خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

امروز تولد من،

‏ ‏ سلام
امروز تولد منه. ولی تا اینجا که نصف بیشتری از روز گذشته به جز چندتا تبریک هیچی دیگه نبوده. حتی امروز از روزای عادی هم بدتره. اگه سفره دلمو پیش شما باز نکنم کجا باز کنم. به قول یکی از دوستام می گفت ی آدم ۶۰ ساله تازه اگه خوش شانس باشه به تعداد انگشتای دست دوستایی مطابق میل خودش داره. بیشتر ازین نمی تونم بگم. فقط دلم میخواد ی جایی که هیچ کس صدامو نشنوه با صدای بلند گریه کنم. نمی دونم چرا بعضی از آدمای عاقل از ی بچه کوچیک بیشتر می فهمن.

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «امروز تولد من،»

دووووورود ناراحت نباش بابا یه چیزی بگم شاید باور نکنی من یک قانونی دارم که اطرافیانم میدونند و اون این هست که هیچ کس حق نداره واسم تولد بگیره!ولی اینجاش جالب هست که خودم دوست دارم واسه دیگران تولد بگیرم یا حداقل تبریک بگم!
الانم میگم تولدت مبارک داداش کوچولو …
ما منتظر پست های با حالت هستیم اینم یادت باشه دنیا جای آدمهای محکم و قوی هست ضعیف همیشه نابود میشه پس اگه می خوای نابود نشی محکم باش و هر چی نقطه ضعفت هست درستش کن من قول میدم با این استعدادت آینده خوبی خواهی داشت..باز من منبر رفتم!!!!
شاد زی مهر افزون
بدرود

درود
سجاد جان
تولدت مبارک
خیلی وقته نبودی ونمی نوشتی چرا عمو .خوب کاری کردی اینجا نوشتی اینها هم باید ابزار خوشی ما باشد و الا تولد و این حرف ها که لازم نبوده قدیمی ها اصلا اعتقادی به این مسائل نداشتن چون معتقد بودن که دارند پیر می شند . ای کاش مشهد بودم و می دیدمت خب این روز هم مثل همه روزهای خداست ولی با این تفاوت گلی به دنیا آمده همچون سجاد جان با مرام و معرفت و همین وجود شماست که مایه سرور و شادمانی ماست .همیشه شاد باشی
“تولد ” ” تولد ” تولدت مبارک

درود
سجاد جان من که آمدم اصلا نظری نبود باز هم شهیار عزیز دست پیش داشت من دوست داشتم که اولین نفر باشم من می خوام که اولی باشم به شما تبریک بگم حالا چکار کنم که دومی شدم تو خودت بگو یک کاری بکن دیگه کامنت شهیار رو حذف کن تا من اولین نفر باشم تولدت را بهت تبریک گفته باشد .
واسه خنده بود سجاد شهیار از دوستای گل ما است دوست داشتنی و مهربان و خوش به حالت که ایشان به شما تبریک گفتند .

سلام منم کیک تولد یالا یالا یالا!!!!!!
کیک پست کنید کادو تحویل بگیرید……
سجاد جان خودت برای خودت شاد باش که بهترین بهترین بهترین بهترین بهترین هدیه ای که می تونی بگیری شادی هست و بهترین تبریکی که بشنوی شاد باش.
برات بهترین ها رو تو بهترین روز خدا آرزو دارم.
ولی کیک هم می خوام؛ کاشکی میشد اینجا کیک تولدت رو پست میکردی ما هم می تونستیم بخوریم وای عجب خیالات خوشمزه ای من که گشنم شد برم یه چیزی بجورم بخورم فعلاً بای تا رفع گرسنگی…

سلام.
تولدت مبارک سجاد.
خواستم یک مشت حرف قشنگ و امیدبخش تحویلت بدم دیدم الان در هواش نیستم. من اینجا اسم ننوشتم و شما منو نمیشناسید. چون میخوام اینجا درد و دل کنم و دلم نمیخواد اسمی ازم بالای این درد و دل باشه. شاید. نه. حتما درست نیست اینارو اینجا بگم ولی دست خودم نیست. جای دیگه ای پیدا نکردم که بگم و بیشتر از این نمیتونم ناگفته نگهشدارم. اگر نگم میترکم. شماها نمیدونید من کی هستم پس میتونم اینجا داد بزنم شاید کمی سبک بشم.
آقاسجاد منو ببخش که تبریکم چندان شاد نیست. آخه.
من یک تبریک نگفته مونده رو دستم. از نظر زمانی همین دور و برها تولدی بود که هر سال واسش لحظه میشمردم. چقدر این تبریک گفتن و کادو دادنرو دوست داشتم. صاحبش واسم خیلی عزیز بود. دلم میخواست دستم میرسید تا از آسمون ستاره میچیدم کادو میدادم بهش. سال گذشته نمیدونستم این آخرین تبریکی هست که بهش میگم. امسال دیگه نگفتم. تولدش سکوت کردم و هیچی نگفتم. آخه دیگه همراه من نبود. کاش پارسال میدونستم این بار آخره. اگر میدونستم آخ اگر میدونستم. حالا این تبریک نگفته روی شونه هام مونده و داره به دلم فشار میاره. دلمرو مثل شیشه میشکنه و از چشمهام داره بارون میاد. نیستی ببینی چه قشنگ میبارم. من با این تبریک نگفته چیکار کنم؟ میدمش به تو. ازم قبولش کن هرچند نمناکه. هرچند غمگینه و هرچند مثل همه تبریکها سفید نیست. بهت تبریک میگم سجاد. امیدوارم همیشه روزهای تولدت واست نقطه هایی باشن برای شروعی مثبتتر از پیش و سکوهایی باشن برای پرواز. از خدا میخوام همیشه و هر لحظه از عمرت شادتر از این لحظهت باشی و دلتنگی امروزترو یادت بره. کادوی ندادهمرو نمیتونم برات بفرستم. به دردت هم نمیخوره. تبریکمرو آرزوهای خوبمرو که براش داشتمرو دادم به تو. یکی پیدا بشه بهم بگه با این بسته کوچیک لعنتی که۷-۸ماهه مونده گوشه کمدم و دیگه هرگز قرار نیست برسه به دستی که به خاطرش کادو شده چیکار کنم؟ اگر این یک مشت آخ و واخ که اینجا نوشتم منتشر شد که بعد از معذرت بهت تبریک میگم. و اگر منتشر نشد شاید تو هرگز ندونی که من از ته دل امروزرو بهت تبریک میگم و برای پاک شدن تمام دلتنگیهات دعا میکنم.
تولد امسال و هر سالت مبارک سجاد.
پیروز باشی.

دووووروووود من به سه علت دوباره اینجا اومدم یکی که از قنبر تشکر کنم که خیلی به من لطف داره کسی که خودش بهترین بهترین هاست کسی که همه رو دوست داره و واقعا مهره تعادل گوش کن هست کسی که خیلی چیزها ما باید ازش یاد بگیریم …
نکته بعد اینکه سجاد الان تو شاید حرف های منو نفهمی ولی توی کنج ذهنت نگاهشون دار بعد چند سال دیگه معنی شو می فهمی!
نکته بعدی که واسم مهمتر بود کامنت کسی که دلش گرفته هست!
یک نکته بهت بگم دوست گرامی توی زندگی هیچ چیز انقدر ارزش نداره که خودتو ناراحت کنی و به گذشته برگردی با حسرت!من بهت پیشنهاد میکنم که واسه خودت فعالیت زیاد جور کن یا کار یا درس …….خیلی از فکر های بد واسه این به سراغ ما میاد چون خودمون اجازه میدیم !من اعتقاد دارم اگه آدم اینقدر فعال و کوشا و به روز باشه و انگیزه درونی واسه زندگیش داشته باشه آدمها مثل آهنربا جذبش میشن من از ایدعال ها حرف نمیزنم من به فلسفه ای که بهش اعتقاد دارم عمل میکنم اونم فلسفه کاربردی هست هر چیزی مفید هست که کاربرد به پیش برنده داشته باشه …
بهت قول میدم اگه بی غرض به نوشته های من اینجا نگاه کنی و کمی عمل کنی تو آدمها رو جذب میکنی
پس به امید اون روزی که بیای اینجا چه من بودم یا نبودم بگی چه کارهای کردی و موفقیت هات رو اینجا بگی …
شاد زی مهر افزون
بدرود

سلام بر همگی. به خصوص سجاد عزیز که امروز یکطورهایی روز ایشون هست. دوست عزیز. چرا اینهمه دلتنگی؟ اگر تولدترو به چشم یک فرصت دوباره برای یک شروع از نو ببینی که می تونه خیلی شروع مثبتی هم باشه و اینو باور کنی که از امروز، از همین امروز میشه شما دوباره متولد بشی و شروع کنی به تلاش برای اینکه کسی و چیزی باشی که همیشه دلت می خواست اینقدر شاد میشی که دیگه اصلا یادت نمی مونه تبریکی از کسی داشتی یا نه. چون از عشق این مهلت و این شروع خودت خودترو تبریکبارون می کنی.
تولدت مبارک دوست من. امیدوارم حالا که این وراجی های منو می خونی از اون حال و هوای منفی در اومده باشی و با دید شادتری به این روز و این لحظه ها و این موقعیت نگاه کنی. بابا ناسلامتی امروز تولدته. باز کن اون اخم هارو. خوب بابا کیک هم نمی خوایم فقط یک لبخند بزنی کافیه. زورکی هم نباشه لطفا. واقعیشرو بیا.
سخت نگیر دوست من. زندگیرو هرطور ببینی همونطور پیش میره. اینو از من باور کن. پس سعی کنیم تا می تونیم بهتر ببینیمش تا بهتر پیش بره.
می بینم که یکی نقاب زده که شناخته نشه و داره یواشکی میاد منبرو از زیرم بکشه تا بی افتم و همه دعاش کنن. پس تا کسی این وسط صواب نکرده و من نفله نشدم درمیرم تا منبر بعدی.
باز هم امروزو بهت تبریک میگم دوست من.
ایام به کام.

سلام سجاد جان خب داداش دلت نگیره ببین تو حالا خودت میدونی امروز تولدته ولی من امسال حتا خودم هم روز تولدمو یادم رفته بود اینقدر برای کسی مهم نبود که بهم تبریک بگه خودم هم روز تولدمو یادم رفته بود و یک هفته بعد یادم اومد برحال تولدت مبارک امیدوارم سالهای بعد مثل امسال برات نباشه من که همه ی سالام ی جور بوده یکی که دلت گرفته فقط میتونم بهت بگم درکت میکنم

دیدگاهتان را بنویسید