لینک وجود داره. اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. با سپاس از زحماتتون.

با سلام ببخشید که منظورتون را متوجه نشدم امروز لینک دانلود windows8 نسخه pro را برایتان قرار می دهم فقط برای خارج کردن پوشه نصب windows8 از حالت فشرده password می خواهد که آن را برای شما می نویسم password ir-dl.com می باشد موفق باشید این هم لینک دانلود http://www.dl.ir-dl.com/user2/August.2012/Win.8.Professional.x86.www.IR-DL.com.rar

با سلام خوشحال شدم نوشته شما را خواندم با خودم گفتم دیگر شما در این صفحه نظر نمی نویسید.حالا برویم سر اصل مطلب فکر می کنم نرم افزار persian NVDAکه ترکیبی از دو نرم افزار NVDAو eSpeak است کار شما را راه می اندازد.ولی اگر این نرم افزار در x64 کار نکرد پیشاپیش عذرخواهی می کنم.

سلام آقا مجتبی
پست خیلی خیلی خوبی بود من که با این پست خیلی حال کردم چون که کسی تا حالا jaws را روی ویندوز هشت نصب نکرده بود اکثرا هم تا حالا ویندوز هشت را ندیده اند.
خلاصه این که خیلی خوب بود
متشکرم فقط حیف که هک پارس آوا ۲ روش کار نمی دهد و نیاز به قفل دارد .

با عرض سلام و عرض تشکر فراوان از اساتید محترم. یک سوال از خدمت شما داشتم و آن اینکه من ویندوز۸ را نصب کردم و جاوز ۱۴ را هم نصب نمودم و هیچ مشکلی وجود نداشت ولی به محض این که پارسآوا را نصب کردم بعد از ری استارت ویندوز دیگر نه نریتور و نه جاوز بالا نیامدند و سیستم پیغام خطا برای نصب پارسآوا میداد. خلاصه اینکه دیگر من هیچ کار نمیتوانم بکنم. از دوستان درخواست کمک فوری دارم. باز هم از همه اساتید متشکرم.

با سلام من تا حالا با این مشکل روبرو نشده ام.ولی فکر می کنم صدای کامپیوتر شما mute شده باشد.در غیر این صورت می توانید با من تماس بگیرید تا تمامی راه های حل این مشکل را بررسی نماییم.شماره تلفن برای تماس:۰۲۵۱۶۶۱۱۸۵۳موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید