خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

زمانه زمانه “ماست”:

درود و صد هزار درود و سلام و صد هزار سلام خدمت حضور شما هایی که اگه این مطلب رو بخونید و نظر نذارید حسابتون با خود نخودی خودمِ!

امروز نه فردا نه پس فردا نه کلاً یه روز و دو روز نه!
بابا زمانه زمانه ماست
حقوق حقوق ماست
و فعلاً روز به نام ماست!
البته بگذریم از معنای حقیقی و کنایی و مجازی و علی ذالک ماست!

“زن” “مرد” “دختر” “پسر” بودن، “مادر” “خواهر” “پدر” “برادر” بودن…
“بودن” “ماندن” و این است رمز “شدن”

به جون خودم که کلی براش اهمیت قائلم تموم بحث “حقوق خانواده” تو همین جمله به ظاهر بی سر و تهیِ که افازات نمودم!
میگید نه یه بار دیگه بخونید باز می گید نه یه بار دیگه بخونید و اون قدر بخونید تا دیگه نگید “نه”!

خوب بریم سر بحث اصلی که همون قضیه “ماست”
روز روز ماست و من به نوبه خودم این روز “ماست” رو به همه خانم ها و آقایون این محله و محله دست راستی و دست چپی و بالا دستی و پایین دستی تبریک می گم.

دیگه می خوام بپکونید کامنت دونی من رو ببینم چندتایی مرد این میدونید!

۵۷ دیدگاه دربارهٔ «زمانه زمانه “ماست”:»

سلام خانم یا آقای همکار. چه خبر؟ کار و بار چطوره؟ موکل ها به موقع پپول میدن؟ یادت باشه هرچی اول گرفتی, که گرفتی وگرنهع هوتوتو! چو شخصی گرفتار گردد به بند, وکیل مدافع به نزدش خداست. چو گردد خطر اندکی مرتفع, بگوید وکیل هم یکی زاولیاست. چو گردد ز بند بلا او رها, بگوید وکیل هم یکی همچو ماست. چو نوبت به حق الوکاله رسد, وکیل آن زمان دیو یا اژدهاست!

دددددوووورووووود من راستش با این روزهای عربی که به زور به ما چسبوندن کاری ندارم ولی در کل با حقوق زن صد درصد موافقم و این تبعیض های جنسیتی رو باعث خجالت میدونم …
امیدوارم خانومها اینقدر اگاهی هاشونو ببرن بالا که دیگه کسی نتونه در حق شون اجحاف کنه ….
شاد زی مهر افزون
بدرود

درود اصغر عزیز یه شعر نوشت منم گفتم فعلا کسی به کسی نیست بذار منم یه شعر کاملا بیربط بگم
بیوفا باشی وفایت میکنند
با وفا باشی جفایت میکنند
مهربانی گرچه آیینی خوش است
مهربان باشی رهایت میکنند
ولی در کل با حقوق زن صد درصد موافقم و این تبعیض های جنسیتی رو باعث خجالت
دانلود کامل شد اه ببخشید داشتم مطلب شهیار را میخوندم یه دفعه دانلود منیجر دانلودش تموم شد اینگونه پارازیت انداخت
نخودی جان پستت هم مثل خودت نخودی با مزه و با نمک بود اگر خانم هستی روز زن بر شما و همه خانمهای محله مبارک اگر هم آقا هستی بازم مبارک کلا دوست دارم یعنی دوستون دارم چاکریم بریم بخوابیم که فردا هزار و یکی کار داریم

ممنون مسعود جان هر روز روز شماست فقط ۳۶۴ روزش بی جوراب و ۱ روزش با جورابِ!

راستی این روز رو به همه مامانهای عزیز تبریک می گم و البته مامان بزرگها.
خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است. مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک*

دووووورووووددددد در کل هر زمانی که جامعه یا قسمتی از مردم از بند رها شوند در ابتدا تند روی هایی خواهد بود که بیشتر تخسیر کسانی هست که در بند کشانندگان هستند!

به هر حال باید پذیرفت کمی تند روی را….
منم میخواستم الان یک شعری از خودم در بکنم ولی سر صبح بیشتر طنز می یاد !پس فعلا بی خیال می شم ههاها

شاد زی مهر افزون
بدرود

درود
نخودی من هم می میرم برای بیربط گوئی شما هههه
اما نه من فقط یک بار خواندمش همه چیز را با نرم افزار های خودم فهمیدم .حقیقت با شماست .طنز اینکه یک ماست فروشی هر جا می رفت می دید که خدا با ماست نوشته شده ولی ماست های او ترش در می آمد و رو دستش می ماند بالاخره ناراحت شد و نوشت پیغمبر با سر شیر است تا بدین وسیله هم ماست تولید نکند و هم سر شیر مانده اش را به قیمت گزاف بفروشد .
برداشت ۱ آقا یا آغا که تلفظ هر دو یکی ولی نوشتن آن فرق می کند راحت بهتان بگم که ” الکی خوشیم ” الکی الکی همه به دنبال برتری خود ،جنس خود ، محل خود ، شهر خود ،در آخر ملیت خود هستیم هر چند که مطلبی و مفهومی قابل اثبات و مهم نداشته باشیم .اینها همه ناشی از خصوصیان اخلاقی و محیطی است همان یک مطلب حقیقت دارد که همیشه آدم های زرنگ برای اینکه از یک نواختی زندگی اشان بیرون برود به طرح مسائل می پردازند که هم مایه مباهات ما باشد هم باعث اختلاف .! من با اصل نوشته نخودی موافقم و اصل زندگی باید به نحوی باشد که از لحظه کنونی استفاده و بهره لازم را ببریم .راستش در صفحه اول skype جمله ای خواندم که الان می نویسم و دوستش هم دارم ” فقر آن نیست که شبی را بدون لقمه نانی به سر ببریم ، بلکه فقر آن است که روزی را به دور اندیشه بسر کنیم ” بله دوستان عزیز شاید بی ربط باشد اما ما در فقر فرهنگی هستیم هی نگید که موافقم یا مخالفم من نظرم همین است تا کی الکی خوش تا کی به بهانه های مختلف کادو و … بیائیم ماهی گیری را یاد بگیریم بیائیم برنامه داشته باشیم برای زندگی بیائیم با هم فکری هم حداکثر منافع را از زمان حال خود برداشت نمائیم راستش من اصل را این می دانم اما در ریز و فرع باید و با درایت و هم فکری دوستان در محیط دوستانه و در زندگی با همسر و فرزندان بکار می گیرم .
زیاد در خصوص این مسئله خانم بودنتان از کسی دلخور نشید ها راستش من همینقدر می دانم که خود شما خودتان را در کامنت ها معرفی کردید و خیلی از بچه ها می دانستند خصوصا آقا ش خودمان که در این زمینه ماشاء الله خیلی باهوش هستند بله نخودی وقتی سبیل نداری همه می فهمند که قضیه چیه !؟ اما به خاطر احترام به شما حتی اگر آقا هم می نوشتند دیگر ننوشتن و از القاب خیلی ناز هم استفاده نکردند تا مبادا حرمت دوستان در این محله با ارزش شکسته شود .
روزت مبارک .
روزی خانم ها به خدا نامه نوشتند که چرا در خلقت انسان اول مرد را آفریدی بعد زن را .ملکی از سوی خدا به سوی ایشان آمد به قصد دلجوئی که ای بابا شما زنان وقتی بخواهید نامه ای بنویسید برای امر مهمی چه م یکنید مگر نه اینکه اول چکنویس می کنید بع پاکنویس همه گفتند بله درست است و خندان از اینکه خانم ها پاکنویس خلقت انسانند !!؟

اما اصل مطلب این بود که خدا مرد را با عقل کامل آفرید و و این را در چکنویس به اشتراک گذاشت و در پاکنویس آن را به صورت خانم ها پاکنویس کرد .
البته که مزاح بود وطنز .
خانم های عزیز و با ارزش در دنیا زیاد هستند که تاثیر گذار هم بوده اند و همچنین مردان زیاد .
راستی یک مطلب بی ربط دیگه از مردی پرسیدند امسال همسر شما به شما چه کادو وهدیه ای دادند مرد اشاره کرد به ماشین گران قیمت در آنسوی خیابان همه با حیرت نفس در سینه حبس کردند وافکار عجیبی در سر پروراندند او ادامه داد که به رنگ همان ماشین یک زیر شلواری خانمم به من هدیه داد .ههههه

درود
مطلب جالبی در مورد مادر نوشتی واقعا قشنگ بود اما
این هم مطلب ما
بچه ها تا کوچک هستند دلشان می خواهد برای مادرانشان کادو بگیرند ،اما پول ندارند
وقتی بزرگ می شوند دلشان می خواهد برای مادرانشان کادو بخرند ،پول دارند ، اما فرصت و وقت ندارند .
اما وقتی که پیر می شوند ،پول دارند ، فرصت خرید هم دارند ،اما

اما مادر ندارند که برایش کادو بخرند !!!!؟
بله دوستان من
در پناه حق منصور و ایام به کام باد

در این مجال لازم آمد اقراری بکنیم!
“خانم” بودن خویش را که بسی بدان مباهات نیز می ورزیم و همین دیگه
قنبر آقا مرسی از کامنتتون که از پست من هم طولانی تر بود.
مینا خانم عزیز منم این روز رو به شما و مادرتون تبریک می گم و براتون بهترین بهترین ها رو آرزو دارم.

عجب ها جدیداً “خانم” شدم!
ولی خداییش خانم نخودی بودن خیلی خنده دارِ! همون نخودی خالی بهترِ، قنبر آقا گفتند آستانه تحملت رو ببر بالا وگرنه …. ای بابا این چشمک هم که نیومد برای ما نظر بذاره حالش رو بگیریم.

سلام دخترم, نخودی,. نمیخام به شما جسارت کنم شما استاد بنده هستید و چون جوان هستید, علم و رفتار حرفه ایتان بهروز است. اما تجربه ی من میگه با موکلتان دموکرات و خاکی باشید ولی خیلی باهاش خودمونی نشید تا راحت تر بتونید پول بگیرید. بلالخره شما هم زحمت میکشید وقت میزارید, استرس تحمل میکنید, باقاضی و طرف مقابل طرف هستید و… هروقت خاستید پست بزارید تا اگر بتونم تجربه ی سی ساله ی خودم رو اگه قابل بدونید در اختیار شما قرار دهم. موفق باشید.

سلام اصغر آقا جداً ممنون من شدیداً نیازمند راهنماییهای ارزنده شما هستم.
اگه اجازه بدید و البته فرصت هم داشته باشید و مزاحم نباشم و البته برای اینکه مباحث بعضاً خشک حقوقی موجب کسالت دوستان را فراهم نیاورد گاهی اوقات بهتون ایمیل بزنم و سؤالات و ابهامات خودم رو بپرسم چون من تازه کارآموز وکالت هستم و کلی که چه عرض کنم خیلی چیزها هست نمیدونم.
بازم ممنون.

امیدوارم روزی رباطی اختراع شود که کارهایی را که خانمها انجام می دهند بهتر و کاملتر انجام دهد تا ما مردان با خیال راحت همه زنها را دسته جمعی رفته بودیم زیارت نه ببخشید دسته جمعی به مریخ بفرستیم و خودمان با آسایش نفس راحتی بکشیم.من به امید رسیدن آن روز لحظه شماری می کنم.

سلام.اصلا فلسفه ازدواج همین است.اگر قرار بود خودمان لباسهایمان را بشوییم و غذا درست کنیم چه احتیاجی به زن داشتیم.همانگونه که قبلا گفتم باید جایگزینی برای خانمها پیدا کنیم مطمئنم این جایگزین خیلی زود اختراع خواهد شد.

سلام! بچه ها حال مالتون چه طور؟ امیدوارم حال همتون خوب باشه من هم میخوام این روز رو به همه ی زنهای دنیا و مادرهای دنیا تبریک بگم! و به اونهایی که مادر هاشونو از دست دادن هم این روز رو تبریک میگم! شاد و سرفراز باشید.

سلام من اولین بار است که دیدگاه میزارم.. خدا همه ی ما را به راه راست هدایت کند. اسغر آقا خجالت بکش. تو چیکار دختر مردم داری مگر خودت……. تو داری این محله رو به چالش میکشی. مگر از اون دنیا نمیترسی. اصلاً خدا رو میشناسی؟ تف به روت بیاد آقای خادمی نزار تو محله بعضی آدم های کثیف مثل اصغر از دختر مردم سو استفاده کنند اصغر از قرآن شرم کن.

سید اسلام این دیدگاهت نه به ما میخوره نه به اهالی این محله.
عبارت تف به روت بیاد آقای خادمی چیزی نیست که من ازش ناراحت بشم. باد میبره!
شما یه کمی که خوشگل تر صحبت کنی و منظورت رو توی لفافه نگی و متلک پرانی هم نکنی شاید بشه باهات حرف زد وگرنه که از این به بعد دیدگاهات به سرعت میپرند یا اصلاح میشن!
تابلو های محله ما رو خط خطی و کثیف نکن نه تو و نه دیگران!
خوش باشی و خوب شو.

سلام آقای خادمی, خانم نخودی و اهالی محله. من به اسلام جواب نمیدم چون دشان خودم نمیبینم که بخام خودم رو اذیت کنم ولی همینقدر بگم خانم نخودی همسن دختر من هست. خانم نخودی من اصلاً قصد جسارت نداشتم و اگر به شما جسارت شده از شما, آقای خادمی و اهالی محله پوزش میخام من فقط چون شما رو دختر و همکار حساب میکنم دیدگاه میزاشتم چون سواد بالای شما و فن بیان شما از نوشته هاتون به خوبی قابل تشخیص بود. به هر حال همه ی شما موفق باشید.

ددددووووووررررووووود من شاید نباید دخالتی بکنم ولی میکنم به چند علت !
۱-چون شما از دیدگاه مذهبی به اصقر خان که من نمیشناسم توهین کردی!کاش میگفتی دیدگاه من اینه ….
۲-حیف نام خانوادگیت !کاش فامیلیت چیز دیگه ای بود!!!!
۳-ما اینجا کسی نداریم که فحش بده ای کاش این کارو نمی کردی…..
۴-مجتبی چه کار کرده!نکنه همون اصقر آقاست! یا شاید چون مدیر هست باید جواب بده!منو یاد اون زمانهای میندازی که یک تیم فوتبال میبازه مربی رو گردن میزنند!ولی وقتی میبره بازیکن ها خوب بودند!…
۵-اگه نخودی با این سن=یعنی درس خونده=با این چیزای کوچیک مورد سوعه استفاده قرار بگیره همون بهتر که وکالتو بزاره کنار!
۶-فکر نمی کنم کسی اینجا اینقدر بی انصاف باشه که از خانواده خودش بخواد سوعه استفاده کنه!=ما اینجا همه خواهر برادریم=البته این فکر منه!
۷-به من فحش نده گناه دارم!فقط زیاد حرف میزنم!ههاها
شاد زی مهر افزون
بدرود

ببخشید من امروز نبودم دانشگاه بودم بعد هم رفتیم بیمارستان روانی. اما حالا که هستم. این جمله که نوشتی آخر پستت چی بود.
دیگه می خوام بپکونید کامنت دونی من رو ببینم چندتایی مرد این میدونید!
من همه پستهای شما را دوست دارم. آخه به دور از عصبانیت و خشم می نویسیدش. یک پیشنهاد دارم. بیا یید باهم یک مرکز بزنیم من طبقه اول مشاوره می دم شما طبقه دوم مشاوره حقوقی. بعد هرکی آمد پیش من خوب می چاپمش بعد می گم تو یک مشکل حقوقی داری برو بالا یک نوبت بزنو همینطور شما بهشان انگ روانی بودن بزنید بفرستیدشان پایین. خوب بید

اینجوری من نه دیگه به وکیلها اعتماد میکنم نه به روانشناسها!
بابا شما شدید مث دکتر هایی که با داروخانه ها قرارداد دارند و تا کیسه نایلون دست آدم رو از دارو پاره نکنند ول نمیکنند!
من روانی نیستم قرص هم نمیخوام مشکل حقوقی هم ندارم. آ آ آ!

سلام. من از طرف خودم دوست ندارم به خاطر من عصبانی شوید. ولی اگر مدیر محترم محله بفرمایند من میتونم دیدگاه نزارم. چون دوست ندارم محله رو بهم بریزم. من دوتا دختر دارم به همین دلیل میدونم با خانم ها چگونه رفتار کنم. آقای خادمی, تعیین تکلیف با شما. باز هم از شما و خانم نخودی پوزش میخام.

اصغر یعنی کنار بکشی خودم میزنم لهت میکنم.
بابا ما همه داریم از تو حمایت میکنیم بعد تو بکشی کنار خو همه ما رو ضایع میکنی دیگه!
نظر بذار.
بیشتر بیشتر.
آخه اصغر و بقیه که همه تحصیل کرده ایم ما نباید با حربه ها و حیله های یک آدم تحصیل نکرده خام بشیم و نباید بذاریم بقیه فکر کنند با یک دیدگاه میتونند مشتری های اینجا رو بپرونند.
اگه شما امروز با یک دیدگاه از میدون به در بشی که پس من برای جنگ با نادانی و برای بیداری جامعه نابینایان کشور که تازه اول راه هستیم روی کی باید حساب کنم شما بگو خودت بگو روی کی حساب کنم!

سلام جناب مسعودخان. من سنم ایجاب نمیکنه با امثال آقای سید اسلام خودم رو درگیر کنم وگرنه به قدر کافی تجربه ی برخورد با اینجور اشخاص رو دارم. محله جای این نیست که بخام جواب اینو بدم اصلاً در شان من نیست دوست دارم تو محله به قول مجتبا حرفها “خشکل” باشه. همه ی شما موفق باشید.

بچه ها ما تماممون با هم دوستیم چه اولین دیدگاهمون باشه چه دیدگاههامون تکرار بشه همه با هم خواهر و برادریم اگر شوخی یا مزاحی میکنیم فقط جهت صمیمی تر شدنمون هست ولی اصلا فحش و بد و بیرا نباید تو کارمون باشه من شاید زیاد حرفهای فلسفی میزنم ولی بارها گفتم وقتی کسی حسودی کرد بدون تو اون راه موفق بودی و نتونسته جوری دیگر بهت ضربه بزنه که این الفاظ را به کار برد و این الفاظ کاملا نشون دهنده شخصیت ایشون هست اینو باید چشمک بگه نه منی که چندتا کتاب یا مقاله روانشناسی خوندم

درود
بچه ها سلامی به گرمی آفتاب عجب پستی شده ها کامنت دونی اگر همینطوری پیش بره چی میشه ؟ من که نفهمیدم که کجای کار می لنگد از کی بار می کشند از کی بهره ! مزخرف می گویند یا حقیقت ! من راستش به عقیده خودم خیلی اسلامم اما واقعا نفهمیدم این فحاشی به چه دلیل بوده است به چه دلیل ؟ بچه ها واقعا شما می فهمید .؟ از نکات دیگری که ما باید توجه کنیم عدم حضور خود نخودی است که هنوز به هیچ کامنتی جواب نداده ؟ بخاطر همین هم و بیشتر به دلیل اینکه هیچ دلیلی نیافتم می خواهم به ایراد نکاتی در اینخصوص بپردازم بدون جبهه و سعی من تلاش برای تثبیت محله و تائید گفته های دوستانمان است و از سید اصغر هم تشکر می کنم که خویشتن داری نموده و عکس العملی هم ارائه نکرده است .و می خواهم اگر در صندوق پستی اش نامه ای هم دریافت کرده حذفش نماید تا بعد .
ضمنا این نکته که می نویسم نظر و برداشت من از قضیه حادث شده است و اصلا مبنای علمی و روانشناسی و دیگر مسائل ندارد .
ما همه در این محله دوست هستیم به دلیل مرتفع کردن مسائل و معضلات امرات زندگی و فائق آمدن بر آن دور هم جمع شده ایم و این بر همه افراد واضح و مبرهن است و دیگر اینکه همه ما نابینا هستیم حداقل من اینطور فکر می کنم و در واقع خواهر و برادران حقیقی در عالم مجازی که خیلی ها هم یکدیگر را نمی شناسیم اما واقعا خواهر و برادر هستیم و این محله دوست داشتنی را هم به دلیل همین مودت ودوستی به این نقطه رسانده ایم هیچ مسئله و مشکلی نداریم ضمنا من نمی دانم که برادرمان اصغر نابینا هستند یا خیر اما هیچ مسئله ای را از سوی ایشان حداقل در این محله ندیدم و نمی بینم حالا در مسیر های دیگر به اراده خودمان بستگی دارد که در مسئولیت مدیر این محله نیست .ضمنا منکر این نخواهم شد که ممکن است هر روز تعداد زیادی از بینا ها هم وارد شوند که افکار واهدافی را دنبال کنند که این موضوع در عالم حقیقی هم خطراتش متوجه همه اجتماع است وبینا ونابینا هم ندارد .این ما هستیم که به دنبال امری می رویم و یا امری را پیگیری نمی کنیم .مطمئنا هیچ اتفاقی نیفتاده نه قتلی نه هیچ چیز دیگر .همه این مسائل شاید از برداشت های منفی یا برخورد های غلط و ناشی از سوء استفاده باشد که این را ه دیگری دارد .نه با دور شدن از محله نه تند روی و برخورد فیزیکی باید بدانیم که همه بچه های این محله از علم و تجربه بالائی برخوردارند وبا مفاهیم در حد اعلا آشنائی دارند و با یک جمله یا یک ایمیل خودشان را فدا نمی کنند .توصیه من به فردی که خیلی نامش را متعصبانه نوشته این است که خونسرد باش و تند روی نفرما .
نخودی با حضور و پاسخ به این مسئله و شفاف شدن برخی سئوالات قطعا به آرامش محله کمک خواهی کرد .
دوستان کمی حوصله به خرج دهید همیشه خطرات احتمالی راه را هم ببینیم .این مکان همه دوست و خواهر برادر هستند و خواهند بود و هیچ چیز سد راه این محله واهداف بلندش نخواهد شد بدرود برم ناها و بفرمائی شما

سلام قنبرخان. از نوشته هاتون معلومه شما شخص جا افتاده ای هستید. من قبلاً بینایی داشتم ولی بعد از سی ساله گی به علتی بینایی ام را از دست دادم. این مشکل باعث نشد که من نسبت به زندگی نا امید شوم بلکه ضمن قبول واقعیات با تمام مشکلات کاری و اجتماعی دست و پنجه نرم کرده ام. پس تعجب نکنید که من به سید اسلام جواب ندادم. من هرچی دبه دیدگاه اسلام دقت میکنم متوجه میشوم که تمام الفاظ متوجه من است و هیچ لفظی متوجه آقای خادمی نیست! چون بعد از فحاشی به من, ایشان از آقای خادمی خواسته که اوضاع رو کنترل کند و اگر منظورش به مدیر بوده من آن الفاظ را میپذیرم. ولی شما هم اگه با دقت بخونید متوجه میشید که منطوق و مفهوم فحش ها, اوامور به معروف و نواهی از منکر متوجه من است شما هم خودتون رو به خاطر من اذیت نکنید. موفق باشید.

سلام چه خبرِ اینجا! جناب سید اسلام که گمان کنم از اسم و فامیل جعلی نیز استفاده کرده اید سکوت بهترین پاسخ برای شماست.
اصغر آقا من به شخصه هیچ گونه جسارتی از جانب شما ندیدم و هرچی دیدم “احترام” بود و البته گمان می کنم ذره ای “عقل” “تربیت خانوادگی” و “…” داشته باشم که اجازه سو استفاده به احدی رو ندم، “این جمله آخر محض اطلاع بود به صورت کلی نه شخصی”

سامان سجاد چشمک خان جناب مدیر کم پیدا ممنون نظر گذاشتید.
ها راستی شهیار خان با صحبت هاتون ۹۹.۵ درصد موافقم مگه من چند سالمِ!

سلام, (به قول شما درود) من به اسمم افتخار میکنم چون اسم دینم رو روم گذاشتند. کسی اسم جعلی انتخاب میکنه که از اسمش بدش بیاد. توهین به اسم و فامیل من برابر با توهین به دین مقدس اسلام است. والسلامُ علا مَنِ اتبع الهدا

ددددددددوووووورررررووووددددد نخودی گرامی راستش خوشحالم که با حرف هام موافقید چون آدم تند روی به نظر نمیرسی ….
نکته بعدی من که سن شما رو نمیدونم ولی فهمش کار سختی نیست!شما فوق لیسانس هستی یک سال هم هست که کار میکنی اونجوری که خودتون فرمودید….با یک معادله حداقل سن بدست میاد!
نکته بعدی این جناب اصغر خان همیشه میگفت آقای نخودی !کامنت های قدیمی رو یک نگاهی بندازید! پس فکر نکنم و شواهد نشون میده قصد بدی نداشته فقط حاج اسلام حسادتش گل کرده!

شاد زی مهر افزون
بدرود

ددددرووودددد جناب شهریار خان من خودم می دونم نیازی به نگاه نیست، منم مثل جناب قنبر قسمت جسارت آمیز و این موارد ندیدم بیخودی یکی یه چیزی گفته و جدی گرفته شده، در هر حال خانم یا آقا بودن من مهم نیست مهم “انسان” بودن هست که همه ما با هم ان شا الله تو این صفت مشترکیم.
بدددرووووددد
شاد زی مهر افزون و تا همیشه البته.

شهیار کاملاً درست میگه من اولش فکر کردم نخودی آقا هستند اما بعد ها به نوع انشای ایشان شک کردم و احتمال دادم ایشون خانم هستند تا اینکه خودشان اقرار کردند. هرچند معرفی خود به عنوان خانم اقرار محسوب نمیشود! خانم نخودی میدونن من چی میگم. به هر حال همه شما چه آقا باشید, چه خانم چه پسر چه دختر و. . . .برای من محترم هستید.

درود
نخودی مهمانی خوش گذشت بابا هزار فکر کردیم درباره سکوتت !؟ این پریسا کجا رفت در نبودش بگم منبر به یغما رفت این چه کلمات بزرگی است که در اینجا می شنوم .
اسلام خوبه که نامت پیغمبر نبود والا تمایم حوزه ها و از این حرف ها تعطیل و مردم بخاطر توهین و .. راهپیمائی می کردند .البته حق داری به دلیل اینکه دومین کامنت شما هست و بحث ارتباط یکی از نکات برجسته است در روابط اجتماعی لازم به ذکر است که یکی از صفات خوب هم همین نکته است که نام ها وسیله ای برای شناخت است و شخص نیز خوشایندی یا ناخوشایندی اشت هم از نامش موجبات تعاملات زندگی اش خواهد بود .ضمنا در ابتدای نامت سید نوشته ای که سیدی به همین عنوان نیست اگر کامنت مرا بخوانی خواهی دید که اصغر را به نام سید اصغر نام برده ام چرا که سید یعنی آقا و سرور و به افراد بزرگ اطلاق می شود حالا داشتن یک … کفایت نمی کند که واقعا افراد سید و آقا و سرور باشند بلکه کردار و اعمالشان موجبات عزت واحترامشان است .شما با یک کامنت اشتباه وغلط که ناشی از برداشت کوتاه و کوچک شما است موجبات برداشت های سوء فراوان شدید که نخودی با حضورش همه را نقش بر آب نمود و لکه ننگی بر کد نام شما گذاشت که تا مدتها در این محله به این نام حساسیت دارند اگر اشتباه شما موجبات هر گونه بی احترامی به دین باشد لازم است بدانید و آگاه باشید مسئولیت همه بی احترامی ها از سوی دیگران متوجه شما است پس اگر می خواهید افتخار کنید به نامتان باید واقعا سید گونه رفتار نمایید و در جهت گسترش فرهنگ ناب مسلمانی نه فردی متعصب و دارای برداشت های مغرضانه و منفی باشید .باز هم عنوان می کنم که در کامنت آقا اصغر هیچ گونه بی احترامی و توهینی ندیدم و شخص نخودی هم در زمینه بالا بردن توانائی حقوقی اش به این بزرگوار جواب داده است .توصیه می کنم همانطور که شما به اسلام بودنت ! افتخار می کنی ما هم به ایرانی بودنمان افتخار داریم و بدان که من هم به اینکه غلام و برده امام اول شیعیان بودم افتخار می کنم و با داشتن چنین نامی سعی دارم تا مبادا کاری بکنم که توهین وبی احترامی به نامایشان باشد .هر کس عمل خیری کند تا مادامیکه عملش در جامعه اجرا شود به او نیز ثواب می رسد وهر کسی که منتشر کنده ظن و گمان بد در جامعه باشد نیز از کیفر آن بهره مند می گردد خواه اسلام باشد یا قنبر که بنده ای کوچک است !
نخودی واقعا کامنت مرا تکمیل کردی همان جمله که به اندازه ای عقل موجود است در کفه ما نابینایان که تصمیم گیرنده حقیقت وجودی خودمان خودمان هستیم و در این زمینه استقلال حتمی داریم .
اصغر جان بزرگوار هستید و ممنون که از وضعیت خودت برای ما نوشتی وجود افرادی همچون شما در جمع ما موجب مباهات ما است من هنوز به مقام نابینائی نائل نشدم اما کم بینا یا نیمه بینا هستم و مدت مدیدی هم …. تا با شرایط کنار آمدم لازم است که از تجربیاتت سایرین استفاده و بهره ببرند .حضور شما مایه مسرت ما است و همه ما خواهران و برادران یکدیگر هستیم .هر جا آب است گل هم است اما ما که از گل ولای هرگز نمی هراسیم .
نخودی کامنت دونی ات را باش خوش به حالت اینقدر تبلیغات کردی که این شد هاها ها

هم تقویتی, هم جهت محکومیت! تو عالم مجازی همه چی امکان داره! ضمناً ماده ۵۱۵ دادرسی رو لحاظ کنید و اموال و مطب و کلینیکش رو هم توقیف کنید. تا بخاد ادعای مستثنیات دین کنه, دسته کم چند روزی کاسبیش آجر میشه. اونوقت دیگه پیشنهاد همسایگی نمیکنه. ضمناً چشمک هم هرچی بخاد به من بگه من با جان دل میپذیرم.

دیدگاهتان را بنویسید