خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
موسیقی

یه هارمونی از محمدرضا بشنوید (لینک اصلاح شد)

سلام. حال شما چطوره؟ من که شدیدا درگیر خوش گذروندن با تکنولوژی های صدا و موسیقی هستم. دیروز برای اولین بار تونستم یه هارمونی که تشکیل شده از دو تا ملودی قشنگ هستن با صدای خودم بسازم. اگه دوست داشتید گوش کنید از اینجا (690 کیلوبایت)
بگیریدش.

شاد باشید

Avatar photo

از محمدرضا قنبری

سلام. من محمدرضا قنبری وِِلاشانی هستم. سال 1369 در اصفهان به دنیا اومدم و نابینای مطلق هستم.
در دوران ابتدایی علاقه خاصی به ریاضیات داشتم، به طوری که واقعا می تونم بگم فقط لذت ریاضی و شیطنت های بچگونه بود که منو هر روز تا مدرسه می رسوند. در دوران راهنمایی بود که فهمیدم استعداد خوبی برای یادگیری زبان دارم.
سال دوم راهنمایی با کامپیوتر آشنا شدم و هر روز بعد از مدرسه تمام وقتمو صرف کنجکاوی در مورد اون می کردم. کم کم به حرفه برنامه نویسی علاقه پیدا کردم و خیلی زود چون صفحه خوان و منابع متنی فارسی نبود، علاوه بر منابع فارسی صوتی کمی که در اختیار داشتم، مقاله ها و کتاب های انگلیسی که پیدا می کردمو می خوندم و سعی می کردم مهارت های مربوط به زبان و برنامه نویسی رو در خودم با هم تقویت کنم.
اول دبیرستان بخاطر این که معدل بالایی می خواستم تا بتونم وارد رشته کامپیوتر بشم، در کنار مطالعاتی که در زمینه نرم افزار داشتم واقعا درس خوندم و فهمیدم درس خوندن چیه. بعد از اون با تمام سختگیری هایی که برای ثبت نام هنرستان کردن موفق شدم به مدیر هنرستان بفهمونم که نباید منو با دیگرانی که ناموفق عمل کردن مقایسه کنن و باید به من فرصت بدن تا خودمو نشون بدم.
خوب خیلی تحت فشار و کنترل بودم اما ثابت کردم که توانایی تحصیل توی این رشته رو دارم. سال آخر هنرستان به عنوان تنها نماینده از هنرستان در المپیاد علمی عملی کامپیوتر در اصفهان شرکت کردم و رتبه چهارم رو کسب کردم و همون سال در کنکور فنی رتبه 32 رو به دست آوردم. بعد از اون در آموزشکده شهید محسن مهاجر اصفهان در مقطع کاردانی مشغول به تحصیل شدم.
از فعالیت هایی که در جامعه نابینایی انجام دادم می تونم به همکاری در تولید نرم افزار نت سفید (White Note) (نرم افزار نت خوان) و برنامه نویسی چند بازی نابینایی ترجمه شده از مجتبی خادمی اشاره کنم، همینطور در آماده سازی مطالب آموزشی و بازنگری و ویرایش چندین کتاب از انجمن موج نور سعی داشتم خدمتی انجام بدم.
بیش از دو سال در مرکز تماس گروه صنعتی انتخاب، تولید کننده لوازم خانگی، در واحد پایش عملکرد به عنوان ارزیاب مشغول به کار بودم که به دلایلی ترجیح دادم کارم رو رها کنم تا فرصت مناسبی برای دستیابی به اهداف بلندتری که دارم پیدا کنم و در حال حاضر مشغول به یادگیری پیانو و برنامه نویسی هستم.
میتونید از طریق اسکایپ با من در تماس باشید و یا در کانال شخصی من در تلگرام با من همراه بشید.
Skype: MGH1369
Telegram: HTTPS://Telegram.me/mghfans

۳۲ دیدگاه دربارهٔ «یه هارمونی از محمدرضا بشنوید (لینک اصلاح شد)»

دیدگاهتان را بنویسید