خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
متون فینگلیش خود را به پارسی تبدیل کنید

سلام سلام بچه ها.حالتون چطوره؟خیلی خوشحالم که یه چیزی پیدا کردم که میتونم پستش کنم بچسبونم به تنور محله.آخه خیلی وقت بود پستی نذاشته بودم.خوب از حاشیه ها بذگریم.امروز با یه برنامه که واس موبایل هم هست در خدمتتونم.امیدوارم که به دردتون بخوره.حتما از تیتر متوجه شدید که موضوع چیه.با این برنامه fi to faمیتونید sms ‎هاتون رو از فینگلیش به فارسی تبدیل کنید.برای کار با برنامه بعد از دانلود، فایل رو از حالت فشرده خارج کنید.سپس پوشهی به وجود اومده از فایل رو به وسیلهی کابل u s b ‎یا هر وسیله ای که خودتون بلدید از کامپیوتر به تلفن همراهتون کپی کنید.بعد هم برنامه ها رو به ترتیبی که شماره گذاری شده نصب کنید.بعد از نصب در منوی گوشی خود در قسمت برنامه ها برنامهی fi to fa ‎را باز کنید.بعد از باز شدن برنامه محتویات inbox ‎یا صندوق دریافت گوشی شما نمایش داده میشود.شما با زدن کلید select ‎بر روی هریک از sms ‎هایی که متن آنها به صورت فینگلیش نوشته شده است آن را به فارسی تبدیل میکنید.در ضمن با زدن کلید options ‎و انتخاب گزینهی ارسال پیام میتوانید متنی که خودتان به صورت فینگلیش مینویسید را نیز به فارسی برگردانید که این برای کسانی که گوشیشان فارسینویس ندارد به درد میخورد.این برنامه قسمتی به نام دیتابیس هم دارد که به این وسیله میتوانید واژه های درون متن را ویرایش کنید، آنها را از برنامه حذف کنید و یا واژه به برنامه بیفزایید. برای گوشیهای سری شصت نسخهی دو مثل nokia n70‎ n72‎ n90‎ 6600‎ ‎و 7610‎‏ که می‌تونید از اینجا دانلود کنید. این یکی هم واس گوشیهای دارای سیمبین سری شصت نسخهی سه به بالا. که می‌تونید از اینجا بگیریدش. دوستون دارم خیییییییییلیییییییییی زیاد اونم از نوع عجیب غریب.دمتون گرم یه زحمت بکشید واس کنکور واسم دعا کنید. پیروز و سربلند باشید.

۸ دیدگاه دربارهٔ «متون فینگلیش خود را به پارسی تبدیل کنید»

درود
مسعود جان شرمنده که اینقدر پستت دیر تایید شد. ولی فکر کنم که درک کنی. وقت امتحانات هیچی سر جاش نیست. در ضمن فایل‌ها رو توی ویکیسند آپ نکن چون یه هفته بعد پاک می‌شن. من برات لینک‌ها رو مستقیم کردم.
از پست خوبت ممنون. موفق باشی.

سلام آقا مسعود. خیلی خوب خوبه این برنامه. الآن من میرم دانلودش بکنم ببینم چجوریه. خیلی به درد من میخوره چون اس ام اس فینگلیش زیاد میاد واسم. باز هم از این پستهای باحال بذار. در ضمن خوب بشین درستو بخون که واسه ما نابیناها مخصوصا درس بهترین گزینه است واسه آیندمون. هرچند که سختیهای خودشو داره. واست آرزوی موفقیت میکنم، نه تنها تو کنکور، بلکه تو تمام مراحل زندگی. شاد و تندرست باشید.

درود.
حسین و شهیار و میثم و غمبر و شاپرک عزیز
ممنون که به من لطف دارید.
اما این دعا رو انصافا نپیچونید‏!‏
حتما حتما دعا رو فراموش نکنید.
از همهی کسایی که تا حالا به من لطف داشتند و در آینده نظر میدن و یا نمیدن متشکرم و آماده ام به پرسشهای احتمالی تا جایی که بلد باشم پاسخ بدم.
امیدوارم هممممتون پیروز باشید.
شما هم امیدوار باشید من پیروز باشم.
ههههههههههه.
دم همتون گرم بدجور.

دیدگاهتان را بنویسید