خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

محله نابینایان, رسانه ای میشود: مصاحبه شبکه سوم سیما با من به نمایندگی از گوشکن!

امروز, نهم اسفند سال 1391 خورشیدی با من در برنامه به روز از شبکه سه سیما, به نمایندگی از بسیاری از نابینا ها و به نمایندگی از محله, مصاحبه کردند. در برنامه به روز به مسائل مربوط به زمینه فنآوری اطلاعات و ارتباطات پرداخته میشود. خوشحالم که فرصتی دست داد تا بتوانیم گامی هر چند کوچک در معرفی خودمان و توانایی هایمان برداریم. در ابتدای کار باید از جناب عباس خاک سفیدی جهت پیگیری موضوع مصاحبه و معرفی محله ما به برنامه به روز, تشکری ویژه داشته باشم. عباس عزیز, ممنون که اگر تو و پیگیری هایت در کار نبود چنین رویداد هایی امروز و روز های قبل رخ نمیداد.

این که زنگ تلفن من خبر های خوش مصاحبه از طرف جناب نجفی را برای من بفرستد, این که به تدارک چکیده مباحث بپردازم و برای مسئول برنامه به روز, ایمیل کنم, این که در تکاپوی هماهنگی برای رزرو یک مکان مناسب مصاحبه باشم, این که کت و شلوارم را از زرین شهر به اصفهان فرا بخوانم. این که مو هایم را ژل مالی کنم و میکروفون را به یقه ام محکم, این که پشت نت بوک بنشینم و پشت اسکنر و پشت میز و این که جناب جباری مدیر آموزشگاه شهید احمد سامانی از نقشه های برجسته گویای مناسب نابینایان سخن بگوید و این که همه این وقایع, در قالب یک برنامه, به زودی از شبکه سوم سیما به مشتاقانش ارائه گردد, اتفاق کمی نیست.

اکنون که قرار است آدرس محله ما به صورت سراسری به انبوهی از مخاطبین, اطلاع رسانی شود, به این نتیجه میرسم و لازم میبینم که محله را از دیدگاه ها و پست های احیانا مورد دار, پاکسازی کنم. یک خانه تکانی دم عید, یک رفت و روب مفید, یک نظارت, مهم نیست پست یا دیدگاه را چه کسی و روی کدام یک از تابلو های محله نوشته باشد, حتی پست ها و دیدگاه های خودم! همه و همه باید دستی به سر و رویشان کشیده شود تا به قول اصحاب رسانه, شان رسانه ای محله, حفظ شود. یکی از دوستانم میگفت: “تا زمانی که جایی متعلق به خودت و دورو بری هایت هست مشکلی نیست ولی وقتی جایی که مال شما بوده مثلا پاتوقتان را عمومی میکنید, باید قوانین عموم, دلخواه های عموم, عرف های عموم را نیز در آن لحاظ کنید.” خوب که فکر میکنم میبینم دوستم بد هم نمیگوید. البته که از صمیمیت و خودمانی بودن ما کم نمیشود, البته که نظراتمان را مثل گذشته به راحتی و در کمال آزادی مینویسیم, البته که باز هم راجع به هر شله قلمکاری مثل فنآوری پست مینویسیم و خاطره و تجربیاتمان را برای هم هک میکنیم, البته, ولی مقداری هم خودمان را جمع و جور میکنیم و به استقبال یک ارتقا بزرگ در محله نه چندان کوچکمان میرویم. به سمت با وقار تر شدن و نه به سمت رسمی شدن. به سمت با ارزش تر شدن و نه به سمت اتو کشیده شدن. درست مثل زمانی که سوم راهنمایی بودیم و بعد به اول دبیرستان میرفتیم و به ما میگفتند تو دیگر بزرگ شده ای. درست مثل زمانی که تفاوتهای میان خامی و پختگی را زیر زبان و دندانمان مزمزه میکنیم.

از تمامی دیدگاه های شما هم محله ای های گل, در این خصوص استقبال میکنم و از همین فردا به بازخوانی این حدود دو هزار دیدگاه و حدود هفتصد نوشته میپردازم. کاریست بسی دشوار ولی شدنی.

در مورد زمان پخش و دسترسی به برنامه به روز, میتوانید هر جمعه ساعت سیزده و سی دقیقه از شبکه سه سیما برنامه را بشنوید و یا بایگانی برنامه های پیشین به روز را از سایتشان دریافت کنید. زمان پخش مصاحبه گوشکن هم از طریق همین سایت در پستی جدا یا در همین پست به صورت ویژه به اطلاع شما هم محلی های عزیز و همیشه همراه, خواهد رسید.

در ادامه باید از جناب حامد نجفی, جناب سروری و دو تن از تصویر برداران که از نام یا نام خانوادگیشان اطلاعی ندارم و از جناب حسین جباری مدیر محترم آموزشگاه نابینایان شهید احمد سامانی و جناب زواره مسئول بخش تدارکات و خدمات آموزشگاه, تشکر کنم. لطف و همکاری شما در تهیه و ارائه این برنامه به صورتی هرچه بهتر, قابل قدردانیست.

دوستان: خوش باشید که امروز من هم خوشم!

۵۳ دیدگاه دربارهٔ «محله نابینایان, رسانه ای میشود: مصاحبه شبکه سوم سیما با من به نمایندگی از گوشکن!»

تبریک به همه
البته امید وارم این دستی که قرار است به سر محله کشیده شود همه انتقادات به بهزیستی یا جاها دیگر را پاک نکند تمام نظرات فیلتر نشود امیدوارم که سخت گیریها آنقدر نشود که از هر ده پستی که می فرستیم فقط یکی آن هم چون هزارتا تعریف از فلان انجمن داره تعید شود
که اگر بشود من دیگر در این محله پیدایم نمی شود حتا اگر سایت جهانی شود حتا
البته دوست عزیز اگر سایت به تمام ایرانی ها هم معرفی شود شاید یک دو بار سر بزنند ولی چون مطالب زیاد به درد افراد بینا نمی خورد کمتر سر میزنند پس امیدوارم محله در امر معروف شدنش زیاد جو نگیردش
باز هم تبریک می گویم که این اتفاق افتاد حقمان بود یا حقت بود

منم خیلی خوشحالم تبریک میگم مجتبی جان امیدوارم
موفقتر باشی
چون موفقیت تو باعث موفقیت همه بچه محله ایها میشه
ضمنا همون طور که آقا مجتبی محلرو سر و سامون میده ما هم باید تو نظرات و پستها مون تجدید نظر داشته باشیم موفقتر باشید دوستان

سلام
بسیار عالی و جای تبریک ویژه به استاد و همه هم محلی ها موجود است اما چون استاد قصد دست کشیدن به سر و کله محله را دارد ما هم شروع می کنیم که فردا دیر است آقا متن جالبی نوشتی و نکات برجسته ای هم مطرح کردی اما این روش مدیریتی مناسب محله نیست که تا تقی به توقی می خورد بیائیم همه محله را زیر ذره بین بگیریم .محله همینطور که هست خوب است حالا مهمان هم بیاید مگه این محله مال ما نیست اگر از آن ما است پس استاد زیاد سخت نگیر شاید وجود همین پست ها و کامنت ها باعث جهانی شدن این محله باشد و اگر بخواهیم در پاسخ به بازخورد یک مصاحبه همه گذشته را دنبال کنیم مطمئن باش از اطو کشیدن هم بدتر است .هر شخصی نظری دارد اما این محله با دست کشیدن به کامنت ها و … ارتقاء نخواهد یافت که نتیجه معکوس هم دارد .هیچ قانونی عطف به گذشته نمی شود که مدیر محترم ایراد فرمودند .خیر استاد اصلا اقدام به خانه تکانی نفرمائید .این نتیجه مهربانی ها و بدون ریا و خالصانه بودن ما نابینایان و کم بینایان است دموکراسی یعنی همین که همه چیز در جای خود و با نظر همه هم محله ای باشد .استاد کمی دست نگهدارید به قول دوست عزیز چشمک جو نگیرد بابا جان مطمئن باش فقط در حد یک پخش ساده خواهد بود و تمام اشکال در جای دیگر است .این مطالب به درد هیچ بینائی نخواهد خورد .دست نگهدار استاد موجبات دلخوری را از ریشه برکن و از محله دور بینداز درست است که از خودت شروع خواهی کرد اما پست ها بر اساس وظیفه شما و دوستان ما ثبت شده پس هر چیز در جای خودش خوب و ارزشمند است .
حرف آخر
“جو ” نگیردتان
صمیمیت ما در وجود محله با همان ویژگی قبل است و اگر تکامیل می خواهیم پله ها را از همین حالا اصلاح کنیم از الان مسیر را تکامل ببخشیم
خیلی زیاد نوشتم
من هم اگر بخواهد این محله رسمی شود و یک شبه ارتقاء یافته و ارتقاء بیابد با دوست مان همراه خواهم شد .
شما با وجود همین خصوصیات معروف شدید حالا هنوز معروف نشده عوض شدید
“مرد عوضی ” فیلم سنمائی بود به همین مضمون که زندگی آزاد و خوش و معمولی یک دانشجو را به زندان و تعصبات و … تبدیل کرد که از حالت روانی نیز تعادل نگهداشتن خودش را هم نداشت .یک اسیر به تمام معنی شده بود یعنی همان چیزی که چشمک گفته بود .
تولدی دیگر
اما غیر رسمی و دوستانه تر باشد بدرود

سلام
یک بار نوشتم ارسال نشد
استاد بزرگوارم این روش مدیریتی مناسبی برای ارتقاء محله نیست بلکه دوستان شما هم احتمال است از دست بروند .
هیچ قانونی عطف به گذشته نمی شود حال آنکه شما با یک مصاحبه کوچولو که شاید نیاز شبکه به افزایش تماشاگران شبکه باشد موجب شده است که هم به شخص خودتان اشکال وارد نمائید و هم دوستان محله را زیر ذره بین سئوال ببرید که کدام کامنت ها و پست ها اشکال داشته و استاد هم تائید نموده اشان .ممکن است که رسمی نشود و رسمی نفرمائید اما جوی می شود و در این جو به وجود آمده هم مطمئن باشید که کامنت های دوستانه از بین ودسترس خارج شده و تمامی نوشته ها بر پایه خوشایندی و ناخوشایندی فلان شبکه و فلان شخص واداره خواهد شد همانطور که چشمک گفتند .
شما متن کاملا کاملی فرمودید !و من هم اکنون دارم به همین فکر می کنم که ممکن است کامنت من تائید نشود پس دارم کاملا متعادل و با میل شما می نویسم و اثری از دوستی نیست .
وقت گرانقدر خودتان را صرف مطالب گذشته نفرمائید محله همانطور که قبلا بود خوب وعالی است حالا یک مصاحبه اینقدر هزینه داشته که من باید با تردید کامنت بنویسم و شما نیز هزینه اشتباهات خودتان را با حذف مطالب گذشته بپردازید این وبلاگ ومحله مخصوص نابینایان است و هر تصمیمی هم گرفته شود و شده قطعا مناسب حال و وضع ما بوده و شاید و حتما هم وجود محله با همان شرایط دیروز و روزهای قبل موجبات ترقی و توجه دیگران شده است پس بنا به تفکر من نیازی به حذف و خانه تکانی گذشته نیست و نیازی به جدی بودن نیست که هر مطلبی بوده بنا به نیاز و دوستی های ما بین ما بوده است و انتقاد هم به جا بود فورا با یک مصاحبه جو نگیردتان فوقش یک بار پخش خواهد شد و تمام .روزی یک کلاه دوز با شخصی دعوا می کند سراغ قاضی می رود و کلاهی به او هدیه می دهد و شکایتش را مطرح و درخواست رسیدگی دارد و طرف دعوا هم هنگام محاکمه صد هزار تومان به قاضی می دهد ، قاضی کلاه را بر سر می نهد و پول را نیز بر کرسی و صندلی خود و بر صندلی می نشیند هی کلاهدوز مطرح می کرده که قاضی خدا را در نظر بگیر و قاضی چیزی نمی گفت تا اینکه تکرار مکررات کلاهدوز زیاد شد بناچار قاضی گفت خدا را در نظر دارم اما کار از پائین خراب است جانم .
حالا ارتقاء خوب وعالی است اما با چه سرعتی ؟با سرعت از دست دادن دوستان و دلخوری های احتمالی دوستان شما و اقرار به اشتباهات گذشته مدیر با حذف پست ها و کامنت های قبلی
من تند ننوشتم و محله را هم مثل استاد و دوستان دیگر دوست دارم
اما با یک مصاحبه پخش نشده این همه هزینه .
جور دیگر باید دید !
استاد لطفا خانه تکانی را بی خیال شوید ،قوانین را از همین امروز متعادل کنید .
قبلا هر چیزی که ثبت شده لازم بوده و در مسیر تکامل و ارتقاء محله بوده است
تجدید نظر بفرمائید استاد
دموکراسی را به سبک مردمی اجرا نمائید نه اداری !
من خطر از دست رفتن محله را به وضوح دارم احساس می کنم امان از دست این آدمک هنوز نیامده شعله های آتش را روشن کرده و دارد پست ها را و کامنت ها را می سوزاند ! حک به روش جدید و با ویروس مصاحبه ۱
بدرود

سلام
روزی نجاری با قصابی دعوا می کند
سراغ قاضی می رود و برای قاضی درب خانه و پنجره می سازد و نصب می کند .
قصاب هم گوساله می کشد و برای قاضی می برد .
روز محکمه نجار متوجه می شود که قاضی نظرش با قصاب است شروع می کند به تعریف از در و پنجره های خانه قاضی و تاکید می کند بر آنها اما قاضی با تعجب می گوید این در و پنجره ها را دیروز گاوی زد و شکست .
این محله دارای درب و پنجره بود و دوستی در آن موج می زد و دوستان هم دوستانه نقد و انتقاد می کردند .
متاسفم هنوز خبری نشده لولاهای این محله زنگ زده و این سومین کامنت است که فرستادم اما رنگ بی اعتمادی را در محله نشان می دهد .
“جو ” محله شبکه سومی شده است مثل اینکه اون شبکه شبکه ورزش و جوان بود اما حالا خبری از جوان و شبکه نیست و همان سیاست را به محله ما وارد نمود راستش می خواهم بگویم اون شبکه چقدر بیننده دارد من مطمئن هستم که بینندگانش کم شده و الا استاد مجتبی قبلا هم بوده و الان هم هست و به خاطر همین اخلاق قبلی مورد پسند ما است .
خیلی وقتم را برای این موضوع گذاشتم .
استاد مجتبی
مبارک تو باشد این تعالی !؟ متعالی شدنت را ببینیم
حالا بروم به کارهایم برسم از این محله دیگر خیری به نابینا نمی ماسد .هیچی جانم همه اصول اخلاقی ما بر باد فنا رفت .

اینجا جای بحث و حاشیه نبوده و من در تعجبم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده چرا شما ها اینقدر بی انصاف تشریف دارید و با نفوس بد زدن و تفسیر ماجرا به رای خودتان دارید موج منفی میفرستید. لولا های هیچ جا زنگ نزدند قنبر خان. کامنت های هم شما و هم دیگران خیلی وقت ها تایید نمیشود چون آی پی کامپیوتری شما تغییر میکند و کامپیوتر مرکزی بدون کنترل من این عمل را انجام میدهد. دقیقا مثل گذشته که بعد من تاییدشان میکردم. جناب عالی توی همین محله در گذشته تا به حال سی چهل تا نظر داده اید مبنی بر اینکه نظرم تایید نشد و وای خدا چی شد چی نشد ال شد و بل شد. بابا شما که این جور باشی, چشمک که این جور باشه, پس من به بقیه چی بگم! من فکر میکنم این نظر شخصی شماست وگرنه که نود و نه و نیم درصد محله بر این باورند که دوستی ها و صمیمیت اینجا همان بوده که هست. بسیاری از مواردی هم که در این سه نظر اخیرتان فرمودید و من را متهم کردید جواب نمیدهم. باشد تا مگر خودتان از روی نظراتتان دوباره بخوانید و در آینده ببینید که قصاص قبل از جنایت فرموده اید. موفق باشید.

سلام
دو کامنت ارسال نشد و من فکر میکردم که فیلتر شده اند سومی منتشر شد .
نکته اصلی من این بود که محله همینطور که هست عالی است و به خاطر وجود دوستی موجود در محله است که در حال رشد وتعالی هستیم .
هر قانون که صادر می شود عطف به گذشتهنمی شود و به گذشته بر نمی گردد .لذا هزنه نفرمائید و به بایگانی نوشته ها وکامنت ها هرم مراجعه نفرمائید .اگر درست بوده و یا اشتباه گذشته است و همه آن سبب شده تا محله به کمال کنونی خودش برسد .رسمی و اطو کشیده نباید شود این محله اما “جو” هم نگیردتان .تعالی است همه این امور به شرط اینکه راه های پشت سرمان را خراب نکنیم مثل کامنت من که تند نوشته بودم همه راه ها را خراب نمودم اما زود فهمیدم و الان درحال اصلاح هستم .
ما دوستی را در محله جستجو می کنیم نه چیز دیگری ارتقاء خوب است اما جهش ارتقاء موجب زوال و نابودی می شود دوستانت را با خانه تکانی و این جور حرف ها از دست نده جانم
مدیر خوبی بودی و هر چیزی که قبلا بود مطابق مدیریت دموکراسی منشانه بوده حالا اگر حذف شود مدیریت شما زیر ذره بین سئوال می رود .ما در این محله اشتباه نداشته ایم و حرفی مخالف منافع نابینایان نزده ایم که حالا بینا ها بیایند و همه محله را به زیر سئوال ببرند .نخواستیم معروفیت پر هزینه را که از اصول خودمان بیفتیم که دیگران باید خوششان بیاید .
حتی اگر کمک های چشمگیر هم نمایند باز هم نمی توانند اختیار را از ما سلب نمایند .

سلام به همه. من هم میخواهم تبریک و خوشحالی صمیمانه ی خودم را به خاطر این اتفاق ابراز کنم. بچه ها به نظر من باید یادمان باشد که این رویداد در حقیقت یک گام کوچک اما مهم در جهت موفقیتهای هر چه بیشتر محله مان است. پله های پیشرفت و ترقی انتظار ما را میکشند. پس بیاییم همه با هم برای رسیدن به آنها بیش از پیش کوشا باشیم. ممنون از همه.

sal aam moaj tab aa jaan.
Beh aghh e deh yeh mann kassee keh ta taghh ghhee beh tooggh ghee mee khorr add mee goo yadd dee gaor nemmi aa yamm ba zee koaneh navv add daghh ee gheh e neest.
Yaoehh nee chee?
Aa kheh cheh ra hannooz ett teh fa ghhee naoey oaff ta deh een torr daor mo redd esh gheh za vatt mee koanneed.
Beh nazz aorr ehh mann cheh e ra dee da radd keh baoehh zzee azz deed gah ha o post ha yeh na maor boot hazzff shavv add?
Dooss ta neh azz e zeh man!
Azz shoamaw taoehh ajj joab mee koan amm.
Cheh torr mee tavv aa need ba tavv ajj joheh beh sheh naakh tee keh azz moaj tab aa daareed een goo neh beh oo toe heen koaneed va enn ghaddr beh een mo zoo badd beenn ba sheed!
Moaj tab aa da ramm beh toe mee goo yamm.
Hatt mann een kaaro sho roo koan va av val hamm azz khoadeh khoadeh mann sho roo koan.
Dooss taan beh kha terr daash teh ba sheed keh heech jamma ee bee esh kaal neesst va een mo zoo hamm ddal e lee mee shav add baor aa yeh raffa ehh esh ka la teh jamma ehh ma.
Oammeed va ramm azz een pass mann teh ghhe taor beh een mo zoo bee ann dee sheed va nazz aor aa teh maan va post ha yeh maan sann jee deh taor ba shadd.
Enn ghaddr hamm azz laff zeh (jav nagg ee rattet) s teh fa deh naff aor ma eed keh ass lan na ghash anngg asst va na daor khorr ehh bachh cheh ha yeh ba shakh see yatteh een ja.

سلام
دوستان عزیز مشکل اصلی را استاد دریافتند که موضوع بخاطر تغییر سرور در دریافت کامنت بود و درست می گوید استاد که قبلا هم در ارسال کمی مشکلات بود و هست اما متن نوشته و عدم ارسال کامنت ناخود آگاه موجب بروز شدن این وضعیت شد .ما چون محله را دوست داریم و بیشتر استاد مجتبی را زود زود از کوره در می رویم و نیاز است که منطقی تر باشیم .اگر به ساعت ثبتکامنت ها بنگریم خیلی از موارد حل می شود و باز هم از استاد سپاسگزارم با مدیریت قوی و دوست داشتنی که پاسخ را به خودمان و نظراتمان سپرد .شاید پیش داوری بوده باشد به نظر شما اما من همه تلاشم اینبود که بگویم از این پس بهتر باشد نه وقتمان را بگذاریم برای گذشته و شاید بتوان گفت که نظر شخصی من است .این هم بی جنبه ای است که بگویم که نمی آیم بله دوست من مسعود کامنت قشنگی نوشت و من را متهم کرد که بازی کن نود دقیقه نیستم برای اینکه بتوانم کامنت مسعود را بخوانم از جاز استفاده کردم والا از ان وی دی ای استفاده می کردم .من قصدم متهم کردن استاد نبوده و نیست اما تمام توانم را به خرج دادم تا به گفته شما منطق حاکم باشد و منطقی رفتار کنیم .این را هم بگویم به گفته قاصدک این موضوع باید فصلی جدید برای حضور ما نابینایان باشد اما به هر قیمتی نه !
مسعود جان من که نمی گویم “جو ” اصلا هم نگفتم “جو ” باز هم نمی گویم “جو” نگیردتان .نظر صد درصدی بچه ها بودن جوی دوستانه در محله است با روش استاد مجتبی ولی نوشته پست هم بی تاثر در تصمیم گیری من نبودهو نیست .حالا اگر می خواهی شروع نمائید همین پست را تصحیحی بفرمائید و کامنت ها را پالایش کنید که همه ما به حضور بی حد و مرز نابینا در عالم حقیقی موافق هستیم و بسیار هم از حضور استاد در عرصه فن وهنر خوشحال شدیم .
من سعی می کنم بازی کن وقت اضافه هم باشم و حالا حالا ها مهمان هستم با کامنت های ناشی از برداشت های شخصی خودم .
حرف همه ما یکی استو همه یک هدف را دنبال می کنیم اما نوشته های ما بازخورد دارند و بازخورد کامنت های من هر چند که فورا تصحیح کردم بسیار موج منفی بوده و هست .و بازخورد برداشت از نوشته بوده است .آدم دلخور می شود و هیچ یک از ما نیز نمی توانیم مبرا باشیم اما برخی مواقع مزه زندگی و تداوم دوستی ها می باشد .ممنون که دوستان توصیه های منطقی داشته اند امیدوارم که بعد از خواندن کامنت استاد بتوانم خودم را راضی به برداشت غلط از متن پست نمایم !
به امید دوستی های منطقی تر
بدرود

خوشحالم که خوشحالید
تبریک میگم
امیدوارم هر روز موفقتر از روز پیش باشید!
با شناخت ناچیز خودم به راستی بعضی از نظرات شایستگی انتشار نداشتند
اینکه آقای خادمی به این بهانه یکم بیشتر مواظب محله باشن خیلی پسندیده است.
منتظر پخش مصاحبه هستیم
سپاس از زحمات شما

تبریک برای این فتح الفتوح…
سانسور بدترین چیز در جهان هست و ما سانسور زده ایم!مثل کسی که مار گزیده اش …از ریسمان سیاه و سپید می ترسیم…به نظر من اگر بچه ها دلسرد شوند کل صدا و سیمای دولتی هم نمیتواند از این سایت استفاده کند!هر کس که در این محله چیزی نوشته یا نظری داده از درد دلش بود اگر تنها سوپاپ خروج بخار را ببندی مجتبی دیگر حس مشترکی نیست بین نابینا ها…کسی که باید دست به عصا باشد ما نیستیم کسانی هستند که مثلا پول شهریه ما را نریختند و نتوانستیم ثبت نام کنیم!اگر اینجا ننویسیم کجا فریاد بزنیم!..بگذار محله همینی که هست باشه تو از مایی و ما از تو درد مشترک داریم…نه اعضای شبکه دولتی اونها در کل چند دقیقه هستند و بعد برای ما کمی دل میسوزانند و ته دل خوشحالند که نابینا نیستند!و خدارا شکر می کنند…ما همه زخمی تیغ سانسوریم سانسور…..

ولی بچه ها نترسید من که اول از همه نظر دادم به خاطر این انتقاد کردم که در آینده مشکلی پیش نیاید هرچند تا حد زیادی میدانستم چیزی نمی شود راحت باشید فعلا هرچه می خواهید بنویسید دست بالاش اگر شد که شد حنوض که چیزی نشده به قوله بچه ها
چیزی نیست. چیزی نیست

سلام: بعضی وقتا همه ما برمی گردیم و نگاهی به خودمان می کنیم و از بعضی افکار و رفتارمان خنده مان می گیرد. و دست به تغییر می زنیم/ البته مدیریت سایت یه طوری بیان کردند که ترسیدیم راحت نتوانیم باهم درد و دل کنیم/ و محله آژان داشته باشه! بدونید این سایت تا حالا که درهیچ شبکه ای معرفی نشده یقینا بازدیدهائی از خارج جمع نابینایان داشته است. این سایت هم مستثنا نیست باید بازنگری بشه. واقعا بعضی وقتا نظرات و دیگاه ها جنبه عمومی نداشت و ندارد باید حذف شود.
دوستان نترسند. آقا مجتبی گفت خانه تکانی یعنی چیزهائی که هست نه درآینده میاد شما بنویسید تأیید نشد به مدیریت سایت گیر بدید و محله رو تخته کنید !
آقا مجتبی تبریک تبریک تبریک/….

خوب من همه نگرانیم واسه سانسور هست…سانسور نباشه هله…البته پستهای مثل کرک پارساوارو که حذف نمیکنی….چون این کرک پارس آوا به خیلی ها کمک کرد من خودم حداقل واسه ۳۰ نفر توی اسکایپ نسب کردم…شما ها همه میدونید مشکل مالی واسه ما از همه بیشتر هست…هممون مشکل مالی داریم حتی اگه بهزیستی شهریه خیلیامونو نده دانشگاه بی دانشگاه…من خودم موافق قانون کپی رایت هستم ولی اینجا کدوم کار قانونی هست که نرم افزار های ما باشه….خود پارس آوا روی جاز کرک شده نسب میشه پس حق اعتراض ندارند اگرم اعتراض کنند ما با جی میل واسه هم میفرستیم!می خوام بگم عدالت خوبه به شرطی که واسه ما ضعیفا فقط نباشه واسه بالایی هام باشه…همه ما نابینا ها وقتی با هم هستیم کامل میشیم مثل پازل نزارید هیچ موضوعی بین ما ها تفرقه بندازه …اگه کسی از مجتبی مثلا انتقاد میکنه بزارید خود مجتبی جواب بده ..یا از من…اینجوری رفاقتا اثابت میشن من چرا با این اسم اینجا مینوویسم!چون نمیتونم با اسم واقعیم بنویسم از مجتبی باکی ندارم ولی کسای که ادعای دوستیشو دارند بهم گیر میدن…یک مثال میزنم هممون یاد بگیریم …همه ارنلد شوارتزینگر رو میشناسید بازیگر معروف هالی ود تا چند وقت پیش فرماندار ایالت کالیفرنیا ۴رومین اقتصاد دنیا!!!!!خودش جمهوری خواه بود زنش جزو سران دمکرات !!!!!هر وقت مثل اونا شدیم باید ادعا کنیم فعلا بدرود

دورود این منتشر شد!حرفهای دیشبو دوباره مینویسم,گفتم مشکل من فقط سانسور است اگه حرفحای دل ما سانسور نشه یا پستهای مفیدی مثل کرک پارس آوا حذف نشن مشکلی ندارم منم…گفتم دیشب که اگه کسی اعتراضی یا انتقادی از مجتبی داره که اینجا مینویسه خود مجتبی جواب بده .گفتم سعی کنیم ظرفیتمونو ببریم بالا واسه شنیدن حرفهای متفاوت دیگران یک مثال زدم ارنولد شوارت زینگر که بازیگر معروف هالی وود بود بعدا فرماندار ایالت کالیفرنیا شد-۴ومین اقتصاد بزرگ جهان-این خودش جمهوری خواه بود زنش یکی از مقامات عالی دموکرات با هم هم زندگی میکردند.الان چرا من با این اسم می نویسم چون به بعضیا بر میخوره!!!!اینم گفتم ما همه با هم کامل میشیم مثل یک پازل که باید کنار هم چیدش تا شکلش درست بشه ما جز هم کسیو نداریم کسی توی این مملکت به فکر ما نیست پس گیرهای الکی به هم ندیم…در ضمن اینقدر لقب و برچسب های الکی تنگ هم نبندیم ضایعست …حالا اینو بفرستم بینم میاد یا توی سرور گیر میکنه!!!!

سلام علیک.
درود به همه شما باحال هایی که محله را از سوت و کور بودن در میارید واقعا.
این اطمینان را داشته باشید که من همه نظرات را تک تک میخونم اگرچه ممکنه یکجا جواب بدم یا به بعضی نظرات پاسخی ندم.
باز هم میگم. من باید در یک وقت مقتضی بشینم این محله را از هر گونه فحش و توهین پاکسازی کنم.
ربطی به مصاحبه شبکه سه یا چهار یا شبکه هزار نداره.
اصلا فرض کنید مصاحبه پخش نشه. باز هم تاثیری در تصمیم من نداره.
این مصاحبه در واقع تلنگری بود که آهای مجتبی, مواظب باش ارزش های انسانی را زیر پا نگذاری.
همه قبول دارید یکی از این ارزش ها این هست که هرچی واسه خودت میخوایی واسه بقیه هم بخواه.
خوب من قصدم حذف این موارد هست.
چه روزانه ده هزار نفر بیایید اینجا و چه هیشکی نیاد, من خودم پر و پا قرص ترین طرفدار محله گوشکن هستم.
من اونقدر واسه خودم دیوونگی دارم که هر روز از روی نوشته های شما ها و خودم چند بار میخونم و به خودم و به شما واسه داشتن همچین محله ای افتخار میکنم.
اگر آمار را بررسی کنید, روزانه حدود ۱۵۰ نفر از بازدید کننده ها از موتور های جستجو اینجا را پیدا میکنند و چشم دار هستند.
بالاخره من مدیر اینجا هستم و از من انتظار دارید دیگه. من تصمیم نهایی را میگیرم ولی با مشورت با شما.
ببینید دوستان اگر من خدایی ناکرده واسه شما ها یا محله یا خودم ارزش قائل نبودم که قصدم را نمینوشتم. اتفاقا نوشتم که بگید که تخلیه کنید ذهنتون را و نگرانی هاتون را.
حالا هم که خوب شد همه هر چی تو نظرتون بود گفتید و من هم لحاظ میکنم.
پس توی این موارد از نظر من یکی که دیگه جای هیچ گونه بحثی نیست.

درود مجتبی جون. داداش صمیمانه تبریک میگم و برات آرزوی موفقیت میکنم. امیدوارم این کار هم برای خودت, هم برای محله و هم برای اعضای محله خوب باشه.
مردم باید بدونن نابینا هر کاری رو میتونه انجام بده
دوستانی که نظر میدید و بحث سانسور و اینها رو مطرح میکنید باید بگم که مجتبی خودش هفت خط روزگاره. شما نگران این حرفها نباشید. مجتبی, خیلی چاکرم, تا درودی دیگر, بدرود

سلام
خوشحال هستم که استاد نسبت به کامنت ها نگرش مثبت داشته و دارند البته نا گفته نماند که پاسخ به کامنت های من تداعی ناراحت شدن استاد را در بر داشت اما نتیجه جور دیگر شد و بهتر از این نمی شد هر چند که من هنوز نفهمیدم استاد بر چه چیزی هنوز مصمم است اما همانطور که استاد گفتند جای بحث نیست و ممنون از استاد بزرگوار سانسور در رگ های ما رسوخ کرده فرهنگ شده چه کنیم باشد همین جور خوبه تا زمانش برسد .
چشمک جان ممنون از خبر خوبت ترسیدن هم واقعیت دارد و ما نمی خواهیم که زحماتمان بر باد فنا رود من این وب را قبل از این هم یافتهبودم و نمی توانم اکنون را با قبل در ذهن خودم تداعی کنم راه زیادی را طی کرده ایم سرعت خوب داشته ایم حالا نشود همه چیز بر باد فنا رود .
مسعود جان در پست بعدی برای تو همین جا می نویسم

سلام
مسعود جان
تو عزیز ما هستی
دوستت دارم بخاطر اینکه دارای روحیه مثبت و شخصی با شخصیت کامل و دوست داشتنی هستی .من این نکته را بگم که از نوشتار سینگل اصلا خوشم نمی آمد و سراغش نمی رفتم اما نوشتار شما آنقدر دلچسب است که من جدیدا با ان وی دی ای نمی توانم خوب بخوانم نوشته های شما را ومجبور می شوم تا با جاز بخوانم ،چون دوست دارم نوشتنت را .
من نه تنها از شما رنجیده خاطر نشدم بلکه توصیه های شما را هم به دیده منت پذیرفتم و خوشحالم که در این محله دوستان خوب و با شخصیتی همچون شما هست تا من از اخلاق پسندیده شما درس یاد بگیرم
کلام آخر
مسعود جان دوستت دارم بیشتر از دیروز کمتر از فردا
اگر دوستان اعتراض نکنند که نوشته خود من نیست و تقلید کرده ام
موفق و کامروا باشید عزیزانم

سلام.
وای چقدر دلم برای محله تنگ شده بود بالاخره بعد از عمری سیستمم درست شد البته به کمک رهگذر که با اجازه شما همینجا ازش صمیمانه تشکر میکنم.
آقای خادمی منم تبریک میگم امیدوارم شاهد موفقیت های شما و بقیه دوستان در آینده نزدیک باشم. تصمیم درستی گرفتید به نظر من خانه تکانی لازمه و البته نگرانی های بچه ها هم بجاست. ولی نگران نباشید این محله همیشه میتونه صفا و صمیمیتش رو حفظ کنه محکمتر از گذشته.

خخخخ یعنی دیشب تو عالم خواب و بیداری بودم آدرس الکی دادم خخخ
اما خانم کاظمی جان برو اینجا نشین نمیآد، خودم عصری که از کار رفتم خونه برات میسرچم پیدا میکنم. عزیزم خخخخ
مجتبی مدیر اینا که گناهی دارن بیا و لینک رو بذار اینجا نذار دخترمون همش اینجا بشینه از ترس اینکه از اینجا بره محله گم بشه خخخخ یعنی چه بدونم یکی گم بشه حالا هر کی یا هر چی

خخخخ،واییی نزن خانم کاظمیاااان،من که اینقد دوشت دالم پس چی هااااان،یعنی منم قهلم بشه آیااا،میدونی آخه من زیااااد جیغان جیغان کردم بخاطر اینکه گوشای مجتبی داشت رو به ناشنوایی میرفت گفت بیا ملیس و اینا،که دیگه داد و هوار راه نندازم،باور کن همین بود دیگه،خواست زووود یعنی زووود شرمو از سرش کم کنه،خخخخخخخ،خخخخ،خخخخ،خخخخ،خخخخ

بچهها اینجارو،اسامی رو برید ببینید،یکی اسمش هست چه اهمیت داره،،،یکی بی نامه،یکی دیگه هم قاصدکه خخخخ،خخخخ،خخخ،حالا منم مثه سیتا اگه اون موقع اینا رو میدیدم یه رنگینکمونی،بی نام و نشونی چیزی میذاشتم که،خخخخ،سیتا اونو پیدا نکردم،اینجا اومدم

دیدگاهتان را بنویسید