خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

هرکی بخونه و نظر نده خیلی بده!

سلام.

ببینید از این مسئله سر سری رد نشید.

حتما نظر بدید.

حتما.

منو توی خماری نذاریدا.

به جون بچم تعطیل میکنم میرم اگه نظر ندادید.

سرعت سایت را از همین حالا که این پست را میخونید تا یکی دو روز چک کنید بگید بهتر شده یا نشده.

قشنگ توضیح بدید که اگه بهتر شده از چه نظر.

مثلا بگید زود تر صفحه ها باز میشه.

خطا نمیگیره.

دیدگاه ها خوب ثبت میشه.

معطلی شما کم تر شده.

چه قدر افزایش سرعت داشتیم.

اصلا داشتیم یا نداشتیم؟

منتظرم.

۳۹ دیدگاه دربارهٔ «هرکی بخونه و نظر نده خیلی بده!»

سلاام سلاام .سرعت باز شدن سایت امروز خیلی بهتر شده بود من اصلا باورم نمیشد که به این زودی وارد گوش کن شدم یعنی از وقتی قالب سایت عوض شده خوب شده بودا ولی یه کمی دیر باز میشد ولی همین الان که سایت رو باز کردم سرعتش عاااااالییییی بود .

سلام به همه گوش کنیها و به خصوص آقا مجتبی گل راستش من امروز از اینکه سایت زود باز شد تعجب کردم چون بیشتر وقتها برای باز شدن محله زمان زیادی را باید صرف میکردم و حتی بعضی وقتا هم سایت اصلا بالا نمیومد به هر حال خواستم تشکری کرده باشم امیدوارم این محله همینجور پر رونق بمونه و همیشه بتونیممثل امروز راحت وارد این محله دوست داشتنی بشیم

درود
راستش مجتبی ظهر که این پست را خواندم بعدش رفتم نظر بدم می دونی can not شدی خیلی متعجب شدم این پست و قفل نت ! بالاخره با کمی کنکاش فهمیدم مثل دیروز قطع شده قطع .رفتم و الان آمدم یک سایت دیگر را باز کردم بهتر بود و باز شد و خواستم گوش کن را امتحان کنم خوشبختانه علی رغم اینکه نت مشکل دارد نا باورانه به عرض حضرتعالی می رساند که خیلی بدی می توانستی مشکلات را حل کنی اما نتوانستی ! خوب ناراحت نشو سرعت باز شدن صفحات خیلی خوب شده خیلی آنقدر که باور کردنی نیست اما به گفته خود شما باید در موقعیت های دیگر ظرف دو سه روز آینده آزمایش واطلاع رسانی شود .از حضور محمود و مینا و زهره بسیار خوشحال شدم شاید این دوستان خواسته اند که بد نباشند !
اما ای کاش بهار هم باشد در این محله و کامنت بدهد .
مجتبی خسته نباشید دوستتان دارم و منتظر اخبار مهم شما و تائید پست های در انتظار تائید هستم .موفق و سر بلند باشید .

سلام سرعتش که از خیلی هم یه چیزی خیلی تر بهتر شده قبلاً ها کامپیوتر من یه چند دقیقه ای میرفت تعطیلات الآن بیچاره همش سرکار می مونه! اما به نظر من بد شده کامنت ها رفته تو یه لینک جدا آخه من عاشق کامنت دونی هستم! ارور هم که چشم شیطون دور این چند وقته ندیدم … برم کپی بزنم بعد ببپستم شیطونه نیاد سراغمون….. راستی اینگاری امکان کامنت دونی تو ایمیل رو برداشتید یا من گیج می زنم؟؟؟؟

سلام و درود . آقا مجتبی .دست مریضا. آفرین . مرحبا بالاخره وقت کردید که کمی محله را سر و سامان بدهی.قبلأ وقتی میخاستم سایت گوش کن و پست دوستان عزیز را باز کنم جاز هنگ میکرد و من دو تا لیوان چایی بایستی میخوردم تا صدای جاز در بیاد ولی الان خیلی خیلی خوب شده . یعنی اینجوری بهت بگم که سایت, فرصت نمیده چایی بریزم.خلاصه ازت تشکر میکنم.
قنبر جان خدمت شما هم سلام عرض میکنم از اینکه به یاد من بودی و کامنت های من را میخونی و حتی در یکی از پستها نظر من را تعید کردی تشکر میکنم انشا الله هر کجا که هستی موفق و معیّد باشی.

سلام.
امروز عصر که اومدم وارد شم یک لحظه خیال کردم اشتباهی رفتم یک محله دیگه. آخه خیلی سریع باز شد.
نظر من.
راستش من از همه چیزش خوشم میاد. هم از شکلش که اسم صاحب پست ها زیرشون هست و هم از خود صفحات که باز هستن و لازم نیست منتظر باز شدنشون بشیم و هم از جای نظراتش که درست زیر پست گیرشون میارم و هم از سرعت بالا اومدن سایت که امروز جدی غافلگیرم کرد. فقط کافیه با ِچ بپرم۱پله پایینتر روی پست بعدی بعدش۱قدم بیام بالا تا برسم و اینتر.
من هم مثل نخودی عزیز بخش نظراترو خیلی دوست دارم و از این که سریع باز میشه و دستم بهش می رسه خیلی خوشم میاد. درضمن از این که معادله اومده قبل از دیدگاه هم خیلی خوشحال شدم. خلاصه این که ممنونم. خیلی هم زیاد ممنونم.
به امید فردا.

با سلام انصافا سرعت بالا آمدن سایت خیلی خوب شده مخصوصا با Mozilla Firefox راستی دوستان من این ماهور را خریدم یک چیز عجیب تو این ماهور دیدم هر کاری هم کردم درست نشد این ماهور ما وقتی تنظیم می کنی که اعداد را فارسی بخواند با کمال پورویی باز انگلیسی می خواند البته در صفحات اینترنت در ورد این مشکل را ندارد البته من این مشکل را از طریق فرم نظرخواهی که درون خود نرم افزار هست برای شرکت فرستادم فعلا هی دارم با این نرم افزار کار می کنم و ایراداتش را برای شرکت می نویسم آخه شنیدم هر کی بیشتر به برطرف شدن مشکلات این نرم افزار کمک کنه امتیاز بیشتری می گیره

سلام میکنم و خسته نباشید میگم به مدیر خوب محله و همچنین دوستانی که نظر گذاشتن، سرعت خیلی عالی شده واقعا باور نکردنیه اما باید یه چند روز آزمایش کنیم ببینیم چی میشه ضمنا ای کاش دیدگاه ها مثل قبل بود یعنی یه لینک جداگانه نبود به هر حال خیلی عالیه خدا قوت همیشه.

سلام.
سرعت که واقعا خیلی بهتر شده.
ولی یکی دو نفر از بچه ها میگن دیدگاهها مثل قبل نیست.
به هر حال هر قالبی یه تنظیماتی خاص خودش داره.
مثلا قبلا تا یه پست رو باز نمیکردی نه اسم نویسندهش رو میدیدی نه میتونستی کامل بخونیش.
خب. به هر حال تا باز نمیشد دیدگاه هاش هم به نمایش در نمیومد.
در واقع هیچ فرقی نکرده.
تازه بهتر هم شده.
چون شما که لزوما نمیخواید به هر پستی پاسخ بدید.
حالا پستی رو که میخواید بهش پاسخ بدید یا روی هدینگ خودش یا روی لینک پاسخها در انتهای همون پست اینتر میزنید و باز میشه.
اصولا اونایی که دوست دارن یک ضرب پاسخها رو هم ببینن همون اول بنا به عادت قبلشون کافیه که روی هدینگ پست اینتر بزنن.
با سپاس.

سلام مجتبی جان
باید بگم سرعت باز شدن سایت خوب شده یعنی یه ۱۰-۱۵ سانیه ای زودتر باز می شه ولی نه اونقدر که بعضی از دوستانمان عقراق می کنند. وقتی نظر می دی و یا صفحه هم باز می کنی هم بهتر شده و یه چیزی که ۱۰۰% بهتر شده اینه که وقتی در هنگام باز شدن سایت screen refresh می کنی جاز و پارسآوا هنگ نمی کنه.
بازم می گم تو رو خدا این آموزش برنامه نویسی رو هرچه زودتر شروع کن. به آقای مصدق هم بگو انقدر که آموزش زبان گذاشتی من native شدم.

سلام. سرعت باز شدن صفحه ها خیلی عالی شده؛ البته من با موزیلا عموماً کار می کنم؛ قبلاً یک بار با اکس پلورر امتحان کردم هنگ کرد.
این که پست ها رو برای خوندن نیاز نیست رو هدینگشون انتر بزنیم بسیار خوبه و با این کار که به قول دوستان کامنت دونی هر پست رو باید جداگانه باز کرد کاملاً موافقم؛ چون اگه همه اش باز باشه هم پست هم قسمت نظرات قبول کنید که خیلی شلوغ میشه و صفحه هم دیر تر باز خواهد شد.
با اکس پلورر هم امتحان می کنم و در کامنت بعدی میگم.
در باره نظر دادن هم همین طور در کامنت بعدی خواهم گفت.
راستی این که معادله قبل از دیدگاه رفته بسیار عالی شده چون اون طوری باید یک بار تب و یک بار شیفت تب می زدیم.
مرسیییییییییییییی.

با اکس پلورر هم امتحان کردم؛ این بار هنگ نکرد و انصافاً با سرعتی که از اکسپلورر برای باز کردن سایت ها انتظار میره بازش کرد.
در ضمن توجه کنید که من هم قبلاً که گفتم با اکس پلورر امتحان کردم و هم الآن که این کار رو انجام دادم از nvda استفاده کرده و می کنم.
آقامجتبی لطفاً در صورت تصویب این سرعت به ما هم بگید چه بلایی سر گوش کن در آوردید؛ چون فقط تغییر قالب باعث این موضوع نشده از امروز که امتحان کردم سرعت باز شدن بالا تر رفته بود.
روز های بعد هم میام و میگم.

نظر دادن رو یادم رفت؛ قبلاً با اون که پاسخ رو درست می نوشتم گاهی اوقات خطا می داد؛ ولی این دو بار این طور نبود و در ضمن سرعت ثبت نظر هم انصافاً بهتر شده بود. انصافاً چه قدر گفتم انصافاً.
در تأیید حرفم برای افزایش سرعت می تونید با در نظر گرفتن سرعت نوشتن من که اگه تعریف نباشه خوبه ساعت ثبت دیدگاه ها رو چک کنید که باز هم انصافاً بلافاصله کار هایی رو که گفتم انجام دادم و ثبت رو می زنم.

فعلاً که سرعت خوب شده بذارید دلم رو خالی کنم:
تاب تاب عباسی خدا منو نندازی؛
اگه میخوای بندازی
توی گوش کن بندازی.
.
.
.
.
.

نه این خوب نیست:
.
.
.
.
.
یه توپ داشتم قلقلی بود
سوراخ سوراخ و گلی بود
من این توپو نداشتم
مشقامو خوب نوشتم….
.
.
.
.
.
فعلاً تا بعد.

درود
این یکی پوسته خیلی خوبه. سرعت بالاست، جاز هنگ نمی‌کنه و بهتر از این‌ها می‌شه مطالب رو توی همون صفحه‌ی اصلی سایت خوند و مجبور نیستیم هر پست رو باز کنیم. به نظر من که خیلی خوبه.
فقط یه مشکل اینه که گاهی ارور داخلی می‌ده. نمی‌دونم این مال پوسته هست یا هاست. به هر حال از قبلی بهتره.
وقت خوش.

سلام. وقت حضرت عالی به خیر. بنده به نوبه ی خود به عنوان یه یکی از اعضا که اسممو نمیتونم بذارم به عنوان یه بازدید کننده میتونم بگم که سرعتش خیلی خیلی خوب شده. اصلاً هم خطا نمیگیره فقط یه ایراد داره که اونم اینه که اگه بخواییم به صفحات قبل بریم بایستی یکی یکی نوشته های کهنه تر رو انتخاب کنیم. اگه دانلود از سایت پیشین هم برامون امکانپذیر بشه عالیترم میشه.

به یاد شهیار, دددوووررروووددد.
وقتی نوشته های کهنه تر رو بزنید یه صفحه شامل فکر کنم ۸ تا نوشته میاد که عین صفحه ی اوله و نفهمیدم چرا آقای فتوحی میگن باید نوشته ها رو یکی یکی انتخاب کنیم؟
ضمنا برای پیدا کردن نوشته یا موضوع خاص تنها راه استفاده از لینک نوشته های کهنه تر نیست.
شما تو آرشیو ماهانه, موضوعات مربوط به محله و همچنین از طریق جستجو میتونید سریعا به نوشته ی دلخواه تون دست پیدا کنید.
با سپاس.

سلام خدمت مدیر محترم محله و هم محله ای های عزیز. از وقتی که قالب سایت تغییر کرده مشکلاتی که برای جاز پیش میومد، یعنی هنگ کردن در حد دوش گرفتن و چای خوردن و غیره که دوستان هم بهش اشاره کرده بودند برترف شده. اما از وقتی که این پست گذاشته شده تغییری تو سرعت ندیدم. کلا هم قالب جدید مزیتاش بیشتر از قالب قبلیه. خوش باشید

درود
از همه ی کسانی که نظر دادید چه اونایی که گفتید کند بود چه اونایی که گفتید تند بود ممنونم.
شما ثابت کردید که من رو هیچ وقت تنها نمیذارید.
میگند مشت نمونه خربار. پس وقتی ۳۶ تا پاسخ اینجا هست یعنی کم کمش ۵۰۰ نفر هر روز اینجا را میپایید و حواس شما به همه جا هست. یعنی من باید خیلی امیدوار و شاکر باشم که شماها رو دارم.
خودم با جمع بندی شخصیم و البته صد در صد با نظراتی که اینجا دادید، به این نتیجه رسیدم با تغییراتی که دادم اگرچه یک سری از امکانات پریده ولی سرعت محله با فایر فاکس مث جت شده و با اینترنت اکسپلورر هم چندین برابر سرعتش رفته بالا و هنگی ها و خطا ها تقریبا به صفر رسیده.
توگوشی بگم: خعلی میخوامتون. به کسی نگینا!
چاکر همگی، مجی نه موجی!

سلام
نه بابا خوشم اومد حال کردم اصلا باور نکردنی من سرعتم ۵۱۲ است تا میومدم بازش کنم حدود۲ دقیقه می طولید ولی حالا با یه یه اینتر نیازه تا بپرم تو محله اصلا به غقل جور در نمیاد من حال کردم و از مدیریت محترم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای مجتبی خادمی برای این کار خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی متشکرم
ناز شستت آقا مجتبی گل کاشتی ایول.

با سلام به همه شما دوستان عزیز و مجتبی گل بابا ای ول اصلً سرعتش بسیار بسیار عالی شده قبلً آ وقتی که میخواستیم این سایت را باز کنیم جاز هنگ میکرد دیگه از این هنگ ها خبری نیستش و این را نیز بگم که با اینترنت x بازش کردم عالی هستش در ضمن : اگه این پوسته باشه خیلی عالی خوبه دیگه نیازی نیست که بعد از خواندن هر مطلبی به صفحه دیگه بریم خیلی خیلی ممنونم موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید