خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اوضاع مالی محله وخیم شده است

بچه ها, حالا به غیر از اون هایی که اهل حال و اهل محله ما نیستند و این نوشته را گدایی یا اخاذی یا کلاه برداری میدونند, دارم به شما ها میگم. به خود خود شما ها. من دیگه دارم توی مسائل مالی محله کم میارم. البته این کار جمع آوری کمک توی کشور های غربی یک فرهنگ شده و مثل همین جا هم هست یعنی اجباری برای این کار در کار نیست. ولی خوب تا توی ایران جا بیفته یه کمی طول میکشه. واسه همین بود که در بالا از اون سه کلمه نامانوس استفاده کردم.

لطفا و خواهشا هر کس پولی داره و بدون منت میتونه به محله کمک کنه و فکر میکنه اصول عقاید و باور هاش با کاری که ما داریم این جا آروم آروم انجام میدیم در یک راستا هست در حد توانش کمک کنه. من تحدید نمیکنم. ولی اگر یک روز محله رفت روی هوا با من نیست ها! فوقش من محله را به حالت تعلیق و یا خاموش در میارم و مطالب شخصیم را مثلا توی بلاگفا مینویسم. ولی بدونید تمام مطالب آموزشی و تمام رتبه ای که این محله توی موتور های جستجو کسب کرده میپره. نه. همین فردا نمیپریم. ولی داریم به موعد تمدید دامنه, تمدید پهنای باند, تمدید فضای ذخیره سازی نزدیک میشیم. وظیفه من بود تا دیر نشده بگم. شاید هم من پولی توی جیب خودم بیاد و این اتفاق اصلا نیفته. ولی چون مثل دو سال قبل نیست و اوضاع مالی من بدتر از همیشه شده, گفتم بگم نگید نگفت.

راستی بگم هر کس اگر و اگر و اگر خواست کمک کنه نباید با حساب کشی کمک خودش رو زیر سوال ببره که در این صورت اصلا کمک را قبول نمیکنم و اگر هم وقتی دیر شده بود از نیت طرف آگاه شدم دیگه پولی رو که خرج محله شده نمیتونم به طرف برگردونم.

ممکن هست برای جمع آوری کمک برای محله, از این به بعد هر چند ماه یک بار شاید زودتر شاید دیرتر این نوشته را تجدید کنیم چون واسه حفظ محله و رسیدن به هدف هامون راه دیگه ای نمونده.

اگر پول هایی که جمع میشه خدایی کرد و از حد نیاز زیادتر شد, نگه میداریم برای نیاز های بعدی محله.

اگر هم از کار خودم پول دستم اومد که اصلا پول های جمع شده را برمیگردونم.

در نظر داشته باشید که کمک شما هیچ الزامی در خصوص ارائه میزان محتوا یا زمان به روز رسانی محله برای کاربران و نویسندگان ایجاد نمیکنه.

فقط هر کس کمک کرد, یک پیام به پست الکترونیک بنده gooshkon2020@gmail.com بفرسته یا اگر واقعا دسترسی به ایمیل نداشت روی شماره 09139342943 پیام بفرسته. پیام شما شامل اسم و فامیل و مبلغ اهدایی به محله باشه.

فرستادن پیام ازین جهت هست که اولا اسم شما در صفحه حامیان محله درج بشه. دوما زمان هایی که مثلا بخواهیم پول اضافی رو برگشت بدیم بدونیم داریم چیکار میکنیم و به کی چه قدر بدیم.

این شما این گوی و این میدان:

شماره حساب سیبای بانک ملی بنده: 0304757756004. بنام مجتبی خادمی ورنامخواستی.

شماره کارت شتاب ملی بانک بنده: 6037991075798151. بنام مجتبی خادمی ورنامخواستی.

خوش باشید.

۹ دیدگاه دربارهٔ «اوضاع مالی محله وخیم شده است»

سلام مجتبی جان
اصلا به نظر من باید یه لینک دائم کمک به ما بزاری. بیخیال اینکه چی می‌گن. توی همه‌ی سایت‌های خارجی که خدمات رایگان می‌دن دونیت یا همون کمک مالی هست.
مثلا سایت ارایه دهنده‌ی NVDA, RSGames و… برای آسون شدن کار بچه‌ها هم به نظرم توی zarinpal.com ثبت نام کن و یه لینک بزار که بچه‌ها بتونن مستقیم به صورت آنلاین پرداخت رو انجام بدن. البته همین شماره کارتی که دادی هم می‌شه به صورت آنلاین پرداخت انجام داد.
امید که بچه‌ها حالا که پای عمل رسیده خودشون رو نشون بدن. متاسفانه ما وقتی پای استفاده می‌رسه هستیم ولی وقتی باید کاری انجام بدیم می‌کشیم کنار! باید این عادت بد رو بزاریم کنار.
کسی اگه نداره ۲ هزار تومن کمک کنه. بهتر از هیچی هست که.
موفق باشید همگی. بدرود.

سلام مجتبا جان این پول لعنتی چه که بلاهایی که سر ما نمیاره من خودم ۱۶ ساله هستم به کامپیوتر هم خیلی علاقه دارم ولی پول ندارم ی کامپیوتر بخرم دوستم لب تاپ داره ولی بلد نی ی کپی رو با لب تاپش انجام بده حسودیم نمیشه فقط با خودم میگم خدا پول رو به چه کسانی میده

سلام. به امید روزی که با کار و تلاشمون به جایی برسیم که به دیگران هم کمک بلاعوض کنیم.
اگر امکان داره بفرمایید تقریبا چه مقدار نیازه. تا جایی که بتونیم واسه محله انجام وظیفه می کنیم.
درست یا غلط ما این محله رو از خودمون می دونیم و حاظریم واسش حتی به چند نفری هم رو بندازیم.

با سلام
آقا مجتبی اتفاقا کار به جائی کردید که موضوع رو با دوستان در میان گذاشتید! این کار باید خیلی زودتر از این انجام می گرفت. تاحالاهم که خودتون زحمت کشیدید و سایت رو پشتیبانی کردید بسیار کار بزرگی بوده و لطف شما قابل احترام است.
ما هم انشاالله دراولین فرصت …
دوستان دیگر هم بشتابند که محله از دست نره.

رسول رضایی: من نمیگم چه قدر چون اینطوری خوب نیست. از یک ریال تا هر چه قدر که بشه. پول ها اگر زیاد هم شد رزرو میمونه یا که برمیگرده به اهدا کننده هایی که پولشون زیاد اومده. تعیین مبلغی خاص، کار جالبی نیست از نظر من. شما اگر تونستی کاری کنی ممنون و اگر هم نشد باز قدمت توی محله روی چشم جا داره. رهگذر عزیز از لطف شما هم ممنونم. پویای عزیز منم امیدوارم مجبور به تغییر و تخریب ساختار محله نشیم.

دیدگاهتان را بنویسید