خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
تغییر نام فرستنده ایمیل در Gmail

سایت ترفندستان

سرویس ایمیل Gmail برای ارسال ایمیل به دیگر افراد نام و نام‌خانوادگی وارد شده در هنگام ثبت‌نام را به عنوان نام ارسال‌کننده ایمیل انتخاب کرده و فرد دریافت‌کننده ایمیل علاوه بر آدرس ایمیل، این نام را هم مشاهده می‌کند. در صورتی که علاقه‌ای به این موضوع ندارید و دوست دارید یک نام دیگر به جز نام و نام خانوادگی‌تان در هنگام ارسال ایمیل استفاده شود، در این ترفند به نحوه تغییر نام ارسال‌کننده ایمیل در Gmail خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا وارد حساب کاربری خود در Gmail شوید.
سپس بر روی آیکن چرخ‌دنده کلیک کرده و Settings را انتخاب نمایید.
در صفحه‌ی Settings وارد تب Accounts and Import شوید.
اکنون از قسمت Send mail as بر روی edit info کلیک کنید.
در پنجره‌ی باز شده در قسمت Name، گزینه‌ی دوم را انتخاب کرده و یک نام دلخواه به جای نام و نام‌خانوادگی خود وارد نمایید.
در پایان بر روی دکمه Save Changes کلیک کنید.

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «تغییر نام فرستنده ایمیل در Gmail»

سلام
مرسی از نظر لطف شما اما در مورد ترفندها من مثل گذشته در وبلاگمان ترفندها را می گذارم در وب گوشکن چون تغییراتی صورت گرفته بود مدتی مطلب نگذاشتم تا امروز که روشش را پیدا کردم راستش را بنویسم با حوصله مطلب را وارد کردم و فهمیدم چی به چیه
تا درودی دیگر بدرود

درود
بر شما عباس ترفندستان درود می فرستم البته که من سایت بشنو را مروز می کردم همواره و دوستان عزیز هم اگر بر نام عباس در کامنت ها کلیک کنند سایت ایشان باز می شود .
خوشحالم که دوباره توانستی در محله پست بگذاری من هم عقیده شما را داشتم ولی فعلا که خیلی خوب شده بخش کاربران البته از پیشخوان باید وارد شویم .
علی جان خیلی راحت است هر جا واژه چرخ دنده شنیدی فارسی اش تنظیمات یا انگلیسی اش setting است اگر لینگ لیست بگیری به راحتی یافت می شود و اگر فارسی باشد جی میل شما معادل فارسی اش را بدانید کار تمام است .موفق باشید و منتظر ترفندهای اجرائی جدید تر عباس جان

دیدگاهتان را بنویسید