خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش دسر ژله بستنی در رستوران محله نابینایان

سلاام و هزار سلام به شما بهترین دوستان و همسایه های گلم .
اول ازتون خیلی معذرت میخوام که آموزش ها رو این قدر دیر واستون میزارم و دوم میخوام از دخترا و پسرایی که آشپزی بلدن و میتونن خوب توضیح بدن خواهش کنم که پست آشپزی بزارن و نزارن رستوران ما تعطیل بشه و این سامان بیاد و بسات قلیون و قهوه خونش رو راه بندازه 🙂 از عمو قنبر عزیز هم ممنونم که به من در گذاشتن پست های آشپزی کمک میکنن ..

طرز تهیه ی دسر ژله بستنی …

این دسر خیلی آسون هست و زیاد هم خرجی نداره …
مواد لازم واسه دسر ژله بستنی …
1. 1 عدد بسته پودر ژله …
2 2. دو عدد بستنی لیوانی …
خب ابتدا پودر ژله رو با یه لیوان آب گرم قاتی میکنیم و خوب هم میزنیم تا خوب خوب حل شن با هم و دیگه دونه های ژله رو زیر همزنتون حس نکنید .
بعد به جای این که لیوان آب سرد رو اضافه کنید دو عدد بستنی رو به اون اضافه میکنید و دیگه آب سرد لازم نیست .باز هم خوب هم بزنید تا بستنیم با ژله خوب مخلوط شه و بعد از این که مطمئن شدید که خوب حل شدن ظرفتون رو بزارید تو یخچال تا ژلتون خودش رو بگیره و سفت شه و اون وقته که ژله آمادست و میتونید نوشه جونش کنید …
ژله بستنیرو میتونید وقتی که کاملا آماده شد و میخواستین سروش کنید تو ظرف های کوچیک و خوشکل تیکه تیکه بزارید و با انواع میوه ها دورش رو تزعین کنید و خوشکلترش کنید …
امیدوارم که این دسر رو دوست داشته باشید درست کنید و از خوردنش لذت ببرید …
امیدوارم که زندگیتون مثل ژله بستنی شیرین و خوشمزه باشه … 🙂 …

۲۷ دیدگاه دربارهٔ «آموزش دسر ژله بستنی در رستوران محله نابینایان»

درود
ساجده هومممم !؟ من چی چی ! عمو
خوب ساجده خانم ممنون که تنها شما هستید که در رستوران محله فعالیت سازنده و منحصر به فردی را ارائه نموده اید و منتظر دستورهای طبخ شما همیشه هستیم .و خوشحال هستم که به وعده هایت عمل می نمائی و این دستور هم خیلی راحت و بومی سازی شده برای نابینایان یعنی همه دوستان می توانند این کار ار انجام بدهند و البته هم خوشمزه خواهدبود .آها به استثنا تنبل ها همه می توانند !
دیگر من برای پست خانم مرادی قصد داشتم که کامنت بدم دیدم یک پاسخ دارد بعد آمدم پست شما بعد از خواندن دیدم که یک پاسخ دارد و این افتخار را همانطور که در کامنت اول بود خانم بشارت ربودند !البته ببخشید که کلمه مناسب تر نیافتم .
در هر صورت موفق باشید شما هم محله ای ها

اه بستنی وای دارد دستم می لرزد
امشببا یک خانم قرار داشتیم رفتیم یک نمی دونم کدام کفتی یک قهوه ترک داد خوردیم حنوض دستم داره می لرزه
گفت بستنی هم هست ها من خر شدم نخوردم
راستی مرسی آجی
من عقده ای شدم این قدر شما دخترها بهم گفتید آجی من هم به همه می گم آجی کسی هم حق اعتراض ندارد
خیلی دسر باحالی بود راحت و سریع

سلام! دستت درد نکنه عالی بود! ولی حالا که اینجور شد منم قهوهخونه ی محله رو را میندازم! جدی گفتم! حالا میبینی! ههه! از اونجایی که شیرازی هستم شاید کمی دیر بشه! دیر و زود داره سوخت و سوز نداره! پسرا بیاین که قهوهخونه داره را میفته! منتظر ی آموزش توپ از من باشید! ‏

سلام وای انگاری خیلی وقت هست اینجا نبودم محله کلاً زیر و زبر مطلبی شده وای وای چقد پست جدید چقد همه فعالیده شدند من منفعلیده!
ساجده جون آخه این چه پستی هست آخه یعنی که چه آخه حالا من این وقت شب چه شکلی برم بیرون بستنی و پودر ژله بخرم بیام آخه چه قدر نامردی آخه تو چه کدبانویی هستی آخه من الآن یعنی دقیقاً همین همین الآن بستنی ژله ای می خوام بستنی می خوام یالا می خوام یالا می خام اصلاً دیگه باهات قهرم قهرم تا روز خوردن بستنی ژله ای قهر قهر تا روز بستنی ژله ای)

درود
وای من چه کنم آخه این پسرها کجا هستند این چه وقت نبودنتان است !
اصلا این مسعود ! امیدوارم که اسمش را درست نوشته باشم آخه آنقدر نبودنش نیست که من حتی نامش را فراموش کردم یا همین سامان که شیرازی قول میدهد کجا رفتند .یک روزهائی این چشمک بود که همه اش می گفت که من چشمکم و حالا حالا قهرمانم !نیستند که ایندختر خانم ها اول می شوند وای من معترضم معترض ولی خب سارا خانم از خودمان است ولی باید دوم باشد ها چرا اول !
ای کاش درد من همین یک خانم خانما باشد در پست دیگر هم دوم بودم اما چشمتان روز بعد نبیند الان می بینم سوم هستم و وای از دست این ثنا ثنا خانم هم دوم شد حالا یکی به من بگوید با اینهمه بد شانسی من چه کنم اصلا اول نباشم دیگه کامنت نمی دم خوب شد از دست من راحت شدید .

آ]ای

خوشحال نشوید من حالا حالا از این محله در نمی رم من یدی نیستم با این بادها بلرزم .
همه دوستان من در محله پایدار و صبور و موفق باشید
به امید اینکه من مطالب آموزنده از شما یاد بگیرم و دوستی های پایدار برای استواری محله داشته باشیم

الاهی آمیییییییین .
دوستان گلم ببخشید که این قدر به نظرات دیر پاسخ میدم آخه یه کمی نا خوش احوالم و کم حوصله …
همتون رو دوست دارم خیلی زیاااااااااااااااااااد …
راستی نظر پایین هم واسه چشمک هست یه هو موزیلا قاتی کرد و نظر رو پرت کرد آخر منم مجبور شدم دوباره به استاد جواب بدم …

شاد زی مهر افزون …

سلام به خانم آشپز از راهنماییتون لذت می بریم هرچند مرد ها تنبلتر از این حرفها هستیم که بخواهیم از ایمها استفاده کنیم دوست دارم با آشپز هممحله بیشتر آشنا بشم اگه تمایل دارید به ایمیلم جواب بدید. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید