خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

طرح یک پرسش

سلام آقا مجتبی
بنده تازه به عضویت محله در آمده ام. چندتا چیز را نمی توانم پیدا کنم، گفتم از ریش سفید محله بپرسم. یکی اینکه من هر چی گشتم نتونستم ایمیل آدرس شما یا بقیه بچه ها را پیدا کنم که اگه خواستم بتونم مستقیم ارتباط بگیریم. یا یانکه امکانی توی سایت باشه که من بتونم واسه دوستایی که ازشون مستقیم پرسش دارم پیغام بگذارم. راهنمایی می کنید؟
دیگه اینکه، چه طوری میشه توی سایت رفت سراغ دسته بندی ها و تموم پستهای یک دسته بندی را یکجا دید. زیر برخی پستها خوب، دسته آنها هست، ولی جایی را مجتمع پیدا نکردم که بتونم همه دسته ها را ببینم و برم سراغ دسته خاص.
در آخر هم می خوام بگم که خیلی با حالید. حالا وقت نشده هنوز، ولی به زودی منم سعی میکنم از خودم اطلاعات کافی بنویسم که همه بهتر همدیگه را بشناسیم. یک جوری اطلاعات تماس را به دستم برسون

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «طرح یک پرسش»

سلام آقا علی چرا پایین محله دسته بندیها هست بگرد پیدا میکنی اگر هم کاری داشتی میتونی به آدرس hoseingholami77@gmail.com
یا آدرس skype hoseingholami77
تماس بگیری آقا مجتبی شرمنده به جای شما جواب دادم آخه دیدم هیچ دیدگاهی نداره من هم جواب دادم

حسین گل گلاب هرچی بیشتر فعالیت مفید بکنی توی محله من خوشحالترم.
ببخشید نداره.
خوب کاری کردی جواب دادی و دیدی که جوابت هم به درد علی خورد.
همش که من نباید جواب مردم را بدم.
شاید اسن خواستم در آینده بازنشست بشم محله را کلا بسپارم دست خود دوستان و شاید خواستم من هم بشم یک بازدید کننده عادی.
معلوم که نیست. بالاخره باید چار تا باشند بشه روشون حساب کرد دیگه.

ریش سفیدی هم به شما می یاد ها البته نه به مفهوم کناییش.
علی آقا من که منتظر پست های باحالت و گاهی هم آموزندت هستم به محله ما خوش اومدی دیگه این مجتبی ریشش سفید شده شاید دندوناشو در اورده باشه نتونه درست بهت خوش آمد بگه دیگه من قبول زحمت کردم.

مجتبی میخوای بری زود برو اصلا حسش نیست اگه هم میخوای بمونی مثل بچه آدم کارتو بکن ناز هم نکن والا عجبا شما لطفا قضاوت نکنید دوستان عزیز من با مجتبی رفیقم این طرز برخورد برای ما عادیه شاید برای شما نباشه ولی مهم نیست برای مجی عادیه

سلام بر دوستان گرانمایه.
حتما بیشتر خواهم نوشت ولی چند کلامی خالی از لطف نیست در این گپ خودمونی. علی عبدالرحمانی ۳۵ ساله کرمانی و ساکن تهران هستم که RP هستم و حدود سه چهار ساله که دیگه با جاوز کار می کنم و البته خیلی هم خوشحالم که این کار را می کنم. علتش را بعدا خواهم گفت چرا. فوق لیسانس نرم افزار دانشگاه تهرانم و از اینکه گذارم به این محله افتاد خیلی خوشحالم. از همه شما این چند روز خیلی چیزها یاد گرفتم توی پستها که بالا و پایین می رفتم. مطمئنم که خیلی چیزها دیگه هم هست که ازتون یاد خواهم گرفت. راستش شما چیزهایی می دونید که من بلد نیستم و حتما باید از همگی بخوام که به منم یاد بدهید. من یک اعتقاد دارم. بزرگترین رشته مهندسی در زندگی مهندسی تغییره. الان دارم وارد یک فضای جدید می شوم و باید کل مهندسیش را یاد بگیرم و ببینم چه کار باید کرد تا بهترین در حد توان بود. بگذریم، یک بلندپروازیهایی هم که توی سرم دارم کم کم بهتون خواهم گفت و موقعش که بشه اگه اگه شرایط اجازه بده همه باهم می ترکونیم. البته پسر مؤدبی هم هستم ولی اینجا کمی خودمونی گپ زدیم. در هر حال از سر تا ته محله پلاک به پلاک و همه صاحبان پلاک را ندید و نشنیده دوست دارم و امیدوارم یک اپارتمان نقلی سیصد چهار صد متری لوکس هم به ما بدهید تو یک جای توپ محله.
ارادتمند همه آقایان و خانمهای گرانمایه. همچنین خانمها و آقایان گرانمایه که عدالت کلام هم حفظ بشود.

دیدگاهتان را بنویسید