خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

منم دلم واسه شما لک زده

خوب سلام دوستان, دلم واسهتون لک زده, میدونم که هم منتظر مطلب جدید توی وب هستید و هم منتظر اینکه بدونید واقعا چه خبر شده بود سایت بالا نمیومد. البته اینقدر این سایت توی این بیستو یک ماه بالا و پایین شده که خوشبختانه کسی از بارگیری نشدن سایت توی مرورگرش نمیترسه که سایت چی شد و چی نشد! همه میدونید که بالاخره سایت دوباره بالا میاد. خوب طبق معمول کار, کار شرکت نگاه روشن پارس بود و دسته گلی که به آب دادند که تا سه روز بعدش ما در امتداد رودخونه دنبال سایت میدویدیم که با دسته گل به آب داده شده نگاه روشن پارس, غرق نشه. تصمیم گرفتم اگر تخفیف خوبی واسه تمدید پهنای باند سایت بهمون دادند وقایع اتفاقیه را به جبران این کارشون منتشر نکنم. خوب, اون ها رو وللش, ارزش بحث نداره و منم که میدونید حسسسسساس و از خاله زنک بازی بیزار.

خبرای خوش و خرم دارم واسهتون. اولش یه سامانه توپ و خفن قراره به سایت اضافه بشه که میترکونه. دومش قراره یه آموزش توپ توپ خفن غیر منتظره واسهتون بذارم که حالشو ببرید به شدت هرچه تمام تر. سومش اینکه دارم صفحه فیس بوک محله را هم سر و سامون میدم. چهارم و به بعدش را فعلا قول نمیدم که شرمنده دوستان نشم.

در ادامه به یک نکته اشاره بکنم و اونم اینکه دوستانی که تا حالا به جاز نسخه 14 به روز نشدید و از ویندوز هفت و هشت استفاده نکردید و پخش کننده فلش کامپیوترتون را به روز نکردید و کلا آپ تو دیت نیستید, سعی کنید حتما این کار رو انجام بدید که از آموزش ها عقب نمونید. یکی از این به روز ها که باید داشته باشید, برنامه مرورگر گوگل کروم هست که با جاز نسخه 14 به بعد خیلی خوب کار میکنه و خیلی از عناصر صفحات اینترنتی که توی مرورگر های دیگه مثل فایر فاکس و اینترنت اکسپلورر قابل دسترسی نیست, در این مرورگر قابل دسترسی هستش. مشکل گوگل کروم این هست که اولش برنامه کوچیکی را برای دانلود میده و بعد که اجراش کردید بقیه برنامه را از اینترنت میگیره که درد سره. ولی من پیشنهاد میکنم برای راحتی کار و دریافت آخرین نسخه آفلاین گوگل کروم از این بخش وارد صفحه مربوطه بشید و اقدام به دریافت این مرورگر پرسرعت بکنید.

به زودی بازم با کار ها و خبر های خوش در خدمتتون هستم.

خوش باشید و شاد باشید و برقصید و یادتون باشه که توی خرم آباد خونه دوست عزیزم محمد خان گل گلاب, کلی به من خوش گذشت که سعی میکنم شرحشو بعدا واسهتون بنویسم.

دوستون دارم بیشتر از دیروز کمتر از فردا.

۸ دیدگاه دربارهٔ «منم دلم واسه شما لک زده»

دورود
من که خیلی دلم برای محله قبلی تنگ شده. برای آموزشها به سبک قبلی. به حرفهای خودمانی به سبک قبلی. به کارهایی که می کردیم به سبک قبلی. این محله یه طوری شده انگار جزابیت قبلی را ندارد. یکم بهش برس مجتبی. وقتی محله پر شور نیست آدم حال نمی کند مطلب بنویسد
ولی خیلی باحالی

از این که گفتی باحالی مرسی ولی من نظرت را نفهمیدم.
واقعا من نفهمیدم.
کجای محله و از چه وقت چی شده به نظر تو؟
من که این جوری فکر نمیکنم و اتفاقا احساس میکنم هرچی میریم جلو تر داره بهتر هم میشه!
اگه مطلب بنویسی که چه بهتر اگر هم ننویسی خوب چی بگم زوری که نیست. اینجا اتمسفر صمیمی و دل بخواه هستش. هر کس هر طور راحت بود همونطور باید عمل کنه.
عباس و محمد مثلا خیلی فعال شدند و منم به فراخور حال فعالیتم ادامه داره ولی بقیه هر جور میدونند عمل کنند.
به نظر من اگر ما ۷۷ نفری که عضو محله هستیم هر دو هفته یه مطلب بدیم بازدید کننده ها ماهیانه ۱۵۴ مطلب به درد بخور دریافت میکنند.
ولی وقتی میگیم یه جوری شده و حال ندارم و اینها اون وقته که بقیه هم بی انگیزه میشند.

عذر میخوام ولی منم با نظر چشمک موافقم
انگار محله دیگه اون صمیمیت قبلیرو نداره
البته شاید نظر ما اشتباه باشه و این حسی که داریم به خاطر پیشرفته تر شدن محله و عادت ما به قبل باشه
من به هیچ وجه قصد بی احترامی ندارم فقط چون شمارو یه مدیر واقعا خوب میدونم اینو گفتم
بازم از شما و بقیه دوستان معذرت میخوام

دیدگاهتان را بنویسید