خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

آموزش کار با فیسبوک facebook عیدی مجتبی به هم محله ای ها

سلام و درود و دو صد هزاران بدرود

و اما عیدی مجتبی خادمی که مثلا یعنی مدیر محله هست و این حرفا به شما باید چی باشه؟ درسته. همونطور که تیتر کار, قضیه را از قبل روشن کرده و لو داده میخواهیم باهم در این آموزش خوشگل و گام به گام و مبتدی وار, سری به دنیای فیس بوک facebook بزنیم ببینیم اصلا فیس بوک چی هست و چی کار میکنه و به چه دردی میخوره.

در این آموزش از jaws 14 137 و internet explorer 8 و windows XP service pack 3 و نسخه موبایل سایت facebook استفاده شده.

من حرصم میگیره این بیناها فیسبوک داشته باشند و ما نابیناها خشک و خالی از کنارش رد شیم و نداشته باشیم و بگیم بیخیل. میدونید؟ درسته فیسبوک ضرر هم داره, اعتیاد هم ممکنه بیاره, ولی چون غربی هست, دلیل نمیشه مزایا و پتانسیل های فیسبوک را برای دور هم بودن نادیده بگیریم و نقش فیسبوک در فرهنگ سازی را پا بذاریم روش و کلا صورت مسئله را پاک کنیم. بیایید باهم یاد بگیریم که facebook را درست استفاده کنیم.

آموزش فیسبوک, بخش اول کار هست و نظرات زیاد و فراوان و چند تا چند تای شما به تهیه بخش های بعدی آموزش facebook, هم کمک شایانی میکنه, مطمئن باشید. در ضمن: من آموزش فیسبوک را واسه دلم و تجربی انجام دادم و انتقادات تکنیکی و فنی شما آموزش های بعدی را بهتر میکنه ولی خواهشا افراطی بازی در نیارید نه از این ور بوم بیفتید که خیلی اعتماد به نفس بازی و بلدم بلدم بازی و نه از اون ور که من نظری ندارم و این حرفا. مث همیشه شاد و باحال و با حالتی رقص گونه, خوشگل بیایید توی محله نظر بدید, روی این تابلوی آموزش فیسبوک هرچی میخوایید و نمیخوایید بنویسید تا ببینیم چی میشه.

آهان. در ضمن حجم فایل تقریبا 56 مگابایت, در قالب mp3, و با کیفیت 192 کیلو بیت بر ثانیه هستش, کمش هم نمیکنیم چون روی فایل زحمت کشیده شده و حیفه با کیفیت بد ارائه بشه و زمانش هم تقریبا 41 دقیقه میشه.

آموزش صوتی مقدماتی کار با فیسبوک را از همینجا با لینک مستقیم و با سرعت بالا دریافت کنید.

دوستون دارم بیشتر از دیروز, کمتر از فردا.

نظر یادتون نره.

۶۷ دیدگاه دربارهٔ «آموزش کار با فیسبوک facebook عیدی مجتبی به هم محله ای ها»

سلام مینا.
ایول! اینی که خوشت اومده و سورپرایز بوده واست واسم جالبه! ه ه.
میگم راستی بعضی از قصه هات توی دراپباکس را پروندی یا لینکش واسه من کار نمیکنه فقط آیا؟
آموزش رشاد هم فکر کنم پریده. ی چکی بکن اطلاع بده بی زحمت.
البته لینک جایگزینش توی محله هست.
ایول داری مینا!

مجتبا جون هرچی گفتن‎ facebook‏ بدرده نابیناها نمیخوره و همش عکس هستش من به گوشم نرفت و الآن دارم ازش استفاده میکنم تازه هزینه هام خیلی پایین اومده چن با دوستام چت میکنم دستت تلا من نمیتونم دانلودش کنم ولی حتمان از مسعود میگیرم و گوش میدم بازم دستت درد نکنه نمیدونم اگر معسود گوشکن رو بهم معرفی نمیکرد میخواستم چیکار کنم

سلام واقعا ببخشید آموزش آقای رشادرو مبور شدم پاک کنم آخه باید یه چیزایی توی دراپ باکسم آپلود میکردم
نوار قصه هارو هم فکر کردم آپلود کردین توی محله دوباره آپلودشون میکنم و براتون میفرستم
تا آخر هفته دیگه تقریبا ۲۰ ۲۰ تاشونو به ایمیلتون میفرستم
ممنونم

سلام. مینا این را حتما بخون:
ببین: قصه هایی که توی محله قرار داده بودی را آپ نکن توی دراپباکس. توی محله آپلود شده از قبل.
قصه هایی که اینجا نذاشتی را آپ کن لینکاشا بده تا آپ کنم تو محله و بگمت که دراپباکستا خالی کنی.
رشاد را هم توی محله داریم. آپ نکن بیخودی. اینجا هست.
فقط قصه هایی که اینجا نداریما آپ کن که بعدش من آپ میکنم توی محله و فضای خودت را میتونی خالی کنی برای چیزای بعدی.
ما اینجا تا دلت بخواد فضا داریم.

با سلام و وقدیر و تشکر از این آموزش باحال و زحمااتی که برای این آموزش کشیده شده. اینجا یه سؤال پیش میاد که آیا میشه از طریق Gmail هم یه account ساخت یا نه؟ آخه من شنیدم که فقط از طریق یاهو میشه عضو شد. منتظر آموزش بخش دوم و سوم و اصلاً هر چه قدر باشه هستیم. از شما به عنوان یه برادر کوچیک البته اگه ما رو به عنوان برادر کوچیک قبول میکنید ما رو زیاد منتظر نذارید. و بعد از اینکه فیس بوک رو تموم کردیم انتظار این رو داریم که کار با سایت بِیلوکس beylooks رو هم اموزش بدین. سایت بِیلوکس هم لذت بخشه تو اونجا به صورت زنده هر کی تو هر هنری تبحر داره اجرا میکنه مثلاً پیانو زن میاد پیانو میزنه اون یکیا هم بهش نمره میدن. و غیره.

سلام امیر جان.
اول ادامه کار بسته به نظرات بقیه هستش که ببینم مفید فایده هست یا نه.
دوم اون جی میل و یاهو رو شما شایعه نکن که بقیه گیج بشند و همچین میگی یه سوال پیش میاد که انگار واقعا باید پیش بیاد. اصلا اینطور که شما میگی نیست.
سوم اون سایتی که میگی را نرفتم و خودت اگه بلدی آستین بزن بالا آموزشش را شروع کن.
دیگران کاشتندو ما خوردیم, ما بکاریمو دیگران بخورند, این میشه برنده برنده منصفانه.
مرسی که نظر گذاشتی.

با سلام و خسته نباشید و وقت به خیر و با تشکر و قدردانی از این آموزش باحال و لذت بخش و با تشکر از زحماتی که برای این آموزش کشیده شده یه سؤال دارم اونم اینه که آیا میشه با Gmail هم تو فیس بوک عضو شد یا نه؟ من شنیدم فقط و فقط با یاهو میشه عضو شد. منتظر آموزش بخش دوم و سوم و هر چه قدر هم باشه هستیم اگه براتون مقدوره ما رو زیاد منتظر نذارید و بقیه ی آموزش رو شروع کنید. میدونیم درد سرش زیاده. بعد از اینکه کار با فیس بوک رو تموم کردیم لطفاً بررسی کار با سایت بِیلوکس beyloox رو هم مد نظر قرار بدین. سایت بیلوکس سایتی هستش مثل فیس بوک شبکه ی اجتماعی هستش و افراد هنرمند میاد هنرش رو به صورت مستقیم میاد اجرا میکنه مثلاً شخصی که پیانو بلده میاد پیانو میزنه یا هر چیز دیگهبعد به ایشون نمره تعلق میگیره. فکر کنم اینم لذت بخش باشه. یا شخص میاد با یه شخص مورد علاقش هم به صورت گفتاری و هم به صورت چت میاد صحبت میکنه و هنر اجرا میکنه. بازم به نوبه ی خودم از این آموزش خوشحال کننده و لذت بخش و سورپرایز کننده بی نهایت تشکر رو دارم. من آموزش کار با فیس بوک رو به زبون انگلیسی دانلود کردم ولی خودتون میدونین که زبون انگلیسی بیشتر ماها ضعیفه.

با سلام خدمت شما آقا مجتبا گل گلاب خیلی ممنونم دست شما درد نکنه آخه خیلی وقت بود دوست داشتم در فیسبوک کار کنم آخه عضو شدم ولی بیفایده بود امیدوارم با لطف خدا و زحمات شما حل بشه یا علی راستی خوبه همینجا یک پیشنهاد بدم نظرتون را بگید ما توی مرکز جامعه نابینایان در شهرستان یزد یک گروه سرود کر داریم که تشکیل شده از دختران و پسران نابینا که این حقیر مربی و نوازنده این گروه هستم و همچنین پس از آماده شدن هر کار اون را در استدیو شخصی خودم ضبط و آماده پخش در شبکه تابان استانی میکنم خواستم همه هم محله ایها کارهای مرکز خودشون که نمادی از توانگری نابینایان هست اعم از سرود دکلمه شعر و غیره را ارسال کنند و شما در وبلاگتون نمایش بدید تا بقیه هم ترغیب به انجام کارهای هنری بشن و بیشتر خودشون را باور کنند التماس دعا

با سلام و وقت به خیر و خسته نباشید به خاطر این آموزش باحال و به قول هم محله ایها سورپرایز کننده و لذت بخش و با تشکر و قدردانی از زحماتی که برای این آموزش کشیدید. من یه سؤال دارم اونم اینه که آیا فقط و فقط با یاهو میتونیم تو سایت فیس بوک عضو بشیم یا با gmail هم میتونیم این کار رو انجام بدیم؟ این مسأله به نظرم خیلی خیلی مهم هستش که تو آموزش بهش پرداخته نشده. آخه قبلاً من از آشناها که تو این سایت عضو بودن شدنیده بودم که فقط با ایمیل یاهو امکان پذیره. لطفاً در این مورد راهنمایی بفرمایید. منتظر آموزش بخش دوم و سوم و اصلاً هر چه قدر میخواد باشه هستیم این حرف رو خالصانه و از ته دل و بدون چاپلوسی عرض میکنم مطمئن باشید افراط و تفریطی در کار نیست. این رو به عنوان یه برادر کوچیک عرض میکنم البته اگه ما رو به عنوان برادر کوچیک یا فوقش دوست کوچیکتر حساب بفرمایید این آموزش نیمه تموم بمونه واقعیتش ایراد داره. پس عاجزانه خواهش میکنم دیگه زیاد منتظرمون نذارید. انشالّاه وقتی کار با فیس بوک رو تموم کردیم لطف کنید کار با سایت یا بهتر بگم شبکه ی اجتماعی بِیلوکس یا beyloox رو حتماً مد نظر شریفتون قرار بدین مطمئناً این شبکه ی اجتماعی از فیس بوک هم لذت بخشتر هستش. چون تو اینجا هر کسی هر هنری که بلده رو میاد به صورت مستقیم اجرا میکنه و بقیه هم بهش نمره میدن. یا حتی دو نفر میتونن به هم به صورت گفتاری و هم به صورت نوشتاری چت کنن و هنرشون رو هم به هم دیگه نشون بدن. اتفاقاً برادرم که کمی نی دکمه دار یا همون نی ایتالیایی رو بلد بودن که به همراه پیانو آهنگ ساری گَلین معروف آذری رو اجرا کردن که نمراتی هم به ایشون تعلق گرفت. خیلی هم لذت داد. از اینکه پر حرفی کردم عذر من رو پذیرا باشید.

سلام به همگی.
باز هم عید همه مبارک. بابت آموزش فیسبوک یک چیزی بالاتر از ممنون. این بهترین عیدی بود که شما میتونستی به من یک نفر بدی و حسابی سرحالم بیاری. خدا میدونه چقدر واسه یاد گرفتن و کار با فیسبوک زور زدم و نشد که نشد. واقعا اصراری برای استفاده ازش نداشتم ولی از اینکه بیناها میتونن و من چون بینا نیستم نمیتونم حرصم میگرفت و دلم میخواست بتونم. یکی دو بار هم عضو شدم ولی هرچی کردم نتونستم ازش سر دربیارم. خلاصه اینکه چقدر خوشحال شدم وقتی که یک دوست بسیار عزیز خبر این پسترو بهم داد و چه پروازی کردم تا رسیدم به کامپیوترم تا دانلودش کنم. هنوز گوش نکردم ولی مطمئنم که خیلی زیاد کمکم میکنه. ازت ممنونم دوست عزیز. و مینای عزیز. دوست من نمیدونم چرا ایمیلهای من که به شما زدم نرسیدن ولی من راه دیگه ای برای تماس با شما پیدا نکردم جز اینکه اینجا بیشتر وراجی کنم. در مورد عضویت در درا÷باکس. من عضو شدم و الان مشغول تمرین برای کشف زیر و بم کار هستم. در مورد تبادل کتاب هم من راه دیگه ای سراغ دارم که علاوه بر خودم و شما دیگران هم اگر دلشون خواست دستشون به داشته های من و اگر مایل بودی داشته های شما برسه. در حال ایجاد یک وبلاگ هستم تا تمام کتابهامرو یکی یکی برای همه بذارم تا هرکسی دلش خواست استفاده کنه و اگر خدا بخواد برای خودم هم محرکی باشه که آرشیو کتابهامرو بزرگتر و کاملتر کنم. باز هم از آقامجتبای عزیز به خاطر عیدی خوبش ممنونم. به اتفاق بقیه دوستان منتظر باقی کار هستم.
به امید فردا

سلام پریسا.
ببین در مورد فیسبوک کلی پیام ایمیل و چت و دیدگاه و تلفن همین امروز داشتم پر از تشکرات فراوان و این حرف تو هم یکی از امیدواریهایی هست که من رو به ادامه کار دلگرم میکنه.
در مورد کتاب هات اگر تصمیم خاصی گرفتی قبلش یه اطلاعی بده اگر مورد دانلود با لینک مستقیم خواستی شاید بشه با هم همکاری کنیم یا راهنماییت کنم عزیز.
همین که افتخار میدی تو و امثال تو میایی توی محله واسه من یه دنیاست.

هان این جا آموزش بود من حواسم نبود
مرسی که گذاشتی اصلا وقتی درخاست آموزش را برات ایمیل کردم فکر نمی کردم این کار را برای من یا دوستانی که نیاز داشتن بگذاری
من هم قول می دهم به سپاس این کار چنتا پست باحال بذارم
راستی اگر بشود از نحوه گذاشتن فایل در محله و گذاشتن لینک در محله یک آموزش بگذاری خیلی خوب می شود آخه من میدانم خیلی ها گیر این آموزش هستند و برای همین نمی نویسند

چشمک جون فعلا گزینه بچه ها برای فرستادن فایل ایمیل کردنش یا آپ کردن فایل مورد نظر توی یه سایت اشتراک فایل هست تا من ببینم چی میشه.
آموزش پست مطلب به صورت پیشرفته و ساخت وبلاگ و اینها را ضبط کردم هاردم پرید چند ماه پیش ولی توی فکرش هستم.
در ضمن تو کاری به پستهای من نداشته باش من پست بدم یا ندم تو پستهای باحالت را بده که البته هر شش ماه یه بار پست میدی.
پیشنهادت را هم در مورد ازدواج نابینایان آرزوش را به گور بردیم.
دست بجنبون بابا.

باز هم سلام. اینجا چه سرده. به نظرم خدا واسه۱۳مردم اینجا خواب های خیس دیده. بیخیال. دلتون آفتابی.
مجتبای عزیز. از پیشنهاد کمکت خیلی ممنونم. البته که میخوام و چقدر هم میخوام. واقعیتش من یک آرشیو ناقص خیلی کوچیک از کتاب دارم که تصمیم گرفتم هرطور ازم بربیاد به دست بقیه افرادی که مثل من عاشق کتاب های داستان و رمان هستن برسونم. ولی راستش از مبتدی هم پایینترم. دارم یک کارهایی می کنم ولی مطمئنم که راه های بهتری هم هست و این راه هارو شماها که واردترید بیشتر بلدید. خوشحال و ممنون میشم که با کمک هم محدودیت انتخاب و مطالعه بچه های عشق کتابرو کمی کمتر کنیم. باز هم ممنونم و چه خوبه که می بینم در این راه تنها نیستم حتی اگر همراهی در حد یک تعید هم باشه قبوله. ای بابا آقا این منبرو یک کاریش کنید که من هی بالاش جا خشک نکنم. تقصیر من چیه که این بالا اینهمه راحتم؟
به امید فرداییکه درش همه بتونیم هرچی دلمون میخواد کتاب بخونیم و بخونیم و بخونیم.
ایام به کام.

خوب پریسا جان سلام.
اول از این که از نظرم استقبال کردی ممنون.
دوم اینکه بگو خودت داری چی کار میکنی و قصدت برای قرار دادن کتاب ها استفاده از چه سرویسی هستش.
سوم بگو آیا برای بهبود سرویست و یا کاری که میکنی حاضری هزینه کنی و اگر آره, چه قدر؟
اینها را که بدونم, میتونم سرویس های خوب را بهت معرفی کنم و در رسیدن به اهدافت پا به پات بریم جلو تا به جایی که میخواییم برسیم.
این محله با تمام اعضاش و با تمام پتانسیلش را نیز در اختیارت میذارم.
نه تنها تو, در اختیار هر کس که بخواد کار فرهنگی کنه و بچه ها رو به دانش و استقلال نزدیک کنه.
انگار راست میگی صندلی این منبر خیلی حال میده بشینی و هی حرف بزنی.
من درکت میکنم.
هر وقت اومدی یه عالمه سخنرانی کن.
من خودم از مشتری های پر و پا قرصت میشم.

سلام منم دانلودش کردم اما هنوز گوش ندادم می دونید کلی با خواهرم دعوام میشه که چرا میری فیسبوک و یعنی چه و بده و اخه و این حرفا! حالا خودم برم فیسبوک که دیگه چجوری دعواش کنم نمی دونم!
پریسا جون منم یکی از طرفدارای پر و پاقرصت بدون اصلاً بیا و بگو چی بخونیم من که دیگه کتاب کم اوردم! رمان های قشنگ و توپی رو که خوندی و می دونی خوندنش برای بقیه جالبه بنویس، مرسی هزارتا.

سلام بچه ها.
این ها تقریبا همه نظرات قبل از گوش دادن به آموزش بود.
من منتظر نظرات بعد از گوش دادن به آموزشم.
هرکی گوش کرده نظرشو بگه و خواهشا به دوستاتونم که گوش کردن بگید بیاند نظرشونا بدند.
نقاط قوت و مخصوصا نقاط ضعف آموزش مد نظرمه.
مرام به خرج بدید. واسه خودتونم خوبه. خیلی چاکریم!

سلام علی جان.
فایل را به خاطر گل روی شما باز و باز بررسی کردم. هیچیش نیست عزیز.
مشکل از یکی از این چار تاست. یا برنامه مرورگرت، یا ویندوزت، یا برنامه مدیریت دانلودت، یا هم خط اینترنتت.
این ها را عوض کن ببین درست میشه یا به یکی دیگه بگو با یه کامپیوتر دیگه بگیره ببینه اون هم نمیتونه یا اون میتونه که اگه یکی دیگه بتونه بگیره این یعنی اینکه لینک سالمه البته که من از سالم بودنش مطمئنم عزیز.

سلام جناب آقا مجتبی و سلام دوستان. فکر کنم احتمالاً نظر من رو یادتون رفته بخونید. تو اونجا یه سؤال هم پرسیده بودم که دیروز اتفاقی رفتم با همون آدرس Gmail خودم ثبت نام کردم. و شما هم که آدرستون رو هم که فرمودید رفتم نتونستم پیدا کنم. فقط وقتی نوشتم mojtaba khademi بعد از انتخاب سه یا چاهار بار link see more آورد mojtaba khademi university isfahan حالا نمیدونم اون آدرسه یا نه. منتظر آموزش بخش دوم و سوم و اصلاً هر چه قدر میتونه باشه هستیم. این حرف رو از ته دل و بدون چاپلوسی عرض میکنم و افراط و تفریطی در کار نیست. و به عنوان یه برادر کوچیکتون عرض میکنم. (البته اگه ما رو برادر کوچیکتون یا فوقش دوست کوچیکتر یا دیگه فوق فوقش شاگرد کوچیکتون حساب کنید.) عرض میکنم اگه براتون مقدوره دیگه ما رو زیاد منتظر نذارین. میدونیم درد سرش زیاده و زحماتش بیپایان اما اگه این آموزش نیمه تموم بمونه ایراد داره. بازم از این آموزش باحال و به قول هم محله ایها سورپرایز کننده ی شما ممنون و متشکرم.

امیر خان من نظرت را خوندم جواب هم دادم تو جوابش که دیروز دادمت خودت نخوندی تقصیر از من نیست.
در ضمن اون مجتبی خادمی که میگی دانشگاه اصفهان بوده خود من هستم. گفتم بزنید آدرس دقیق را که این بود:
http://m.facebook.com/mojtaba1007

سلام به همگی.
نمیگم طولش نمیدم ولی سعی می کنم که طولش ندم.
دوست عزیز آقامجتبا. من بینهایت از شما و حرف های امیدبخشتون ممنونم. من به آخر این ماجرا خیلی امیدوارم و با حضور افرادی مثل شما امیدوارتر هم شدم. فقط نمی فهمم چرا تا به حال بچه ها با همدستی همدیگه این کارو شروع نکردن. شاید هم شروع شده و من توی باغ نبودم. بگذریم. قرار بود طولش ندم. البته اینرو همیشه میگم ولی. از این هم بگذریم. پرسیدید چرا میخوام این کارو کنم. خلاصه بگم. چون من عاشق کتابم و از اینکه نمیتونم هر کتابی دلم میخواد بخونم تا حد جنون حرصی ام. در این مدت یک سری کتاب در شاخه مورد علاقه خودم یعنی داستان و رمان جمع کردم و دارم تلاش می کنم آرشیو خودمرو بزرگتر کنم. من از کمبود کتاب های مورد علاقهم واقعا عذاب می بینم و احتمال میدم این تنها مشکل من نباشه. خیلیها کم و بیش مثل من هستن. زمانی دلم میخواست بینا می شدم تا هرچی میتونم برای بچه های نابینا کتاب ضبط کنم ولی نشد و در عوض به نابیناهای مطلق پیوستم. و حالا میخوام هرچی توی کتابخونهم دارم با بقیه شریک بشم و البته بقیهرو هم تشویق کنم تا همین کارو انجام بدن و در قدمهای بعدی اگر موانع نفسی باقی بذارن با هم سعی کنیم بلکه یک راهی برای شکستن این دیوار و از بین بردن این محدودیت پیدا کنیم. کارهایی که من تا حالا کردم زیاد نیست. عضو دراپباکس شدم. یک وبلاگ زدم و دارم یاد می گیرم که کتابی که آپلود کردمرو در یک پست بذارم تا هرکسی دلش میخواد دانلودش کنه. هنوز به شدت نابلدم و یک جهان ایراد در کارم هست ولی الان گیر دادم به این و ول کن نیستم.
نخودی عزیز. گفتی کتاب کم آوردی. پس شما هم یک چیزهایی داری. بیار بذار وسط البته اگر دلت میخواد. دارم سعی میکنم اولین پستمرو در aansooyeshab.blogfa.com بذارم. البته از تمام دوستان معذرت میخوام که نتونستم در وردپرس وب ایجاد کنم که برای نظر دادن کد امنیتی نخواد. فعلا در بلاگفا زدم تا بعد از یاد گرفتنم کارو برای همهمون آسونتر کنم. متاسفانه فعلا از شر این کد امنیتی خلاص نشدیم. تقصیر من نیست. به پیچ و خم وردپرس وارد نبودم. این خودش یک دفترچه شد. جدی جدی ببخشید که اینهمه طولانی شد.
فقطٰ
ایام به کام.

درود بر شما و محله گل و بلبل همه بلبل شده اند و فصل گل هم که هست .این عیدی ها امسال موجب شادی و خوشحالی ما شده است بکارید دوستان بکارید و منتظر کامنت تائیدیه و این حرف ها نباشید یک دیروز عصر نیامدم این همه غوغا به پا شده است اما مثل اینکه دوستان دیگه هم با تاخیر آمدند .من هم قبلا با راهنمائی دوستان تا صفحه اولش رفتم اما دریغ از توان عضویت ! برم دانلود کنمش که خیلی دیر شد مجتبی منتظر تائید ما نباش کار خوب را ادامه بده نشه مثل پیشنهاد چشمک بشه ها البته داخل پرانتز که من مطمئنم نمیشه و مجتبی کاری را که شروع می کنه تمامش می کنه .چشمک ناراحت نشو قبلا هم گفتم رای و درایت شما به نوشتن در این محله است و بازخوردش هر چه باشد رسالت خویش را انجام دهید

نمیدونم چندمین سلامم هست ولی سلام. ایندفعه نیومدم سخنرانی کنم. اومدم دادخواهی. یکی به داد من برسه و داد منو از این webvisom ظالم بدنهاد بستانه. شوخی کردم ولی جدی من گیر کردم و نمیدونم چجوری حلش کنم. نمیفهمم چرا وب ویسوم یا هرچی اسمش هست بهم کد امنیتی نمیده. پیام انتظارش میآد ولی بعد از کلی مکث میگه نمیتونه تشخیص بده و ارور۳۱میده. فایرفاکس۱۰داشتم که حذفش کردم و ۳و۶نصب کردم ولی باز هم درست نشد. در اکسپی انجامش دادم باز هم نشد. دیگه نمیدونم چیکار باید کنم. ای کاش اون دوست عزیزی که با اسم مستعار{من} در aansooyeshab نظر گذاشته الان بین شما عزیزان باشه و اینو بخونه تا توضیحی باشه بر این که چرا بهشون جواب ندادم. اگر هست و میخونه همینجا ازش ممنونم و اگر هرکدوم از شما میدونید با این افزونه بیمعرفت چطور باید تا کنم لطفا بهم بگید تا از این اوضاع دربیام. ممنون و ایام به کام.

پریسا ببین دوتا چیز به نظرم میرسه.
یکی اینکه کد های سایتی که میری به هیچ وجه برای وب ویسام قابل تشخیص نیست که باید به پشتیبانیشون برای اضافه کردن سایت مذکور ایمیل زده بشه.
یکی هم اینکه باید کلا وب ویسام را از فایرفاکس منوی تولز ادانز پاکش کنی دوباره نصب کنی.

بعد از سلام. معذرت میخوام آقامجتبای. تمام نوشته شما خاطرم نموند و این یک مورد یادم رفت. راستش اصلا نمیدونم این چقدر هذینه میتونه برداره. هیچ تصوری ازش ندارم. من عضویت در دراپباکس و آپلودرو هم فقط می شنیدم و تازه دارم سعی می کنم عملی انجامش بدم. فقط میدونم که این مشکل باید یواش یواش حل بشه و کار کسی جز خودمون هم نیست. من کل فایرفاکس و جول و جهازشرو حذف و دوباره نصب کردم ولی باز هم همینطوره. بلاگفا تا دیروز مشکلی نداشت چطور میشه امروز با این افزونه بدجنس مشکل پیدا کرده باشه؟ ای کاش قوانین وردپرسرو بلد بودم تا ناز این شکلک های کج وکولهرو نمی کشیدم. ولی ول کنش نیستم. این باید بشه. باید باید. ببخش که یک تکه از نظرترو فراموش کردم و بدون جواب گذاشتمش.
دیدید ایندفعه زود اومدم پایین؟ خوب. بریم۱۳به در.
ایام به کام.

sal aam.
Raass tesh chee zee keh mee khaam al aan beh neh v samm rab t beh mo zoo aa teh mo reh deh baheh seh een channd vaghh teh nadd aa reh.
Emmrooz daash tamm too channd ta saay toe veb la ggeh faarsee zab aan keh beh ehheh teh ma leh 99daor sadd ma leh b na ha hamm bood chaorkhh mee zadd amm, beh een nattee jeh reh c damm keh baoehh zee azz ma ha vva gheh ann bee maoehh reh fatteem.
Aa kheh ba ba cheh ra een joo ree ehh!
Cheezee keh mee khaam beh gamm e neh keh, aa kheh aa damm mee reh too yeh website yaa weblog ee, mee b neh yeh mat lab e 20 ta comment da reh, mee reh teh a da deh baaz d doe neh gaah mee ko neh mee bee neh 30ta 35taa yaa ass lann50 taasst.
Mee ggeh ha la badd neesst.
Val e vaghh tee mee aay too saay teh na b na haa mee bee nee yeh jaee mess leh een ma hal leh roozee 2 3 heh zaar ta baaz deed da reh o 100ta hamm comment nadd aa reh!
Ba ba aa kheh badd ehh beh kho da.
Man keh vaghh tee e no d damm haghh e ghat tann khey lee azz kho damm kheh ja latt keh shee damm.
Mee ree mee b nee yeh jaaee yeh matt lab e keh doe zaar nemmi aor zeh, 200ta comment daareh baoehhdd mat lab ehh aor zesh mann deh moaj tab aa kha demmi keh kho deh mann kol lee azz ash daorss mee ggee ramm hamm ash 10ta comment da reh.
Faghh att 10ta!
Kho daaeesh zesh teh dee ggeh!
Mann nemmi gamm beh haor matt lab e b khoadee hammeen torri nazz aor beh deem keh een ass lann chee zeh khoo bee neesst.
Mann mee gamm vaghh t yeh mo zoo e mo reh deh bahehss ghaor aar mee ggee reh hamm ehh ba yadd nazz aor eshh oo no beh gann.
Na een keh yeh edd deh e beh gann o baghh e ehh faghh att beh khoo nann keh beh aghh e ehh yeh mann yehkkee keh ass lann chee zeh khoo bee neest.
Khobe d ggeh, shaor mann deh keh saor ehh toonno daord aa vorr damm.
Beh oammi deh beheh boo deh een vazz a ee yatt.

سلام آقا مجتبای پر انرژی واقعا که فایلهای آموزشی شما علاوه بر آموزش انرژی درمانی هم میکنه یعنی یه جورایی انرژی مثبت میده دانلودش کردم مشکل از نرم افزار مدیریت دانلود بود گوش کردم فقط دوست عزیز توی قدم اول موندم نتونستم ثبت نام کنم و حساب کاربری بسازم آخه وارد فرم ثبت نام میشم ولی لینکی برای ادامه و ثبت نام همان طور که گفتید نیافتم راهنماییم میکنید؟ ممنونم ولی در کل کار خوب و جالبیه انشا الله ادامه بدید التماس دعا یا علی مدد

علی گل گلاب.
لطفا بر من منت بگذار و آموزش ها را از این به بعد یک مقداری دقیقتر گوش کن.
آیا اون لحظه ای که اول های کار من توی آموزش رفتم توی فرم ثبت نام را یادت هست؟
اون بخش تراک را بیار و گوش کن ببین من چی گفتم. گفتم وقتی فرم را پر کردید از دکمه ساین آپ signUpButton برای ادامه کار استفاده کنید.

سلام سلام. چه خبر از۱۳؟ چندتاتون مثل من امروز هم دست از سر سیستمتون برنداشتید؟ من که نتونستم ازش دل بکنم و با خودم آوردمش۱۳به در. امروز۱۳برای من آمد خیر داشت چون تونستم برای اولین بار در aansooyeshab اولین آدرس اولین کتابرو بذارم و هرچند اگر کسی بخواد دریافتش کنه یک فصل خدا فحش بهم میده ولی به نظر خودم برای من که تازه از آبان۹۱ آشنایی با اینترنت رو شروع کردم چندان بد نبود. بگذریم. آقامجتبای عزیز. من همچنان منتظرم در مورد نحوه عمل و هزینه ای که میتونه کمک کنه برام کمی توضیح بدید تا اگر از دستم بربیاد به یاری خدا و راهنمایی شما انجامش بدم. ممنون میشم. درضمن من به توصیه شما عمل کردم. وب ویسوم رو حذف و دوباره نصب کردم چندان تغییری نکرد. یا کد نمیده یا کدهای عوضی میده. من در تمام وبلاگهای بلاگفا که آدرسشونرو داشتم و داخلشون می چرخیدم امتحان کردم و نتیجه یکی بود ولی در جاهای دیگه مثلا کادر ورود به بخش کاربری سایت شرکت فروشنده اینترنت پرسرعت خودم مشکلی پیش نیومد. با توجه به این که من تا۲روز پیش راحت در وبلاگ های بلاگفا نظر می گذاشتم حالا چه اتفاق جدیدی می تونه افتاده باشه؟ کاش این فقط مشکل من باشه و بلاگفا با بقیه دوستان بد تا نکنه که اگر جز این باشه اصلا خوب نیست.
ای وای! تا کاغذ من از این درازتر نشدهٰ
ایام به کام.

سلام به همگی.
آقامجتبای عزیز. فایل شمارو گوش کردم البته نه تا آخرش.تا به حال شبیهشرو ندیده بودم. معمولا آموزش ها یا خیلی جدی هستن و یا از بس…
هستن محتوای اصلیشون می پره. ولی این یکی. خیلی. خیلی قشنگه. حس کردم مربی اینجاست و در جواب تمام حرص گذشته من که بعد از تلاش های ناموفقم می گفتم نمیشه داره هم سر به سرم می ذاره و هم یادم میده که میشه. البته متاسفانه نتونستم اکانت بسازم چون یک بار با ایمیل خودم ساخته بودم و چون نمی دونستم چجوری پیشش ببرم باطلش کردم و یک بار دیگه هم با همون نام ولی با ایمیل دیگه ای ساختم و موقتا رهاش کردم و الان یادم نیست که چجوری باید باطلش کنم تا اسم و ایمیل آزاد بشه. هرچند ظاهرا هر ایمیلی یک بار قابلیت ساخت اکانت داره و من هرچی کردم نتونستم با ایمیل خودم کاری از پیش ببرم. برای خودم یک فکری می کنم ولی شما در مورد فایلتون نظر خواسته بودید. به نظر من۲۰ه. من هم خندیدم هم تفریح کردم و هم یاد گرفتم و باقیشرو هم یاد خواهم گرفت. ای کاش از این اتفاق های قشنگ بیشتر بین ما بی افته و امثال خودم که همهش سرمون به نق زدن گرمه و منتظریم تا یکی مثل آقای مجتبا پیدا بشه و کار برامون راه بندازه به جای انتظار کمی همت کنیم و این بار رو تنها به دوش یک منجی نذاریم. در همه موارد نه تنها این یکی. ای وای باز هم این منبر. ببخشید. ولی آموزشتون خیلی کارآمد هست آقای مجتبی. از طرف خودم و بقیه از شما ممنونم و منتظر باقی راه هستم.
به امید فردا.

سلام آقا مجتبای عزیز من گوش دادم از صفحه اول که وارد میشم دکمه کرییت اکانت که نداره ولی ساینآووت داره وارد شدم یک فرم ثبت نام داشت پرش کردم بعد گفته که روی لینک ساینآووت کیلیک کنید که متاسفانه ساینآووت لینک نیست و رویش که کیلیک میکنم هیچ تغییری ایجاد نمیشه میدونم اشکال از کار منه آخه خیلی ابتداییم در این کار اگر لطف کنید راهنماییم کنید ممنون میشم آخه حیفم میاد بعد از این همه انتظار کشیدن حالا نتونم از این امکانات که شما زحمتش را کشیدین استفاده نکنم التماس دعا یا علی

سلام هم کوچه.
بعضی از نابینا ها فیس پوکی هستند ولی حالا با آموزش های این محله بعضی به اکثرا تبدیل خواهد شد.
ما همه چیز اینجا مینویسیم.
از جمله:
مطالب آموزشی مرتبط با کامپیوتر.
خاطره ها و دست نوشته های خودمون.
بعضی وقت ها طنز هایی که جدید و ناب باشند.
تجربه های زندگی که به استقلال نابینا کمک میکنه مث آشپزی یک نابینا و ایجور موارد.
از بینا ها هم توی نوع نگاهمون به زندگی کمک میگیریم.
مث اینکه یه بینا نگاهش در نگاه اول به نابینا چیه و این حرفا.
سخت نگیر اینجا همه خاکیم.

سلام مجتبی جون فعلا فقط ممنون چون هنوز استفاده نکردم اگه استفاده کردم حتما نظر میدم
پریسا من هم پایه ام تو کار انتشار کتاب بهت کمک کنم
برای شروع ۴ هزار تا کتاب چطوره ؟
ضمنا سعی میکنم کتابهایی رو که در سطح کشور به طور رسمی صوتی میشن رو هم به دست شما برسونم
گرچه این کار از نظر خیلیها ممکن غیره قانونی باشه ولی خیالی نیست
اگر مایل بودید بهم اطلاع بدید

اکبر غفارزاده پول میخوام پول.
همین آموزش ها هم اگر دلی نبود باید هر کدام را کم کم پنجاه تومان اخذ میکردم.
اونایی که دلی هست حلال و نوش جااانتان.
ولی اگر کاری ازم خواسته بشه باید پولش را بگیرم که خرج کرایه رفت و آمد به دانشگاهم کنم.

سلام به همه محله ای ها.نخسته آقا مجتبی.
امشب دلم گرفته بود…با اینکه بوشهرم ولی نتونستم دلم به دریا بزنم تا بازبشه…بگذریم…
چند هفته است که عضو فیس بوک شدم ولی وقت نکردم همه چیزاش یاد بگیرم…حرف اصلی ام اینا نیست اینا همش مقدمه چینی بود.راستش وقتی برای آموزش فیس بوک سرچ می کردم اتفاقی سایت شما رو دیدم اولش متعجب شدم بعدش گریه کردم ..چون کل نظرات رو خوندم(و چشمام ودلم درد اومد و از تنبلی خودم خجالت کشیدم خیلی)…یه درخواست دارم منم به جمعتون راه میدین؟؟علی یارتون…در پناه خدا.

دیدگاهتان را بنویسید