خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
اولین پست من: تغییر نام ارسال کننده ایمیل در Gmail

اولین مطلب من را بخوانید

سلام. خوبید؟ امیدوارم از مطالبی که برایتان می نویسم لذت ببرید.  سرویس ایمیل Gmail برای ارسال ایمیل به دیگر افراد نام و نام‌خانوادگی وارد شده در هنگام ثبت‌نام را به عنوان نام ارسال کننده ایمیل انتخاب کرده و فرد دریافت‌کننده ایمیل علاوه بر آدرس ایمیل، این نام را هم مشاهده می‌کند. در صورتی که علاقه‌ای به این موضوع ندارید و دوست دارید یک نام دیگر به جز نام و نام خانوادگیتان در هنگام ارسال ایمیل استفاده شود، در این مطلب به نحوه تغییر نام ارسال‌کننده ایمیل در Gmail خواهیم پرداخت. بدین منظور: ابتدا وارد حساب کاربری خود در Gmail شوید. سپس بر روی آیکن چرخ‌دنده کلیک کرده و Settings را انتخاب نمایید. در صفحه Settings وارد تب Accounts and Import شوید. اکنون از قسمت Send mail as بر روی edit info کلیک کنید. در پنجره باز شده در قسمت Name، گزینه‌ی دوم را انتخاب کرده و یک نام دلخواه به جای نام و نام‌خانوادگی خود وارد نمایید. در پایان بر روی دکمه Save Changes کلیک کنید. ایمیل‌های ارسالی شما از این پس با این نام جدید ارسال خواهند شد.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «اولین پست من: تغییر نام ارسال کننده ایمیل در Gmail»

علی عزیزم مرسی که پست میذاری اینجا!
نمیدونی از فعالیت شما نوجوان ها چه قدر خوشحال میشم.
یه چیز بگم البته من هم بچه بودم از این اشتباهها میکردم:
در حضور همه میگم فقط و فقط برای اینکه بقیه هم یاد بگیرند.
پستت را من قبل از تایید ویرایشش کردم چون فکر کنم حواست نبود و باقی مطلب یعنی ادامه مطلبت را در کادر بعدی نوشته بودی.
همون قسمت که نوشتی
اولین پست من را بخوانید
بعد ادامه مطلب گذاشتی درسته؟
خوب بعد نباید ادامه مطلبت را میبردی توی کادر بعدی باید همون جا میچسبوندیش.
دفعه بعد بیشتر دقت کن عزیزم.
بازم سر بزن, بازم پست بذار و یادت باشه همه اینجا به اعضای جدید یه حس خاصی دارند پس حد اقل هفته ای یکی دو تا پست را بذار که جای پات اینجا سفت سفت بشه.
اگر رعایت بکنی من وضعیتت را از مشارکت کننده به نویسنده تغییر میدم که پستت توی صف بررسی معطل نشه.
ببین حال کن که یکی از کسایی که واست کامنت گذاشته خود مدیره و این نشون میده که ما اینجا همه خاکی هستیم و مدیر و ناظم و عضو معمولی فرقی باهم نداریم.
خوش باشی علی جون و راستی دروغ چرا من اینو بلد نبودم ازت یااااد گرفتم!
مِقسی هزار تا!
خوش باشید تا همیشه!

سلام آقای رحیمی با توجه به سن کم شما بیشترین ها و بهترین ها رو براتون آرزومندم دوران سر و کله زدن با کاغذ بریل و غیره به سر آمده و این جای بسی خوشبختی است برای نابینایان تو این دوره و زمونه به امید پیشرفت و موفقیت بچه ها سپاس

درود خانم سجاده.
اگه بتونید با ایمیلتون تو یاهو یه ایمیل هاوی آدرس ایمیلتون تو جیمیل و پسورد دلخواهتون برای من بفرستید من میتونم این کارو براتون انجام بدم.
در ضمن آقای خادمی آموزش ساخت اکانت در جیمیل رو ضبط کردند.
Ggmail رو در محله جست و جو کنید حتما پیداش میکنید.
آدرس ایمیل من
masood.soroosh@gmail.com
پیروز و سربلند باشید.

سلام دست مستت درد نکنه منم امروز ی چیز جدید یاد گرفتم! و خوشحالم بچه ها از سراسر کشور با ما هستن از همینجا میگم بر و بکس تهران با ما باشید بر و بکس اصفهان با ما باشید بر و بکس شیراز با ما باشید بر و بکس مشهد با ما باشید بر و بکس آزربایجان با ما باشید بر و بکس کردستان با ما باشید و کل کشور با ما باشید اونهایی که از قلم افتادند عذر میخوام ولی همتون با ما باشید!

درود
این مطلب که مدیر و معاون به وضوح اعتراف کرده که نمی دانسته اند امتیاز بزرگی برای دوست خوب ما است من هم اعتراف می کنم که اصلا نمی توانم انجامش دهم چون جی میل من فارسی است تا بعد اما ترفند جالبی است که همیشه دنبالش بودم .
مجتبی این که نامردی است علی هنوز به سن قانونی نرسیده حق دریافت گواهینامه را ندارد ما کی امتیاز می گیریم تا کی در صف منتظرین بایستیم .ما هم درجه می خواهیم من سر گروهبانی ام را می خواهم !

دیدگاهتان را بنویسید