خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دستگاه مخابراتی منشی تلفنی, کالر آیدی گویا, تقویم و ساعت فارسی گویا, ضبط مکالمات و منو های گویا ویژه نابینایان ایرانی

این دستگاه بصورت گویا طراحی و تولید شده است

 دارای 4 عملکرد: کالر آی دی ، ساعت و تقویم ، منشی تلفنی  و ضبط مکالمات تلفنی همراه با راهنمای گویا می باشد .

امکانات دستگاه:

ظرفیت 70 تا 280 ساعت ضبط  جهت ضبط مکالمات تلفنی

پیام گیر

ثبت و پخش اطلاعات اصوات ضبط شده شامل تماس ورودی، خروجی، منشی، مدت زمان هر مکالمه، تاریخ، ساعت و شماره تماس بصورت2 رقمی و3 رقمی

کنترل مکالمه ضبط شده و کالر آی دی مربوط به آن از طریق خط تلفن (ریموت کنترل از راه دور) ، از طریق خود دستگاه ، از طریق کامپیوتر و یا موبایل.

پایگاه اینترنتی صوت پرداز:

WWW.SOUTPARDAZ.COM

دفتر فروش :

021 33 93 89 00

021 33 92 75 95

لطفا قبل از تماس با شرکت, اطلاعات مورد نیازتان را از اینجا بخوانید و از پرسیدن سوالات تکراری که جواب آنها از پیش در سایت شرکت موجود است خودداری فرمایید.

به امید روزهایی روشنتر و پیشرفت روز افزون صنعت آیتی کشور عزیزمان ایران!

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «دستگاه مخابراتی منشی تلفنی, کالر آیدی گویا, تقویم و ساعت فارسی گویا, ضبط مکالمات و منو های گویا ویژه نابینایان ایرانی»

نخودی, قیمتش ۱۰۲ هزار بوده که شرکت صوت پرداز ده هزار تومان کمترش کرده که بچه ها بتونند راحتتر بخرند.
یعنی ۹۲ هزار تومان ناقابل! من همین امروز یکی سفارش دادم بییاد که خیلی منتظرشم!
راستی فکر کنم چون لاگین بودی جواب نداشتی!
در ضمن من سازنده و فروشنده نیستم که اول شدنت رو بهونه میکنی از من جایزه بگیری من خودمم آسو پاسم!

سلام
ای کاش به جای این همه به به و چهچه یک نفر می آمد و می گفت دستگاه را خریده ام و کیفیتش چطور بوده!
من چند روز پیش این دستگاه را خریدم و خیلی خوشحال بودم ولی وقتی شروع به کار با آن نمودم حسابی دلسرد شدم. معلومه قبل از ساخت این دستگاه حتی یک نابینا هم اون رو تست نکرده زیرا دکمه هایی که برایش گذاشته اند تقریباً نامرئی هست و با لمس کردن به سختی میشه پیداشون کرد. همچنین معلومه که قبل از ساخت دستگاه، حتی یکی از مشابه های خارجی اون رو نگاه نکرده اند چون اگر نگاه می کردند می دانستند که تمام دستگاه های کالر آیدی، اعم از این که گویا باشد یا نباشد، امکان ثبت ۲۰ شماره ی آخر در حافظه ی خودش را دارد ولی این دستگاه فقط و فقط شماره هایی که مکالمه ی آنها را ضبط کنیم در حافظه اش نگه می دارد.
ضمناً با خط هایی که اینترنت پر سرعت روی آن خط باشد مشکل دارد. وقتی صدا را ضبط می کردم نویز و خش خش شدیدی روی صدا ضبط می شد و حتی با نویزگیر یعنی اسپلیتر هم مشکل را نتوانستم حل کنم. خود شرکت هم یک اسپلیتر به من داد ولی مشکل حل نشد و دستگاه را پس فرستادم. البته آنها هم اعتراض نکردند و پس گرفتند ولی ۳۳ هزار تومان هزینه ی پیک رفت و برگشت شد و ۲ روز وقتم را تلف نمود.

نکته ی آخر را نمی توان فقط ایراد این دستگاه دانست بلکه تمام دستگاه های پیغامگیر که برای نابینایان ساخته می شود، به جز یکی دو مدل خارجی، چنین نکته ای را فراموش کرده اند. وقتی پیغام نخوانده داشته باشیم، یعنی کسی برایمان روی پیغامگیر دستگاه پیامی گذاشته باشد و ما هنوز آن پیام را نشنیده ایم، دستگاه با یک چراغ چشمک زن به نابینا یادآوری می کند که پیغام نشنیده دارید! اما به ذهن هیچ کس نمی رسد که نابینا این چراغ را چطور باید ببیند؟
فقط یکی دو نوع خارجی هست که دارای بوق پیام های نخوانده یا به اصطلاح
Audible alert
می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید