خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ما چرا اینگونه هستیم؟

دیدم بحث درباره ماهور در این سایت بالا گرفته تاب نیاوردم و تصمیم گرفتم دو جمله در این باره بنویسم هرچند که در سفر هستم و کامپیوتر و لپتاپ هم همراه ندارم چاره ای جز نوشتن با مبایل برایم باقی نماند ما نابیناها چرا اینگونه هستیم چرا تا یکی پیدا میشود تا کار مثبتی را انجام دهد سعی میکنیم تا جلوی آن را بگیریم مثلا شرکت گاتا میتوانست در زمینه نرم افزارهای دیگر که پرسودتر است کار کند مگر از چهارتا کور چقدر سود برایشان حاصل میشود اگر گاتا مثل پکتوس بود میتوانستیم بگوییم چون دولت همایتشان میکند سود خوبی به دست میاورند این شرکت ماهور را تولید کرده هرکه دوست داشت میخرد هرکه دوست نداشت نمیخرد دیگر لازم نیست که به این و آن توهین شود البته انتقاد ایرادی ندارد و یا مثلا مجتبا وقتش را در راه کمک به نابیناها میگذارد مگر چه سودی حاصل ایشان میشود البته من ایشان را فقط ازطریق سایتشان میشناسم ولی اطمینان دارم که کارشان صادقانه است آن چه مرا مجبور به نوشتن این متن کرد نظراتی بود که زیر آچران پست آقا مجتبی گذاشته شده بود کمی به خود بیاییم

۹ دیدگاه دربارهٔ «ما چرا اینگونه هستیم؟»

اگر کسی میخاد کاری برای نابینایان انجام بده، بهتره که درست انجام بده. اگر نه همون انجام نده. شما موقع کرک شدن پارسآوا کجا بودی؟؟ من نرم افزاری میخرم و توقع دارم که حد اقل روی کامپیوترم ده دقیقه درست کار کنه. اینقدر که شما سنگ ماهور رو به سینه میزنی فکر نکنم خودشون … نرم افزاری که حتی به مدت ده دقیقه درست کار نمیکنه چه توقعی داری؟ میخواهید به به و چه چه کنیم که عجب چیزی! من پکجاز رو ترجیح میدم و الآنم دارم از پکجاز استفاده میکنم. و از شرکت پکتوس هم متشکرم بابت نرم افزار بوکریدر و دیکشنری عالی ای که ساختن. هرچند مشکلاتی داره اما بسیاری از نیازهای منو برطرف کرده. اما پارسآوا که نابود شد، از همه اینها بهتر هست. کمی خودتون فکر کنید آقا. دهنبین نباشید. نگاه نکنید و هرچه را که بقیه گفتند تایید نکنید. کاسه داغتر از آش نشوید. خود شرکت به نظر مشتری احترام گذاشته و شما دارید …

سلام. سرکار خانم خواجه: من نفهمیدم که شما از کرک شدن پارسآوا حمایت کردید یا نه. من من میدانم که چرا پارسآوا نابود شد. برای اینکه اشکالی که قرار بود به خانه نور ایران در مورد قفل معیوب پارسآوا تذکر داده شود، توسط یک عده آدم خودبین که محدوده دیدشان فقط تا نوک عصایشان امتداد دارد منتشر شد. ضمناً خوشحال میشم بدونم که شما پکجاز رو روی چه سیستم عاملی استفاده میکنید.

سلام دوست عزیز
در مورد نوشتن پستهای بعدیت دقت بیشتری در استفاده از کلمات کن. آقایی که ادعات میشه که نباید توهین کرد, باید بدانی که کور حد اعقل برای من حکم فحش خواهر و مادر را دارد. تو که شعور حرف زدن را نداری, چرا میای پست میدی؟ جوابش معلوم هست: چون مثل همنوعت در ایران سپید منافع خودت را داری و به وسیله ی آبروریزی میخای به منافعت برسی. برات خیلی متعسفم و از مدیر توانای این محله می خام که در مورد امثال تو دقت بیشتری به خرج بده.
ما مجتبی جان این همه تلاش کردیم که کور حذف بشه حالا همنوع خودمون داره با افتخار این کلمه رو می نویسهو. پس مجتبی جان چه طوری می تونیم دیده مردم عادی رو نسبت به خودمون عادی کنیم وقتی بین خودمون دشمن به اندازه ی کافی داریم که فقط برای منافع خودشون دارن حدود ۵۰۰۰۰۰ نابینای دیگر را میکوبند

نمیدونم چرا حس میکنم تو یه فرد از خودمونی با نام مستعار
من نمیخوام از کسی حمایت کنم و یا کسیو به قول بچه ها بکوبم ولی به نظرم هرکی یه فکر و سلیقه و نظری داره که واسه خودش محترمه
حالا یکی راضیه نظرش مثبته یکی ناراضیه نظرش منفیه
چرا نداره که
فقط همین

چه قدر گیر میدید!
بابا شرکت داره پول درمیاره!
دیگه خوبی نکرده که!
یه کار کرده و داره پولشو میگیره
شما وقتی NVDA یا چه میدونم یه برنامه ی اوپن سورس که منتشر میشه اون قدر راجع بهش حرف نمیزنید که راجع به این برنامه ی تجاری حرف میزنید!
شما جناب چمیدونم alpa عزیز دارم با احترام باهات حرف میزنم: یه لطف بکن اون پستتو ویرایش کن و اون الفازو درست به کار ببر
ببینم پک جاز چه خوبی ای داره؟
اونم جز پول درآوردن برا شرکتش چی کار میکنن!
همینطور پارس آوا داستانش همین بود.
دیگه وقتی کرک شد گسترش داده نشد!
یکی یه کار خوب میکنه نباید باوتش پول بگیره
کسی کار خوبی میکنه که اولا کارش واقعا کار باشه و ثانیا منت نزاره

درود
ما چرا اینطور هستیم > واقعا چرا > چرا همواره خودمان را با درج نابینایان متمایز وجدا می دانیم اما مانند اکثر جامعه و اجتماع دقیقا رفتار و منش آنها را انجام می دهیم .پس متفاوت نیستیم اگر هم بخواهیم باید از اصول خاصی پیروی کنیم که توسط جامعه نابینا تدوین شده باشد .دنیای ما نابینایان هم همینقدره .اشکال و ایرادی بر آن نیست .
من هم پارس آوا دو دارم و خریده ام و از کرک آن هم خوشحال شدم بی نهایت .آقای راشاد ببخشید من قبلا هم نام شما را شنیده ام و به تعصب شما به این موضوع کاملا آگاه هستم و از توضیح شما هم در کامنتتان متشکرم .خیلی دوست دارم که بیشتر با شما دوست هنرمند آشنا بشوم .
ماهور را هم خریده ام من از ویندوز xp استفاده و قبلا با جاز یازده و پارس آوا کار می کردم اما ماهور را نصب کردم و طی تماسی با شرکت راهنمائی شدم تا جاز خود شرکت را دانلود ونصب کنم و ماهور را هم نصب کردم دقیقا جاز الکانس با ویندوز من مشکلی ندارد ولی ماهور لال می شود وهنگ می کند برخی مواقع خیلی اذیت شدم temp را خالی کردم ولی بهتر شد حل نشد خصوصا در اسکایپ قفل بیشتری دارد که من اینگونه۸ حلش کردم یعنی به حالت الکانس بر میگردانم بعد دوباره برنا یا آوا را انتخاب می کنم .فعلا که مشکل من حل شده و زودتر به نتیجه می رسم .مشکلات دیگر از قبیل خواندن کلمات اعداد فارسی وجود دارد که امیدوار هستم با راهنمائی دوستان حل شود .
از ویژگی دیگر این نرم افزار این است که بروز رسانی می شود و این در حالی است که پارس آوا بعد از سه سال نسخه ای بروز رسانی نشد .من کاملا از پارس آوا دو راضی بودم و مشکلات بنده را حل کرد ولی این نرم افزار هم به نوبه خودش ارزشمند است و باید کمک کنیم و حمایت کنیم تا بهتر شود .مگر رسا تجربه خوبی نیست که ما در این شرکت داریم و اینکه نسخه جدیدش برای دارندگان به سادگی بروز شد . من به آینده این نرم افزار به عنوان مشتری نه متخصص کامپیوتر امیدوار هستم .
دوستان من زندگی همین است بیائیم طوری باشیم که نه تند ونه آهسته رویم .
رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود
رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود .
هر اتفاقی که می افتد در جای خودش مناسب همان لحظه است هر چند بر خلاف خواست من باشد .

دیدگاهتان را بنویسید