خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ای کاش یک جایی بود من میتونستم نظرم را راجع به ماهور بگم!

سلام. از نظر من شرکت هایی که در زمینه نابینایان کار میکنند دو سری میشند. یک سری شرکت ها که با خود کاربر ارتباط چندانی برقرار نمیکنند و در واقع کاربر را هیچ حساب میکنند: نظیر “پکتوس” و یک سری شرکت هایی که بطور مستقیم با کاربر ارتباط می گیرند: نظیر “خانه ی نور, عصر گویش پرداز و گاتا”. به نظر من ما هم باید وقتی بهمون احترام میگذارند پاسخ این احترام را بدیم و ی چیز دیگه اینکه میگند بچه تا گریه نکنه شیرش نمیدند. پس این شما این گوی و این میدان: کسانی که نرم افزاری از شرکت گاتا تهیه کردید میتونید برای اطلاع شرکت از نحوه خدماتشون و برای بهبود بیشتر خدمات شرکت, از این بخش فرم نظر سنجی را پر کنید. اول باید از کامبو باکسی که هست, برنامه ای که خریدید را انتخاب کنید بعدش نظر بدید. مواردی که در این نظرسنجی از شما سوال میشه این هاست:

  1. میزان رضایتمندی از تنوع خدمات:
  2. میزان رضایت از سهولت و دسترسی به پشتیبانی:
  3. میزان رضایت از تعرفه ها و نحوه قیمت گذاری:
  4. میزان رضایت از نحوه پاسخگویی و پشتیبانی:
  5. میزان رضایت از کیفیت خدمات خریداری شده:
  6. میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی در وب سایت:
  7. نظرات و پیشنهادات شما:

برای هر مورد, بین عالی, خوب, متوسط, بد و خیلی بد یکی را انتخاب کنید. دوباره بگم که مجبور نشید برید بالا: اینم لینک فرم نظرسنجی گاتا.

خوش باشید تا همیشه!

۴ دیدگاه دربارهٔ «ای کاش یک جایی بود من میتونستم نظرم را راجع به ماهور بگم!»

با سلام بنظره من خیلی زوده برای اینکه بچه ها راجع به چیزی که هنوز اطلاعات صحیح و کاملی از آن محصول نداریم من خواهش میکنم که بچه ها بچند سال قبل برگردند زمانی که پارس آوا ی یک بیرون آمده بود خوب فکر کنید و بعد از اینکه با ماهور کار کردید نظرتان را بنویسید بنظره من فقط اگر این نرم افزار فایل های p d f را درست بخواند و مزیت های دیگر آنرا هم ندیده بگیریم باید از شرکت سازنده ممنون باشیم خوب فکر کنیم وبعد نظر دهیم با آرزوی اینکه قدر شناس باشیم.

سلام. بچه ها نخرید. کامپیوتر من فاتحه اش خونده شد! مجبورم ویندوز عوض کنم. نمیدونم چه بلایی سر کامپیوترم آورد که هنوز نفس لپتاپ بیچاره ام بعد از ریمو راست نشده. ده دقیقه بیشتر نگهش نداشتم. توو همون ده بیست دقیقه، ده بار هنگ کرد و من از یک بینا کمک گرفتم.

دیدگاهتان را بنویسید