خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

صفحه خوان فارسی ماهور با صدای طبیعی و قیمتی ارزان برای نابینایان عرضه شد

سلام. خبر دارید که ماهور بالاخره از www.msgata.com به بازار عرضه شده و امروز و فردا با تخفیف میفروشند. نسخه حرفه ای بگیرید خیلی بهتر و به صرفه تره. خودم امروز میگیرم تستش میکنم و مطمئنم بهتر از اون چیزی هست که انتظار داریم. خیلی از پارس آوا بهتر. صدای برنا را خیلی میپسندم. برای خرید این صدای ارزشمند به سایت www.msgata.com برید محصولات فردی را انتخاب کنید بعد که باز شد روی تیتر ها با h حرکت کنید و ماهور حرفه ای را پیدا کنید بازش کنید. حالا دانلود کنید و لذت ببرید. شماره حساب های شرکت در بخش پشتیبانی سایت هستش. خواندن زیر نویس های فارسی فیلمها، تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و بالعکس و به روز رسانی آنلاین فقط گوشه ای از ده ها امکان این برنامهست. به امید حمایت شما جامعه فهیم از این شرکت گاتا که کارش بیست هم نباشه حد اقل نوزده را هست! به زودی با بررسی اختصاصی خودم به صورت صوتی در خدمت خواهم بود.

۳۱ دیدگاه دربارهٔ «صفحه خوان فارسی ماهور با صدای طبیعی و قیمتی ارزان برای نابینایان عرضه شد»

به نظر میاد برنامه حرفه ای باشه. خوشم اومد از قفل گذاری online هرچند وابستگی به hard داره و محدودیت استفاده ایجاد می کنه. یه demo رسمی ضبط کن بده بذارن تو سایتشون. آخه نه online می خونه نه demo داره که ببینیم چیه!

درود
محمد رضا عزیز راستش من دانلودش کردم و نصبش کردم بدون راهنمای صوتی که مشکل دریافت این راهنما را داشتم .متاسفانه با سختی توانستم این مشکل را حل کنم بعد از نصب و راه اندازی مجدد از کلید های همزمان اینسرت بعلاوه کنترل بعلاوه اس انگلیسی منوی تعیین صدای خواننده را بیاور بعد سه صدای ماهور هم به صداهای پارس آوا افزوده شده که بیست و ینج درصد یا همین کم وبیش را میخواند امتحان کن من که هیچ تفاوتی ندیدم یعنی گرافیک ها را که نمی خواند فعلا تنظیمات نوشتن جاز را هم خراب کرده و من با مشکل می نویسم .
راستش نمیدانم سی ونه هزار تومان بدهم یا نه یعنی پی دی اف می خواند یا گرافیک های نت را پشتیبانی می کند البته صدایش بهتر است اما کلماتش با مرور کلی یک جور و اگر اشتباه بخواند با اینسرت و جهت نمای بالا درست میخواند .ببینیم هر چه زود تر بچه های نابینا اطلاع رسانی کنند تا اگر مفید بود خریداری شود

اینم اگه بخواد کرک بشه کاری نداره
در ضمن اگه رو جاز امکان خوندن گرافیک نباشه اینم نمیتونه بخونه
همین قضیه راجع به PDF هم صدق میکنه
بعدش eSpeak فقط صداش انسانی نیست وگرنه همه چی داره
جازم مثل آدم ساپورت میکنه
من راستش تست نکردم.
چون دلیلی به تست نمیبینم.
آقایون آموزش صوتی بزارن میگوشم
خود سایت وقتی دمو نزاره چه طور میخواد به کاربراش پشتیبانی بده؟
وقتی یه آموزش نصب برای افراد مبتدی نمیزارن دست به کرکش زده میشه
پارسآوا که آموزش داره کرک شد!
اونم یه قفل سخت افزاری رو شکستن
نرم افزاریش که کاری نداره!

من چند دقیقه ای این ماهور رو نصب کردم البته بدون پولشو. جونم براتون بگه, فکر کنم این برنامه هنگ زیاد داشته باشه صداهایی که گذاشتن خوبه ولی فکر کنم دیکشنریش حالا حالاها جای اصلاح داره,تو instol و remove شدن یه خورده تنبله. زیرنویس فارسیها رو میخونه اینش خوبه, دیگه بقیه اش کار نمیکرد پول میخواست. حالا ماهور اومد بعدا ابو عطا همایون دشتی پنچگاهو سِگاهم میاد.

پس با این حساب ارزشی نداره
باید trial میذاشتن
حد اقلش اینه
پارسآوا یک هم خیلی هنگ داره
پارسآوا دو هم دست کمی ازش نداره و یه جاهایی هنگ میکنه
آریانی هم یه چیز هنگیه
چون اومدن با سی شارپ نوشتنش
سی شارپ یه زبون سرعت پایینه و به شدت احتیاج به دات نت فریمورک داره حتی اگه تو برنامه ازش استفاده نشده باشه
حالا در صورتی که یه چیزای اوپن سورس مثل eSpeak هست و خیلیا ازش استفاده میکنن نمیدونم چرا اینارو میسازن
تو همه ی سیستم عاملام کار میکنه
حالا اینکه چه جوری از رم استفاده میکنه و چه قدر از حافظه رو میگیره خدا میدونه
خود eSpeak هم میتونه زیرنویس رو بخونه

من اول حرف خودمو اصلاح کنم. ظاهرا نسخه رایگانش جمله ها رو ناقص می خونه. صدای آوا رو بیشتر از بقیش دوست داشتم اما اینطور که مشخصه نسبت به پارس آوا کندتره. آقای رمضانی من واقعا متأسفم که چنین دید سطحی به تلاش و زحمتی که برای برنامه نویسی این صفحه خوان ها انجام می شه دارین. کرک شدن یه برنامه واقعا ارتباطی با کیفیت خود برنامه نداره و فقط نشون دهنده ضعف توی قسمت محافظت برنامست. می بینید که مثلا پارس آوا که شما اینقد راحت زیر سؤالش می برید کاربرای زیادی داره. همینطور می دونید که open source بودن هم با سرعت و استفاده از منابع سیستم ارتباطی نداره. یه چیزی نگید که وقتی یه متخصص می خونه خود شما زیر سؤال برید.

درود
آقای قنبری ببخشید جسارت بنده را . دقیقا حرف شما صحیح است نسخه رایگان این برنامه یا دمو که تعدادی از کلمات هر سطر را میخواند برخی را نادرست بیان می کند که اگر اینسرت و مکان نما بالا را بگیریم اصلاحش می کند.
جوانمرد دوست عزیز !؟ دقیقا با شما موافقم البته که اطلاعات بنده به اندازه شما نیست اما متاسفانه با نصب نسخه رایگان جاز ا زحالت کرک خارج شده بود اما کار می کرد صدای مورد نظر قنبری عزیز هم دقیقا درست است صدای خوبی است متاسفانه به ساعتی نکشید که برنامه جاز و n v d a بنده به هم ریخت و با ری استارت هم بالا نیامد که نیامد و مجبور به حذف برنامه ماهور عزیز شدم بعد هم با اینکه پارس آوا را در برنامه های نصبی ام داشتم اما کار نکرد مجبور به کرک مجدد شدم که ان وی دی ا درست شد اما پارس آوا را حذف و مجدد نصب کردمش این خود نشان دهنده این است که حرف دوستمان دانا دقیقا درست است شاید من نسخه حرفه ای را در اکس پی نصب کردم اون هم ویندوزی که با سماجت تا الان نگهداشتمش .بله دوستان هنگ این برنامه زیاد است ای کاش راهنمای صوتی ای برای این برنامه مثل رسا می گذاشتند .البته راحت نصب می شود خیلی راحت اما نکات ریز آن برای ما باید روشن باشد .امید است که با اطلاع رسانی شما دوستان توانمند بتوانیم مشکلات احتمالی را به شرکت ابلاغ و یک نرم افزار خوب داشته باشیم صدای طبیعی آن بسیار به حقیقت نزدیک است .کار ارزشمندی است و اگر اطمینان شود به آن از قفل سخت افزاری راحت می شویم اما دیگر قابل انتقال نیست .

آقای قنبری منظور من ارتباط Open-Source با Memory management نبود
۱۰ ساله دارم برنامه نویسی میکنم اینا رو ندونم؟
بعدشم از برنامه هایی که براشون زحمت میکشن بد نمیگم
دستشون درد نکنه
من میدونم که کرک به محافظت ربط داره
نه به اوپن سورس و قسمتهای برنامه
من از قبل گفتم و اینجا هم میگم نرم افزار نیست که غیر قابل کرک باشه
پارس آوا یه عالمه کاربر داره و دارن از نسخه اصلش استفاده میکنن
این حرف شما که کرک ربطی به کیفیت برنامه نداره رو قبول دارم و اصلا منظور من این نبود
منظور من اینه که همه چی میشه کرک بشه حالا چه قوی باشه چه ضعیف
حتی اگه با بهترین Packer پک بشه
آخرش دیس اسمبل میشه و دستکاری میشه
من گفتم eSpeak سرعتش بالاست
دلیلی به این نمیشه که چون اوپن سورسه سرعتش بالاست.
ممکنه یه نرم افزار Close-source باشه و سرعتش چند برابر یه نرم افزار اوپن سورس باشه
همینطور برعکسشم صدق میکنه
بستگی به نحوه کد زنی داره
اینکه طرف چه جوری کد بزنه و چه مهارتی تو memory management داشته باشه
هر چی بهتر بتونه رم رو مدیریت کنه مسلما سرعت برنامه میره بالا
همینطور بستگی به نحوه threading برنامه داره
اینکه Multi-thread باشه یا single-thread
که از این طریق میشه سی پی یو رو مدیریت کرد.
همینطور برای سرعت میشه برنامه رو Optimize کرد و از SSE برای کامپایلش استفاده کرد.
نحوه محافظت از برنامه به چندین و چند دلیل بستگی داره که یکیش کامپایلر هست.
همینطور همه چیز برنامه به کد زنی بستگی داره
شما یه برنامه رو بگو که باگ نداشته باشه
من بهت جایزه میدم.
هر قسمت برنامه ممکنه باگ داشته باشه و میتونه اقسام دیگه ی برنامه رو هم تحت تأثیر قرار بده
واسه ی چی ورژن میدن
دلیل اصلیش گرفتن باگ برنامست.

من اون چیزی که میتونم به مبتدیها بگم اینه:
اگه قصد پشتیبانی از نرم افزار رو دارید نسخه حرفه ایش رو بخرید
در غیر این صورت احتیاجی به خریدن نیست.
این نرم افزار تازه اول راهه و هنوز به اونجایی نرسیده که بخواد مورد تأیید یه سری از افراد مثل من قرار بگیره
این نرم افزار خیلی خیلی باگ داره
همینطور که خودتون گفتید تنظیمات جازو به هم میریزه
خوب یکی دیگه از دلایلش اینه که یه سری از امکاناتشو فقط برا نسخه حرفه ای گذاشتن
باید اولش به صورت trial باشه تا بقیه تست کنن و اگه خوششون اومد بخرن.
تو نسخه های بعدیش امیدوارم بتونه با نرم افزارهای دیگه رقابت کنه
همینطور اگه کسی میخواد آموزش صوتی بزاره حتما به سایتش بده که به صورت دمو بزارن رو سایتشون تا بقیه ی کاربراشم استفاده کنن

دوستان این برنامه باگ داره ولی جازو به هم نمیریزه البته من هرچی صفحه خوان داشتم به جز جاز ۱۱ remove کردم بعد ماهور رو نصب کردم. به هر حال به نظر من این صفحه خوان از صفحه خوانهای خوب خواهد بود به شرطی که برنامه نویسانش انگیزه داشته باشن بیشتر روش کار کنن.

من اصلا تست نکردم.
جناب جوانمرد دانا امیدوارم اینو بدونی که همه ی نرم افزارها باگ دارن
حالا یکی کم و یکی زیاد و یکی اون قدر زیاد که میشه گفت کلا به قول خارجیها buggy هستش
و به قول ما کثیف کد زنی کردن
حالا اگه این صفحه خون باگ داره من فکر کنم تو دسته ی دوم باشه و امیدوارم هر چی سریع تر بره تو دسته ی اول

درود
ممنونم امیر رضا و جوانمرد عزیز
راستش من که دیروز نسخه حرفه ای اش را نصب کردم کرک جاز یازده مرا لغو کرد و درواقع بدون کردک شد .
اما امروز تماس داشتم گفت راهنمای متنی می گذارند که گذاشته اند ودو سه روزه راهنمای صوتی هم خواهند گذاشت .
اما توصیه کرد جاز را از روی سیستم حذف کنیم و جاز نسخه چهارده خود شرکت گاتا که در بخش پشتیبانی قسمت نرم افزار اهای خارجی هست دانلود کنید که دو تا جاز چهارده سی دو و شصت چهار و دو نرم افزار کمکی شایدکی ام پلی یر و یکی دیگر که لازم است تا به ترتیب نصب شوند بعد ماهور را باید نصب کنیم .من باز هم نمی دونم جاز یازده منو حذف کنم که دیشب مجبود به حذف پارس آوا وسپس کرک جاز یازده نمودم و بعد پارس آوا را نصب کردم .
راستش نمی دونم با جاز چهارده شرکت گاتا باز هم می تونم صدای پارس آوا را داشته باشم یا نه .
باز هم از همه شما ممنونم شاید سیستم را یعنی جاز را حذف کردم و نسخه گاتا را نصب کردم ولی فارسی را پشتیبانی نکرد چی نمی دونم .باز هم شاید امیدم به شما باشد .همچنین تا ساعت بیست وچهار روز دوشنبه نرم افزار فوق با ده درصد تخفیف ارائه خواهد شد دوستان به سایت مراجعه کنند

بعد از کلی تبلیغ و معطلی فکر می کردیم ماهور یک نرم افزار کامل باشد ولی متأسفانه هیچ برتری نسبت به پارسآوا ندارد که هیج بلکه کلا جاوز را هم به هم می ریزد. شاید هم فقط من این مشکل را دارم. سایر دوستان اگر اطلاعی دارند لطفا در همین تاپیک بفرمایند. متشکرم.

۱. قنبر این پیامک ها چون تبلیغاتی محسوب میشوند برای همه فرستاده نمیشوند یعنی اگر در لیست سیاه ثبت نام کرده باشید, برای شما ارسال نمیگردد.
۲. بله محمد عزیز حق با خودت هست که این برنامه حرفه ای نوشته شده. نسخه نمایشی میگذارم حتما. خاک بر سر بهزیستی که از این شرکت حمایت نکرده ولی پکتوسی ها را بیخود و بیجهت گنده کرده. اگر نمیدونید بدونید از اطراف شنیده میشه یکی از مسئولین بخش فنآوری بهزیستی کشور گفته: “نابینایان نیازی به فرستادن پیامک و کار با کامپیوتر ندارند و باید بروند گوشه خانه هاشان بنشینند و رایانه میخواهند چه کار؟ ما بودجه برای این کارهای الکی نداریم و رسا را گاتا را ماهور را پشتیبانی نمیکنیم!” به نظرم این شرکت تازه پا به راه گذاشته است و باید به جای کوبیدنش به آن فرصت داد.
۳. قنبر عزیز, توجه داشته باش که وظیفه موتور صوتی خواندن گرافیک ها نیست. هر کاری که قرار باشد صورت بگیرد باید از طرف جاز باشد نه از طرف ماهور. از حسن نظرت ممنون و فایل صوتی بررسی من از همین سایت قابل دریافت خواهد بود. استفاده از صفحه خوان با ماهور بسیار مفید است. واقعا تستش کردم لذت بردم.
۴. آقای رمضانی دید خیلی تندی داری ولی نمیدونم چرا اینجوری باید فکر کنیم؟ شرکتی که قیمت هاش ارزونه و سخت گیری هم نمیکنه دیگه بحث شکستن قفل از همین اول کار بیهوده و به دور از اخلاق هستش. معلومه که هر برنامه ای کرک میشه و همه هم می دونند. ESpeak همه چی هم نداره. باهاش مخالف نیستم ولی هنوز نمیتونه فارسی و انگلیسی را با دو صدای مجزا پشتیبانی کنه عزیز دلم. ماهور هم جاز را و جاز هم ماهور را مثل آدم که چی بگم مثل فرشته پشتیبانی میکنه. من تست کردم چون دنیا گشته بهتر است از دنیا دیده. آموزش که حتما میذارم. برنامه دمو داره شما بگیر نصب بکن بعد بگو. خودت میگی تستش نکردی عزیز بعد میگی نسخه نمایشی نداره؟! عجب! ببین امیر اگر قابل بدونی و افتخار بدی همیشه دوست خوب خودمی ها! ولی ی کمی فکر کنی آیا تند رفتن دقت را نمییاره پایین؟ در پارس آوا قفل شکسته نشد نرم افزار باگ بزرگی داشت که شکستن قفل معمولا یعنی اینکه باگ های ریز را بگیری. به قول خودت پارس آوا باگی بود. خیلی ها میدونستیم و پارس آوا را لو ندادیم تا یکی نمیدونم پیش خودش چی فکر کرد اومد به همه گفت. من نه از ماهور و نه از پارس آوا از هیچ کودوم حقوق نمیگیرم ولی انصافم بد نیست. به نظرم شکستن امنیت نرم افزاریش اگه قوی باشه سخت تره.
۵. جوانمرد من هنوز هنگ هایی که میگی را تجربه نکردم. وقتی نصب کنی تا بیست و پنج درصد از متون را میخونه.
۶. امیر عزیز اگر خودت تست کردی نظرت قابل استناد هستش ولی یکی میگه بد شما میگی بد بیست نفر بگند خوب شما سکوت اختیار میکنی یا بازم میگی خوب نیست. بالاخره همینی که تونستند را انجام دادند ما اگر از شعار فاصله بگیریم و به عمل رو بییاریم فکر نمیکنی بهتر باشه؟ اول از همه خودمو میگم به کسی بر نخوره خواهشا به نظرم باید ببینیم خودمون واسه خودمون تا حالا چی کار کردیم. در ضمن تا جایی که حافظه ناچیزم از دوران طفولیتم قد میده برنامه ای که CPUBound باشه بیشتر سرعتش پایین مییاد تا برنامه ای که وابسته به RAM باشه.
۷. محمد باهات موافقم.
۸. قنبر جان سلام از دیدگاه هایت خوشحالم که هستی اگر واقعا برنامه قفل میکند که خوب به قول خودت باید به شرکت اطلاع دهیم برطرفش کنند. اگر میبینید این موتور های صوتی فارسی در کار هم اختلال ایجاد میکنند به این خاطر است که هر برنامه نویسی سلیقه ای عمل کرده و تفاوتهایی در پیروی برنامه نویسان از استاندارد های مایکروسافت به چشم میخورد چه بسا گاه باید از استاندارد خارج شد تا به هدف رسید.
۹. امیر حد اقل خوشحالم ی هم محلی منطقی هستی که سرت به تنت می ارزه. ولی خیلی تند میری قربونت برم ما قدیمی هستیم نمیکشیم خوب یواش تر آخه.
۱۰. از همه ممنون و قنبر عزیز بدان که پارس آوا با ماهور آبشان توی یک جوب میرود و باهم کار میکنند. حد اقل من که با ماهور تا به این لحظه تجربه خوشایندی داشتم فقط پکتوس سیستمم را بدجور به هم ریخته که حذفش کردم ولی هنوز تی تی اس لامسبش توی لیست اسپیچم هست چطوری بپرونمش کسی میدونه؟

من لازم میدونم موضعم رو اعلام کنم من قصد کوبیدن هیچ چیز و هیچکس رو ندارم فقط تجربیاتم رو میگم البته که ماهور نرمافزار خوبیه ولی مثل هر برنامه دیگر ممکنه باگهایی هم داشته باشه, همه ما میدونیم که جاز هم با همه ی اعتبارش به مرور کامل شده و خطاها و کم و کاستیهاش گرفته شده

سلام دوستان.
من هیچ کاری در زمینه این نرم افزار ماهور نکردم منظورم از نصب نسخه آزمایشی و این حرف هاست. فقط یک سؤال از شما دارم اونم این که بالاخره این نرم افزار نرم افزاری تابع جاز هست یا نه به تنهایی می تونه متون رو بخونه و نرم افزاری مستقل حساب میشه.
دلیل این که این سؤال رو پرسیدم اینه که نمی دونم به چه علتی نمی تونم داخل سایت گاتا برم و بازش نمی کنه. لطفاً من رو در جریان بگذارید.

بعدش یه مزیتی که نسبت به پارس آوا داره اسپیچش استاندارده که میشه باهاش زیرنویس فارسی رو خوند.
مجتبی جان باید از طریق registry پاکش کنی که الآن درست یادم نیست
میبینم بهت میگم
بهزیستی رو کاریش نداشته باشین
هر وقت کاری ازتون راه ننداخت با خودتون یه فحش مادر بهش بدین دیگه بیخیال بشین
این حرف منطقیه
حالا چرا؟
چون:
۱. حق ماها رو میکنن تو اون جیب لعنتیشون
۲. کسی نمیتونه بهشون چیزی بگه
۳. نابینا رو تو زمان عهد بوق میدونن
حالا شما بگین
به حقم بگین
نباید حال بهزیستی رو گرفت؟
اگه بهزیستی هزینه کنه و شرکتها رو بهتر از این ساپورت کنه وضع از این بهتر بود نه اینکه یه نابینا یا نیمه بینا حقش کاملا زایع بشه
تازه پکتوس الکی به وجود اومد.
اون چیزی که نوشتن یه چیز آشغال و به درد نخوره
بعدش میفروشن ۸۰۰ هزار تومن
واقعا دست گاتا درد نکنه
یه مشت دیونه وقتی میان مدیریت میکنن همین میشه
چیزی رو که باید ساپورت کنن نمیکنن و یه چیزی که بود و نبودش فرقی نمیکنه رو ساپورت میکنن.
واقعا جالبه
من از همینجا پیاممو به مدیر بهزیستی اعلام میکنم:
قبل از اینکه بیای حق کسی رو زایع کنی برو چهار سال دانشگاه مدیریت بخون بعدش وجدانت به کار میفته
اون وقت میفهمی حق زایع کردن یعنی چی
یا فقه بخون بفهمی گناه زایع کردن حق چیه
اینارو نمیگم که بخوام نسیحتت کنم
فقط میگم چون به دنبال منافع همه بچه ها و همینطور خودتم
مجتبی جان منو عصبانی کردی
یه جور عصبی شدم که میخواستم هر فحشی که میدونم و نمیدونم اینجا به مدیر بهزیستی بنویسم.
واقعا باید این مؤسسه ی احمقانه وجود داشته باشه؟
من که به وجود بهزیستی دلیلی نمیبینم.
پارس آوا رو فاطحش رو خوندن تموم شد رفت.
امیدوارم ماهور امنیتش بالا باشه
مجتبی جان
اما شما گفتید که اگه یه برنامه CPU Bound باشه سرعتش میاد پایین
این به شرتی صدق میکنه که Single-thread باشه
و اگه همینطور کنار استفاده از threading از memory management به شکل خوبی استفاده بشه برنامه با سرعت بوگاتی کار میکنه
یعنی یه چیز حدود ۴۲۰ تا
امیدوارم که ماهور رو تو ورژنهای بعدیش هم به صورت multi-thread بنویسن و هم به بهترین شکل حافظه رو مدیریت کنن.
همینطور امیدوارم یکی یه exploit بنویسه که بهزیستی رو از کار بندازه
البته نه برنامه
یه چیز که دیده بشه

خوب من به قولم عمل میکنم
برا پاک کردن آشغال پکتوس از لیست TTS باید اول:
ویندوز R بزنی تا بری تو ران و بنویسی regedit
بعدش ازتو گزینه های registry editor وارد HKEY_LOCAL_MATION تو قسمت softwares تو قسمت microsoft تو قسمت speech تو قسمت voices اسم اون اسپیچ رو روش delete بزن و yes بزن تا پاک بشه
بعدش کامپیوتر رو Restart کن.
حالا دیگه باید پاک بشه
ولی ای کاش بهزیستی هم یه uninstaller و یه سری registry key میداشت.
اون وقت من مطمئنا پاکش میکردم.
دیگه احتیاجی به exploit نبود.

مجتبی رجیستری خیلی خطرناکه
من چند بار میخواسته سر یه سری اشتباهات کوچولو ویندوزم بپره
به هر حال خوشحالم که تونستی از شرش راحت بشی.
راستی چند مگ از هاردو میگیره
آشغالو میگم.
من که ندارم و از نداشتنش خیلی خوشحالم.
این آشغال ارزش کرک نداره
حتی ارزش نصب نداره که بعدش بخواد کرک بشه
ولی نباید پارس آوا رو میشد.
حد اقلش یه سری آدم مبتدی نمیفهمیدن.
من که از همون اول میدونستم و به هیش کی نگفتم.
چون با فایل OCX یه کم ور رفته بودم.
از شکل ساختاری فایل معلوم بود که به پورت یو اس بی اکسس میشه و میره تو قفل پارس آوا
حالا اگه خانه ی نور میومد و میگفت که اگه این فایل وجود نداشت یه ارور خشگل بده این باگ وجود نمیداشت.
اون وقت هنوز develop میشد.
حالا همون کسی که کرک کرده و اسمشو میدونم و نمیخوام ببرم مرده بیاد دیس اسمبلش کنه
اون وقت میفهمم یه کارایی از کرک بلده
با دیلیت کردن دوتا فایل واقعا یه جاهایی نمیشه کاری از پیش برد.
حالا یه سوال از همون کسی که کرک کرده:
اگه با یه if میومدن میگفتن اگه فایل نبود یه خطا بده یا اصلا خوندن قفلو میزاشتن تو نرم افزار آیا واقعا میتونستی کرک کنی؟
اصلا آقای قهرمان الآن که گسترشش نمیدن میخوای چی کار کنی؟
دیگه میخوای بری چه چیزی رو کرک کنی؟
بابا در یه پروژه که داشت واسه خودت کار میکرد بستی گزاشتی کنار
بابا زورت میاد یه قفل کوچولو رو بکنی تو پورت کامپیوتر؟
حد اقلش میخواست تو ورژن بعدی استاندارد بشه
حالا اگه صداش انسانی نمیشد.
آخه چرا قبل از یه کار به بعدش فکر نمیکنی؟
بابا همه ی کرکرا قبل از اینکه بخوان کرک بدن بیرون فکر میکنن که آیا بدیم اصلا بدیم چی میشه؟ ندیم چی میشه؟
میدونستی اگه اینجا ایران نبود الآن گوشه ی زندان بودی؟
حالا دیگه پروژه رو نگه داشتی.
دیگه کاری از دست کسی بر نمیاد.
مجتبی خودت بهش بفهمون.
من که دیگه نمیدونم چی بگم.

سلام امیر جان.
من همیشه ی بکاپ از رجستری نگه میدارم که اگه ویندوز بالا نیومد با ابزارهای زیادی میشه از بوت برش گردوند.
چرت افزار مسخره و مزخرف پکتوس یکی دو گیگ جا اشقال میکنه و بهت بگم هیکل برنامه قد ی فیله ولی عقل برنامه قد نخود هم نیست.
پارس آوا را هم چی بگم. هر چی بگیم بده کار میشیم.
قرار شده اگه بشه با مذاکراتی که پشت درب های بسته و باز با گاتایی های عزیز داشتم سرعت پاسخ گویی ماهور برسه به پارس آوا! منظورم response time هستش.

پس بگو پکتوس آشغال برا خودش یه زامبی گنده بکه
واسه همین کسی کرکش نمیکنه
حالا ببینم مگه فضای هارد مفته که آشغالو روش نصب کنیم؟
بابا ویژوال استودیو ۲۰۰۵ با SQLServer به این نمیرسه
من یه عالمه کتابخونه برا برنامه نویسی دارم شده ۲ گیگ
تازه به درد بخوره
این آشغال که به درد هیچ چیز نمیخوره رو واقعا چه ارزشی داره نصب کنیم؟
حالا یکی نیست سورس پارس آوا رو گیر بیاره حد اقل ما گسترش بدیم.
بیا اینم ضرراییه که کرک کردن میزنه
حالا خر بیار کر خر ببر.
شیطونه میگه بگیرم همچین بزنم تو صورت قشنگ اون هاج آقا که برگرده به زمانی که پارس آوا لو نرفته بود و دیگه لوش نده
مجتبی من میدونم طی گسترشاتی که به ماهور داده میشه به پارس آوا میرسه
حتی ازش سریعتر کار میکنه
امیدوارم ماهور بشه بوگاتی و ما بشیم رانندش
اون وقت من با ۴۲۰ تا میگازونم.
پلیسم که بهم نمیرسه

دیدگاهتان را بنویسید