خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

چی بگم والا .. یه اصلاحیه …یه اقرار .. یه معذرت خواهی

اولش شطرنجیم کنید بعدش بخونید یاد تون نره ها آخه وای وای …
سلام هم یادم رفت ببخشید سلام

از قدیم و ندیم گفتند اشتباه آدم رو می سازه منم اساسی ساخته شدم عین هو برج ایفل!
ولی خدا رو شکر که اقلکً جبرانش با اقرار علی انفسهم خودم حل میشه و البته عذر خواهی که رو شاخشه…
اصلاً از اولش می گم:
ما می خواستیم تو انجمنمون یعنی همون “جامعه اسلامی نابینایان خمینی شهر” دور همی یه آش رشته ای بپزیم بعدش گفتیم نه همون قبلش یکی از بچه ها گفت که فقط شنبه ها فرصت داره و ما هم یعنی من بی دقت هم کلی رفتم دنبال تقویم گشتم بعدی که پیدا کردم خیر سرم و چک کردم گفتم خوب شنبه 13 باشه خوبه و تصویب شد اما الآنی که نه یه کم قبلترش طی صحبت های یکی دو تا از دوستان شک کردم دوباره تقویم رو چک کردم و دیدم وای وای یک شنبه 14 مهر شهادت امام محمد تقی “ع” هست و اولاً احترام این امام و دوماً محیطی که دفتر انجمن در اونجا واقع هست اجازه داشتن یه جشن شاد رو تا حدی نمی ده، بعدش هم کلی تلفن کاری و ابراز احساس افسردگی حاد و نهایتاً تصمیم گرفتیم جشن مون رو یعنی همون آش مون رو بندازیم جمعه 12 مهر ماه.
خب هزار بار ببخشید
دو هزار بار هم شرمنده
سعی می کنم دفعه دیگه بیشتر دقت کنم
ولی همگی تشریف بیارید
که ان شا الله خوش میگذره
حضور شما موجب سر افرازی ماست.

راستیساعت و مکانش همون قبلی هست یعنی ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر “خمینی شهر، میدان امام حسین، خیابان ولی عصر “عج”، کوچه سرپل، جامعه اسلامی نابینایان خمینی شهر”

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «چی بگم والا .. یه اصلاحیه …یه اقرار .. یه معذرت خواهی»

ببخشید بچه ها و به خصوص ثنا خانم من اومدم یه اشکال کوچولو که تو پستم داشت رو ویرایش کنم کلاً پست پرید مجبور شدم دوباره بذارم و نظر شما هم پرید شرمنده و جداً شما لطف دارید ممنون.

اشکال نداره!. غصه نخور. اتفاقا بهتر هم شد این بار شاید یه دوستی پیدا بشه که با هم بیایم. اون بار که کسی پیدا نشد. شاد باشی!. آه!. اینجا چه بوی آش رشته ای میاد. فکر کنم بچه های خوابگاه دوباره نثف شبی گرسنه شدن و زده به سرشون این موقع شب آش درست کردن.

سلام شناختن که چون آدرس ایمیل تون رو دیدم نیازی به تلاش نبود ولی با خوندن یکی دو تا از کامنت هاتون هم حتماً می شناختم ولی خوب نه زیر آب تون رو می زنم نه رو آب تون رو خوش باشید با معمای بیست سؤالی تون. حتماً تشریف بیارید ولی بدونه بادکنک لطفاً!

سلام همکار محترم. تو این مملکت هزاران قانون و آیین نامه تصویب میشه بعد میفهمن اشتباه کردن ولی نه تنها به روی مبارک نمیارن بلکه میزنن که نخورن (دفاع مشروع پیشگیرانه)! ببنا بر این شما خودتون رو ناراحت نکنید.

با سلام!بنده ساعت سه و نیم وارد جایگاه شدم و با یکی از بچه ها به صحبت پرداختیم!پس از گذت حدود نیم ساعت به خوردن چسفیل معروف به شکوفه پرداختیم! دقایقی پیش گروه هنرکار وارد شدند و هم اکنون حیاط جامه قلقله برپا شده است! جای نیامدگان خالی! راستی شربتم خوردیم!‏.

با تشکر فراوان از زحمتکشانی که هر چند وقت یکبار چنین برنامه های شادی را برای دوستان برگذار می کنند۱‏ ‏! باورتون نمیشه که از ساعت ‏۱۴‏ که از خانه خارج شدم و ساعت ‏۲۰‏ که به خانه وارد شدم این ‏۶‏ ساعت همه اش شادی و یک روز به یاد ماندنی برایم بود! واقعا خوش گذشت… بنده ۷۰‏ مگابایت مستند از خروج تا ورود به خانه ضبط نموده ام! در صورت لزوم با هماهنگی شما و مجتبی قسمتهایی از آن پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید