خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه مناسب سازی سیدیهای تولیدی انجمن علمی فرهنگی موج نور اصفهان

به نام خدا:

انجمن علمی, فرهنگی موج نور اصفهان به اطلاع می رساند: این انجمن کتب خودآموز رایانه ی تولیدی انجمن را بر روی لوح فشرده و به صورت صوتی به علاقه مندان ارائه می نماید؛ انجمن به خاطر تکثیر غیر قانونی کتب بر روی سی دی ها قفلی قرار داده است. با وجود قفل مذکور کتب انجمن بر روی گوشی های تلفن همراه قابل استفاده نیستند و کاربران از این امکان محروم می گردند

لذا از تمامی صاحب نظران خواهشمندیم اگر راه حلی دارند که با وجود قفل بتوان از کتب بر روی تلفن همراه نیز استفاده نمود ما را مطلع سازند.

تلفن های تماس 09399018008 و 03116687033 هر روز به جز روز های تعطیل از ساعت 10 تا 11 و 16 تا18.

 

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه مناسب سازی سیدیهای تولیدی انجمن علمی فرهنگی موج نور اصفهان»

در درجه اول به نظر من خیلی خوب بود که انجمن “علمی فرهنگی موج نور اصفهان” منابع آموزشی را به رایگان در اختیار نابینایان عزیز قرار می داد .

اما اگر به هر دلیلی امکان این کار نیست ، می شود این آموزش ها رو به صورت یک نرم افزار قفل دار برای موبایل تبدیل کرد .

بنده حاظرم این کار رو به رایگان برای انجمن مذکور انجام بدم اما به شرطی که دوستان این محله تایید کنند که این کار فایده ای برای دوستان دارد .

راستی مجتبی جان شما هم در این انجمن فعالیت داری ؟

با تشکر .

سلام ابوالفضل عزیز! !
از اینکه اخبار محله و اخبار نابینایان را پیگیر هستی واقعا ممنون.
ای کاش ما واست تکراری نشیم و همیشه مث الان حواست به ما باشه!
جدیدا از طرف انجمن موج نور از من دعوت به همکاری شده و امیدوارم تصمیمگیرهای انجمن اونقدر باز عمل بکنند که بشه کاری واسه بچه ها کرد.
اگر از طرف انجمن اینجا نیومدند, من ایمیل شما رو میدم که با شما در تماس باشند ببینیم کار به کجا میکشه.
منم واسه ی زحمت کوچولو در مورد راه اندازی کتابخانه گویای عظیم مخصوص نابینایان قراره خودم شخصا مزاحمت بشم, گفتم بدونی اگه زحمتی نباشه من طرحم داره کامل میشه ایمیلش کنم واست!
خوش باشی!

سلام .
ابولفضل جان اگر بتونی این لطف رو در حق ما بکنی خیلی ازت ممنون میشم چون همه ی بچه ها ممکنه که کامپیوتر رو نداشته باشن ولی همه گوشیه مبایل رو دارن این طوری بهتر میتونن همیشه از این اموزش ها استفاده کنن .

بله دوست عزیز حق با شماست .
هر نرم افزاری حتما و حتما و حتما قفلش بلاخره شکسته میشه و به اصطلاح کرک میشه
اما خوب معمولا تلاش بر اینه که این زمان طولانی بشه و نرم افزار دیرتر کرک بشه .
در واقع تکنیک های امنیتی به کار برده میشه که کرکر ها رو خسته و منصرف بکنه .

با سلام قبل از هر کاری به نظر من باید انجمن موج نور اصفهان سبک فروش سیدیهای آموزشیهایش را عوض کند اینکه به صورت پستی و رایت شده روی cd این آموزشها را می فروشد جالب نیست حداقل برای ما که در اصفهان نیستیم چه خوب می شد انجمن موج نور اصفهان همین کاری که مجتبی در این سایت کرده برای فروش آموزشهای صوتی محله همین کار رو انجمن موج نور اصفهان می کرد یعنی به صورت اینترنتی مبلغ رو پرداخت می کردیم بعد لینک دانلود آموزش مربوطه رو دریافت می کردیم من خودم یکی از عواملی که رغبتی نشان نمی دهم برای خرید محصولات انجمن همین سبک فروشش هستش هر چند که خیلی دوست دارم محصولاتش را خریداری کنم

درود
برادر عزیزم مهندس ابوالفضل جان بچه ها در این محله تمام قصد و هدفشان استفاده بهینه و بهتر از نرم افزار های کاربردی نابینایان است اگر کامنتی می دهند مبنی بر این نیست که شما بصورت رایگان با انجمن موج نور همکاری کنید تا دیوار قفل گذاری انجمن بدون هزینه برای نابینایان بلند تر بشه ضمنا شیطون بلا عجب حرفی زد و شما نیز واقعا توضیح کاملی دادید هر نرم افزاری یک روز کرک می شود ولی این انجمن ها که در پست گفته شد بعد از هزاران سال هنوز میخواهند نگذارند که آموزش هایشان مجانی باشد و شما نیز این راه را هموار کردید .لطفا هدف اصلی خودتان را دنبال کنید و همتتان را بکار بندید تا رایگان برای بچه ها باشد نه اینکه مجتبی تائید کند بعد شما با انجمن همکاری نمائید .
ضمنا مجتبی مثل اینکه شما همین دعوت را به درستی فهمیدید و این اشتراک را از انجمن آوردید .دست مریزاد مجتبی خسته نباشید از این ۵۰۰ تومان به زودی به پله های ترقی و رشد خواهی رسید بطوریکه مثل انجمن دیگر نیازی به خیرین نیست .من واقعا متاسفم به جای اینکه پل باشیم مانع هستیم .خوب کاری کردید که به ابوالفضل راهنمائی کردید تا با انجمن مانع تراشی کند که بیشتر بفروشد .
ابوالفضل لطفا با محله همکاری کنید نه با انجمن این محله به کمک شما نیازمند است نه با اشتراک فروشی مجتبی بلکه با همان استدلال صحیح و درست شما از نرم افزار های کاربردی نابینایان بصورت رایگان برادر

قنبر جان سلام.
خوب از اشتراک که ناراحتی هیچی ندارم بگمت, بالاخره کاری بود که من انجام دادم و کسی اعتراض خاصی نداره چون همه از جمله خودت منو خوب میشناسین که کیم و هدفم چیه!
فکر کنم این ی تفاوت سلیقه بیش نیست. وگرنه که میشه من پول جمع کنم تمام حق اشتراکها را به دوستانی که خریدند برگردونم و بعدشم سایت را با این دک و پز بیخیال بشیم بگیم محله بی محله. ولی باور کن که این کار ترجمه مقالات و تهیه آموزش و تایید نظرات و راهنمایی بچه ها عشق منه! من گاهی وقتا روزی چند ساعت وقت میذارم که ایمیلهای بچه ها را جواب بدم, مشکلات را حل کنم و همه ی این ها را با علاقه انجام میدم و منتی سر هیشکی هیشکی نیست, به هیچ وجه البته که همه را به یک چشم دیدن ی کمی با انصافی که تو داری جور در نمییاد.
موج نوریها هم دارم یواش یواش قاتیشون میشم ببینم اوضاع از چه قراره!
میگفت شنیدن کی بود مانند دیدن.
من سعی میکنم به زودی مواردی که از انجمن و هزینه هاش و فعالیت هاش و اهدافش به دست آوردم را همینجا منتشر کنم!
من دارم یکی از کسایی میشم که با این انجمن همکاری میکنه تا ببینه واقعا هدف چی هست.
مطمئن باش گزارشی که من اینجا بنویسم جانب دارانه نخواهد بود.
ببین, سر اصول خودت استوار باش.
شما توی یکی از دیدگاه هات چند وقت پیش گفتی من حاضرم سیدیها را بخرم ولی حق استفاده سیدیها باید واسم محفوظ باشه.
مگه نگفتی قنبر آقای عزیز؟
ببین, ی چیزی که مفتی مفتی باشه و کسی واسش هیچی هیچی پول نده در نظرش بی ارزش میشه.
مثلا فرض کن که نون و غذا مفتی بود.
اینقدر حیف و میل میشد که نگو چون مردم در حالت مجانی قدر غذا را نمیدانستند.
نمونه بارزش خیلی از شمال شهریهای تهران.
چون بیست هزار تومان واسه این آقا یا خانم با پول خرد ما برابری میکنه و چون طرف واسه پولهاش زحمتی نمیکشه خیلی راحت وقتی پیتزا میخره و سیر میشه یا خوشش نمییاد, پیتزای سالم را میریزه سطل زباله. فکر میکنی واقعا چرا این کار را میکنه آیا؟
من بهت میگم چرا, چون برای این پول, برای این پیتزا زحمت خاصی نکشیده و چون مثل این هست که طرف غذا را مفتی به دست آورده باشه.
من با اینکه الان با موج نور همکاری میکنم هنوزم سخت مخالف قفل گزاری هستم ولی شما راه حل ارائه بدید.
مثلا بگید چه میشه کرد که حقوق مؤلف از بین نره و در عین حال سیدیها برای بچه ها بی ارزش نشه.
بچه ها هم مثل ما بزرگتر ها می مونند. مثلا بچه ی خودت اگه یک اسباب بازی را با پول تو جیبیهاش خریده باشه ببین چه قدر بیشتر از ی اسباب بازی که هدیه گرفته ازش مراقبت میکنه و روش حساسه. چرا؟ چون با خودش میگه این را با پول خودم خریدم واسم عزیزتره!
قنبر الان با من قهری؟
🙁

دیدگاهتان را بنویسید