خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

گوینده و عکاس نابینا

مجری یکی از شبکه‌های رادیویی با وجود نابینایی به‌راحتی از پس کار خود بر‌می‌آید. تامی ادیسون که مجری برنامه ترافیک این رادیو است، افزون بر این گاهی عکاسی

هم می‌کند.

این گوینده توانا به حدی در کار خود حرفه‌ای است که شرکت‌های فیلمسازی نیز برای گویندگی تبلیغ برخی فیلم‌ها از صدای او استفاده می‌کنند.

تامی برای ترغیب سایر نابینا‌ها در سایت اینترنتی خود مطالب تشویق‌کننده‌ای می‌گذارد.

برای نمونه یکی از مطلب‌های او به فهرستی از قابلیت‌های ویژه نابینا‌ها اختصاص دارد. یکی از این موارد قدرت شنوایی بالا و صدای خوب نابینا‌هاست که البته خود

تامی مصداق بارز آن محسوب می‌شود.

منبع: همشهری

۸ دیدگاه دربارهٔ «گوینده و عکاس نابینا»

سلام واقا مطلب جالبی بود .
ولی واقا جالبها نابینایان همه صدای قشنگ و رسای دارن .چرا ؟؟؟
حالا میگیم شناوایشون بالاست چون بینای ندارن و مجبورن یعنی مجبوریم دقتمون رو با گوشامون بالا ببریم واسه همینم شنوایمون تقویت میشه ولی صدای زیبا چی ؟؟؟
ولی من از جمله نابینایانی هستم که صدای گوشخراشی دارم فکر کنم من استسنا هستم 🙂 موفق باشی مجتبی خوش صدا .
اول ها ها ها ها دلتون بسوزه .

من به عنوان طرفی که بیطرفه میگم که هر دو خویشتن داریتون رو حفظ کنید.
حالا جالبه که اون نابینا عکس هم میگیره و ویدیوش توی سایت خبریش بود ولی من نشد بگیرمش.
صدای خودمم قشنگه صدای تو رو هم نشنیدم ساجده.

هاهاها. من پنجمم خیلی هم حال میده. چی خیال کردید. میگم ساجده بهتره که خودت در مورد صدات قضاوت نکنی ما ایرانیا کلا اعتماد به نفسمون تعطیله. یارو وقتی حرف میزنه (بعضی از این خارجی ها رو می گم) میشه از صداش واسه سمباده کشیدن میزی چیزی استفاده کرد. ولی واقعاً وقتی می خونه میبینی به قدری روی صداش کار کرده که مسحور میشی. یکی از این صداهای عجیب و غریب لوییز آرمسترانگ خواننده آمریکایی هست که پیشنهاد می کنم صداش رو گوش کنید تا ببینید منظورم چیه.
در ضمن, خواهر گلم, هر چیزی وقتی بهش توجه کنی میشه اون را به اوج استعدادش رسوند. مشکل ما بی استعدادی نیست, مشکل ما اینه که استعداد ذاتی یک چیز رو باور نمی کنیم اگر هم بکنیم راه به اوج رساندنش را بلد نیستیم. من خیلی از دوستهام که می خواهند وسیله صوتی بخرند با خودشون میبرندم تا واسه اونها انتخاب کنم. مثلاً واسه ماشینش می خواد پخش تازه و باند بخره, واسه خونه می خواد سینما خانگی بخره, واسه دوست دخترش میخواد هدفن کادو بخره یا خودش, یا می خواد یک موزیک پلیر بخره. چرا؟ چون میگه چیزهایی که تو ایراد میگیری سازنده هم نمی فهمه. پس وقتی میگی این خوبه یعنی توپه. حالا! چرا! چون من صدا رو دوست دارم و با صدا زندگی می کنم و با صدا لذت میبرم. چه مال خودم باشه چه مال چیزهای دیگه. همیشه تمرین می کنم چگونه باید حرف بزنم که زیبا باشه. لحنم در شرایط مختلف درست و عالی ادا بشه و حتی تمرین می کنم خوب بخونم و با اینکه کلاس وقت نکردم برم صدای سنتی خوبی دارم. الان هم واسه خودم تمرین می کنم خوب دکلمه کنم یا آهنگهای پاپ ایرانی بخونم.
درود بر سر و ته و بازوی محله و هر چی با مرامه توی کوچه پس کوچه های توپ محله

دیدگاهتان را بنویسید