خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
تیپ شناسی شخصیت شناسی روانشناسی، بخش دوم اختصاصی محله گوشکن

دورود

بدون مقدمه برم سر اصل مطلب. این هم قسمت دوم آموزش تیپ شناسی شخصیت که تقدیم می کنم به اصغر یا تمام دوستان که منتظر بودند . من فقط  این آموزشها را برای این محله ضبط می کنم. حتا یکی از نابینایان اصفهانی که کار و بار سخن رانیش خیلی گرفته است از من خواست چنتا از این آموزشها براش درست کنم. تا گوش کند. ولی حنوض رفتم که براش درست کنم. ولی برای اینجا فرق دارد می دانید چرا؟ چون مدیر سایت اهمیت می دهد. می دانید به چه؟ به این که نابینایان پیشرفت کنند. می دانید چطوری؟ به صورت عملی. و واقعی نه با شعار. من این را دوست دارم و اگر چیزی بلد باشم در اختیارشان قرار می دهم.

بخش دوم شخصیت شناسی و تیپ شناسی از محمد جواد خادمی را از محله نابینایان با لینک مستقیم دریافت کنید.

موفق باشید.

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «تیپ شناسی شخصیت شناسی روانشناسی، بخش دوم اختصاصی محله گوشکن»

اولین مشتریت خودمم و میگم که احسنت. باریکلا. مرسی. دمت گرم.
واقعا امثال تویی که اینطور داشته هات را رایگان و بی هیچ چشمداشتی در اختیار ما ها میذاری دست مریزاد هم داری.
ممنون.
من این تیپها را از زبان یکی دیگه شنیده بودم ولی نصفه نیمه.
حالا تکلیفم با خودم مشخص شد.
راستی خوشحالم که یکی از بهترین نویسنده هامون که خودت باشی سفت و سخت محله را با نظرات و نوشته هات و مشاوره های گران بهات حمایت میکنی و من به همین خودم و تو و مثل خودمون امید داشتم که این محله را با همه بدبختی هاش بی هیچ منتی به عنوان وظیفه خودم تا به امروز سر پا نگه داشتم.

سلام آقای چشمک. آیا ممکنه یه آموزش در مورد دسته بندی تیک های نابینایان و راه حل های مرتفع شدن اونا سلام آقای چشمک. میشه یه آموزش در مورد شناسایی تیک ها به ویژه تیکهای منحصر به نابینایان درست کنید؟ در ضمن بد نیست, نه خیلی خوبه که یه آموزش در مورد مهارت های زندگی درست کنید!.

اصغر جان فعلا همین یکی را دانلود کن تا بعدی ها.
این آموزش ها که من و تو توی نیم ساعت گوشش میدیم میدونی چه قدر هزینه و وقت میطلبه؟
میدونی آدم برای ده دقیقه حرف زدن باید چند صد صفحه کتاب پیچیده را بخونه تا دو کلام حرف حساب از توش در بیاد؟
ی دلگرمی هم به چشمک جان میدادی بد نبود.
البته اینها نظرات منه. نمیدونم. صاحب اصلی نوشته خودش سر و مر و گنده حاضره. ایشالا جوابتا میده.

سلام چشمک خان من که دارم دانلود می کنم البته وقتی همه تیپها تکمیل شد باهم می گوشمش اصلاً از خماری خوشم نمیاد اونم در مورد شخصیت خودم! ولی جداً ای ول به همتت. راستی اصغر آقا یه کم هم برو پست تیک تیک من رو بخون شاید یه چیزی دستگیرت شد.

وقتی دارم پیشنهاد آموزش جدید میدم به این معنیه که آموزش قبلی چشمک رو با تمام وجود گوش دادم. آقای خادمی و آقای چشمک, من ساعت ۳ شب با دقت به آموزش قبلی گوش دادم. به این نشون کهه توضیحات چشمک در مورد آفراد کمالگرا و روش برخورد با آنها برایی من کاربردیتر هست من با آدم های کمالگرا بیشتر برخورد سلام آقای خادمی و آقای چشمک. وقتی من پیشنهاد درست کردن آموزش جدید میدم, به این معنیه که آموزش قبلی رو با دقت گوش کردم. آقای چشمک, به خدا ساعت ۳ شب من به این آموزش گوش دادم. من چون با آدم های کمالگرا و مغرور بیشتر برخورد دارم, روش برخورد با آدم های کمال گرا برام کاربردی بود. و همچنین آثار سو کمالگرایی افراطی! از شما تشکر میکنم.

سلام خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم از این که الآن اومدم و این پستو دیدم
راستشو بخواین فکر نمیکردم به این زودی ادامشو بذارین
قسمت اول این آموزش که ضبط کردین خیلی برام جذاب بود خیلی سعی کردم بفهمم که ادامه تیپها چیه ولی یکی از دوستام و یکی از فامیلهامون که روانشناسن بهم گفتن که تیپ ۹ تایی نداریم و بهم گفتن که ادامشو گوش بدم بهشون بگم تا اونا برام کامل بگن ولی مطمینم که با گوش دادن این آموزش همه چیزرو میفهمم
خوب چه قدر طولانی شد در هر حال مرسی

مجتبی جان. من در خیلی گروه ها دیگر یا به صورت حضوری با خیلی انجمنها یا کسانی دیگر کار کردم ولی خیلی زود یا شاید بعد از چند جلسه ولش کردم میدانی چرا؟ چون کسی مثل شما نبود که کار من را ارج بنهد یعنی کارم را مورد تعید قرار دهد. آدم مثل ماشین نیست که فقط برای اینکه سوخت یا پول بهش بدهند کار کند احتیاج به مهر محبت دارد.
اصغر. چشم به پیشنهادت فکر می کنم توضیحی دقیق و جامع برای تیک در آموزش بعدی از دیدگاه روان شناسی می گذارم مرسی که پیشنهاد دادی
نخودی. بارها گفتم باز هم می گویم از کلماتی که شما به کار می بری همچون خماری خیلی خوشم نمی آید. گویی شما در پس ذهنتان می گویید من شما و بقیه بچه ها را به بازی گرفتم. نه خانم عزیز ببین وقتی آموزشی یک ساعت طول بکشد انسان وسط کار خسته می شود و رهایش می کند. چون یک باره بم باران می شود. من هم برای همین در دو قسمت این آموزش را گذاشتم. حالا هرطور که می دانی فکر کن. در مورد تیک من هم مطلب شما را خواندم خیلی باحال بود رویکردی جدید بود که نظرم را جلب کرد ولی افراد مختلفی می توانند به آن بپردازند. اگر در موردش آموزش گذاشتم خوشحال می شوم گوشش کنید اگر به درد می خورد نظر بدهید
مینا عزیز. تیپ شناسی به شکلهای مختلف وجود دارد سی و دو تیپ یا دو تیپ یا صد و بیست و سه تیپ. اما تیپ شناسی ایمیگرام دارای ۹ تیپ است و جدیدترین رویکرد به تیپ شناسی است که به تازگی از طرف استاد ما جناب آقای صمصام شریعت ترجمه شده است. پس خیلیها ازش بیخبر هستند اگر فامیلتان خواست می توانم منابعش را در اختیارش قرار دهم
راستی دوستان یادم نرود بگویم تمام زحمت گذاشتن این مطالب روی سایت تبر عهده آقای خادمی بوده است

سلام چشمک خان باور کنید من اصلاً از کلماتی که به کار میبرم منظور خاصی ندارم و این شاید یکی از معزلات شخصیت من باشه که چرت و پرت زیاد می گم! من خودم واقفم که تهیه این آموزش ها چقد زحمت داره و کار میبره و ارزش اون ها رو به خوبی می دونم.
من رسماً ازتون معضرت خواهی می کنم و سعی می کنم دیگه تکرار نشه.
ممنون که اون پست رو هم خوندید و منم ان شا الله حتماً آموزش آینده شما رو می خونم و حتماً تر هم نظر می ذارم، می دونید من از نظر گذاشتن خیلی خوشم میاد!

پس من چی؟ منم باید نظر بدم. هان. هان. هان.
من از نزدیک ترین مدیران سایت به اعضاش هستم و از معدود مدیرانی که به عقده ای ترین شکل ممکن هر وقت وقت داشته باشه از پست دادن و نظر گذاشتن و نخود هر آش شدن کم نمیذاره. منو به بزرگی خودتون میبخشید وگرنه که همون قصه همیشگی پرتاب خودم از لبه موکت اتفاق می افته.
خواستم بگم یکی از مواردی که ازش کیف کردم تفاهم و اتفاق نظر نخودی و چشمک در این پست بود که واقعا به دلم نشست.
چشمک مهر و محبت من به تو عمیق و واقعی هستش و خوشحالم که واقعی بودنش را متوجه شده ای.
مطمئنم تا به حال خوب متوجه شده ای که ما در این محله برای هم دیگر ارزش قائل هستیم نه برای آموزشهایمان یا این حرف ها.
گذاشتن مطالبت در سایت هم وظیفه من است.
من نه اهل تعریف زیادی از کسی هستم و نه اهل تواضع زیادی در مورد خودم.
تو کارت واقعا ارزش داره و اگر جایی دیگر غیر از محله خودمان ارائه کنیش من باید حصرت بخورم.
این وظیفه خودم را هم جدی میگم.
یکی که مدیر یه جا میشه و از بقیه میخاد فعالیت کنند وظیفهش هست که زمینه فعالیت را هم فراهم بکنه.
مدیر این نیست که من بشینم کنار گود و بگم شما اعضا لنگش کنید.
من هم باید پست بدم نظر بذارم مشکلات را حل کنم و شما هم باید تا آنجا که میتوانید در جهت اقتدار و استقلال و ارتقای سطح خودتون و ما بکوشید که تا به حال همین کار را هم کرده اید و کرده ایم.
از بودن در محله لذت ببرید و کولر ها را روشن کنید و نیم آستینیها را از گنجه بیرون بیاورید که هوای کوچه ها و خانه های محله هم رو به گرم شدن میرود.
دوستون دارم.

نخودی. مجتبی. هادی. و مسعود همگی مرسی
واقعا من از وقتی در این محله آمدم یک چیز را بیشتر نفهمیدم آن هم این بود که اگر هر جایی هر جایی تأکید می کنم هر جایی. مدیر محترم تحصیل کرده به معنای واقعی. و دلسوز. و باهوش. مخصوصا هوش اجتماعی داشته باشد پیشرفت می کند. پیشرفت کشورهای پیشرفته کنونی دنیا هم از این قاعده جدا نیست

با عرض سلام و خسته نباشی خدمت جناب چشمک
جای تشکر داره از زحمتی که بابت این file کشیدید و اطلاعات مفیدی را در اختیار دوستان قرار دادید
جناب چشمک,شما تیپهای شخصیتی را به ما معرفی کردید ولی ما بایستی در جامعه چطور با این تیپهای شخصیتی,برخورد و ارتباط داشته باشیم؟ ؟ چگونه تیپهای شخصیتی متفاوت را بپذیریم و با آنها کنار بیاییم؟
اگر میشود ما را راهنمایی کنید و اگر کتابی را در این زمینه بهمون معرفی کنید ممنون میشیم
مجتبی جان, درسته که شما وقت هزینه و انرژی برای این سایت صرف میکنید ولی بدونید که این زحمات شما برای ما خیلی ارزشمنده,وقتی که میبینید که چقدر از آموزشهایی که میگذارید استقبال میشه و دوستان استفاده میکنند خستگی از تنتون بیرون میره از شما و جناب چشمک خواهش میکنم بحث روانشناسی را در این سایت ادامه دهید
موفق باشید

مرسی راضیه. حتما اگر فرصتی در این ایام درس خواندن دست بدهد حتما. نمی دانم یک سفارش از طرف فردی که اسمش را نمی آورم هرچند می دانم کسی نمی شناسدش و در این محله هم نمی آید. ولی به من سفارش داده برایش در مورد چگونگی شخصیت دادن به کودک مطلبی آماده کنم اگر شد یا مطلب به درد بخور محله بود اون را هم می گذاریم

دیدگاهتان را بنویسید