خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دیدار صمیمانه ی بعضی از گوشکنی ها از جمله مدیر و ساجده و چند تن دیگر به زودی در بیست شهریور

خیلی دلم میخواست توی همین شهریور ماه، اردوی گوشکنی ها برگزار میشد به صورتی که یا هم رو میدیدیم یا مثلا به اندازه ی ظرفیتی محدود مثلا پنجاه نفر، ژتون فروخته میشد به بچه ها و از پولش جوجه کباب راه می انداختیم و میوه ای میگذاشتیم وسط و یک صبح تا عصر خوش میبودیم که خوب به هزار علت این کار را نکردم. یکیش این بود که درد سرش برای من بود و فحشهایش هم برای من بود و آخرش هم میگفتند دوباره مجتبی هوس پول کرده. به هر حال، چند تا از ما گوشکنی ها از جمله من و ساجده ی عزیز و تعدادی دیگر قرار است دیداری مختصر در حد یکی دو ساعت پس فردا بیست شهریور 92 ساعت 17 تا 19 در باغ گلها داشته باشیم. خودمان هستیم و خودمان. خلاصه گفتم که گفته باشم. نگید چرا بعد ضبط شده اش را گذاشتی و کی به کجا بود! راستی میثم امینی خودت را آماده کن شاید اگر نیایی خودم بیام به زور ببرمت توی جمع گوشکنی ها که بی تو صفا نداره، همینجا توی جمع گفته باشم بعد نخواهیم دعوا کنیم!

خوب در ادامه، بازم امشب که میخواستم شامم را گرم کنم، کلی دست و پا چلفتی بازی در آوردم و از گاز ترسیدم و از حرارت لرزیدم ولی شامم گرم شد و خوردمش. خوب دیگه حرفی نمونده غیر از اینکه بگم سرم شلوغ شده و اگر جواب نظرات را نمیدم دلیل نمیشه که نمیخونم، فقط فرصت نوشتن نیست که میبخشید. راستی سهیل دستت درست بابت اندروید. خیلی کارت بیسته.

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «دیدار صمیمانه ی بعضی از گوشکنی ها از جمله مدیر و ساجده و چند تن دیگر به زودی در بیست شهریور»

سلام آمو خوش به حالتووون ایشالا که بهتون حسابی خوش بگذره ولی جای ما رو هم خالی کنیدا ها پیشاپیش جامون سبز من که خیلی دلم اردو نابینایی میخواد از خواستن که گذشته دلتنگ شدم خسته شدم شادی میخوام برا ما هم دعا کنید خیییلیا مثل منن از خدا بخاین نجاتمون بده و یه اتفاق خوب به یاد موندنی و شادیآفرین برا همه نابیناهای بیگناه بیفته
منتظر مستندش هستم بیشتر بخاطر وجود ساجده بیصبرانه خلاصه همینا که گفتم دیگه ها بای به امید روزای خوب

درود
بسیار عالی هستش این گام ها با مدیریت مجتبی عزیز حتما به زودی به برگزاری اردوی گوش کنی ها منجر خواهد شد .
تازه بک دوست اصفهانی یافته ام علاوه بر دوستان خوبمان در محله .
مجتبی عزیز امورات زندگی اگر با دید سخت به آن بنگریم بسیار مشکل خواهد بود اما با درایت شما و شروع کارها همه چیز ساده خواهد شد .من هم به اردوی نابیناایان محله می اندیشم اما در این زمینه شما پیش قدم بودید و هستید .به تمامی بچه ها در گردهمائی سلام گرم ما را برسانید و برنامه های برگزاری اردو را در همان گردهمائی بیان و پیگیری نمائید .
موفق و سلامت باشید راستی به ساجده بفرمائید که از این سفر برگشتند حتما دستور پختی را که قول داده بودند در محله منتشر بفرمایند .

۱. سلام به همه.
۲. زهره، فکر نکنم من بتونم ساعت خاصی بیام که باهم بریم.
۳. سلام ثنای عزیز، ایشالا شما هم به زودی توی ی اردوی نابینایی گوشکنی خواهی بود مستندشم رو چشمم.
۴. توهم بله, چشمک هم هستش.
۵. مینا از همین حالا جای شما رو خالی میکنم.
۶. قنبر خیلی دلم میخواست که میشد ولی بذار شاغل بشم با پول خودم و ی کمم از بچه ها، باشگاه گوشکن میزنیم بعدش تا آخر عمر، تا من زنده باشم، همه کار میشه کرد. از اردوهای علمی تا تولید و نشر گاه نامه تا تفریح و تا خیلی کارهای دیگه مثل تاسیس کتابخانه حالا یا متنی یا صوتی. فقط در باشگاه گوشکن و با بچه های پای کار میشه نه ایجوری. اینجوری سخت کار پیش میره.
۷. همگی باهم دیگه خوش باشید.

سلام. وقت همگی به خیر. انقد نگید که کم کم داره حسودیمون میشه. قضیه ی اردوی گوش کن چیه اونم نمیدونم. قبلاً تو یه اسکایپ قرار بود یه اتاقی رو واسه ی گوش کن اختصاص بدین ولی چرا فکری در موردش نمیشه اونم نمیدونم. منتظر مستندشم هستیم ما که توفیق پیدا نمیکنیم هم دیگه رو رو در رو یا از طریق اسکایپ بشناسیم حد اقل از طریق مستند یا آموزش صوتی با هم دیگه آشنا شیم.

دیدگاهتان را بنویسید