خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود درس اول از سری آموزشهای کد نویسی با زبان اچ تی ام ال HTML

با درود به همه گوش کنی های عزیز.

امروز درس اول از سری آموزشهای کد نویسی با زبان اچ تی ام ال HTML را واسه شما آماده کردم که امیدوارم ادامهش بدم و دعا کنید انگیزه داشته باشم هر چند روز یک بار, یکی دو تا درس ضبط کنم تا علاقه مندان عزیز نابینا بتونید از این آموزش به جایی برسید که به طور مستقل کد نویسی کنید.

امروزه با برنامه هایی مثل فرانت پیج و پابلیشر و ورد, نیاز به یادگیری کدهای اچ تی ام ال کمتر احساس میشه چرا که شما برای ساختن عناصر صفحات اینترنتی با یک اشاره از طریق این برنامه ها به هدفتون میرسید. اما کسانی که میخواهید خودتان آقای خودتان باشید و دستکاری در کدهای صفحه را دوست میدارید و به علاوه کسانی که مایلید در کد نویسی پیشرفت کنید و زبانهای تحت وبی مثل جاوا JAVA و پی اچ پی PHP و نظیر اینها را یاد بگیرید, حتما باید و الزامیست که اچ تی ام ال بدانید.

دریافت درس اول آموزش کد نویسی به زبان اچ تی ام ال مخصوص نابینایان

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «دانلود درس اول از سری آموزشهای کد نویسی با زبان اچ تی ام ال HTML»

نمیدونم چی بگم جز این که دارید یکی از آرزوهای منو برآورده میکنید
واقعا خوشحالیم قابل وصف نیست مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

سلام آقا مجتبی
از چند روز پیش که فهمیدم دوستان روشن دل هم وبلاگ می نویسن و امروز هم که به وبلاگ شما رسیدم واقعا دیگه دهنم وا مونده از تعجب !
شما چطوری از دبیرستان برنامه نویسی رو شروع کردی ؟
برای من مایه تحسین هستی آقا مجتبی
من خودم برنامه نویسم و لیسانس نرم افزارم ولی دور و برم می بینم که مهندسای نرم افزار فارغ التحصیل میشن و آخرش یک خط هم برنامه نویسی بلد نیستن و آخرش هم میرن سراغ کارهای خدماتی نه تولید نرم افزار و تازه مثلا اونها بینا هم هستن !

واقعا به وجد اومدم … احسنت

حالا من هم یک طرح هایی دارم و میخوام کمک کنم .
گام اول هم طراحی نرم افزار متن خوان هست با یک سری امکانات مخصوص که انشاالله بتونم به رایگان در اختیار همه قرار بدم
خوشحال میشم نظرت رو بگی
این هم ایمیل من :
iranian_coder@yahoo.com
خیلی زود سر میزنم
فعلا خداحافظ .

دیدگاهتان را بنویسید