خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
با اعتقاد،اعتماد و امید زندگی کنید

Confidence
اعتقاد
__________
اهالی روستایی تصمیم گرفتند که برای نزول باران دعا کنند.
روزی که تمام اهالی برای دعا در محل مقرر جمع شدند،فقط یک پسربچه با چتر آمده بود،
این یعنی اعتقاد.

Trust
اعتماد
__________
اعتماد را می توان به احساس یک کودک یکساله تشبیه کرد،وقتی که شما آنرا به بالا پرتاب می کنید،او میخندد ….. چراکه یقین دارد که شما او را خواهید گرفت،این یعنی اعتماد.

Hope
امید
__________
هر شب ما به رختخواب می رویم بدون اطمینان از اینکه روز بعد زنده از خواب بیدار شویم.ولی شما همیشه برای روز بعد خود برنامه دارید،این یعنی امید.

با اعتقاد،اعتماد و امید زندگی کنید

۲۸ دیدگاه دربارهٔ «با اعتقاد،اعتماد و امید زندگی کنید»

درود
اول کم پیدا خوش آمدی حتما وقتی که مدرسان زبان سرما می خورند شما هم دستتان را سوزانده اید که نبودید .
دوم من هم سعی می کنم با همان چیزهائی که نوشتید زندگی کنم امیدوارم که فهمیده باشم که شما چی نوشتید .
خلاصه ،مفید و سودمند بود این نوشته همیشه موفق باشید .
از آشپزخانه سلطنتی چه خبر ؟

به سلاااام عمو قنبر عزیزم واااای از آشپزخونه نگو که هسابی پیشه شما و دیگر دوستان بد قول شدم .باور کنید خیلی سرم شلوغ عروسی خالم در پیشه و ما خانما هم که میشناسید از ۱ سال قبل از عروسی فقت گیر خرید و این چیزا هستیم 🙂 به امید خدا از مسافرت که برگشتم یه آموزش خوب میزارم .
ممنون عمو قنبر که باز هم به من لطف کردی و پستمو خوندی و نظر دادی .
موفق باشی …

سلام ساجده
حالت خوشه ها آخه تو این دوره زمونه به کی آدم می تونه اعتماد کنه به نظر من آدم فقط باید به خدا و اعمه و افراد خدا اعتماد کنه منم تاوان این اعتماد را زیاد دادم خیلی خیلی زیاد که تا چند روز دیگه برا همه می نویسمش

سلام. یه چیزی رو میدونستید! به روایت از اساطیر یونان باستان بدترین و آخرین بلایی که خدایان بر سر انسان نازل کردند همین امید واهی بوده است. انسان تنها و تنها با امید است که بلایا را تحمل می کند و به آنها تن در می دهد.
یادتون باشه که چه کسی شما رو به بالا پرت می کنه. اون بچه چون از طرف یکی از نزدیکانش به بالا پرتاب شده میخنده.
تنها یه چیز دیگه. بیشترین احتمال مرگ های ناگهانی طبق آمار مرگ هایی هستند که در خواب رخ می دهند.

سلاااام توهم جان .
میگم شما چقدر موج منفی هستیا .کی گفته مید بده خیلیم خوبه آدم نا امید بهتر که مرده باشه .اون طفل کوچولو هم تو اون سن هنوز قدرت شناخت مثلا عمه یا پسر عموش رو نداره که واسش بخنده اون کوچولو اگه بخواد کسی رو بشناسه به زحمت مامان و باباشو میشناسه.
عینک بد بینی و منفی نگریرو از چشمات بردار و کمی مثبت همه چیزرو بسنج ..
موفق باشی …

سلام احسنت ساجده جونم آره شنیده بودمشون ولی عالی بودُ صحیح اما بشرطی که بدونیم این سه اصل مقدس به چی برمیگرده در واقع به همون خدای عزیز که هر چیزی که به اون مربوط باشه یک دنیا آرامش توش هست منتها اگه دلها پاک تر بشن سیاهیها رو هرچه بیشتر برداریم و به دشمنان این اصول اهورایی اجازه ورود به قلبمونو ندیمُ اهریمن هرچه دورتر بشه این مثلث هم بیشتر به زندگی ما راه پیدا میکنه متاسفانه دنیای امروز این طوری شده اما در گذشته ها اگه به تاریخ و حتا همین داستانها که رجوع کنیم عقاید محکم و اعتمادها جلب میشد ولی امید باید داشت و بیشتر تلاش کرد تا ریشه این درخت پر بار رو قوی کرد یا حق

سلام ساجده جون. عالی عالی عالی بود. یه عروسک هست که مثل اون بچّه وقتی بندازیش هوا بگیریش میخنده، نمیدونم دیدیش یا نه؟ خیلی دلم میخواد یکی از اونها رو داشته باشم. چون ما نابیناها که بچّه رو نمیندازیم هوا، یعنی اگه کسی هم این کار رو بکنه به نظرم دیوونگیه. اگه یک ثانیه در گرفتنش تأخیر داشته باشه اتفاقی که نباید بیفته می افته پس در نتیجه همون عروسک خیلی خوبه.
با ثنا بسیار موافقم. هیچ چیز به اندازه ی توکل به خدا و توسل به ائمه (ع) اعتقاد، اعتماد و امید رو در وجود ما تقویت نمیکنه. ولی زندگی ما متأسفانه با خیلی از چیزهایی پر شده که اگر هم نباشه نه تنها هیچ ضربه ای به زندگی ما نمیزنه بلکه آرامش هم به ما میده.
پاینده باشی گلم.

سلاااااام صبا جونم .
بله دقیقا همون جوری هست که شما میگید .
نه این عروسک خوشکل رو ندیدم ولی حتما دنبالش میگردم .بینه خودمون ۵۰۰۰۰ نفر بمونه من در این سن هنوز همه جای اتاقم پر عروسکای کوچولو و خوشکل هست خیلیم دوسشون دارم 🙂 ممنون صبا جان که نظر دادی .
موفق باشی عزیزم …

من هم عروسک زیاد دارم. فقط چون اتاقم جا نداشت و عروسکهام خیلی زیاد بودن، منتقلشون کردیم به زیرزمین. ازشون بیخبر بودم تا زمانی که فهمیدم گربه ی ذلیل مرده رفته بچّه هاشو تو زیرزمین خونه ی ما به دنیا آورده و گربه کوچولوها که الهی نسلشون منقرض بشه، رفتن تو جعبه ی عروسکهای من، شش هفت روز بین عروسکها تو یه جای گرم و نرم خوابیدن. حالا دیگه دلم نمیخواد به عروسکهام دست بزنم. هر چی هم مامانم میگه میارم همشون رو خوب میشورم، لباسهاشون هم از تنش درمیاد و قابل شست و شو هست، من گوش نمیدم. در این جور موارد به طور وحشتناکی وسواسی هستم.

با عرض سلام مجدد خدمت تمامی اهالی محله به خصوص ساجده خانم. در اینکه confidence بعضی جاها معنی اعتماد میده هیچ شکی نیست اما همونطور که خودتون میدونید در این مقاله به معنی اعتماد ترجمه نشده بود. البته اینو در نظر داشته باشید من فقط برای اینکه متوجه باشید خدمتتون عرض میکنم و الا قصد جسارت، بی احترامی و حتی انتقاد هم نداشتم. به پایان آمد این حرفم در اینجای، دگر حرفی نمانده bye تا hi.

سلاام به شما دوست عزیز .
من حتی اگر منظور شما انتقاد از من هم بود ناراحت نمیشدم چون من این پست و پست های دیگه رو واسه شما میزارم که نظر بدید اتقاد کنید و غیره و همین که به من احترام میزارید و پستام رو میخونید واسم یه دنیا ارزش داره حتی اگرم انتقاد کنید که شما انتقاد هم نکردی فقت محض آگاهی بیشتر معنای درست کلمه رو گفتی و ازت ممنونم .
موفق باشی دوست عزیز …

سلامو صد سلام خدمت خواهر گلم ساجده خانم، خیلی آلی بود من همین رو کپی کردم و فردام می خام بدم رنگیش کنند و کنار عکسم چاپش کنم، به عنوان یک یادگاری از ساجده و به یاد هم محله ای ها باز هم ممنونم خیلی زیبا، کوتاه، و مفید بود تا باشد از این جملات زیبا و به جا موفق و پیروز باشید

سلام سلام سلام
من که همیشه دیر میرسم. خب دیر میرسم دیگه چه کار کنم!
موضوع جالبی بود ساجی جون. ولی فکر میکنم گوش کنی های ما اکثرا هم امید وارن و هم ایمان استوار و محکمی دارن. البته کسانی هم هستن که متأسفانه خودشونو لابه لای مشکلاتشون گم میکنن. خدارو شکر که من آخر این جور چیزا هستم. بعضی وقتا مامانم میگه دختر جان کارت از امیدواری گذشته داری کم کم خیال پرداز میشی. ولی این ها اصلا خیلا پردازی نیست. من همیشه خودم رو روی سکوی بلند موفقیت میبینم و به جرعت می گم این یکی از دلایل موفقیتم در هر زمینه بوده. همیشه سعی کردم از طریق افکارم به خواسته هام برسم درواقع افسار ذهنم تو دست خودمه. باور کنید اینها یی که میگم تجربه ی شخصی خودم بوده و با کمی صبر و حوصله تجربه ی شما هم خواهد شد.
با سپاس خوش باشید.

دیدگاهتان را بنویسید