خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

چند تا شعر با یه خانواده گوش کنی

سلاااااااااااااااااااااااااااام گووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش کنیا چطورین؟ خوبین؟

من امروز خیلی سر حالم آخه شب قشنگیرو  پشت سر گذاشتم میدونین چرا؟

از دیروز  تا همین حالا یکی از داییام که خیلی با هم جوریم خونمونه من با این داییم خیلی مچم چون خیلی از نظر خصوصیات اخلاقی        نقطه نظرها احساسات و کلی چیزای دیگه شبیه همیم.

نمیدونم بهتون گفتم یا نه؟ که من شعر میگم البته نه در حد حرفه ای

داییم بهم قول داده بود که شعرای منو با یکی از دوستاش که فکر میکنم آهنگسازه در میون بذاره و دوستش هم اگه خوب بود شعر منو  به چند تا از خواننده ها معرفی کنه.

قرار بود که اول شعر منو ایمیل کنه ولی دیروز  با هم به این نتیجه رسیدیم که اگه شعرو با صدای خودش بخونه تاثیر بیشتری میذاره.

خلاصه داییم شعر منو همراه با چند تا شعری که از طریق وبگردی به صورت جدا برای سرگرمی ضبط کرده بودیم خوند.

من ازش پرسیدم عیب نداره شعرتونو بذارم توی یه سایت گفت چه  سایتی و من توضیحاتی درباره گوش کن بهش دادم  اونم کلی استقبال کرد

و حالا شما میتونید  اون شعرارو دانلود کنین

امیدوارم که خوشتون بیاد.

نظرم یادتون نره

امیدوارم که شما هم مثل من الآن یه لبخند خشگل روی لباتون باشه.

با آرزوی بهترینها

 

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «چند تا شعر با یه خانواده گوش کنی»

سلام مینا جون
نمیخاااام من اول همه دیدم دانلود کردم گوش دادم تا خاستم اول همه کامنت بدم اینترنتم خراب شد
آخه من ب قول فامیل دور تو کلا قرمزی از بچکی آرزو داشتم تو کامنت برا شما اول شم.
عیب نداره
دختر تو معرکه ای.عالی بود
باز خوشبحال تو ک ی دایی باحال داری ک برا شعرات ی فکری کنه.شعرای من ک داره خاک میخوره
داییتم خوش صداست
مرسسسی

سلاااااااااااااااااااام الهام جون آخی عیب نداره مهم اینه که با نظر گذاشتن کللللللللللللللللللللللللللللللللللللی خوشحالم کردین
تازه کلیم بهم انرژی دادین
خداییش اگه تو کل فامیل کسیرو سراغ داشته باشم که واقعا بهم اهمیت بده و با هم حس خوبی داشته باشیم بعد از مامانم اون داییمه
در مورد خوشصداییشم لطف دارین
خوااااااااااااااااااااااااااااااااااهش میکنم

سلام به همگی خب شما هن دوس دارین خاک نخوره به دستم برسونید تا براتون تو ارشاد ثبت کنمش و به چندتا خواننده بدم و خودم هم استفاده میکنم. امیدوارم بتونم یه کاری کنم که خوشهال بشین پس با من در تماس باشین من هنوز وقت نکردم که از خودم یه چیزی بذارم که منو بشناسین من همون هومنم که پارسال مجتبی از من آهنگ گذاشت. من در کنسرواتوار تهران موسیقی میخونم tehran conservatoary اینم نوشتم تا خوب بتونید اسمشو بخونید مینا جان و الهام خانم بود فکر کنم شعراتونو به دستم برسونین اینم شمارم ۰۹۳۳۴۲۶۲۷۰۲ ایمیل hooman.lotfali@gmail.com هر کسی که فکر میکنه من میتونم کارشو انجام بدم با من تماس بگیره چه ایمیل چه مبایل همتونو خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم قربون همه ی شما هومن فعلا.

درود
مینا خانم خوشحال هستم که حس وحال خوبی به شما دست داده قطعا شعر های قشنگی هم می سرائید من مطمئن هستم که اگر ادامه دهید موفقیت شما بسیار زیاد خواهد بود همیشه موفق باشید ضمنا حضور دائی محترمتان نیز در این ایام می تواند در کسب آرامش و آمادگی جهت کنکور نقش بسزائی داشته باشد به امید موفقیت شما در کنکور و به امیدشنیدن خبرهای خوش برای ادامه تحصیل شما در دانشگاه .
هومن عزیز کجائی مدت مدیدی از تماس با شما می گذرد خبر خوشی در کامنتی داده بودید اون خبر به چه نتیجه رسید .حضور شما در این مدت و هفته های اخیر در محله کاملا محسوس است بیشتر بیا خوشحالم که شماره تماس را عمومی عنوان کردید من مطمئن هستم که می توانید به بچه ها کمک کنید اما مستلزم وقت است که انشاءالله در تابستان این فرصت را خواهید داشت لطفا بیشتر خودتان را به بچه ها معرفی کنید هومن مردی با قلبی مهربان ، هومن و شهیار عزیز مردان بزرگی هستند که ناشناخته مانده اند به امید حضور مستمر شما در راه گسترش و پیشرفت نابینایان .می ستایمتان .

سلام به همگی نخودی باشه من هیچوقت زیر حرفم نمیزنم باشه هر کاری بتونم به خدا انجام میدم. قنبر جان من همش درگیر یا درسم یا درگیر آهنگ سازی یا آلبوم خودم تو این چند روز یه کارایی از خودمو میدم بچه های گوش کنی چه کوچیکو بزرگ چه دخترو پسر خانم و آقا من تا الان هر چی یاد گرفتم برای اینه که بتونم برای شما هم کاری بکنم عاشق تک تک همتونم دوستدارتون هومن. فعلا.

سلام مینا جان شعر خودت رو بیشتر دوست دارم. داییت هم خوش صداست مثل مامانت.
امّا یه نکته کوچولوی عروضی. وزن شعرت به طور کامل بحر هزج هست. از اونجایی که هزج بیشتر برای بیان مفاهیم غمگین و عاشقانه کاربرد داره با معنای شعرت هم متناسبه. ولی یه جا یه انحراف خیلی کوچولو داره.
دیگه رنگ تابستون نیست.باید بشه مفاعیلن مفاعیلن. ولی میشه مفعولن فع مفعولن فع یعنی به جای هجای کوتاه اول هجای بلند گذاشتی که شاید در خوانش بشه یه جوری خوند که لو نره ولی در تقطیع هجایی به مشکل بر میخوره.
این نکته خیلی در این شعر خودش رو نشون نمیده فقط میخواستم بگم هجایی که با آ ای او ختم بشه با اختیارات شاعری نمیشه به هجای کوتاه تبدیلش کرد. هرچی در شعر اختیار شاعری کمتر داشته باشیم خواننده در خوندن شعر کمتر به مشکل برمیخوره. عالی بود گلم شعرای دیگه ی خودت رو هم بذار. پیشنهاد میکنم از این به بعد شعرای خودت رو با صدای خودت بخونی شنیدنشعر با صدای شاعر یه چیز دیگست.

سلام گلم
ببخش من یه اشتباه کردم. قصد تحریف شعرت رو نداشتم واقعا. چی کار کنم با این روزای بلند و روزه های طولانی طبیعیه که آدم قاتی میکنه یه جاهایی.
نکته ای که گفتم درست بود فقط شعرت رو اشتباه نوشتم. درستش میشه این
تو رو میبخشمت امّا
مفاعیلن مفاعیلن
دیگه چشمام غزلخون نیست
مفعولاتن مفاعیلن
نگاه من به چشمای
مفاعیلن مفاعیلن
تو همرنگ تابستون نیست
مفاعیلن مفعولاتن
پاینده باشی گلم

دیدگاهتان را بنویسید