خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

نترسید بابا این سایت که هر روز بالا و پایین شدن کارشه!

غم به دلتون راه ندید که گوشکن سر جاشه.

فقط نمیدونم چرا قانون به شرکت های خدماتی اجازه میده در مورد کیفیت خدماتشون از زیر همه مسئولیتها فرار کنند.

توی قوانین شرکت میزبانی نگاه روشن پارس تو روز روشن به صراحت نوشته:

***

رفع مسئولیت :

سرویس های شرکت نگاه روشن پارس به همان شکلی هستند که ارائه می شوند و ما همیشه سعی در بالابردن کیفیت سرویس ها داریم اما هیچگونه ضمانت و گارانتی در مورد قطعی ، بی عیب بودن ، امنیت و… ارائه نمی دهیم

تمامی ضمانت نامه های کتبی و یا شفاهی که توسط کارمندان ، نمایندگان و سایرین ارائه می شوند هیچگونه اعتباری ندارند و شرکت هیچگونه خسارتی برای عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد.

شرکت نگاه روشن پارس تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی مانند از دست رفتن اطلاعات به طور کامل نخواهد بود.

***

این مسخره بازی هم از همین آزاد بودن رؤسای نگاه روشن پارس, برای پیچوندن شیر سرور هاست دیگه! برای تفریح کابلا رو جابجا میکنند, با دکمه ها ور میرند, چمیدونم شایدم بچه هاشونن یواشکی رفتن توی دیتا سنتر! دس نزن بچه اونی که داری میکشیش بیرون سیمی هست که یک کلس آیپی داره ازش تغذیه میشه بچه! اسن میدونی کلس چیه و آیپی کدومه؟! بابا همین آیپی سایت ما به شماره 7 6 1 6 4 1 9 8 2 0 داره غیر از سایت ما به تنهایی 171 تا سایت دیگه را هم روی خودش سواری میده!

خوب. بی خیال. یه خبر دیگه اینکه متاسفانه خبر دار شدم دکتر علی رجالی که یکی از فعالان حوزه ریاضیات هستند, مدیر انجمن علمی فرهنگی موج نور هم هستند و حیف این دکتر که انرژی و پتانسیلش اینطور و اینجور جاها هدر بشه. در ادامه بدونید و آگاه باشید آقای دکتر از من خواستند که من کتاب های آدمک را حذف کنم من هم پذیرفتم ولی خوب لینکهای کتابها را من دسترسی ندارم که حذف کنم و فقط میتونم پست هاش را اونم اون هایی که مربوط به کتاب هاست حذف کنم وگرنه که پستهای دیگش اینجا میمونه. حذف فایلها برای من امکانپذیر نیست چون لینک های میدیا فایری هست که رمز داره و رمزش هم دست خود آدمکه.

آدمک عزیز واقعا با اینکه با سانسور مخالفم ولی مجبورم چون دکتر رجالی ازم خواسته پستاتو بپرونم و اگر کسی دیگه ازم خواسته بود, مطمئن باش این کار رو نمیکردم!

خوب خوش باشید هوا هم خوشبختانه توی محله ما سرد نیست پس میتونید با تاپ و رکابی و شرت و نصفه آستین توی کوچه پس کوچههای محل تاب بخورید, توی پارک اصلی محله بشینید و چمن ها را زیاد زیاد نچینید چون حیفن و اگه هم میچینید از روی تفریح و خوش خوشک باشه.

متاسفم که به قول آدمک مجبورم برای حفظ وجهه و اصل محله و خودمون محافظه کاری به خرج بدم و متاسفم که شاغل نیستم و متاسفم که توی ایرانی زندگی میکنم که باید خیلی بهتر از اینها میبود.

راستی اون هایی که با لباسهای راحت هم محلی های دیگه راحت نیستید, چشم هاتون رو درویش کنید یا برید توی کوچه های کناری یا پارک شمالی. اگه هم خواستید مث ماشین, همینجا پیش ما بمونین.

آخه ما جنوب شهریهای محله, خیلی حال میکنیم که مثل دوران بچگی با کمترین لباس بازی کنیم و بدویم, روی چمن های اینجا دراز بکشیم و در حالی که خوابمون گرفته, از صدای شب, صدای قورباغه ها و جیرجیرک ها لذت ببریم!

۳۳ دیدگاه دربارهٔ «نترسید بابا این سایت که هر روز بالا و پایین شدن کارشه!»

سلیمان, میخواااامت.
ی دونه ای!
من میدونم که همه حمایتم میکنید واسه همینه توی سر و کلهم میزنم که اینجا تا آخر عمرم تا بعد از صد سالگیم باز هم پا بر جا بمونه.
حاااال کنید توی محله ای به این خوبی!

میسازیم براااش.
یه کمی صبر.
روی چشم. اتفاقا تابستون داره میاد دریا حتما نیاز میشه!
آبتنی با مایو.
تازه بی مایو هم میشه و خیلی حال میده!
آره بی مایو ولی با زیر شلواری!
فقط کششو سفت کنید ول نشه.
کسایی هم که بخواند لخت لخت شنا کنند استخر خصوصی اجاره میدیم!

آره لباس هات مناسبه ولی نمیپوشیدی سنگین تر بود آخه این چیه این که همه جونت از توش پیداست.
تازه ما هنوز دریا رو نزدیم با این اومدی تو کوچه موچه ها میگردی بعدم میپرسی خوبه یا نه!
خوبه دیگه چیکارت کنم.
شاد باش خوشحالیتو خراب نمیکنم.

salam salam vay man keh kheili tarsidam va goftam tamam digeh site filter shod va tamam vali hala fahmidam nakheir modireh ma filter milter too katesh nemireh 🙂 vaghean khoda ghovat bozorgtari savabi keh kardi sakhtaneh in mahaleh vaseh ma bood keh ham az etelaateh ham estefadeh konim va ham az oon mohemtar dustayeh khubi vaseh ham bashim man keh hamisheh doaat mikonam ,rasti mojtaba ageh momkeneh vasam tozih bedeh keh too facebook chetori befahmam keh kasi addam kardeh chetori ghabool konam ya rad konam bazam mamnoon va khasteh nabashi .

سلام اگر کسی ادت کنه فیس پوک توی صفحه اول نشونت میده میگه فلانی ادت کرده انگلیسیش هم مثلا میگه maryam wants to be friends with you on facebook بعدشم یه کلید تایید داره confirm که بزنی تایید میشه نزنی نمیشه!
مرسی بابت لطفی که به من و محله داری ساجده عزیز.
فکر کنم اینها رو توی آموزشم گفتم درست گوش بده خوووووب.
چرا ما همش باید بگیم که گوووووش کنییییید.
خوب ضبط کردم که نه من اذیت شم نه خودت عزیز.
اینم چون روز زن بود گفتمت.
دفه بعد باید برای سوال پرسیدن حق ورودی بدی بیایی تو حواستو جمع کن!

خدا رو شکر‏!‏
من تو فکر خودکشی و از این جور صحبتا بودم.
ولی جدی خیلی بد گذشت.
خدا رو شکر که حل شد.
مجتبا از تو هم واقعا ممنون.
لازم میدونم روز معلم رو هم به اساتیدم در محله بخصوص چشمک و مجتبای عزیز که من بسیار ازشون آموختم تبریک بگم.
البته همهی اعضا و بازدیدکنندگان محترم قطعا حق استادی به گردن من دارند.‏
پس روز حمگی مبارک.
پیروز باشید.

من که دیروز مدرسه بودم بعدشم رفته بودم یه مدرسه دیگه واسه روز معلم جشن گرفته بودن
واسه همین اصلا وقت نکردم که به محله سر بزنم ولی الآن خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم که محله هیچ بلایی سرش نیومده
آقای خادمی از شما هم خیلی ممنوم که با مدیریت خوبتون محلرو همینطوری سر پا نگهش میدارین
راستی بابا این دریارو کی راه میندازین هوای محله خیییییییییییلی گرم شده بعد اگه من یه وقت با این لباسا اومدم بیرون نگین چراها :d

درود
متاسفم مجتبی
فرق مدیر محله در همین پست با نگاه خاموش یا روشن چیه فقط با یک کلید خاموش یا روشن می شود دیگه دیگه چی ؟
من همیشه بهاین می اندیشیدم که انجمن که انجمن هستش موج و نور یعنی چی الان فهمیدم یعنی با امواج موبایل یک موجی راه می افتد که به سرعت نور هستش و واقعا هم حیف به آقای رجالی که مدیر این …هستش من می دانم کهشما بهایشان ارادت دارید اما هدف انجمن کجای مدیریت این مدیر است .مگه نه اینکه خیلی ها گرفتنش راستش نیازی به دریا نداره که شما زحمت بکشید آدمک این دریا را ایجاد کرده بود و بچه ها زیر آبی های بلندی داشتند همه گرفتند بابا من چه کنم که آموزش خریداری شده من مقدماتی و پیش رفته اش ناقص بود وهست و براش هم پول دادم این آقائی که شما گفتید مسئولیت این نقص را بر عهده می گیرد این اساسنامه که گفته شد اهداف انجمن یعنی دفاع از حقوق و کسب درامد موج نود دیگه نابینا بی نابینا این نابینا ها آنقدر از انکانات بهزیستی و مشارکت هائی که معاونت جلب مشارکت های بهزیستی که به انجمن ها می دهند استفاده می کنند که هزینه ایاب و ذهاب هیئت مدیره را بچه های نابینا می پردازند .هر کی نداند مجتبی خودت می دانی انجمن ها از بودجه مشارکت های مردمی و معاونت بهزیستی مستقلی هم دارد در بهزیستی علاوه بر این استانداری هم موج دارد این ها همه و همه برای خدمت به نابینا است بعد با شرط اینکه اگر آقای فلانی نبود ونمی خواست من به حرف هیچ کس دیگر گوش نمی کردم اصلا توجیه مدیریت است یعنی منشور شرکت نگاه روشن پارس .ای کاش در متن پست از آدمک درخواست نمی کردید اما داشتن اصول برای محله خوب است دیگه من مطمئنم با این کار محله سر پا هستش سر پای پا !
آدمک سایتت را در این محل معرفی کن مجدد و لینک ها را در آنجا بگذار هر چند که دیگر نیازی نیست اصلا نهضت کلید خورد و ادامه دارد به هر طریق یه هر روش دیگه نه مجتبی نه آدمک نه رجال و و مردان بزرگ هیچ کدام همه ناتوان از نگهداشتنش هستند .
اما مجتبی مطالب بالا نه انتقاد از شما بود نه توهین و بی احترامی به کسی فقط در آخر بگویم که شما مدیر هستید و برخی مسائل را باید با هوشیاری درک و عملی انجام دهی که موجب استحکام شود که تا الان هم همینطور بوده باز هم ممنون از اطلاع رسانی شما هنوز راه های دیگر هم وجود دارد که بهتر عمل شود .
مسعود جان هیچ میدانی که چرا انبیاء در ایران ظهور نکردند راستش به دلیل فزونی معلمی که شغل ایشان است !؟ ای کاش به قلم خودت می نوشتی راستش اصلا با فینگلیش دیگران صفا نمی کنم
پاینده باشی محله نابینایان
برقرار باشی مجتبی
هر چه به صلاح است انجام بده مجددا این توان مدیریتی شماست که این فضا را ایجاد کرد و صلاح است کهاین فضا مسکوت باشد پس بماند .

میبینی عمو قنبر خادمی ترسو از آب درومد و این همه که ادعا میکرد که میخواد بچه ها رو پا خودشون بایستند همش حرف مفت زد آقای خادمی تو مدیری و معلومه همه یا برای آموزش هات از تو حمایت میکنند و یا برای کتابها از من ولی بیشتر از تو ولی میدونی کسی نه منو دوس داره نه تو رو نه میثمو نه چشمکو نه نخودیو و نه هیچ کدوم از نویسنده ها رو همه اینجا برای پستها میاند و ای کاش محله شما اون جوری که میگفتید صمیمی داشت توی خودش شما همتون یک مشت ترسویید ولی من از پول لواشکم از پول سوکسوک و لپلپم زدم برای شما که دوس داشتم کتاباتونو بگیرید و الانم خوشحالم و اصلنم پشیمون نیسم و توی آدمک سه بلاگفا هستم خدافظ

کامنت پس از مطالعه کامنتدونی:
جناب خادمی خب خدا رو شکر که بنده سعادت تلمز در مکتب علمی شما رو نداشتم! اما روز تون و روز شون مبارک مبارک.
این تک بیت رو هم تقدیم می کنم که دیگه خیلی مبارک بشه…!
معلم عزیز من سنگ سبور من شدی، افتادی روی سر من باعث مرگ من شدی.!.
ولی جداً روزتون مبارک ان شا الله روز استادیتون بهمون کادو بدید

سلام
من که دیروز خیلی وقت نکردم بیام سایتو باز کنم
ولی عصر ساعت حدودا ۸ بود باز کردم مشکلی ندیدم
البته بگم با وی پی عن کریو باز کرده بودم
خلاصه
خیلی خوشحالم که اگه مشکلی هم بوده به لطف مجتبیی دوست داشتنی حل شده
در ضمن مجتبی من دریا هم میخوام
ولی استخر خصوصی رو بیشتر دوست دارم!!!
:p
پیروز باشید

سلام.
خوشبختانه خوشحالم به اطلاع برسانم یکی از معدود نابیناهایی که همیشه موضع قاطع و روشن داشته خودم بودم.
در انجمن موج نور بحث از شکایت بود و مثلا خواستند به زعم خودشون منو بترسونند که من پشت تلفن گفتم برید هر کاری خواستید بکنید و من پای همه چیزش وا میستم.
اون فایل ها کار من نیست و من از هیچی ترس ندارم.
اینکه دیدید پستهای آدمک را حذف کردم نه واسه ترس از مسائل حقوقی بلکه به دو دلیل بود:
اولا من فکر کردم دیدم احتمالا نفع محله در موضوع حذف کتابهای موج نور از اینجا به شکلی نهفتهست که اگر نفعی واسه محله حاصل شد, خبرتون میکنم.
دوما این موافقت من برای حذف پستهای آدمک صرفا از جهت احترام به حرف دکتر علی رجالی بود که از من خواستند و من هم حرفشون رو رد نکردم. فقط از جهت احترام و نه چیز دیگه!
اون بحث محافظه کاری ای که اون بالا توی متن پست نوشتم یادم نرفته که خواستم موضوع باز نشه و همون نفعی که محافظه کاری گاهی وقتها برای رسیدن بهش نیاز هستش!
در ضمن آدمک هر چی من هیچی نمیگم تو هم هی چرت و پرت و هر چیز به دهنت رسید که نباید بنویسی عمو جونم.
آخه یه کمی هم فکر و یه کمی هم ادب بد نیستا!
از من بشنو باور کن ضرر نمیکنی!
همگی خوش باشید!

اگه بحث احترامه پس اول باید به آدمک احترام میذاشتی مجتبی ما با هم دوستیم نمیخواستم اینجا کامنت بذارم ولی اشکالی نداره همه گفتند بذار منم بگم این کاری که آدمک کرد واقعا از به قول قنبر دریا و دریاچه هم بهتر بود کارش عالی بود یا باید اصلا آدمک یدون پست هم نمیذاشت یا حالا که گذاشته نباید پاک میشد چرا همون اول فکر محافظه کاری و این حرفا نبودی مجتبی من یکی از کتابا را هم دانلود نکردم ولی شاید یه روز که خیلی دیر بود و اصلا نمیشد با این حال دانلود میکردم هرچند که با این آموزشها حال نمیکنم با آموزشهای خودت و سایر دوستان که در حاشیه هایی از زندگی به من میدید حال میکنم و دوس دارم و این رو بارها و بارها بهت گفتم خودت هم میدونی ولی آدمک که باید شناخته میشد که شد پس وب شخصی زده و بازم میزنه و هدفش را دنبال میکنه ولی این سایت خودت هست هر کاری دوس داری میتونی بکنی ولی وقتی یه نویسنده برات مینویسه ذوق و شوق داره برا بازدیدکنندگان وقتی منتشر میشه یعنی مشکلی نیست ولی وقتی منتشر میشه و حذف میشه نمیدونم یعنی چی یعنی میدونم ولی نمیتونم بگم خلاصه مخلص همه هم هستم هم مدیر من فقط خواستم بعنوان معاون یه مشورتی بهت داده باشم هرچند که اینو میخونی و مهم هم نیست برات

من اشتباهم رو میپذیرم ولی حیف موقعیتم اجازه نمیده.
سخته مسئله را بازش کنم.
سربسته میگم:
فقط همین قدر بدونید که اگر من زندگیم مستقل بود, اگر با پدر و مادرم زندگی نمیکردم, اگر شاغل بودم دستم توی جیبم بود, قضیه فرق میکرد.
اگر محله میرفت روی یک سرور خارجی, اون وقت دست احدی بهش نمیرسید همه کار میشد کرد ولی الان اماکن دارقوز آباد هم که دستور بده, پیریز محله را میکشند.

سلام دوستای گلم.
یه سؤال ازتون دارم.
شما واقعا مجتبا رو نمیشناسید؟
نمیدونید مجتبا تا مجبور نشه یه همچین حرکتی نمیزنه؟
بابا حتما یه چیزایی هست که ما نمیدونیم و مجتبا هم نمیتونه بگه دیگه.
من مدت زیادی نیست که مجتبا رو میشناسم.
اما متمئنم و میدونم که متمئنید مجتبا حتما وقتی یه کاری میکنه حتما تمام جوانبشو میسنجه.
منظورم این نیست که مجتبا اشتباه نمیکنه.
میگم اگه میخواین این چیزارو دقیقتر بدون د خصوصی باهاش مطرح کنید شاید راحتتر بتونه حرف بزنه.
همگی پیروز باشید.

درود
اینجا سعی ما بر این نبوده ونیست که مقصر کیست و اشتباه از سوی کیست .من شخصا معتقدم که این مباحث باید مطرح می شد و بشود و با آگاهی تمام به حل مسئله پرداخت دقیقا هم حرف جناب مسعود را قبول دارم و جناب مجتبی در نوشته ام بیان داشتم هیچ نقدی بر شما نیست اما راه حل زیاد است که هر شخصی به قول خودتان با صورت مسئله ای که در اختیار دارد مسئله را حل می کند .اگر محله بره رو هوا شاید این جمع متفرق بشه اما خیلی زود دور هم جمع می شوند با صمیمیت و مودت بیشتر و انجمن مضحکه خاص وعام خواهد شد .این را بدان نتیجه اعمال این جمع که هزار تا مرکز و هفت تیرو این حرف ها راه انداخته اند اصلا مسئله یک تحصیلکرده نابینا را نمی فهمند و تلاش هم می کنند تا نابینا به اون درجه که الان هستند نرسند اما در مدت کمی که با skype کار می کنم دوستان زیادی هستند مثل نسیم آتش که واقعا آموخته هایشان از راه دیگر است .این یک موج است که به راه انداخت آدمک حال لینک بدهید یا ندهید یا اینکه تهدید بشوید نظر من اطلاع رسانی است مطابق واقعیت تا شان همه حفظ شود و حرمت باشد فقط واقعیت را بنویسی اون وقت شاید بتوان راه حل مناسب یافت .یادم هست با مرکز آموزش نابینایان در مرکز استان که خصوصی بودتماس داشتم ایشان حاضر به ارائه کتب به من نشد حالا به هر دلیل اونی که به من گفت این بود که از نظر شرعی بهتر است به از شماره تلفن داد بخرم من هم خریدم .یادم هست دیماه ۸۹ که نسخه دو پارس آوا آمد من از مهر ماه تماس داشتم و با خبر شدم که سه قفل در بهزیستی استان موجود است من درخواست کردم که مبلغ می پردازم اما حاضر نشدند که بفروشند بعد به دنبال پارتی گشتم تا بخرم نه اینکه رایگان دریافت کنم اما افسوس تا اینکه اولین درخواست کننده از خانه نور بودم و خریدمش بعد به همان محل زنگیدم یک نیمه بینا نادان در محل کار می کرد به او عنوان کردم که نسخه دو را خریدم و تمامی نسخ انبار شما به درد نمی خورند او با بی ادبی پاسخ داد و بعد قطع کرد که با حراست تماس داشتم متاسفانه مطلع از وضعیت او و بد اخلاقی او بودند اما مرا به خویشتن داری دعوت کردند و با یک عذر خواهی توسط حراست تمام البته که این را بگویم که حتی یک سی دی را جزء اموال میدانستند در حالیکه کمتر از مبلغ چهل هزار تومان در وزارت خانه ها اموال محسوب نمی شود .منظور من این است که حتما خاک خوردن این امکانات سودش بیشتر از در اختیار قرار دادن است ووای بر ما نابینایان که هر چی با ما کرد آن آشنا کرد .
مجتبی جان ناراحت نشو من اصلا منظورم شما نیستید و بهترین کاری که می شده شما انجام داده اید .باشد تا این افراد رستگار شوند .اوج فعالیتشان هم همین امور غیر قانونی است .همین و بس
واقعا حرف آدمک را که گفت کمی براش درنگ کن واقعا اگر روزی برسد که در این محله سندی منتشر نشود و آموزشی نباشد افراد به دنبال جائی می روند که بیشتر از قبل برایشان مفید باشد .شما مجتبی جان با حداقل توانسته اید این همه محبت را جلب کنید

من محله را برای آمدن مردم نزدم که برای رفتنشان تعطیلش کنم!
من برای دل خودم زدم هر کس آمد قدمش روی چشم هر کس هم که دیگر نیامد قدمش سر جاده!
کسانی دوست اصلی من به حساب میآیند که اگر یک سال هم مطلب آموزشی اینجا ندیدند باز به هوای من به محله سر میزنند و همیشه گوشکن دات آی آر به مرورگرشان چسبیده!
بله, قبول که عده ای برای آموزش اینجا میآیند و من هم یکی از اهدافم ارتقا سطح دانش بچه هاست ولی خوب می دانم مسافران رفتنیند و ماندنی ها می مانند!
روی مسافر ها حسابی باز نکرده ام که بعد بخواهم ببندمش.

با سلام خدمت دوستان
باید بگم همونطور که خودتون میدونید در گذشته وب سایت ها و وبلاگهای زیادی توسط دوستان ایجاد شده و خیلیاشون دیگه فعال نیستن یا اگه هستن خیلی کم رنگ هستن
مجتبی جان با اینکه هیچ وقت ندیدمت و هیچ وقت باهات مستقیما صحبت نکردم و فقط صداتو توی آموزشهات شنیدم اعتقاد دارم که پسر خیلی خوبی هستی و من نسبت بهت خیلی ارادت دارم و چون بحث آموزش رو داشتی این کارتو میپرستم چون خیلیا ازش چیزای زیادی یاد میگیرن و خیلیا از وابستگی در میان که من این کارو دوست دارم یادمه اون موقعا که ما کامپیوتر یاد گرفتیم هیچ منبع آموزشی نبود و الانی که من کامپیوتر بلدم البته نه درحد شما خیلی زحمت کشیدم و خیلی برام سخت بوده به خاطر همین دوست دارم همه ی همنوع ها راحت بتونن یاد بگیرن و از این بابت از همه ی کسانی که به نحوی در این کار دست داشتن تشکر میکنم اما نکته ای که میخواستم بگم این بود که بابا این محله با آموزشاش محله شده وگر نه همونطور که گفتم به سرنوشت سایتها و وبلاگهای دیگه دوچار میشه اونایی هم که واسه خاطر مجتبی میان خب میتونن مجتبی رو توی جاهای دیگه مثل همون فیص بوکی که آموزششو داد پیدا کنن. پس نذارید آموزشا تعطیل بشه و هر کی بلده آموزشایی که اونا ضبط میکنن و میفروشن ضبط کنه بذاره آقا ما اگه خودمون دست خودمونو نگیریم کی باید بگیره اون وقت ببینم کدوم شخصیه که میتونه جلوی محلرو بگیره به نظر من ما میتونیم خودمون آموزش تولید کنیم اونایی که بلدن یا علی بگن و شروع کنن تا مجبور نباشیم از آموزش های پولی کرک شده استفاده کنیم تا نتیجش این بشه امیدوارم هیچ وقت محله تعطیل نشه و مثل همیشه پا بر جا بمونه مجتبی که خودش با این ظرافت و زیبایی آموزش تولید میکنه در درجه ی اول قرار داره میدونم خیلی زحمت داره و خیلی وقت گیر و سخته ولی من دست همتونو میبوسم و ازتون میخوام به خاطر همدیگه کمی وقت صرف کنیم به خدا اگر کسی از ما پیشرفت کنه مایه ی افتخار هممون خواهد بود هر کی پایست یا علی…
دوستدار همتون و کوچیک همتون محسن

درود
مجتبی جان با این باور و ایده ات موافقم و شاید که نه حتما به دلیل داشتن چنین باوری موفق هستی .اینو به ما نگفتی بلکه به موج وری ها گفتی این هم از ورحیه معلمی ات هستش
محسن خیلی قشنگ فکرت را بیان کردی بله ما می توانیم اگر تقسیم بشود مطمئنا بدون اینکه دوباره کاری تمامی آموزش ها توسط خودمان ضبط می شود .

سلام من نمی دونم جز مسافرام یا موندنیها ولی نه بخاطر آموزشها که بخاطر اول خودم دوم خودم سوم محله و بچه هاش اینجا می یام.
من برخلاف حرف آدمک همه اعضای این محله رو دوست دارم و مثلاً گاهی دلم می خواد بنویسم چرا بنفشه پیداش نیست چرا محمد دیگه سر نمی زنه و گاهی هم دوست دارم وقتی من نیستم یکی سراغم رو بگیره
فکر کنم زیادی حرف زدم فعلاً بای تا های

سلام.
آقا مجتبى به نظر من بی طرفی در این مورد اینه که شما به همه بگید چه مطلبی مجازه و چه مطلبی مجاز نیست.
بعدش دیگه چون این سایت مال شماست و حریم خصوصی شما به حساب میاد، همه چه بخوان و چه نخوان موظفن به قوانینش احترام بذارن.
اون وقت هر کس اگه دلش خواست با همین شرایط و قوانین میمونه، هر کسیم خواست میره.
ولی همون طور که نسیم آتش گفت، این که اول یه چیزی مجاز شمرده بشه و بعد حذفش کنی، حالا به هر دلیلی که باشه، برای کسایی که میخوان تو این سایت باهات همکاری کنن بلا تکلیفی ایجاد میکنه.
با سپاس.

درود به همه
من مجتبی رو خوب می‌شناسم. اگه دست خودش بود اجازه می‌داد هرچیزی که بچه‌ها رو خوشحال می‌کنه اینجا قرار بگیره. حتی اگه غیر قانونی بود! ولی مجتبی مثل همه‌ی ما محدوده.
اگه این کار رو نمی‌کرد اون‌ها که نمی‌تونستن آدمک رو پیدا کنن از مجتبی شکایت می‌کردن و کارش بیخ پیدا می‌کرد. اون قرار نیست خودش رو برای بقیه فدا کنه.
تازه محله رو هم می‌بستن و اونوقت کی می‌اومد وسط و یه سایت شبیه این ایجاد می‌کرد؟
مجتبی به نظرم باید یه شیوه نامه برای سایت بنویسی.
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید