خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
نحوه‌ی نصب صدای Eloquence بر روی NVDA

درود به شما

در این پست یک افزونه برای NVDA برایتان قرار می‌دهم که با نصب آن می‌توانید صدای Eloquence را به NVDA خود اضافه کنید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

1: فایل افزونه را از اینجا دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید.
2: NVDA خود را باز کنید و با استفاده از کلید‌های ترکیبی Insert + n وارد منوی آن شوید.
3: از منوی Tools گزینه‌ی Manage Add-ons را انتخاب کنید.
4: کلید Tab را بزنید تا به دکمه‌ی Install… برسید و آن را انتخاب کنید.
5: فایل Eloquence.NVDA-addon که درون فایل فشرده‌ی دانلود شده قرار دارد را در کادر محاوره‌ای باز شده Open کنید.
6: بعد از زدن دکمه‌ی Open از شما پرسیده می‌شود که آیا مایل به نصب افزونه هستید؟ پاسخ Yes بدهید.
7: کمی صبر کنید تا نصب به پایان برسد و بعد دکمه‌ی Close را بزنید. بعد از انجام این کار NVDA از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید NVDA Restart بشود؟ Yes را بزنید تا NVDA بسته و دوباره باز شود.
8: بعد از باز شدن مجدد NVDA کلید‌های ترکیبی CTRL + Insert + s را بزنید و از منوی باز شده ETI Eloquence را انتخاب نمایید.
9: برای ذخیره شدن تغییر گوینده با Insert + n به منوی NVDA رفته و گزینه‌ی Save Configuration را انتخاب نمایید.

پاینده باشید.

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «نحوه‌ی نصب صدای Eloquence بر روی NVDA»

دووووووورود رفیق جون….
دمت گرم داره کم کم گرم میشی آفرین همیشه از این بست ها بزار راستی من کیبردم عربی خرکی هست واسه همین مینویسم بست یا …. حاج آقا عند ال معمنین یارت !ههاها…..
شاد زی مهر افزون
بدرود

درود
مسعود جان ممنونم. آره اونجوری هم آدم به قرب الاهی نائل می‌شه! حیف که ما نابینا‌ها نمی‌تونیم با اسکرین ریدر یونیپرس بخونیم. و الا آموزشش رو می‌گذاشتم. یه استاندارد عالی واسه نوشتن فارسی به خط لاتین هست که من خودم خیلی ازش خوشم میاد.
علی جان متشکرم. من هم امیدوارم تموم نشن!
بای بای.

درود
اول اینکه این آموزش هم به نوبه خودش عالی است .
مسعود پا در کفش … نگذار
میثم جان این ترس را به این محله تزریق نکن نترس نترس هر چی باشه باز هم مطلب داری .جواب کامنتت را به اینگونه می نویسم ” تعداد بره متولد شده از گوسفند در سال یک خیلی غیرتی باشد دو بره است و ما در ط.ل سال تعداد زیادی را قربانی کرده و نوش جان می کنیم و تعدادی هم مریض می شوند و خلاص اما هنوز قحطی و بحران نداشتیم یعنی در امر خیر هر چه کار کنی تمام نمی شود و در مقابل ببخشید توله سگ هر بار توسط سگ چندین توله به دنیا می آید و سالی دوبار و اصلا گوشت ان مصرف ندارد اما با این تفسیر باید در دنیا همه جا وجب وجب سگ باشد که نیست .ممنون می شم در این قسمت تغییر بیان دهید .
من N V D A دارم اما در ویندوزی که پارس آوا ندارد متاسفانه کار نمی کند و خوب نمی خواند اگر این نرم افزار را بردارم شاید الکانس آن کار کند می توانی بیشتر راهنمائی کنی .البته این نرم افزار کاملا در سیستم خودم که پارس آوا است فارسی و انگلیسی را خوب پشتیبانی می کند مشکل آن چیست اگر می شود میان بر های نرم افزار را در پستی بنویس مجتبی قول داد ولی هنوز موفق نشده شاید دارد کم می خورد تا همیشه بخورد ! من منتظر آموزش های جدید شما هستم .بای

هادی جان مرسی. ولی من که تنها کسی نیستم که اینجا پست می‌دم. کلی نویسنده‌ی گردن کلفت داره اینجا! همه‌ی مطالب من هم مثل این چندتایی که تا حالا گذاشتم آموزشی نیست. کم کم کتاب و اینجور چیز‌ها هم بهش اضافه می‌شه و جذابیتش برای خیلیا کمتر. ولی به هر حال سعی می‌کنم بیشتر و بیشتر پست بدم. موفق باشی.

دیدگاهتان را بنویسید