خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مستند اردوی شماره ی یک گوشکن بخش آخر

دروووووووود. امیدوارم همیشه ی روزگار، کیف شما کوک، حال شما خوش، لب شما خندان و اردوی شما بر قرار باشه! خوب، اردوی شماره ی یک گوشکن برگزار شد، بعضیها که چه عرض کنم، عده ی بسیار بسیار کمی از گوشکنیها از جمله من، چشمک، زهره، ساجده، یاسر، سمیرا، سعید و باقی آمدیم دور هم و خوش هم که خیلی گذشت. خوب، بعد از این صرف و نحو زیبایی که من به کار بردم، بگم که جای شمایی که نبودی واقعا خالی بود. به علت دلایل امنیتی همه ی اردو را نمیذارم و فعلا از آخر شروع میکنم تا شاید باقی ماجرا را هم گذاشتم. به هر حال، مستند آخر کار اردوی شماره ی یک گوشکن را از اینجا با حجم فقط و فقط چهار مگا بایت، دریافت کنید. این تقریبا میشه چکیده ی کل اردوی ما. البته بحث و گپ و گفت که زیاد بود ولی خوب همین هم غنیمته. نه مگه!

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «مستند اردوی شماره ی یک گوشکن بخش آخر»

سلااااااام.صبح همگی بخیر!
آخییییی آبجی ساجده و زهره جون خووووودم هم بودن.
حتماً به همگیتون خوش گذشته.
خدا را شکر انشاء الله همیشه شاد باشید. “به قول فروغ”
آقا منم میخوام بیام!
قبول نیس یه اردو بذارین شیراز که ما ها هم بتونیم بیایم.
میدونید اگه اردو شیراز باشه چند نفر میتونن بیان؟
راستی چرا فقط قسمت آخرشو گذاشتین؟
این از آخر میاد اول؟
هه.
خب به هر حال خوشحالم از شادی شما دوستان خوبم!
اشکال نداره ما هم رفتیم شهرِکُرد چند تا از دوستای اسکایپی رو دیدیم.
🙂
ولی این اردوها باید جالب باشه.
انشاء الله فرصتی پیش بیاد که فقط بچه های یک استان اردو برگزار نکنن یعنی یه جا باشه که همه بتونن بیان.
ساجده جون اردوی بعدی رو برگزار کن یالاااااا!

سلام.
ای کاش اردوی شما توی شهر ما هم برگزار میشد.شاید باید بگردم چندتا از گوش کنی ها رو که اینجا هستند پیدا کنم و ببرمشون بالای پارک مرکزی. اونجا پاتوق ماست. این رو که شنیدم احساس کسی رو داشتم که مهمونی تموم شده و فقط یه تیکه کیک ته بشقاب واسش مونده. اگه من هم اردو گذاشتم بیخبر میگذارم و یه تیکه اش رو واستون میارم.
خوش باشید – ارادتمند توهم.

سلام، اول اینکه خوشحالم که به شما خوش گذشت.
دوم، وای بچه ها به دادم برسید!!!!!!!
من برای خوندن متن فارسی از ای اسپیک استفاده میکنم و واقعا ازش راضی هستم اما فقط یک مشکل وجود داره که اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی ام کنه که دارم به جنون میرسم!!!!
صدای ای اسپیک با سپی پنج قاتی شده! حذف کردم نسب کردم اما بازم نشد….. قبلا شده بود که درستش کردم اما الان که ویندوزم رو عوض کردم یادم نمیاد قبلا چیکار کرده بودم!!!! اگه کسی راه حل رو میدونه لطفا بگه تا نجات پیدا کنم.
با تشکر.

سلام خوش به حالتون. من تا حالا اصفهان نیومدم. شیراز هم خیلی دوست دارم برم ولی نمیدونم چرا قسمت نمیشه. شاید علتش اینه که ما هر چی اوقات فراقت گیرمون میاد باید بریم رشت پیش فامیلهامون. سه شنبه ی همین هفته هم رشت عروسی دعوتیم.
دعا کنید که برای من هم جور بشه بیام اصفهان.
ساجده اسکایپ اگه داری لطف کن همین جا بهم بده یا به ایمیلم بفرست.
r.poormahdi@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید