خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

علت به روز نشدن محله

سلام. فکر کنم مصاحبه من هم با به روز پخش شده و نفهمیدیم. اولا که من از دوشنبه به بعد نبودم و همون دوشنبه مشکلی فجیع واسه سایت پیش اومد که کسی حتی خودم که مدیر باشم نمیتونستم برم توی سایت. به هر حال موقتا و متاسفانه با کاهش نسبی امنیت سایت امروز راهش انداختم. بخش پشتیبانی سایت نگاه روشن هم طبق معمول میگه ما کاریش نکردیم. بعدش هم من از دوشنبه تا به امروز که همین بیست دقیقه پیش برگشتم اردوی راهیان نور بودم و روز قبلش نه قبلش یعنی شنبه قبلی هم کوهنوردی بودم. گزارش و شرح این ها را در روز های آینده مفصل تقدیم میکنم ولی خوب غیر از من مطالب اینجا توسط افراد و نویسندگان دیگه هم به روز میشده که فعلا کسی چیزی ننوشته. خوش باشید تا من خاک و کثیفی رو در حمام اگر بشه از خودم پاک کنم برم سر کلاس و ببینم باتری لپتاپم که سوخته و قیمتش دویست هزار تومان هست را باید چی کارش کنم. تا بعد. خوش باشید.

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «علت به روز نشدن محله»

درود درود
بروز پخش نشد
پس بروز نبود که نشد .
این خیلی بد است که محله منجمد شده بود
جای شکرش باقی است که برگشتید از این اردوی راهیان نور اگر از ما نظر می خواستید قطعا من یکی اجازه حضور در ایناردو را نمی دادم این اردوها که اختیاری شده دیگر مانند قبل اجباری برای محصلان نیست .خوب بعد از این که کارهایت را انجام دادید یک کمی هم به فکر این محله که مثل گوشت منجمد شده در قصابی می ماند را یک دستی به سر و کله اش بکش تا من هم ا زمطالب ارزشمند این محله مثل قبل استفاهده ببرم

درود اونایی که میگن به روز پخش نشد چرا اتفاقا پخش شد خوب هم پخش شد اما میدونید دلیلش چیه دلیلش اینه که یادداشتهای منو نمیخونید که نظر بذارید اینا دوباره ساعت به روز را این هفته استثنا عوض کردن و به جای یک و نیم ساعت دوازده و چهل دقیقه پخش کردن البته خودم هم برنامه اصلی را از دست دادم رفتم و قطعه هایی از برنامه را که برام مهم بود را گوشیدم ولی کلش را نه پس نمیدونم که مصاحبه مجی پخش شده یا نه

سلام من که در جریان مسائل نبودم اما خدا رو شکر که مسأله خاصی نبوده و همش خیر بوده؛ آقای قنبر هیچ وقت اردوی راهیان نور اجباری نبوده، سفر سختیه اما به یک بار رفتنش می ارزه، خاک هست باران هست کم بود امکانات رفاهی هست اما هرچه هست بیش از آنی هست که حتی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می خواستند داشته باشند، من دو بار رفتم اقرار می کنم دیگه حاضر نیستم برم خیلی سخته اما نمی تونم ببینم یکی چپ بهش نگاه کنه.
راستی آقای خادمی منم یک ماه پیش باتری لپتاپم رو عوض کردم شد ۱۲۰ هزار تومان بعدش پشیمون شدم گفتم هیف پول که دادم برای باتری حالا اگه شده ۲۰۰ تومان که وای خوب شد خریدم!

عجب! اینجا اینقدر خاطرخواه داره و ما نمیدونستیم.
دسترسیم به اینترنت قطع شده و اوضاع زندگیم درگیر شده. میرسم خدمتتون به زودی.
نخودی جان خوب کردی باتری خریدی.
بچه ها ممنون که هستید. همین. همین خیلی حرفه.
محله به پست هاش زنده نیست. به اعضا و خوانندگانش هست که زنده میمونه.
از همه تون ممنون.

اولا خوبه که باز محله راه افتاد. اما بچه ها خواهش میکنم مسایل رو با هم غاطی نکنید،اون سالها که جنگ شده بود خیلیا نرفتن ولی خیلیا هم ایثار کردن از همه چیزشون گذشتن و رفتن در حالی که میتونستن بمونن و از زندگیشون لذت ببرن.
من یک بار رفتم اما حالا به هر دری میزنم جور نمیشه دوباره برم. لطفا مشکلات امروز رو به دیروزیها ربط ندیم

دیدگاهتان را بنویسید