خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش صوتی نصب موتور صوتی Mbrola بر روی ESpeak

درود بر همه

در این پست آموزش کوتاهی به صورت صوتی را در مورد نحوه‌ی نصب موتور صوتی Mbrola بر روی ESpeak به همراه خود برنامه و فایل‌های لازم قرار می‌دهم. باشد که رستگار شویم.

کیفیت فایل خیلی خوب نیست. چون به دلیل از کار افتادن مانیتور نمی‌توانم از کسی بخواهم تا کرک برنامه‌ی Sound Forge را برایم اجرا کند که نیاز به بینایی دارد. از این رو با Voice Recorder آن را ضبط کردم.

می‌توانید آموزش را از اینجا و پرورش…. ببخشید یعنی فایل‌های لازم را از اینجا دانلود نمایید.

وقت خوش.

۳۰ دیدگاه دربارهٔ «آموزش صوتی نصب موتور صوتی Mbrola بر روی ESpeak»

ددددددووووورررررووود تخسیر تو هست باید بازش میکردی!!!!ههاها
شایدم تخسیر منه که مدت زیادی نیست به مرتبه بلند و رفیع نابینایی مفتخر شدم و بعضی وقتها صوتی میدم هههاها اول کامنت شوخی هست جدی نگیری!که دعوامون میشه!
شاد زی مهر افزون
بدرود

سلام آقای میثم امینی. از زحمات شما متشکرم. میدونم باید خیلی کار کنید که این آموزش ها رو تهیه کنید. گویا من باید برای آقایون فقط دیدگاه بزارم چون یکی از دیدگاه هام حسابی مستفیض شدم ولی به خدا ناراحت نیستم. موفق باشید.

درود اصغر جان
ممنونم از لطف شما. نه شما برای هرکی که دوست دارید دیدگاه بزارید. به این آدم‌های نادون که خودشون رو قیم ما می‌دونن و می‌خوان برای ما تعیین تکلیف کنن اهمیت ندید.
خودتون دیدید که نخودی خانم هیچ مشکلی نداشتن. نظر اون بی‌شعور که احترام به بزرگ‌تر سرش نمی‌شه مهم نیست.
ارادت‌مندم. موفق باشید.

دددددددووووووررررررود رفیق جون گوشش کردم خیلی باحال بود مخصوصا صدای خودت که پایین گفتنت اصفهانی اصل بود میگم اگه لحجه اصفهونی داری با لحجه خودت ضبط کن من عاشق لحجه های ایرانم مخصوصا اصفهونی که منو یاد وحدت ….اینا میندازه
شاد زی مهر افزون
بدرود

درود رفیق جون!
نه من لهجه‌ی اصفهانی ندارم. چون با اینکه توی اصفهان به دنیا اومدم و بزرگ شدم ولی پدر و مادرم مال یه روستا از توابع اردستان یکی از شهرستان‌های استان اصفهان هستن. اون‌ها یه جور زبان خاص دارن که نه اسم داره و نه رسم!
اینه که من لهجم بیشتر به لهجه‌ی معمولی فارسی زبان‌ها نزدیکه. یه ته لهجه دارم ولی اون اصفهانی نیست بلکه تاثیر زبان پدر و مادر و فک و فامیلم هست.
اون زبانشون رو هم تا حدی بلدم ولی فقط در حد فهمیدن. اون کلمه‌ی پایین هم اتفاقی بود!
پیروز باشی.

درود بر شما
ممنونم از لطفتون.
توی یه دیدگاه جدا نوشتم. استفاده از ای اسپیک ربطی به جاز نداره. می‌تونید ازش برای تبدیل متون به صوت استفاده کنید. زبان فارسی هم داره که البته کیفیتش چنگی به دل نمی‌زنه. توی این آموزش من یاد دادم که یه صدای جدید فارسی بهش اضافه کنید.
موفق باشید.

ددددددددوووووووررررروووودددددد رفیق جون به روستای مامان بابات باید افتخار کنی !میدونی چرا!چون اونجا یکی از قلعه های بزرگ اسماعیلی بوده!شاید تو بهتر بدونی اینا کی بودند ولی اگه من کمی بگم بد نیست اینا یک عده ایرانی شجاع بودند که با اعراب و نوکراشون می جنگیدند و مثل ما به حجاب این چیزا اعتقادی نداشتند -مثل ایران قدیم-من کتاب راجب اسماعیلی ها زیاد خوندم و همیشه بهشون افتخار کردم تقریبا همینا بودند که کمر خلافت رو شکستند ولی این مغول های وحشی که اومدند حتی سگ و گربه ها رو هم کشتند!-مثلا در طالقان -بعد از محاسره های طولانی حتی بیشتر از یک سال تونستند قلعه های اسماعیلی ها رو نابود کنند مغولها وقتی وارد قلعه های اسماعیلی میشدند در بیشتر این قلعه ها حتی یک نفر زنده نبود همه از گرسنگی و تشنگی مرده بودند ولی سر پیش دشمن خم نکردند!خوب زیاد نوشتم !
راستی دیدی بچه ها تو رو به نام آقای nvda می شناسند ههاهاها….

شاد زی مهر افزون
بدرود

درود شهیار عزیز
عجب اطلاعات تاریخی‌ای داری! البته من هیچی نمی‌دونم در این رابطه. شاید این روستا اصلا جزو قلمروی اسماعیلیان نبوده. البته تا جایی که می‌دونم یه قلعه‌ی قدیمی اونجا هست. اما بازم اطمینان ندارم.
به هر حال از نظر تاریخی ما می‌تونیم به همه‌ی ایران افتخار کنیم. ایران قبلا شیر بوده نه این بچه گربه‌ی مردنی که الآن هست.
افسوس که از این سرزمین اینش نصیب ما شد! موفق باشی رفیق.

درود به همه
اول یه چیز رو روشن کنم. من فکر می‌کردم همه ای اسپیک رو می‌شناسن. قصدم فقط آموزش نصب Mbrola روی اون بود ولی ظاهرا اشتباه کردم.
ای اسپیک یه اسکرین ریدر نیست. ربطی هم به NVDA نداره. این یه موتور صوتی هست. که NVDA به صورت پیشفرض روش نصبه. اینه که بعضی این دوتا رو با هم اشتباه می‌گیرن.
ای اسپیک همراه خودش یه برنامه داره که به شما اجازه می‌ده متون رو با استفاده از موتور‌های صوتی sapi5 ای که دارید به صوت تبدیل کنید.
پس به درد همه می‌خوره.

سلام برادر ممنون از آموزش خوبتان
راستی اگه SOUND FORGE10 داری میتونی با دانلود آن و کپی فایلهای داخل پوشه در مسیر C/PROGRAM FILE/SONY SOUND FORGE برنامه را دائمی کنی
http://javadorg.nazuka.net/comp/multy%20media/new%20CRACK%20soundforge10.rar
اگر هم ورژن۱۰ را نداری میتونی از

DOWNLOAD SOUND FORGE10FULL
کنی

سلام آقا جواد.
از ما که گذشت ولی من فکر کنم شما خود آموزش رو از من تهیه کردید و نه حق امتیاز انتشارش را.
چه خوب میشد اگر از آدمک پیروی نمیفرمودید و آموزشی که برای پایدار نگه داشتن محله تهیه شده بود را همین طوری در اختیار دوستان قرار نمیدادید.
حالا میثم فرق میکنه و خودمم میگفت بهش میدادم ولی اینکه لینک را عمومی فرمودید چی بگم دست گل شما هم درد نکنه!
موفق باشید.

درود مجتبی
خود آموز؟ فکر کنم دیدگاه رو حذف کردی نه؟ به هر حال من خود آموزی دانلود نکردم و اگه حذفش هم نمی‌کردی دانلود نمی‌کردم.
کاش یه روز می‌رسید که همه‌ی ما کمی به حقوق دیگران احترام می‌گذاشتیم.
آقا جواد ممنونم ولی این کرک روی Sound Forge 10 من کار نکرد. یه فکری به حالش می‌کنم.
موفق باشید.

نه بابا.
جواد عین خیالشم نیست میثم جان.
من نظرش را حذف نکردم.
من اگه دست از مظلومیت برمیداشتم وضعم بهتر از حالام بود.
هر چی خواستی بگو بدمت عزیز.
اسن رمز اصل سایت را باید ایمیل کنم واست که هر چی خواستی بگیری میثم جون.
خوش باشی.

فعلا میثم اینترنتش ترکیده.
شما از all programs, e speak, TTS app وارد پنجره برنامه بشید.
بعد با تب, پارامتر های مورد نظر را پیدا و تنظیم کنید.
ی باکس داره واسه نوشتن متن و اوپن هم داره که متن را باز کنید و save و speak to wave هم واسه ذخیرهست.
خوش باشید.

دیدگاهتان را بنویسید