خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سفارش از شما حاضر کردن غذا از ما

سلااااام به دوستا و همسایه های گلم در اول ازتون معذرتخواهی میکنم چون دیگه آموزش غذایی واستون نزاشتم ولی من مقصر نیستم دوستای خوبم چون من واقا نمیدونم که شما در پخته چه غذایی مشکل دارید .
امروز داشتم با خودم فکر میکردم که خدایا من چه آموزشی رو واسه دوستام آماده کنم ولی هیچی به ذهن کوچیکم نرسید ولی بعد از چند ساعت یهو یه جرغه ای تو مغزم خورد که ساجده خانم خب از خوده بچه ها بپرس که اونا بهت کمک کنن و بعد اگه خودت بلد بودی که کمکشئن میکنی و اگرم بلد نبودی که دوستای دیگه کمک میکنن و باعث شد که امروز این پست رو بزارم و از دوستام بخوام که آموزش هر غذایی رو که خواستن و تو نظراتی که لطف میکنن و میزارن ببینیم چه غذایی خاطرخواه بیشتریرو داره همون رو آموزش بدیم البته این رو هم بگما منم آشپزه همچین ماهری نیستما اگر غذا رو پختید و خدایی نکرده راهی بیمارستان شدین رستوران محله هیچ مسعولیتیرو قبول نمیکنه 🙂
پس فکر نکنید که رستوران تعطیله فقت کسی چیزی سفارش نمیده پس سفارش از شما و حاضر کردن غذا از ما …
رضایت مشتری افتخار ماست …
امیدوارم تنتون سالم و لبتون همیشه خندون باشه …

۲۵ دیدگاه دربارهٔ «سفارش از شما حاضر کردن غذا از ما»

سلام نخودچی جونم به این میگند رستوران درست حسابی الکی غذای هیچکی دوست ندار درست نمی کنه می بینه کی چی دوست داره همون رو می پذه باریکلا به این میگند مدیریت و بازاریابی و از همین اصتلاحات قلمبه سلمبه که من نمی دونم 🙂 من می گم یه چیز تند پذ آسون خوش مزه یاد بده البته اگه سوسیس و کالباس و از این حرفها قاتیش نباشه بهتره یعنی غذا سالم باشه راحت باشه اگه هم از غذاهای خوش مزه اهوازی و آبادانی باشه که کلی بهتر میشه مرسی مرسی هزارتا.

میگم چند تا چیز:
۱. اولا که تخم مرغ پزی که بوق بکشه سراغ نداری؟ من تخم مرغ هام همیشه یا شل میشن یا سفت. نیم پز دوس دارم که شانسی میشه اونم بعضی وقت ها!
۲. چرا کباب شامی کتلت که درست میکنم گاهی وقت ها خمیر اولیه من شل میشه این پیاز ها آب باز میکنه نکبت مال میشه و باید آرد نخوچی بریزم توش که مسخره بازی میشه. من دوس دارم از همون اولش همه چی درست بشه. چه قدر سیب زمینی با چه قدر پیاز با چه قدر گوشت چرخ کرده با چه قدر آرد نخوچی باید بریزم؟
۳. من وقتی غذام را گرم میکنم از صدای چلز ولز پلز ملزش خیلی میترسم چی کار کنم.
۴. این صورت حساب ما رو حساب کن بدیم بریم که کلی کار داریم خانم بچه ها تو ماشین منتظرند.

سلااام مجتبی عزیز مدیر خوب محلمون ..
۱ تخممرغ بوق دار سراغ ندارم ولی وقتی میخوای تخممرغ رو سرخ کنی باید مرتب همش بزنی و به اون درجه ای که خودت واسه شل بودن یا سفت شدنش رسید خاموشش کنی این کار کاملا لمسی هست .
۲آموزش کباب و کتلت هم که باید مفصل باشه ولی هر غذایی ادا های خواسه خودش رو داره و هی خراب میشه باید تو آشپزی حوسله داشته باشی .
۳ هسابتون هم مینویسم تو دفتر بعدن بیا و تصویه کن 🙂

سلام انواع ژله رو آموزش بده. همونی که با بستنی درست میکنن. یا اونهایی که میوه وسطش میذارن. البته این یکی زحمت زیاد داره. تا اینجا میدونم که یک بار باید ژله رو بذاری تو یخچال، وقتی که خوب بست، میوه روش بذاری و دوباره روش ژله بریزی بذاری که درست بشه. ولی نمیدونم که وقتی میخوایم ژله و آب یا کرم کارامل و شیر رو مخلوط کنیم، چه قدر باید همش بزنیم تا مطمئن بشیم که دیگه نیازی به هم زدن بیشتر نیست

سلاام صبا جان .
یه برنامه واسه آموزش یه دسر خوشمزه دارم ولی شما هم کمک کنید و چیزایی رو که بلدین اینجا واسه بچه های دیگه به صورت پست بزارید .
صبا در مورده این که ژله رو چقدر باید هم بزانیم تا وقتی که بلور های ژله دیگه زیره قاشق یا چنگال احساس نشن باید هم زدن رو ادامه بدیم .

سلام علیکُم بابا بَهبَه من هر چی خوبه میخوام از انواع پلو با مخلفاتش قرمه سبزی رو که دیگه نگو که دلم براش تنگ شده و خوراک های سالم با سلیقه های محبوب یک ایرانی مهربون خلاصه تا شیرینیهای باحال که یه خرده سخته و بعضیا درست بلدن و غذاهای ترش ملس و آش که خیییلی دوست دارم آجی محض احطیاط هر چی بلد بودمُ به خودت میگم فعلً بای

سلام بر آشپز محله. پیشنهاد خوبیه که بچه ها خودشون غذاهایی که دوست دارند را سفارش بدند. ولی من دو نظر دارم ساجده جان, اولأ اگه میشهچه خودت چه دوستان دیگه ای که از شهر های دیگه تو این محله دور هم جمع شدند غذاهای معروف استانشونرا معرفی کنند و طرز پختش را واسمون توضیح بدهند خیلی خوبه چرا که با غذاهای سنتی دیگر استان ها آشنا می شیم. مثلأ یک غذایی هستش که شمالیها میخورند به نام ,باقالاقاتو, که تا به حال من نه خوردم و نه میدونم چیه. اگه هم مهله ای هامون از سرزمین شمال هستند این غذا را یا طرز پخته ,اُردک, را واسه من توضیه بدهند . ازش ممنون هستم .
دومأ. هر وقت طرز پخت غذایی را ازبینایی می پرسم وقتی واسم توضیح میده مثلأ فلان چیز راسرخ کردیی یا فلان غذا وقتی به هم دست داد یا وقتی رنگ غذایت فلان رنگ شد مواد دیگه را اضافه کن خوب اونا با کمک بینای شان متوجه میشند ما چطور رنگ غذا را متوجه بشیم یا از کجا بفهمیم غذایمان به هم دست داده یا اینکه من خودم را می گم تو سرخ کردن مثلأ پیاز یا بادنجان یا کتلت مشکل دارم. اگه شما یا دیگر دوستان در این زمینه روشی یا تجربه ای دارید بهمون بگید.اینجوری حداقل شاید مشکل من حل بشه.
موفق و پاینده باشید

سلاام بهاره جون ممنون عزیزم که نظر دادی .
چشم من حتما و به امید خدا دستور پخته یکی از غذا های محلیمون که همون قلیه ماهی هست رو واستون میزارم و خیلی از پیشناهادت خوشم اومد که گفتی هر کسی غذای مخصوص شهرش رو به صورت پست بزاره منم کاملا با این پیشناهاد موافقم .
اما راجه به سرخ شدن پیاز بادمجان و کتلت بهاره جان پیاز واقتی سرخ میشه یه حالت لیز مانند به خودش میگیره یعنی وقتی همش میزنی لیز لیزی هست و از بوش هم معلومه .
بادمجون و کتلت هم که یکمی اهتیاج به لمس کردن دارن یعنی من که لمسشون میکنم و تشخیس میدم بادمجون نرم میشه و بوش هم تعغیر میکنه کتلت هم یه حالت زبر و خشک مانند میگیره و اون هم بوش تعغیر میکنه .
عزیزم امیدوارم تونسته باشم بهت کمک کنم اینا تجربیات خودم بود که گفتم .
موفق و پیروز باشی ..

سلام بهاره جان، باقالاقاتق منظورت بود، درسته؟
خوب درسته دیگه، چی پرسیدم. خیلی خوشمزه ست، ولی مشکل اینجاست که من اصلا آشپزی نمیکنم. یعنی هنوز سراغش نرفتم. چون خانواده نمیدونن چه طوری باید طرز درست کردن غذاها رو برام توضیح بدنن و یه کمی هم میترسن که من برم طرف گاز، خودمم خسته شدم از این وضعیت. شاید باعث خیر شده باشی و من هر وقت مادرم فرصت داشت، طرز درست کردن باقالاقاتق رو ازش میپرسم، فعلا که نمیشه. ترم تابستونی گرفته و شهریور امتحان داره، بکوب داره میخونه.

سلام شکموها! من خیلی دیر به این رستوران آمدم! بنده این غذاها را به راحتی میپزم…‏ تخم مرغ آب پز،‏ دو جور سفت یا عسلی.‏ اوملت،‏ با گوجه خرد شده با پیاز خرد شده.‏ اوملت،‏ با گوجه و پیاز رنده شده.‏ نیمرو با رب گوجه یا بدون رب گوجه.‏ آبگوشت با ماهیچه و نخود و لوبیا و سیبزمینی.آبگوشت با گوشت چرخ شده.بازم بگم یا کافیه؟! اگه باورتون نمیشه بیایید منزل در خدمتم!‏.

دیدگاهتان را بنویسید