خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آیا می خواهید به راحتی شارج بخرید، آیا می خواهید به چهار صورت تلفنی شارج خریداری کنید؟ با من باشید شاید به درد تان بخورد.

به نام خدا به یاد خدا و برای خدا
هم محله ای ها سلام خوبی خوشی
چه خبرا چه کار ها می کنید
دوستان هر چند که میدانم این راه ها را برای خرید شارج را مثل آب خوردن بلدید، اما باز هم میگم، شاید به درد کسی بخورد، خوب همان طور که میدانید راه اول تماس با
0218734
و شنیدن صدای منشی تلفنی به صورت گویا، است که شما باید قبلش یکه مبلقی شارج داشته باشید تا
بتوانید با این سامانه ارتباط بر قرار کنید، پس این راه خوبی نیست برای شارج خریدن، چرا که اگر یک ضمانی شما شارج نداشته باشید نمیتوانید شارج بخرید. و زیان دوم این سامانه این است که اگر شما با تلفن منزل با این شماره تماس بگیرید یک ختر بزرگ شما را تحدید می کند. چرا که هر آن ممکن است که با یک شونود شما را در معرز ختر قرار داده باشند
اگر دقت کرده باشید شما با فشردن هر کلید صدای خاصی را میشنوید، و اگه کسی از جای دیگری تمام مکالمات شما را ضبط کند، می تواند شماره ی کارت و شماره ی رمز دوم شما را به راحتی بردارد و…
به آسانی حساب شما را خالی یا حد اقل هر روز موجودیتان را چک کند.
یا این که کسی از قبل ضبط صوتی را در جایی مخفی کرده باشد و صدای کلید ها را ضبط کند،
یک سؤال؟ آیا مخابرات حفظ شماره های شما را به عهده گرفته؟ یا تضمینی برای نگهداری از اطلاعات شما ها داده است؟
روزانه صدها بار از رسانه ها تلفن بانکها و کارهایی از غبیل پرداخت قبوض، خرید شارج، اعلام موجودی، و غیره را تبلیغ می کنند، اما به هیچ عنوان نمیگن که یک ختر بسیار بزرگ در کمین شماهاست،!
پس توصیه ی من به شما این است که حد ال امکان از این سامانه شارج خریداری نفرمایید
و اما راه دوم
در مرحله ی دوم شما می توانید با شماره گیری
ستاره 733 مربع
و با نمایان شدن نوشته های گزینه های و خاندن متن آن با تاکس به کار خودتان ادامه دهید،
البته چون صفحه ی پیش فرض آن فارسی است، و ممکن است که ما با خواندن متون فارسی با تاکس مشکل داشته باشیم، .

پیش نحاد من این است که زبان آن را فارسی با حروف انگلیسی کنیم تا به آسانی به کارمان بیانجامیم.
برای این کار
ستاره، 733 مربع را وارد نمایید و سپس کلید تماس را به فشارید
و با فشار دادن کلید آبشنز، یا گزینه ها کلید 9 را وارد نموده و باز هم کلید تماس را به فشارید،
باز هم چند گزینه زاحر می شود که شما با فشردن کلید آبشنز، کلید یک را به فشارید
و این بار کلید 3 را وارد کنید و کلید تماس را فشار دهید، خوب دیگه کار با سامانه ی جیرینگ آسان شد.
از سامانه خارج شوید و
دوباره مرحله ی اول را تی کنید،
در این جا گزینه های مختلف را برای شما بسیار آسان می خواند، پیش نحاد من این است که سرعت را کم کنید تا بهتر بتوانید کار کنید. خوب در این سامانه گزینه های مختلفی هستش که کلید دو برای خرید شارج است،
توجه داشته باشید که اگر شما با خط همراه اول تماس به گیرید فقط شارج همراه اول را برای شما از تریغ پیامک ارسال می کند، و شما نمی توانید با همراه اول شارج ایرانسل خریداری کنید، و فقط با ایرانسل می توانید شارج ایرانسل بخرید، دوستان تا یادم نرفته بگما شماره ی کارت به صورت شانزده رقمی، و رمز دوم هم لازم است، بقیه ی کار را به آسانی می توانید انجام دهید.
راه سوم فقط برای همراه اول می باشد، که شما می توانید با شماره تماس 09990 تماس بر قرار کنید و این سامانه هم رایگان و هم گویا است، البته سعی کنید که همیشه از تلفن همراه استفاده کنید چرا که اگر بخواهید از تلفن سابت استفاده کنید باید خترات قبلی را هم در نظر بگیرید، و رایگان هم نیست و شما باید با 09129990 تماس حاصل فرمایید.
بر میگردیم به ادامه ی آموزش با بر قراری با این سامانه ی گویا شما می توانید با فشردن کلید 9 و سپس با فشردن کلید 4 به شارج های مختلف دسترسی داشته باشید زمنا این جا هم شماره کارت و رمز دوم لازم است و اگر رمز را بیشتر از سه بار وارد کنید و نادرتت باشد رمزتان مسدود می شود،
برای دریافت رمز دوم هم می تانید به خود پردازهای بانک کشاورزی مراجعه کنید و رمز دوم را دریافت کنید.
و راه چهارم هم
فقط برای ایرانسل است که با وارد کردن ستاره صد مربع می توانید به این سامانه هم دست رسی داشته باشید، چوئ

یرانسل ندارم و زیاد با این سامانه آشنا نیستم توضیحی برای این آموزش فعلا کامل نیست. موفق باشید

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «آیا می خواهید به راحتی شارج بخرید، آیا می خواهید به چهار صورت تلفنی شارج خریداری کنید؟ با من باشید شاید به درد تان بخورد.»

ضمن عرض تشکر از مرتضی عزیز بابت کار با ارزشی که انجام دادن
خدمت جناب مجید۱۳۲۱ هم بگم که دوست عزیز به نظرم به جای ابراز تاسف که ضرورتی هم نداره بهتر بود املای صحیح کلماتی که ایشون اشتباه نوشتن رو براشون یاداوری می کردید .
در هر حال سخت گیری زیاد هم خوب نیست و آدم باید همه شرایط رو در نظر داشته باشه .
موفق باشید.

سلام بر شیر مرد, پست بسیار عالی و کارآمدی بود, ممنون.
بچه ها من کاملً خواهرانه میگم: من حاضرم اگر کسی غلط نوشت و خودش راضی بود و ناراحت نمیشد حتی به وسیله ی ایمیل درست کلماترو بهش بگم خودم هم حاضرم در هر زمینه ای که اشتباه کردم پذیرای انتقادهای شما باشم اشکال نداره که در عوض درستشو یاد میگیریم و مطالب محله هم زیباتر جلوه میکنه.
در حال حاضر من آماده ی هرگونه عکس العمل از سوی شما عزیزان هستم.
فقط منو طرد نکنین که افسردگی میگیرم.
ببخشید اگه جسارتی کردم باور کنید دوستانه گفتم..

سلا،م زهره جان،
ممنونم از صداقتتان، خوب دیگه بعضی موقه ها پیش میاد ببخشید، در باره ی پیش نحادتان هم ممنونم، شما همیشه به همه ی ما ها لطف داشتید تا باشد کسانی مثل شما و دیگر دوستان گلم محله را آباد کنند.

سلام.
پست۲۰ی بود. ممنون. تا یادم نرفته من با همراه اول وارد۷۳۳شدم و تونستم یک خط ایرانسلرو شارژ کنم ولی با خط ایرانسل امتحان نکردم ببینم اجازه ورود میده یا پرتم می کنه بیرون. املا. سخت نگیر دوست من. خود من هرگز املام خوب نبود و نمره هایی ازش می گرفتم که اگر اینجا بگم در لیست عجایب ثبتشون می کنید. هنوز هم املام افتضاحه.
ممنون از پست مفید شما.
به امید فردا.

دیدگاهتان را بنویسید