خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش صوتی و گام به گام ترفند نمایش ایمیلهای ناقص در جیمیل مخصوص نابینایان عزیز

با درود امشب هستیم تا داشته باشیم آموزش نمایش ایمیلهای ناتمام در جیمیل را.

این ترفندیست که اگر در گذشته هم به کار شما نیامده, از این به بعد به آن نیاز پیدا خواهید کرد چرا که روز به روز ایمیلهایی که از طرف گروههای اینترنتی ارسال میشوند طوری تغییر میکنند که خیلی وقتها شاید بیخبرید و نمیدانید که شما تمام ایمیل را در صندوق پستی خود دریافت ننموده اید ولی با این ترفند, ایمیلهای ناقص را هم کامل ببینید و از همه موارد باخبر شوید.

برای دانلود این آموزش, از اینجا اقدام کنید.

۸ دیدگاه دربارهٔ «آموزش صوتی و گام به گام ترفند نمایش ایمیلهای ناقص در جیمیل مخصوص نابینایان عزیز»

سلام منم موافق این روش هستم فقط یه سؤال:
اشتراک یک هفته ای با یک ماهه چه فرقی داره؟
اگه خوب مدت اعتبارش مطرح هست که بعقیده من بهتره برای هر آموزش یه نرخی تعیین بشه بعد همون مبلغ پرداخته و رمز دانلود به متقاضی بدید، مثلاً من فلان آموزش رو دوست دارم می خوام بخرمش اشتراک یک ماهه بگیرم ممکنه عرض یک ماه آینده یا آموزشی نباشه که دانلود کنم یا اگه هم باشه من بهش نیازی نداشته باشم.
در هر حال راه خوبیه.
ان شا الله موفق باشید.

نخودی هدف ما اینه که روی پای خودمون بایستیم.
حالا به قول بعضیها که توی نظرات موش میدوانند و میگند دکان باز کردید ما دکان باز نکردیم منظورم این هستش که توی اشتراکها سختگیر نیستیم. به هر حال به مناسبتهای مختلف هر طور شده بهانه جور میکنیم و کسانی که اکانت خریده باشند را هر از چند گاهی چند روز از طرف محله به صورت هدیه رایگان شارژ میکنیم.
ایده ی جالبی داری که فایلها را جدا بفروشیم ولی اولا شاید واسه بچه ها قیمتش بالا در بیاد و اینطوری واسه همه ارزانتر تمام میشه دوما من این کار را سعی کردم پیاده سازی کنم ولی چون شرکتی که ازش سرویس میگیریم امکاناتش محدود هستش, نشد فایل فروش را راه بیندازم.
در ضمن سعی میکنم بخش ویژه اگه حتی چند روز هم خالی باشه ولی به فکر پر کردنش باشم و مثلا کسی که یک روز از انقضای اشتراکش گذشته باشه را از یک آموزش مفید محروم نمیکنیم که مثلا پول بگیریم و اگر بدونم کسی واقعا به چیزی احتیاج داره در اختیارش میذارم ولی گفتم اولویت با کسانی باشه که در مورد سرپا بودن اینجا یک کمی به فکر ترند.
شما اگر خواستی میتونی صبر کنی تا یک چیز به درد بخور بذاریم بعد اشتراک ده روزه بخری دانلودش کنی که از لحاظ مالی بهت فشار نیاد.از نظرات بعدیت هم استقبال میکنم.
خوش باشی.

دیدگاهتان را بنویسید