خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سلام به دوستان

با سلام خدمت تمام دوستان عزیز و توانمندم.بسیاز بسیار خوشحالم وقتی می بینم دوستان عزیز من تا این حد فعال و پرانگیزه علی الخصوص در زمینه IT و برنامه نویسی حرکت می کنند. من فارغ التحصیل رشته نرم افزار در مقطع ارشد هستم .پایان نامه من در زمینه ایجاد قابلیت دسترسی در المان canvas در html5 بود که برای افراد نابینا قابلیت دسترسی نداشت.بعد از پایان نامه هدف کردم که این مهم را در حوزه IT بیشتر فراگیر کنم .یعنی ایجاد قابلیت دسترسی در دنیای مجازی.نمیدونستن از کجا و چطور شروع کنم.تا اینکه با وبسای آقا مجتبی آشنا شدم.شاید اینجا نقطه شروع باشه .تا اونجایی که توان دارم سعی می کنم کمک کنم تا دوستان عزیز جایگاه واقعی خودشون رو در دنیای مجازی هرروز بیشتر و بیشتر پیدا کنند.

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «سلام به دوستان»

سلام انیاک جان.
میگم حالا چه برنامه ای واسه دسترس پذیر شدنش داری؟
سازگاری صفحه خوان های موجود با اچتیمل پنج یا ساخت صفحه خوان ها یا شایدم ساخت مرورگرهای جدید.
خصوصا روی گوشیهایی مث لومیا از نوکیا خیلی مشکل داریم که اصن اکسسبیلیتی صفره.

سلام آقا مجتبی

برنامه من در واقع یک Plug-in در مرور گر بود که این المان را که حالت گرافیکی داشت می خوند و به حالتی تبدیل می کرد که برا صفحه خوان ها قابلیت دسترسی داشته باشه.
دعا کنید مقاله ام پذیرفته بشه مقاله رو حتما در اینجا خواهم گذاشت.این موضوع رو روی گوشی های موبایل چک نکردم ولی باید کار کنه.

سلام آقای مصدق

ممنونم ، راستش من نابینا نیستم ولی از هیچ کاری برای پیشرفت شما عزیزان کوتاهی نخواهم کرد.خیلی خوشحالم که جمع شما رو انقدر فعال می بینم البته من به توانمندی شما عزیزان در طول پایان نامه ام پی برده بودم.
حتما برای تست و ارزیابی از شما دستان عزیزم کمک خواهم گرفت.ممنون میشم کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید