خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

هفت بهمن خورشیدی تولد مجتبی خادمی مدیر محله نابینایان مبارکه مبارک!

آره خودشه. امروز هفت بهمن خورشیدی, تولد مجتبی خادمی. مجتبی جونم از همین جا تولدت رو بهت تبریک میگم. میدونی که هیشکی به اندازه من تو رو نمیشناسه. امیدوارم این زادروزت مصادف بشه با کلی اتفاق ها و اخبار خوب توی زندگیت و زندگی کسانی که واست مهمند و واسشون مهمی. این همه سختی ای که کشیدی ارزشش رو داشته. مطمئن باش. لیسانستم سال دیگه میگیری. تو که سال را صبر کردی ماه را هم دندون سر جیگر بذار. سختی هات تموم میشه. خوشی هات شروع میشه.

مجتبی, هرچی تنش توی خونه دارید, هرچی بیپولی بهت فشار میاره, هرچی اکثر مردم بهت نارو میزنند, هرچی تفاوت شخصیتیت با مردم اذیتت میکنه, طوری نیست. میگذره, من دارم بهت میگم. عزیزم تولدت مبارک. بذار مردم هرچی میخواند قضاوت کنند. بذار یه سریشون بگند تو عقده و کمبود محبت داری و کسی نیست ازت تعریف کنه و بذار بگند دست پیش را گرفتی که پس نیفتی. تو مگه کی توی زندگیت به حرف مردم بودی که حالا دفعه دومت باشه. بذار اینقدر شایعه درست کنند تا منفجر بشند. بذار یکی از دید سیاسی نوشتهت رو تحلیل کنه یکی از دید روانشناختی و یکی از دید اخلاقی. اصلا واست مهم نباشه گلم. فقط تولدت مبارک. همین. همین یادت باشه که تو میتونی. تو توی زندگی خیلی ها تغییر ایجاد کردی. تو در حد خودت نه بیشتر از حد خودت کار کردی و میکنی. مطمئنم چیزی دیگه نمونده که پاتو بذاری روی آخرین پله و بری برسی به استقلال مالی. برو جلو عزیزم. چه خوب شد که تو به دنیا اومدی. واقعا چه خوب شد که اگه تو نبودی منم نبودم که از یکی به این خوبی تعریف کنم.

ولی یادت باشه وقتی به استقلال مالی رسیدی یک سری آرمان هایی توی ذهنت داری که نباید فراموششون کنی. پول که اومد دستت مست نشی. به نابینا های محروم از علم و به بچه های بی سرپرست و بد سرپرست برس. هوای مردمی که توی وضعیت الان تو هستند رو داشته باش. سایتت را تعطیل نکن حتی اگر روزی یک نفر بازدید کننده داشته باشه و اون هم خودت باشی. حتی اگر بدونی ماهی یک پست بیشتر توی سایتت نمیدی! مجتبی خادمی عزیز: تولدت مبارک. میدونم که تو خودتو در درجه اول دوست داری و بقیه محبتت هم مال مردمه.

تولدت مبارک.

۲۱ دیدگاه دربارهٔ «هفت بهمن خورشیدی تولد مجتبی خادمی مدیر محله نابینایان مبارکه مبارک!»

سلام
تولد
“تولد ”
“تولدت ”
مبارک
استاد بزرگوار از اینکه روحیه شاداب و سرشار از ذوق و هنر دارید خوشحال هستم
تمامی آمال و آرزوهایت را ارج می نهم و من هم توصیه می کنم که هنگامی که ثروتمند شدی اول به نیازمندان کمک کنی بعد هم یادت باشه که به خاطرت بیاری این سایت هرگز نباید تعطیل بشه سفارش اکید است این توصیه و هر چند که .. پول شدی و وقت نداشتی باز هم این سایت تعطیل شدنی نیست .
راستی یک چیز دیگه اصلا منتظر خوشی و راحتی نباش بلکه به همه چیز با دید مثبت بنگر اگر رحمت ببینی رحمت می شود اگر راحتی در امور ببینی قطعا همان می شود و سختی فقط در همین صورت است که تبدیل ره راحتی خواهد شد .

سلام مجتبی جان.
عجب حس ششمی دارما.راستش چند ماه بود به سایتت سر نزده بودم امروز یهو گفتم بزار برم یه سری به مجتبی بزنم که وقتی اومدم و دیدم تولدت امروزه خیلی خوشحال شدم.
مجتبی جان تولدتا از صمیم قلب بهت تبریک میگم.
مجتبی جان لیسانس چیه؟ تو باید بری جلوتر. فوق لیسانس و دکترا هم باید بگیری و میتونی بگیری. فقط اعتماد به نفس باید داشته باشیم و بدونیم خدا با ماست. من خودم پارسال که میخواستم برم فوق لیسانس اینقدر استرس داشتم ولی خدارا هزار مرتبه شکر همه جا یاورم خدا بود و با نمرات خیلی خوب دارم پشت سر میذارم . پس توهم اگر به درس خوندن و رشته زبان علاقه داری ادامه بده حتما. ماها هیچ چیزی کمتر نداریم از بقیه.
راستی مجتبی جان یک سوال: اگر خاطرت باشه من نیمه بینا هستم ولی در مورد دوستان نابینا یک سوال داشتم: الف-آیا بر روی موبایل نرم افزاری مد نظرتون هست که الان وجود نداشته باشه ولی اگر بود خیلی کارتون راحت میشد؟منظورم نرم افزار در حد تاکس نیستا؟
ب-یا نرم افزاری هست که باهاش کار میکنید ولی کارکردنش براتون سخته و دوست داشتید باهاش راحتتر کار میکردید؟
ممنون میشم اگر چیزی اطلاع داری یا همینجا یا به ایمیلم بفرست.
—–
مجتبی جان بازم تولدتا تبریک می گم و امیدوارم به هرچه که دوست داری برسی که مطمئنم میرسی.
موفق، پیروز و سربلند باشی.

سلام منم تولد تون رو تبریک می گم و براتون بهترین بهترین ها رو آرزو دارم!
صداقت شما در بیان احساسات تون خیلی شجاعانه ستودنی و قشنگه
من اگه جای شما بودم بعد از این حرفها حتماً حتماً حتماً برای خودم یه بستنی هم می خریدم جدی می گم چون باید عملاً هم به خودمون ثابت کنیم که قدر دانش هستیم و درک می کنیم چقدر بهش زحمت دادیم چقدر ازش زیاد تر از اونی که توانش بود کار کشیدیم و بهش بگیم اگه بقیه درکت نکردند خودم درکت می کنم.

دِ اگه میدونستی واسه مجتبی و امیال و آمالش خودمو به چه خطراتی میندازم بحث بستنیو پیش نمیکشیدی! ولی خوب نمیدونی دیگه. منم جرات گفتنشو ندارم. به هر حال مرسی. مطمئن باشید من واسه خودم از عزیزترین هام هم بیشتر سنگ تموم میذارم. البته گاهی میگند نباید خودتو بیشتر از همه بخوایی که این یعنی از خود راضی بودن. ولی چی کار کنم؟ از دست خودم خیلی راضیم.

منم اون که تظاهر کرد
نداره دیگه احساسی
شاید واسه همینم هست
که دستامو نمیشناسی
منم اون که ازت دوره
ولی قهرش حقیقت نیست
اون که با تموم دلتنگیش
تولد تو دعوت نیست/…..

تولدت مبارک نازنیننننن

به حرف مردم اعتنا نکنننن

منم کیک /…………

وای وای. استاد.! منو شرمنده کردی. اصلا خردم کردی. کوبوندیم تو در و دیوار شوک. شعرت خعلی قشنگ بود. خعلی.
مطمئن باشید به حرف هیشکی اعطنا نمیکنم. فقط و فقط حرف حق.
کیک هم چی بگم! اصفهانی بودم همهشو خودم خوردم.

سلام مجتبی جان عزیزتر از جان من هم تولدتو البته با دو روز نه سه روز نه همون دو روز تأخیر تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق, پیروز, سربلند, شادکام, و از این جور چیزا باشی! ببخش که تبریکم قضا شد به احتمال … درصد نمیخونیش ولی مهم نیست! مهم اینه که قضای تبریکمو بجا آوردم سعی میکنم زین پس تبریکاتم ادا باشه و قضا نشه. ولی خودمونیم, خیلی قشنگ از خودت تعریف کردی هااااا واقعاً بعضی وقتها آدم نیاز داره که از خودش تعریف کنه, تا توانمندیهاشو بیاد خودش بیاره, تا از شکستها نه تنها نا امید نشه بلکه برعکس, امیدوارتر و با اراده ای مستحکمتر ادامه بده تا بپیروزی نهایی برسه. خوب دیگه, نصیحت تا همین حد بسه برم شام بخورم که روده کوچیکه تمام بدنمو خورد بجای تو هم میخورم جات خالی اشکنه کشک و پیاز داریم فعلاً خدافظ.

درود! عزیزم هر روز تولدی دیگر است،‏ تولدت مبارک! من چند روز است که یه چیزی مینویسم و سرچ میکنم و به پستهای زیبایی میرسم و از بودنم در محله کیفورتر میشم! اکنون در حال خوردن توت خشک و مغز گردو و بادام در خدمت این پستم! شاد باشی عزیزم! راستی امروز نوشتم-مجتبی خادمی و سرچ کردم که تا شب مشغول خواندن هستم!‏

دیدگاهتان را بنویسید