خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آهای! آهای ! کمک, دوستان روانشناس لطفا کمک کنید به خصوص کودکان استثنایی.

آهای! آهای ! کمک, دوستان روانشناس لطفا کمک کنید به خصوص کودکان استثنایی.
سلام سلام هوارتا. عزیزان دوست و دوستان عزیز توجه!. برای اجرای بسته آموزشی و مطالعه, و پژوهش بر روی دانشآموزان نابینا نیاز به کمک شما داریم. این بسته آموزشی با موضوع مثبت اندیشی تهیه شده و برای اصلاحات و مناسب سازی برای ما نابینایان نیازمند به نظرات ارزشمند شماست. از دوستان روانشناس و به خصوص تحصیل کردگان در روانشناسی کودکان استثنایی خواهشمندیم در این امر ما را یاری کنید. البته دوستان نابینای دیگر هم که در این امور صاحب نظر یا به این نوع مقاله ها علاقه مند هستند شرکت کنند. خلاصه هر کی میتونه وقت بزاره و نظر بده بیاد. پیشاپیش از همه دوستانی که شرکت میکنن متشکریم.

هیچی دیگه همین. هر کی پایه اس یه لینک تماس بذاره من تماس بگیرم یه اسکایپی ایمِیلی شماره ای هر چی دوست دارید. help me! help me!

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «آهای! آهای ! کمک, دوستان روانشناس لطفا کمک کنید به خصوص کودکان استثنایی.»

مثبت اندیشی برای نابینایان نیاز چندانی به مناسب سازی تا آنجا که من می دانم ندارد. تفکرات سلیگمن یا الیس یا برخی روان شناسان که با آن آشنایی دارم نیاز به تغیر ندارد فقط باید به صورت دسته بندی شده و یک پکیج در آید
من خودم دارم روی چنین مقاله ای کار می کنم هرچند برای کودکان بینا ولی اگر بتوانم کمک می کنم
ps.khademi@gmail.com
اسکایپ
cheshmak1367

سلااااااااااااااااام دوست من .
من کودکان استثنایی خوندم البته تو دانشگاه آزاد 🙂 اگر فکر میکنی که میتونم بهت یعنی نه بهت به قشر کودکان استثنایی کمک کنم میتونی رو من هساب کنی .
sajedeh.bahadori in id skype
s.bahadorifar1368@gmail.com in ham imail .
پیروز و کامیاب باشی .

دیدگاهتان را بنویسید