خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود برنامه وین بریل winbraille برای چاپ به خط بریل

برنامه وین بریل برنامه ایست که متون تایپ شده عادی کامپیوتری را برای چاپگرهای خط بریل, مناسب سازی میکند.

کسانی که نرم افزار وین بریل رو خواسته بودید, من با فایلهای فارسی ساز توی سایت قرار دادم.

به درد هرکی میخوره میتونه وین بریل رو با فایلهای فارسیش که اصلاح هم شدند, از اینجا بگیره.

خوش باشید!

۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود برنامه وین بریل winbraille برای چاپ به خط بریل»

سلام داوود. خوب این رک بودنت نبود اسمش رو بلد نیستم چی بود ولی بچه ها اسم این کارت و این لحنت را خوب بلدند. کسایی که از همون اولش با من و محله بودند همیشه هستند و شما هم جزو اون ها نبودی. بچه ها رو خر فرض نکن. بچه ها اگر نخواهند جایی پول بدند بینا و نابینا نداره, به احدی یک ریال نمیدند. من خودم از قشر همین بچه هام, ما گوشکنیها هم دیگه رو خوب میشناسیم و به هم حسابی کمک میکنیم. شما گوشکنی نیستی, درک این موضوع واست سخته که همین امروز نزدیک به بیست نفر تلاش کردند اشتراک بخرند که خوب سیستم بانکی یک کمی مشکل داشت. به توصیه شما نبوده که اینجا رو زده باشم که حالا با حرف شما بخواهم جمعش کنم! هرکی هم خواست واسه شما پیام میذاره واسش آپ کن به بخیلش لعنت! من کسب درآمدم از ترجمه و تدریس هستش که همه جز شما میدونند. من نیازی به پانصد تومان بچه های گل محله واسه خرج کردن ندارم, بچه ها خودشون میدونند قضیه چیه و این وسط کیا دارند موش میدوونند. بچرخید تا بچرخیم. اینجا اگر ماهی یک پست هم داشته باشه آرزوی تعطیلیش را شما دوست گرامی و هم کیشانت به گور میبرید, به گور. اتفاقا خیلی از آموزشهای بعدی هم که من تولید میکنم اینجا رایگان هست و اشتراک بیشتر صرف پهنای باند برای دانلود نرم افزار های بزرگ میشه. اون موقع که من آموزش رایگان فیس بوک ضبط میکردم شما داشتی آجیل شیرینی میخوردی و بازدید عید میرفتی. موفق باشی داوود. همه شماها معلوم نشد یک شبه چرا اینطوری شدید. عجیبه! ای کاش یه کاری کرده بودید و بعد ادعا تون اینطوری گوش فلک رو کر میکرد.!

من توی این مدتی که کمتر نظر میذارم باز هم اینجارو میخونم اما به خاطر درس نمیتونم بیشتر از روزی ۲ ۳ بار سر بزنم فقط یه چیزیرو میخواستم بگم و اون اینه که آقای خادمی ما گوش کنیها تا آخرش از شما و از اینجا و از این کار حمایت میکنیم تا حالا هم چندین بار سعی کردم که اشتراک بخرم ولی نشده باز هم سعی میکنم
۵۰۰ تومن چیزی نیست که کسی بخواد باهاش سر کسیرو کلاه بذاره
فقط میخوام بعضی از دوستان بدونن که اینجور کارها معلوم میکنه که کی دوسته و کی میخواد این دوستی نباشه فقط همین
ببخشید که اگر کمی لحنم تند بود

من و بقیه بچه های گوش کنی داریم با هم بودن و به خاطر هم بودن رو تمرین می کنیم همون کاری که اگر شما و امثال شما قبلا می کردید الان وضعیت بچه های نابینا این نبود داود خان دیدن و شنیدن غم بچه ها خیلی دردناکه اگر نمی تونی بفهمی یک سایتی معرفی کنم که شاید حالیت بشه.

سلام مجتبی
میگم شما اینقدر غرور داری که فکر می کنی فقط تو هستی که تو ایران از بچه های نابینا کامپیوتر بلدی. بدبخت من از ۲۰۰۹ تو facebook هستم. آموزش face رو هم دیدم. اگه کسی هم چیزی بلد بود یادش رفت. تو چرا اینقدر نفهم شدی؟
منحرفم چیزی دیگه بود. من میگم بابا از چیزی که حاصل دسترنج خودت هست پول دربیار. من که از آموزشهای پولیت حمایت کردم. ولی خداییش زور هست که پول برای چیزهایی بدی که تو سایتهای دیگه پیدا میشه.
بخدا من دشمن تو نیستم. امیدوارم اینو باور کنی. آقا سجاد منظورتو نفهمیدم. سایتتو معرفی کن شاید فهمیدم منظورت چی بود. یا خودت یکم توضیح بده.
راستی در آخر از مهندس میکروسافت خداحافظی می کنم

اگر میخواهید از اینجا دانلودش کنید باید اشتراک تهیه بفرمایید که قابل پرداخت هستش از آدرس
https://gooshkon.ir/pay
ده روزه پانصد, بیست روزه هزار و سی روزه هزار و پانصد.
اگر هم از جای دیگر بتوانید از دوستان تهیه بفرمایید که برای این مورد اشتراک نیازتان نیست.
موفق باشید.

سلام
سوالی داشتم .
من وین بریل ورژن ۵ را از سایتی به غیر از این سایت دانلود کردم . قبلا خیلی کم با ورژن ۴ آن کار کرده بودم . حالا می خواستم بدانم ن که پرینتر ندارم ، اجازه نصب به طور کامل به من نمی دهد و می گوید که ایندکس را فعال کن که فکر می کنم منظورش همان پرینتر مخصوص روشندلان است . ممکن است مرا راهنمایی کنید که چه کنم ؟
سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید