خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مستند صوتی سفر مجتبی خادمی به شمال در مرداد 92 بخش سوم

درود خدمت همه ی گوش کنی ها، هم محلیهای عزیز و در ضمن خدمت رهگذران گرامی!

امروز در خدمت شما هستم با سومین بخش از سفر صوتی مستندم به شمال.

پیدا کردن دوستهای جدید در کنار بودن با دوستهای قدیم، یکی دیگر از تجربیات نابی بود که داشتم و تکمیل شد. جانیک، یکی از بچه های نابینای با استعداد، در زمینه های فنی، هم صندلی من شد و شاید هم من هم صندلی او شدم. به هر حال، عصاهای بچه ها در سازمان هفتم تیر، برای تعمیر، دست جانیک فنی را میبوسند! آدم با حال و با معرفتیست این جانیک که در طول سفر بیشتر با او آشنا می شویم.

در تاریخ 26 مرداد سال 92 خورشیدی، کاروانی بیش از صد نفر از اصفهان به سرپرستی فرهاد ناطقی، به سمت شمال به راه افتاد. در این سفر، تجربیات زیادی کسب کردم و همچنین از تجربیات پیشینم استفاده کردم. لطفا در صورتی که مایل به کنجکاوی بیشتری هستید، بخشهای مختلفی که اینجا قرار می گیرد را به دقت و با یک عدد هدفون بشنوید. بعضی از لحظات بوده که من فراموش کرده ام شرح ماجرا را بگویم یا بعضی از مواقع، شرایط، اجازه صحبت نمیداده است. پس این کاستی را نیز به بزرگواری خود نادیده بگیرید. با من همراه باشید با سومین بخش از سفرم به شمال.

دریافت بخش سوم سفر مجتبی خادمی به شمال در مرداد 92 از همینجا با حجم سه مگابایت

نظر هم که حتما یادتان میرود، طبق معمول!

خوش باشید تا همیشه!

۴ دیدگاه دربارهٔ «مستند صوتی سفر مجتبی خادمی به شمال در مرداد 92 بخش سوم»

سلام آقای خادمی معلومه که خیلی خوش گذشته. اصلا مگه میشه شمال بد بگذره؟ بهتر نبود از بخشهای مختلف سفرتون اینجا گزارش صوتی میذاشتید، نه فقط از آغاز حرکت و همهمه و بینظمیهای شروع سفر؟ کجا رفتید رضوانشهر؟ اصلا استان ما رفتید یا مازندران یا گلستان؟
یه سفرنامه هم بنویسید خیلی خوبه. بعضی تجربیات رو باید نوشت. قابل ضبط کردن نیست.
و امّا اسپیکری که دوستتون گفت من هم یه چیزی شبیه اون رو دیدم. اینها انواع مختلف دارند با قیمتهایی در همین حدود ۴۰ ۵۰ ۶۰ تومن. که من چون نمیدونم دوام داره یا نه، و از هیچ کدومش شناخت درست و حسابی ندارم، نخریدمش. اصلا من تو قم نمیدونم لوازم مربوط به کامپیوتر رو از کجا بخرم؟ چند وقت پیش ۱۸ تومن پول بیزبون رو صرف یه میکروفن کردم. دیدم به جای اینکه کیفیت رکوردر رو بالا ببره پایین آورد. این شد که نه دنبال این اسپیکر رفتم و نه دنبال یه اسپیکر کوچولوی ریزه میزه برای لپتاپم. هر مارک معتبری رو که میشناسید به من معرفی کنید شاید بتونم پیداش کنم.
پاینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید