خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود کتاب Essential Words for the GRE (Barron’s GRE): Philip Geer با لینک مستقیم

ترم یک دانشگاه که بودم, یک درسی داشتیم به نام درک مفاهیم متون انگلیسی. از آنجا که استاد ما خیلی روی تقویت زبان انگلیسی ما تاکید داشت, کتابی را به ما معرفی کرد که امروزه به جرات میتوانم بگویم اگر آن کتاب نبود, امروز متون سخت انگلیسی را با زحمت بیشتری متوجه میشدم. شاید بشود گفت یکی از بهترین کتابهایی که برای دانش آموزان و دانشجویان انگلیسی در سطح پیشرفته ضروریست, همین کتاب است.

کسانی که میخواهند در یکی از آزمونهای مطرح زبان انگلیسی موسوم به GRE شرکت کنند باید از دایره لغات بسیار بالایی برخوردار باشند. این کتاب برای آموزش این لغات مهم و نحوه به کار گیری هشتصد واژه متداول که معمولا در آزمونهای هر دوره در پرسشها به چشم میخورد طراحی شده است. کتاب با یک پیش آزمون آغاز میشود و در ادامه, فهرست واژگان به همراه تمرینات همه جانبه در زمینه کامل کردن جملات به چشم میخورد تا لغات, ملکه ذهن خواننده گردند. این کتاب سپس به بررسی ریشه کلمات انگلیسی میپردازد که با دانستن هر ریشه, قادر به حدس زدن معنای ده ها واژه انگلیسی میشوید. در پایان, یک آزمون نهایی در کتاب گنجانده شده که برای اطلاع خواننده از میزان پیشرفت خود طراحی شده. پاسخ تمامی آزمونها, پرسشها و تمرینات کتاب, در انتهای کتاب درج گردیده. این کتاب 396 صفحه میباشد که شما میتوانید آن را با دو فرمت TXT و KES در قالب یک فایل فشرده, از اینجا دریافت فرمایید.

توجه: اشتباهات احتمالی موجود در کتاب, به علت نوع چاپ کتاب و پویش شدن کتاب توسط واژه شناسی که من استفاده کرده ام میباشد.

برای دریافت اشتراک ویژه از این بخش برای پرداخت اقدام کنید. ده روزه پانصد تومان, بیست روزه هزار تومان و سی روزه هزار و پانصد تومان.

خوش باشید تا همیشه!