خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

نظرسنجی: سخن مدیر با دوستداران سایت. لطفا حتما مطالعه فرمایید.

با عرض سلام خدمت تمام کاربران و بازدید کنندگان و مهمانان و رهگذران.

اخیرا تصمیم بر این شده که برای بهبود کیفیت سایت و مواردی که در سایت ارائه میشود هر از چند گاهی یک نظرسنجی به اجرا گذاشته شود.

حمایت و کمک شما در برگزاری این نظرسنجی ها به شدت به سود شما و ماست.

کافیست هر نفر از شما در هر نظرسنجی یک بار شرکت کنید.

با حمایتتان هم شما و هم ما از نظرات مخاطبین در موارد مختلف آگاه میشویم و با شناختی بهتر از راهی که در پیش است به جلو میرویم.

افراد نابینا که از صفحه خوان استفاده میکنید تیتر نظرسنجی را با فشار حرف h پیدا کنید و همیشه در نظرسنجیها شرکت کنید.

میتوانید برای راحتی کار, ابتدا با کلیدهای control+end به انتهای صفحه بروید و با فشار کلید های shift+h تیتر نظرسنجی را سریعتر پیدا کنید.

افراد بینا شما نیز برای پیدا کردن نظرسنجی به پایین نوشته ها اسکرول فرمایید.

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «نظرسنجی: سخن مدیر با دوستداران سایت. لطفا حتما مطالعه فرمایید.»

salam zohreh ghashangetun bekheir ,in site khubeh vali hanuz bayad behtar besheh v motmaenam k misheh ,nazareh man ineh k agar besheh k tu site post hayeh ketab hayeh soti dar zamineh hayeh roman ravanshenasi v gheireh ham gharar begireh kheili khubeh ,mamnun k in nazarsanjiro bargozar kardin chon injuri neshun dadin k nazareh ma ham vasatun mohemeh v in yeh ehterameh bozorg beh dustatun hast ,movafagh v kamiab bashid .

درود
آقایان محترم
من مختصر اون پست را رد کردم رفت و اصلا فکر نمی کردم اینقدر جنجال به راه انداخته باشد .
دین راه و رسم درست زندگی کردن است
من هم مثل شما علمدار عزیز در محیط مذهبی و کوچک و معتقد به دنیا آمده و زندگی می کنم .خیلی هم اعتقاد دارم خیلی زیاد ولی افراط و تفریط ندارم .من هم تائید می کنم این سایت با همین روال مقبول است و اگر بخواهیم تغییر بدهیم باید به سمت استقلال پیش برویم .استقلال در محدودیت خودمان . جناب آقای علمدار مگر در این فضای مجازی نت کم حدیث و روایات و این حرف ها داریم مگر از همین فضا شماقصد ندارید به دنیای دیگر برسید ،مگر در همین کتب مقدس مانند نهج البلاغه نیامده که ای مالک با معلولان با ملایمت رفتار کن و ماموران تو مانع از رسیدن ایشان به شما نشوند بگذار حرف هایشان را بدون واهمه به شما بزنند و از بودجه استانداری ات مبالغی به ایشان اختصاص بده .فقط نوشتن یک حدیث یا روایت کافی است برادر من .نه کدام معلول است که از بودجه منافع به ایشان رسیده باشد .اصلا هدف از پیدایش حوزه های علمیه چه بوده اند مساجد برای چه تشکیل شده اند کدام هدف اجتماعی و دستور دین به نحو احسن که نه درحد اجرای اندک و رفع نیاز اندک جامعه بوده است .شما با اصرار زیاد چه هدفی را دنبال می کنید چه چیزی باید اصلاح شود من که از مدیا فایر می خواهم دانلود کنم هزار صفحه احادیث بالا می آید بس نیست من حتی نمی توانم آموزش هایم را به راحتی دانلود کنم .من وقتی نتوانم کامپیوتر را بلد باشم و استفاده کنم قطعا نخواهم توانست به امور معنوی هم بپردازم .در حالیکه استفاده درست از امکانات عین گسترش اسلام است نه کم نه بیش .
من از وقتی که توانستم وارد نت شوم قرآن را دانلود کردم و در مواقع ضروری به آن گوش می دهم .همینقدر برایت بگویم که اگر امکانات برای افراد نابینا باشد کافی نیست این سایت با آموزش های فراتر از ظواهری که شما بدان اهمیت می دهید می تواند طوری آموزش دهد که در راه رسیدن به مکتب اسلام برای نابینا کمک شایان توجهی نماید اما اون نابینائی که ناتوان مالی است و بعد هم اگر رایانه در اختیارش دولت بگذارد ناتوان از استفاده است و به گدائی و انزوا کشیده می شود با یک حدیث و یا سایر موارد که موجه هم هست در این سایت می تواند نجات یابد .قلب امام زمان از موارد زیادی به درد می افتد ولی اون موارد عدم اختصاص امکانات به نابینایان است وتضییع حق مسلمشان در مکتب اسلام ..ما مجبور نیستیم هر آنچه را که دیگران می پسندند بپسندیم ما در اینجا گرد هم آمدیم تا به یکدیگر کمک کنیم .به استقلال برسیم و تا الان هم موفق بودیم من با صراحت اعتراف می کنم این سایت با مدیریت مجتبی خادمی به نابینایان کمک شایان توجهی نموده تا با توانمند شدن در علم کامپیوتر به تمامی اهداف زندگی شخصی اشان نزدیک و مقاصدی را که قبلا دور می پنداشتند به راحتی حاصل نمایند . “دنیا ،تغییر ، لبخند ” ما و شرایط برای رسیدن به این سه می جنگیم گهی برد وگهی باخت .
مجتبی جان از شما ممنون هستم
علمدار عزیز خیلی خوب است که کامنت می گذاری ونظرت را ابراز می کنی همه بچه ها معتقدند و ایمان دارند بیائیم طوری آموزش دهیم تا عملا به نظرات اسلام نزدیک شویم نه اینکه شعار بدهیم و دیگران را متهم کنیم بگذار ارزش هر چیز در جای خودش واقعی دنبال شود .آموزش های مجتبی راهی است برای رسیدن به اهداف شما پس کمک کنید تا پل ها با کمک ما نوسازی شود نه ویران .خیلی زیاد شد شاید بتوان پستی نوشت فعلا بای همه شما را دوست دارم

درود
مجتبی من توی نظرسنجی شرکت کردم. ولی یه چیزی به نظرم رسید که گفتم اینجا بگم.
ببین گزینه‌ها از نظرم یه خورده عجیب قریب هستن! ببین وقتی کسی به جای عالی به خوب رای می‌ده یعنی معتقد هست سایت باید بهتر بشه ولی ما این گزینه رو هم داریم. آدم گیج می‌شه!
به هر حال کار خوبی کردی که نظرسنجی گذاشتی. ولی با نتیجه می‌خوای چیکار کنی؟ مثلا اگه همه رای دادن که محله باید بهتر بشه چی می‌شه؟
فدات. بای بای.

سلام به نظر منم محله خوبه ولی باید بهتر بشه و این مستلزم همکاری مدیران، کاربران و بازدید کندگان همگی با همه. من گاهی صراحت کلام و بقول خودمون روکم گاهی بیشتر گاهی هم این مطلب بضررم میشه ولی باز برام اهمیتی نداره پس اینجا هم راحت صحبت می کنم، تو کامنتها گاهی دیده میشه افراد بیشتر بخاطر نویسنده پست نظر میذارند مثلاً اگه آقای خادمی پستی بذاره هشصدتا کامنت داره ولی اگه مشابه همون پست رو نخودی بذاره منفی هشصدتا! حالا نگید این نخودی چقد حسوده که تنها صفت بدی که تو من نیست حصودیه، این رو گفتم که بگم بیاید هر مطلبی رو که می خونیم برای نویسنده اون هم حتی اگه نمیشناسیمش ولی از مطلبش چیزکی آموختیم ارزش قائل باشیم و نمود اون مثلاً نوشتن دو خط نظر زیر مطلب ارسالی اونه، تازه این طور ریاضیمون هم تقویت میشه!
یه مطلب دیگه اینکه نمی دونم این مشکل سیستم منِ؛ جاز و پارسآوای منِ یا در مورد بقیه هم صادقِ\ اونم سکوت های جاز و پارسآوا تو بالا اومدن محله و کوچه خیابون هاشِ.
یه چیز دیگه من یه روزی از همین روزهای گذشته با خواهرم داشتیم تو محله می گشتیم بهش گفتم ظاهر محله چه شکلیِ؟ اون گفت یه جا عکسیهایی هست که توش هم عکس نیست و حالا یه سؤال چرا توش عکس نیست؟ چه شکلی میشه یه تصویر اونجا گذاشت؟ اصلاً اگه نیازی بهش نیست چرا هست؟

وای اون قدر نوشتم که خودم هم قاتی کردم ولی یه نکته آخر که نمی خواستم بگم ولی خب می گم: من بحث مذهبی نمی کنم ولی با مذهبیون موافقم ولی بنظر من اگه معتقدیم باید یه جور دیگه ثابتش کنیم و مباحثات این گونه ای اصلاً ظاهر خوبی نداره چون باعث پاسخ های آن گونه ای می شود.

dorod mojadad…..man ketabeh sovti ziyad daram dar har zaminey ke bikhan …hazeram bedam mojtaba bezare inja…man ba harfhaye qanbar movafeqam …nokhodiham joz akhare harfash ba baeqiyash movafeqam sayte mitune behtar bashe na ba harfay mazhabi ke ye amr shakhsi hast…pahnaye bando hadar bedim vase chi!ma be kesi kar nadarim nazaremunam zuraki be kasi tahmil nemikonim vali dustan dege mikhan be zur harfeshono be korsi benashunand!!!!ma be kasi barchasb nemizanim vali modam be ma barchasb mizanand !!!man pishnahad mikonam kamentayi ke rabti be movzoeh nadare to posta ke bishtar janbe zur giri dare hazf konid harchi mahaleh sholoqtar beshe az nazar bazdid konandehash qavanin behtar va halat rasmitari mikhad yaeni zavabet bar ravabet tarjih dadeh beshan rasti sajad damet garm dege az posthaye khobet nemizari! hamintovr meysam amini…ma be posthaye amuzeshi ,amali ,karbordi ehtiyaj darim

سلام به همگی. باز من اومدم. دعا کنید به جون سیستمم که ایراد داره و به جون عزیزان محترم که اینترنت رو داغون کردن و من یک درمیون اینترنتم وصل هست و خلاصه دعا به این دو عامل کنید که از دستم خلاصتون کرد. تا یادم نرفته. نخودی عزیز. من هم مشکل سکوت جاز و پارسآوارو داشتم. شما از در فایرفاکس وارد بشید شاید درست بشه. احتمالا از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده می کنید. با فایر فاکس وارد محله بشید به احتمال قوی باید درست بشه. مال من که اینطوری حل شد. مجتبای عزیز. اینجا خیلی خوبه. نمیدونم دقیقا چی باید بنویسم. من تصور می کنم که اگر در پست هایی که اینجا میاد کتاب های صوتی و بهتر از اون کتاب های pdf هم باشه من و امثال من حسابی ذوقزده میشیم. البته با بیان موضوع. من طرفدار رمان و کتاب های جنایی هستم ولی موضوعات دیگه هم حتما هواداران زیادی داره که مثل من از دیدن کتاب هایی که می تونن از محله دانلود کنن خیلی ذوق می کنن. دوست عزیز. چه این کار انجام بشه و چه انجام نشه من از طرف خودم به خاطر وجود این محله و به خاطر همه تلاشی که برای پابرجا بودنش می کنی و به خاطر تحمل تمام دردسرهایی که توی این راه وجود دارن و من ازشون سردرنمیارم خیلی ازت ممنونم. دیگه اینکه. هی میخوام هیچی نگم. ولی مثل اینکه نمیشه. دوستان عزیز. میشه به اعصاب خودتون و آستانه تحریک دیگران لطف کنید و دست از سر دین و مذهب همدیگه بردارید؟ اعتقادات هرکسی مال خودش و صرفا مال خودشه. در این دوران نه کسی به زور با دین میشه و نه کسی به جبر لادین. پس با توجه به اینکه هرکسی در جهان باقی فقط و فقط جواب عمل خودشرو به پروردگار میده و کارنامه اعمال ما دست همدیگه نمیره پس بیایید کمتر به اعتقادات شخصی همدیگه ناخنک بزنیم. برای خدا این که هرکسی چه راهی بره حل شده هست. رجوع شود به آیت الکرسی در سوره بقره. لا اکراه فی الدین. ببخشید من عربی نمیتونم بنویسم. ما که خدا نیستیم بنده ایم. به اندازه کافی هم همدیگرو ارشاد کردیم. خوبه که دیگه تمومش کنیم. موافقهاش صلوات بفرستن. حالا نریزید سرم منو بزنید. من نه به با دینها نه به لادینها توهین نمیکنم چون همه انسانن و وقتی خدا همهرو بنده نامیده و به همه ارزش داده من کسی نیستم که حکم بر علیه یک طرف صادر کنم. حتی در خلوت خودم. ولی این ماجرا دیگه داره خیلی… ای کاش اینجا دیگه بحث اعتقادی نکنیم چون نتایجش اصلا قشنگ نیست. اگر کلامم تلخ بود از همه معذرت میخوام ولی باید میگفتم. ای وای باز من انشا نوشتم. برید دعا کنید اینترنت من باز گیر کنه. من رفتم. بازم میام.
ایام به کام.

درود
من می‌تونم ارسال کتب رو به عهده بگیرم. البته نمی‌دونم مدیر عزیز موافق هست یا نه. یه مشکل هم اینه که منابع سایت محدود هست و نمی‌شه کتاب‌ها رو اینجا آپ کرد. من توی دراپباکسم ۱۳ گیگ جا دارم ولی چون اینجا پر‌جمعیت هست هر روز ترافیکش ته می‌کشه و ۳ روز معتلمون می‌کنه.
اگه کسی یه سایت آپلود خوب سراغ داره که دانلود ازش راحت هست و حجم خوبی هم می‌ده معرفی کنه. ترین‌بیت هست ولی من بهش اعتماد ندارم. این سایت که قبلا پارس اسپیس بوده هی تغییر می‌کنه و نمی‌شه خیلی روش حساب کرد. راستی فیلتر هم نباشه.
مجتبی عیب نداره کتاب‌های رادیو تهران رو که روی سایت مرحوم خودم می‌گذاشتم اینجا هم بزارم؟ فکر نکنم مشکلی ایجاد کنه.
بای بای.

میثم صاحب اختیاری هر کاری خواستی بکن.
میدیا فایر که آدمک توش کتاب من و مقالات فنآوری و غیره را گذاشته بود بد نیست ولی من نتونستم خودم باهاش کار کنم نمیدونم اگر بیناست که هیچ اگر نابیناست واقعا چطور با این سایت کار میکند.
من در ساخت اکانت و وارد شدن به این سایت مشکل دارم چه برسد به گذاشتن کتاب ولی اگر تو توانستی هم یاد ما بده و هم هرچی خواستی واسه بچه ها بذار.

نظر اول را حذف کردم چون اولا به پست ربطی نداشت و بعدش هم به من و دیگران درون این نظر توهین شده بود.
انگار میشود با نوشتن یک کلمه مدیون شما هستم بعد هر چه خواست تا آخر نوشت!
من پاسخ مقتضی را داده ام و عدم تلاش برای درک موضوع مشکل من و محله نیست.
از این لحظه به بعد نظراتی از این دست حذف خواهند شد.
حفظ ارزشهای محله از همه چیز مهمتر است.
چه اهمیتی دارد ممنون از حمایتت.
ساجده عزیز احترام به شما افتخار ماست.
قنبر جان واقعا بسیار ممنون که چه شیوا نوشتی.
میثم ممنون از انتقادت راجع بهش باهم حرف میزنیم فعلا گذاشتم تا بچه ها با طرز کارش آشنا بشند.
نخودی از نظر من بچه ها برای مطالبی که جالب باشد حتما نظر میگزارند. ولی توجه به نکته شما نیاز است.
عکسها را باید با یک فرد بینا بررسی کنم.
پریسا کتابهای زیادی باید در محله قرار بگیرد ولی پولی که ما از جیب خودمان و از کمکهای بچه ها تامین کردیم فقط کفاف پهنای باند محله به صورت عادی را میدهد و برای گذاشتن موارد پر حجم باید پول بیشتری داشته باشیم که نداریم. پول.
همگی خیلی کم توی نظرسنجی شرکت کرده اند.
خیلی واسم عجیبه. اونایی که شرکت کردید هیچ ولی عجیبه اونایی که شرکت نکردید واقعا چرا؟
همگی خوش باشید.

دوباره سلام. خوب خوب زود میرم. از میثم عزیز بابت این مژده سپید به من و افرادی که مثل من کتاب دوست دارن ممنونم. در مورد کتاب گذاشتن در سایت و مشکلاتش. مجتبای عزیز. در توان شما تردیدی نیست ولی این کار یک نفر تنها نیست. یعنی هست ولی اون یک نفر خیلی بهش فشار میاد. و این از نظر من عادلانه نیست. اگر بشه از افرادی که می خوان و می تونن کمک گرفت و هرکسی هر گوشه کارو که می تونه بگیره همه با هم زورمون به موانع می چربه. من خودم می خوام ولی واقعا نمی تونم. چون خیلی کم می دونم. یک سری کتاب دستم هست که دارم یکی یکی در وب خودم می ذارم. و موندم زمانی که این ۲ونیم گیگ که دراپباکس بهم داد پر بشه باید چیکار کنم. من دارم این کارو میکنم چون فقط همینو بلدم. تازه همینو هم کامل بلد نیستم و با آزمایش و خطا دارم سعی می کنم بهتر یاد بگیرم. حالا به نظر شما اگر هزارتا یکی یکی راه بی افتیم و هرکسی مثل من یک وب بزنه و توش کتاب بذاره بهتره یا اگر همه یک جا بشیم و همدستی کنیم تا همه با هم بریم و همه با هم برسیم؟ من با دومیش موافقم. پیش از این هم از خدمت شما پرسیدم. ایمیل هم به شما زدم. که بهم بگید ازم چی برمیاد تا اگر در توانم بود انجامش بدم. لطفا بهم بگید در زمینه تبادل کتاب برای خودم و بقیه چه کمکی ازم برمیاد؟ حتما راهی هست. من بن بست توی کتم نمیره. باور کنیم در خیلی موارد فقط لازمه ما یکچیزیرو بخوایم تا بشه. شاید تنها زورمون نرسه ولی دسته جمعی می تونیم. من تردید ندارم. شما هم که تردید ندارید. فقط این وسط یکی که واردتره به ما بگه از چه راهی باید بریم. خوب. حالا از کدوم طرف بریم؟
من کی گفتم طولش نمیدم؟ باور کنید نگفتم.
جدی معذرت می خوام ولی به نظر خودم باید اینهارو می نوشتم. من واقعا می خوام راهشو پیدا کنم و باید از جایی پیداش کنم. کجا بهتر از اینجا؟
به امید فردایی بیگانه با شب.
ایام به کام

درود مجدد
می‌دونید… بهترین کمک چیزی نیست جز پول‌ل‌ل‌ل‌ل‌ل‌ل‌ل!!! با حدود ۹۰ هزار در ماه می‌شه یه سرور مجازی بسیار قدرتمند با حجم یه ترا‌بایت اجاره کرد.
یا نه اینقدر پر تجمل، فقط با ۱۶ هزار تومن در ماه می‌شه از ByetHost هاست نا‌محدود گرفت.
راستی وقتی فضا کم اوردید یه پوشه با من به اشتراک بزارید و کتاب‌ها رو توی اون بریزید تا من لینک دانلودشون رو در اختیارتون قرار بدم. من نمی‌دونم با این ۱۳ گیگ چیکار کنم.
راستی مجتبی یه فکری به ذهنم رسید. با این سایت که چنین رنکینگ خوبی داره و خیلی هم خوب توی گوگل ایندکس می‌شه با یه سرویس‌دهنده‌ی اینترنتی صحبت کن که منابع رو در اختیار ما بزاره و به جاش ما براش تبلیغ کنیم. به قول معروف بشه اسپانسر ما. خیلی سایت‌ها رو دیدم که چنین کاری کردن.
برای یه ارائه دهنده‌ی سرویس‌های اینترنتی چند گیگا‌بایت فضا و پهنای باند خیلی مهم نیست!
موفق باشید همگی.

سلام.
میثم عزیز. از شما ممنونم. ماهی۱۶رو میشه حلش کنم. از پیشنهاد فضای آزاد هم ممنونم. حتما میام در دراپباکس شما مهمونی. مطمئنم که لازم خواهد بود اگر راه دیگه ای به عقلم نرسه. باز می بینمتون. مجتبای عزیز. باز هم خسته نباشید و
ایام به کام.

درود فراوان به شما
در مورد پول شوخی کردم. فعلا مجتبی به لطف بعضی از دوستان منابع سایت رو تا یک سال تمدید کرده. بنابر این فعلا فکر نکنم به پول احتیاجی باشه. در مورد دراپباکس حتما این کار بکنید دراپباکسم خوشحال می‌شه!!! یه کم احساس مفید بودن می‌کنه.
موفق باشید. بدرود.

درود
من هنگامی که نوشته این پست را خواندم فقط یک کامنت داشت بعد هم رفتم تا در نظر سنجی شرکت کنم اما صفحه نوشته های اخبار بالا آمد و من مایوس شدم اما بعد که میثم جان نوشتند رفتند صفحات جدیدی باز شد و توانستم نظر بدهم .شروع جالبی بود برای کسب نظر دوستان در فرم هایی که پاسخ مشخصی دارند و به حصول نتیجه نزدیک است بدون حاشیه این کار باید ادامه یابد اما منطقی تر و مستمر مثلا اول نظر میثم رعایت شود بعد هم گزینه ها از کم به زیاد مرتب چیده شود و پله ای باشد .اکثر نظر سنجی ها کم ف متوسط ، زیاد ، بسیار زیاد دارند یا مشابه همین .با افراد متخصص در محله مشورت کنید حتما یکی از راه های افزایش کیفیت محله همین موضوع نظر سنجی است .در گزینه هایئ مثل این سئوال شاید بهتر باشد از گزینه های خوب ، بسیار خوب ، عالی استفاده شود که نتیجه دقیق تر شود اینکه فقط عالی بالاترین نمره را داشته باشد اصلا ملاک خوبی نیست بلکه منطقی پاسخ گفتن خوب و بهتر است این سایت بسیار خوب است وهنوز تا عالی کار بسیار است اما گزینه ها برای دفعات بعد کامل شود .این مطلب را نوشتم تا مدیر بداند بازخورد عدم شرکت افراد شاید به دلیل مشکل باز شدن صفحه باشد یا اینکه نتوانند تمیز دهند این گزینه ها را .به امید موفقیت شما

درود
مجتبی جان مدیر ارجمند راهنمائی شما کاملا واضح و دقیق بود و من نیز راحت یافتمش اما اینکه سرعت نت پائین بوده درست تر است من با مشکل وارد می شوم خیلی طول می کشد تا صفحه ای بالا بیاید موزیلا همخیلی اذیت می کند .امیدوار هستم توسط شما چاره ای اندیشیده شود .دوستان درخواست کنفرانس های اسکایپی دارند خود شما هم قبلا قولش را داده اید لطفا این نظر را هم پیگیری بفرمائید تا به نتیجه دست یابیم .بیشتر از سوی حسین آقای غلامی این درخواست استقبال شد و پیگیر می باشد لطفا ترتیب اثر بفرمائید

دیدگاهتان را بنویسید