خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دمکراسی را اینجا به نمایش بگذارید از حرفهای پراکنده امروز من با شما و درخواستم برای کمک فکریتان

سلام. خوب. من که با چک کردن مدام محله و با وقت گذاشتن برای اینجا عملا دارم حکم مرگ خودمو در بحرانی ترین لحظات ملکوتی امتحانات, رقم می زنم. این از من و اما شما. بله. شما! شما باید بعضیهاتون تا به این دو سه روز متوجه شده باشید که محله را کمی مکانیزه کردیم و یک دستگاه خود دریافت واسش نصب کردیم. البته تحریمیم. ژاپنی نبود فعلا یه مدل چینی گرفتیم که گارانتی هم نداره. کسانی که جیبهاتون سنگین شده میتونید خود دریافت محله را از این لینک امتحانش بکنید یا حد اقل یک لمسی بکنیدش ببینید چطوره!

https://www.gooshkon.ir/pay

خیلی از بچه ها میگفتند چرا محله پرداخت آنلاین نداره. خوب اینم پرداخت آنلاین. دیگه واسه پول دادن برای آموزشهای خریدنی یا واسه حمایت مالی محله, نیاز نیست به درگاههای مختلف بانکی متوسل و متصل بشید و چنانچه کارت بانکی عضو شبکه شتاب داشته باشید, همه چی حله.

راستی با اینکه خیلیها میدونید ولی خوبه که چند نکته رو خودمونی در مورد پرداختهای آنلاین اشاره کنم. ببینید دوستهای خوبم: برای اینکه شما بتونید یک پرداخت اینترنتی موفق داشته باشید, چهار تا از مشخصه های کارت بانکیتون رو باید بدونید. اول شماره شانزده رقمی کارتتون هست, دوم رمز دوم یا رمز اینترنتی کارتتون هست, سوم شماره اعتبار سنجی مشتری یا سیویوی دو کارتتون هست و چهارم تاریخ انقضای کارتتون هست.

شماره کارت شما معمولا به صورت برجسته در قالب چهار تا عدد چهار رقمی روی کارت, کنار هم درج شده که بگید یک فرد چشم دار واسه شما بخونه و حفظش کنید.

رمز دوم کارت شما عددی هست که وقتی بانک, کارتتون را به شما میده, باید با استفاده از دستگاه خودپرداز همون بانک مشخصش کنید. مثلا اگر کارت بانک ملی دارید, رمز دوم کارتتون را فقط با خودپردازهای بانک ملی میتونید مشخص کنید. برای این کار باید کارتتون رو توی دستگاه خودپرداز بگذارید و بعد از اینکه رمز اول کارت را وارد کردید, از فهرستی که ظاهر میشه, تغییر رمز رو انتخاب کنید, بعدش تغییر رمز دوم یا تغییر رمز اینترنتی را انتخاب کنید و رمز مورد نظرتون رو بین پنج تا فکر کنم دوازده رقم دوبار وارد کنید. ثبت را بزنید و تایید.

شماره سیویوی دو یا شماره اعتبار سنجی کارت, یا روی کارت, یا پشت کارت درج شده که سه یا چهار رقم بیشتر نیست و میتونید بدید یک فرد چشم دار قابل اعتماد واسه شما بخونه. اگر سیویوی دو روی کارت و پشت کارت نبود, زمانی که رمز دوم را با خودپرداز مشخص میکنید, یک رسید, چاپ میکنه و سیویوی دو یا شماره اعتبار سنجی کارت شما را هم توی رسید, چاپ میکنه. یک فرد چشم دار قابل اعتماد هم پیدا کنید که کد اعتبار سنجی شما رو واستون بخونه و کد رو حفظش کنید.

تاریخ انقضای کارت شما هم معمولا پشت کارت, درج شده که بگید یه چشم دار واسه شما بخونه و حفظش کنید. معمولا زمانی که فرم پرداخت اینترنتی یا پرداخت آنلاین را پر میکنید, تاریخ انقضای کارت را به صورت ماه اسلش سال وارد میکنید که یا خود فرم علامت اسلش را میذاره یا باید شما بگذارید. ماه را هم همیشه باید به صورت یک عدد دو رقمی بنویسید. یعنی اگر کارت شما در خردادماه سال 95 منقضی میشه, باید تاریخ انقضا این طوری وارد بشه 03/95 تا سیستم, قبول کنه.

از اینها که بگذریم, امروز قرار گذاشتیم با دوستهام بعد از اینکه امتحان را باهم خوندیم پیتزا بخوریم که من بیچاره پیتزام را توی اتومبیل رفیقم جا گذاشتم! یعنی وقتی رسیدم خونه, کاردم میزدی خونم در نمیومد. پیتزاهه حیف بود. بنده خدا از جنس مرغ و قارچ هم بود و چه قدر هم که دلم هوسش را کرده بود. سس مالی هم شده بود بدجور ولی خوب ما لنجونیها یک مثلی داریم که می گوید: “زمین و زمان را به هم دوزی, نخوری بیشتر از روزی.” یعنی هر چه قدر روزی تو در یک روز باشد, همانقدر گیرت میآید و عزیز دلم بیش از حد جوش نزن چون اولا که نمیتوانی بیشتر از سهمت به دست بیاوری و در ثانی شیرت هم میخشکد. هوهو. چی بگم! اینم نتیجه اینه که من در کلاسهای تفسیر موضوعی زیاد دقت نمیکردم و همش مشغول کارهای دیگه بودم و خوب حالا در تفسیر این ضرب المثل این شد که شد.

طوری نیست. در عوضش امروز از دوستهام کلی برگه فارسی انگلیسی مربوط به امتحان شنبه گیرم آمد! البته بماند که پس فردا امتحان داریم و کسی هم هنوز برای خواندن این برگهها پیدا نشده ولی خوب بالاخره که چی؟ همین که این برگهها را دارم خودش خیلیست. من برگه دارم شما ندااارید, دلتون بسوزه!

در ادامه, باید بدانید که زمان نظرسنجی مربوط به پیش فروش آموزش برنامه شطرنج که به مدت سه هفته ادامه داشت, دیشب به پایان رسید. به آمار و ارقام توجه کنید تا بحث در این مورد را به دیدگاهها منتقل کنیم و من در یکی از دیدگاهها و البته بعد از خواندن نظرات شما دوستان, تصمیم نهایی را در مورد این محصول, اعلام کنم.

نوزده نفر گفته اید که اگر شش هزار تومان باشد میخرید. یعنی یا شماها مایه دار تشریف دارید, یا اگر هم مایه دار نیستید, برای من یا محله یا شطرنج یا خودتان ارزش قائل شده اید که میشود نوزده ضربدر شش هزار: به عبارتی صد و چهارده هزار تومان. خوب. دو نفر گفته اید که اگر پنج هزار باشد میخرید. یعنی شما دو نفر به اضافه آن نوزده نفر, میشوید بیست و یک نفر ضربدر پنج هزار: به عبارتی صد و پنج هزار تومان. دو نفر گفته اید اگر چهار هزار تومان باشد میخرید یعنی شما دو تا با آن بیست و یکی میشوید بیست و سه ضربدر چهار هزار: به عبارتی نود و دو هزار تومان. سیزده نفر از شما گفته اید اگر سه هزار تومان باشد میخرید یعنی شما سیزده تا با آن بیست و سه تا میشوید سی و شش ضربدر سه هزار: به عبارتی صد و هشت هزار تومان. شش نفر از شما که این بسته, مورد نیاز شما نبوده, چهار نفر هم پول کافی نداشته اید. یعنی طبق آمار, حد اقل پولی که از این فروش میتواند به دست آید نود و چهار هزار تومان است و حد اکثر پولی که از این فروش میتواند به دست آید صد و چهارده هزار تومان است. خوب, با این هزینه کم, به نظر شما چه کار باید کرد؟ یعنی منظورم از هزینه کم این است که کارهایی که خود من برای تهیه این بسته آموزشی انجام میدهم که هوچ. من برای این آموزش به رایگان کار میکنم. چون من از این راه کسب درآمد و کسب معاش نمیکنم و کار اصلی من تدریس و ترجمه است. ولی برای این کار, باید از دیگرانی کمک بگیرم که خوب آنها مثل من نیستند که عشقی کار کنند و هزینه های خودشان را میخواهند. من آن موقعی که نظرسنجی را راه انداختم, با خودم گفتم شاید استقبال بشود, بعد ما آموزش را بفروشیم, بعد آموزشی که میفروشیم هم هزینه های خودش را تامین میکند, هم یک چیزی اضافی می ماند برای محله. حالا سردرگم مانده ام, از طرفی شما لطف کرده اید در نظرسنجی شرکت کرده اید, از طرفی وضعیت این طوری است که برایتان تشریح کردم. من یک نفرم و عقلم یکیست. شما هرچه به ذهنتان میرسد بنویسید. شاید باید در مورد چند تا بسته آموزشی, نظرسنجی راه بیندازیم ببینیم از کدام بیشتر استقبال میشود و آن را تهیه کنیم و شاید هم نه. منتظر شمام ببینم کار به کجا میکشه. دمکراسی را اینجا به نمایش بگذارید!

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «دمکراسی را اینجا به نمایش بگذارید از حرفهای پراکنده امروز من با شما و درخواستم برای کمک فکریتان»

آخییییییش. بازم اول شدم.
در مورد پیتزا واقعاً خندم گرفت هم دلم سوخت.در ضمن این فقط ضرب المثل لنجونیها نیست.منم واقعاً معتقدم که آدم همون قدر که سهمش باشه روزی دریافت میکنه.در مورد خرید بسته های شطرنج هم امیدوارم بیشتر بشه هزینه ها!
آخه شطرنج رو معمولاً همه نمیپسندن یا علاقه ندارن (البته من و همسرم علاقه داریم) شاید اگه آموزش کامپیوتری چیزی بود هزینه ها بیشتر میشد.
به هر حال امیدوارم پول کافی جمع آوری بشه.
یا علی.شب خوش

سلام. من جز دسته ی شش هزار تومانی بودم. ببین مجتبا اگه ما آموزش رو بخریم به فکر شکستن قفل یا رایت کردن نباشیم, هم نیاز محله تامین میشه هم هزینه هایی که شما کردین و از دیگران کمک گرفتید تامین میشه. من مایه دار نیستم و این محصولا ت هم به موج نور تعلق ندارد که بخایم کوپی کنیم!

سلام واااااای ایکاش این خودپرداز اینترنتیرو ۲ روز پیش راه مینداختی که من امتهانش میکردم .اما راجع به شترنج من در نظرسنجی شرکت نکردم و نظر خاسی هم ندارم .ولی هیف شد که پیدزارو جا گزاشتی 🙂 راستی لنجونی ۱ لهجست یا ۱ شهر که اسمش لنجون هست ؟اخه اولین باره که اسمشو نه یعنی ۲ومین باره که اسمش رو از مجتبی میشنوم . .پیشنهادمم همون پیشنهاد خودت هست راجع به هر چیزی که میخوای براش زهمت بکشی و وقت بزاری اول ۱ نظرسنجی کن ببین نتایج نزرسنجی ارزش زهمتت رو داره یا نه .موفق باشی .

درود
مجتبی این دموکراسی اقتصادی چه نوعش است ما دموکراسی اجتماعی را تجربه می خواهیم بکنیم مثلا به ما اجازه انتشار پست بدون معطلی را بده ! اما از شوخی بالا تر لطفا در آمد مورد انتظارت را از محل این برنامه با تفاسیری که نوشتی و حق الزحمه شرکائت را بنویس شاید بتوانیم کمک کنیم .راه زیاد است من نیز غافل از نظر سنجی شده ام ولی از این پرداخت بروز شما در تعجبم هنوز وارد نشدم اما اطلاعاتی که گفتی را در صفحه اول ندارد تا بعد .

سلام حقیقتن شما خیلی به بچه ها لطف میکنید من به نوبه خودم بسیار ازتون سپاسگزارم بابت تمام چیزایی که ازتون یاد میگیرم شاید کمتر کسی باشه که اینطوری از حوصله وقت توان و در کل دارایی خودش برامون هزینه کنه و ما مدیون چنین افرادی هستیم اجر همگی با خدا.من که یادم رفت تو نظرسنجی شرکت کنم اما چنین چیزی برا همه
محصولات خریدنی باشه خوبه این واریز آنلاین خیلی عالی شد که اضاف شد مرسی
پیتزا هم که درسته حیف شد از این اتفاقهای حرص آور تو زندگی ماها زیاد میفته اشکال نداره جبران میشه به امید خدا بهترش.ضرب المثل هم که حرف نداره

سلام.
من تو نظر سنجی یادم نمیاد شرکت کرده باشم.
ولی به نظرم از تفاسیر این طور بر میاد که همون ۳۰۰۰ تومن بهترین پیشنهاده و الان هم اگه شما زحمت تهیه ی این آموزش رو کشیدید, خوبه که پیش فروشش رو انجام بدید. چون اولا کاچی به از هیچیه و دوم این که اگه حد اقل رقم رو همون ۳۰۰۰ تومن بزنید و بگید هر کس هم خواست میتونه برای کمک به محله بیشتر بده.
طبعا اونایی که تو نظر سنجی ۶ هزار تومن رو هم قبول کردن, احتمالا بازم حاضرن همون قدر پول بدن.
۳ تومنش برای محصول بقیهش هم کمک به محله.
این جوری با همون آماری که دادید, حد اقل باید ۱۷۱ هزار تومن جمع بشه که به هر حال همینم حدود ۳۳ درصد افزایش در آمده نسبت به حد اکثری که حساب کرده بودید.

سلام خوش به حال دوستتون یه پیتزای اضافی! کلی کیف کرده!*
در مورد قضیه شطرنج هم شاید بشه مثلاً براتون بازاریابی کنیم من با چند تا دوستای اون محله ای صحبت می کنم شاید حاضر به خرید بشند، اگه یه مقدار از هزینه ها هم این طوری تهیه بشه شاید بشه که خوب بشه*

سلام به همه و مجتبی اولش بگم هر آموزشی که بتونه ما رو مستقل تر کنه حتما ارزششو داره منم تو نظر سنجی شرکت نکردم چون اصلا متوجه اون نشدم به نظر من صندوق نظر سنجی جاش زیاد خوب نیست راستی اگه بشه نظر سنجی رو از طریق صندوقیش در مدت زمان کوتاه تری تکرار کنی شاید به نتیجه بهتری برسی چون حالا بیشتر دوستان با خبر شدن و بعضی ها هم علاقه کمتری به نوشتن دارن در مورد پیتزا هم صد شکر که این آمدو ( جزوه ها ) صدحیف که آن رفت ( پیتزا) بای

مجتبا درود.
انقدر از موضوع شترنج ناراحت شدم که راجع به موضوع دیگه ای نمیخوام بنویسم.
ولی سعید هم بد نمیگه ها‏!‏
خودمم که چیزی به ذهنم نمیرسه.
بابا یه جوری ردیفش کن.
جدی خیلی حال میده.
آها یه چیز دیگه.
خیلی خوب شد بانک محله هم فعال شد.
منتظر رستوران هم هستیم.

بازم من آخر شدم ولی اشکالی نداره. پیتزا واقعا حیف بود!. ولی بازم فدای سرتون بعد از امتحانا لذت پیتزا خوردن هم بهتره. من فراموش کردم تو اون نظر سنجی شرکت کنم. ولی اگر اشکالی نداشته باشه اینجا مینویسم که تا ۱۵ هزار تومن خوبه. شاد باشید!

سلام من خودم شخصا علاقه ای به این مدل شطرنج ندارم ولی برای حمایت از محله هر مبلغی که تصویب بشه پرداخت میکنم . ضمنا برای حمایت بیشتر با تبلیغ و بازار یابی این محصول در میان استان همدان اعلام آمادگی میکنم .

salam aga moshtaba
man beh doosti mesleh shoma aftekhar mikonam, kari keh shoma kardid beh nazareh man kari hast keh hameh bayad bokonand iani hech vagt omideshan ra az dast nadahand chera keh shoma sabet kardid keh malooliyat mahroomiat nist wa ain khelei harfeh vageh an afarin beh shoma
ageh eshkali nadarad man ham tamam zendegi am ra kheli kootah migam basheh
man morteza masoomi hastam beh khatereh vaziyateh badeh mali man bar asareh ofoonat nabina shodam ba ain keh senehh bala rafteh bood man ro dar madrehseh saptenam nakardan man tamameh sayam ra kardam ta tavanestam shenas nameh am ra 4 sal koochek kardam hala tazeh shodeh 8 saalam
5 sall ra dar hamadan dars khoondam
3 sal ra dar shahid mohebi mashgooleh tahsil shodam wa bad ham beh hamadan bargashtam 1 sal ra ham dar hamadan dars khoondam
wa ama badehsh ham ezdevaj kardam wa alan dar seneh 23 saleh ghe dota bacheh daram wa
alan ham ghah ghodari mashin kharid wa foroosh mikoonam
rasteie shoma ezdevafj kard albateh ain ra ham beh gam keh man tagriban khosh shans boodam keh tavanehstam ba kasi ezdevaj kardam keh a aai baz mali shon khoob bod va ain beh nafeh man tamam shod
pas natejeh migirim keh hameh mitavanand ba tamam sakhti ha rahat zendegi konim az hamaton ozr mikham keh laten nevishtam mibakhshid degeh

مرسی مرتضی جان ولی آخه این پست و این دیدگاه شما جورش جور نبود ولی بازم طوری نیست.
همین که یه هم نوع میبینم که موفق هست توی زندگیش, همین خودش خیلیه و موفقیت شما, همه چی رو میبره زیر سوال. به قول شما امید و از نظر من شانس و امید و تلاش اگه باهم قاتی بشن همون اتفاقی توی زندگی یک شخص میفته که توی زندگی شما افتاده.
حالا آقای مایه دار, ای ماشین بخر, ای ماشین فروش, ای مرتضی اگه برگشتی چون پولداری به کمک به این محله فکر کن.
اگه دوست داشتی که همه برو بکس رو خوشحال میکنی.
خوش باشی!

درود
واقعا در صدد بودم به آگهی اینترنتی اقدام نموده و مراتب مفقود شدن مدیر گوش کن مجتبی جان را اعلام فرموده و تمام مراقبت های بعدی را به کار ببندم تا حصول به نتیجه همه به فکر ارائه پیشنهاد وشرکت در نظر سنجی بودند ولی من نگران حضور شما به یکباره کم رنگ شده این محله نه نشان واثر از مدیر کم پیدا .نکنه در حال محاسبه نظرات دموکراسی محله هستید .خلاصه جواب که ندادید که منظور نظر شما از کار چیست و چه مبلغی بر آورد هزینه شده ضمنا همینجا عقیده شما و اعتقادتان را به خودتان گوشزد نمایم که کار فرهنگی جزء درد سر منفعتی نداشته و ندارد و اگر هم به بار بنشیند از یک در تابوت فردوسی خارج و از درب دیگر شتران حامل صله و هدایای حاکم ایران وارد می شود .بله فردوسی بزرگترین شخصی است که در فقر بزرگترین اثر خود را به ثبت رسانده و اینگونه شد که فردوسی شد .
ضمنا بروز شدن محله چند روز ضعیف به نظر میرسد .امید است در سایه توجهات الهی در امتحانات منصور باشید .

دیدگاهتان را بنویسید