خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
تبدیل فایلهای متنی به فایل صوتی به وسیله ی پارس آوا

سلام امروز براتون یک آموزش توپ دارم آموزش تبدیل فایلهای متنی به فایل صوتی با پارس آوا من اینو دیروز کشف کردم امیدوارم که خوشتون بیاد. دریافت آموزش و برنامه مورد نیاز جهت تبدیل متن به صوت با پارس آوا!

تا آموزشهای بعدی بای

 

۳۹ دیدگاه دربارهٔ «تبدیل فایلهای متنی به فایل صوتی به وسیله ی پارس آوا»

سلام دوست عزیز ممنون از لطف شما
بنده احتمال میدهم البته یه کمی قاتی هستم نتونستم تست کنم با ماهور هم جواب بدهد یعنی صدای ماهور چون تبیعی تر است و بهتر از پارساوا برای اینکار مفید خواهد بود.
واقعاً ازتان ممنونم چون بنده با شرکت قاتا صحبت کردم که ایکاش به جای یه سری نرم افزارهای اضافی روی ماهور مبدل متن به صوت را اضافه میکردید اینا گفتند ما فقط برای سازمانها اینو داریم و اگر شما هم خواستید کتاب خود را به ما ایمیل کنید تا براتون تبدیل به صوت کنیم
ولی این قدم شما انشا الله با ماهور هم جواب بدهد قدم بزرگی در این راستا خواهد بود.
موفق باشید.

سلام آموزش خوبی ضبط کردید، به کار من خیلی میاد، ولی این صداهای زائد که نمیدونم از کجا بود، یعنی نمیدونم با چی ضبط میکردید که این طور شد، ضربه ی مهلکی به آموزشتون وارد کرد. من الآن که گوش دادم، خیلی اذیت شدم، و رفتم که به صورت عملی اجراش کنم، دیدم چیزی تو ذهنم نمونده، میشه تو همین پست به صورت خلاصه روش کار رو بنویسید که من سر در بیارم؟ لطف کنید در آموزشهای بعدی سرعت جاز رو هم یه کمی پایین بیارید تا بتونیم روش کار رو بهتر به ذهن بسپریم. یک مقدار هم سرعت آموزش رو کم کنید. ببخشید که اینقدر سریع رفتم سراغ انتقاد، چون آموزشتون به درد خیلیها میخوره گفتم، وگرنه اگه چیز خیلی مفیدی نبود، یا مخاطب نداشت، حرفی نمیزدم.
اگه بشه صداهای اضافه ی این آموزش رو هم حذف کرد، خیلی خوبه، شنیدم با km player میشه ولی من بلد نیستم.

سلام این نویز مربوط به میکروفونم میشه سعی میکنم کمترش کنم برای تبدیل فایلهای متنی به صوت با پارسآوا به این صورت عمل کنید: ۱ ابتدا متن خود را که میخواهید به صوت تبدیل کنید رو کپی کنید ۲ برنانه را اجرا کنید. ۳ آنقدر تب بزنید که به اینتر تکست برسید بعد متن رو پیست کنید ۴ بعد تب زده و پارسآوا را انتخاب کنید بعد تب زده تا سرعت رو تنظیم کنید بعد تب زده تا به save to wave file برسید بعد enter را بزنید و فایل رو در جایی که میخواهید سیو کنید تمام شد خیلی راحته امیدوارم که استفاده کنید

سلام. چه طوری میشه هم ماهور و پارس آوا رو تو سیستم نگهش داشت؟ آیا همشون میتونن رو جاز ۱۴ کار کنن یا نه؟ چون همین الآن که به قاتا تماس گرفتم گفتن بایستی جاز ۱۰ رو حذف کنی رو جاز ۱۴ هم پارس آوا و هم ماهور رو سوار کنی. حالا نمیدونم این دو تا با هم دیگه مشکل ایجاد میکنن یا نه. سؤالم اینه که اونایی که هم ماهور رو سیستمشون نصب هست و هم پارس آوا آیا دو تا جاز رو سیستم دارن یا نه؟

با درود تو پست قبلی هم گفتم جاز با هر دوتاش خوب کار میکنه مشکلی هم نداره
فقط کاش این مجتبی یک فکری واسه گوش کن میکرد که اینقدر دق نمیداد تا باز شه آدم میتونه تا سایت باز شه بره یه دوش بگیره بیاد
بابا داش مجتبی اینو یه کاریش بکن دیگه با همه ی مرور گرا هم همین طوریه
این پستم عالی بود دمش گرم این دوستمون حال داده
حق یارتون

سلام. من که خیلی منتظر این نرم افزار بودم. خیلی خیلی هم از آموزش شما خوشم اومد. فقط ای کاش کشف می کردی که چطوری با ماهور هم کار می کنه. این فایل dll چی بود که کنار نرم افزار بودش. فکر کنم با یه کمی دست کاری بشه با ماهور هم راهش انداخت. دستت درد نکنه, ممنون.

سلام به همگی. محمدجواد عزیز. خسته نباشی. واقعا۲۰داری پیش میری. من ویندوظم۷ ۶۴هست و پارسآوا روی سیستمم جواب نمیده ولی شما۲۰پیش میری. واقعا آفرین. درضمن، برای خلاصی از هنگ سیستم موقع ورود به گوشکن اینترنت اکسپلورر۹رو هم امتحان کن. می دونم که امتحانش کردی ولی چون مشکل خودم با هنگ جاز توی گوشکن اینطوری حل شد دلم نیومد نگم. راستی چون جای دیگه ای برای مطرح کردنش به نظرم نرسید همینجا از مدیر محله تشکر می کنم برای تغییر مدل سایت. اینطوری هم اسم صاحب پست ها در دسترس هست هم برای باز کردن و خوندن خود پست لازم نیست تا۱۰۰۰بشماریم که باز بشه. نمی دونم به نظرم رسید یا واقعا امروز راحتتر و سریعتر وارد شدم. احتمال میدم در نتیجه همین تغییر باشه. ممنونم.
موفق باشید.

سلام آره پریسا جان، منم وقتی اومدم و اسامی صاحبان پستها رو خوندم فقط به یاد تو افتادم. فقط وقتی اومدم تو محله گیج میزدم، هی میرفتم میخوردم به در و دیوار محله، بعد از ده دقیقه یک ربع، کم کم اهالی رو پیدا کردم.
آقای خادمی واقعا دست مریزاد، راحت شدیم.

سلام من اون قدر دیر اومدم که همه دوستان همه تشکر ها رو کردند رفتند اگه بگم مرسی ممنون تشکر خیلی مفید عالی توپ با حال کار راه انداز بود تکراری تکراری میشه! من قبلاً می خواستم یه متن البته کوتاه رو ضبط کنم می ذاشتم پارسآوا بخونه با ساندفرج می ضبطیدمش بعد یه کم متن ضبط شده رو دست کاری می کردم؛ بگم چقدر مفید بود که همون تکراری میشه اصلاً بهتر بگم من چقدر به شما و استعداد هاتون قبطه می خوررم بهتره و براتون از صمیم قلب آرزوی بالا رفتن از پله های موفقیت تو زندگی شخصی و اجتماعی و کاریتون رو دارم که حقاً حقتون هست.

ضمن عرض سلام و تشکر و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما. جناب استاد جمشیدیان یک سوال از محضر شما داشت. در هر بار تبدیل چند صفحه را میتوان کپی پیست نمود. چون من یک متن ۱۵۰ صفحه ای را کپی پیست کردم ولی فقط ۳۲ صفحه آن به صوت تبدیل شد. خواهش می کنم این جانب را راهنمایی فرمایید. متشکرم.

سلام. وقت به خیر. دوستان. من نتونستم هر دو نرم افزار رو رو یه جاز کپی کنم. اونایی هم که توضیح فرمودید خیلی خیلی جزئی فرمودید. هر طوری کردم ماهور بعد از ریسِت arror داد و بازم همون مشکل قبلی جازم dont sent داد و هنگ کرد. خواهش میکنم توضیح بفرمایید. که هر کدوم رو تو drive جدا نصب کنم مشکل حل میشه یا نه؟ یا اشغال از ماهوره که باعث میشه جاز dont sent بده؟

سلام.
خیلی تشکر میکنم از مطلب ارزشمندتون.
باور کنین من سال ۹۲ اصلا اینترنت نداشتم و نمیدونم سال ۹۱ بود یا ۹۲ که برای اولین بار، با ie, در انجمن موج نور، آقای رفاهی لطف کردن بهمون اینترنت رو آموزش دادن و تا تابستون ۹۳، خونمون اینترنت هم نداشتیم!
این مطلب شما رو الآن دیدم، وگرنه زودتر ازتون تشکر میکردم!
نمیدونستم این برنامه ارزشمندی که بارها ازش استفاده کردم، از کشفیات ارزشمند شماست!
خدا خیرتون بده خیلی لطف کردین.

دیدگاهتان را بنویسید